SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
spannondquote:Op donderdag 3 april 2025 21:34 schreef Moeraskat het volgende:
Morgen gaat kitten op kamp voor't eerst![]()
![]()
![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Lekkerquote:Op donderdag 3 april 2025 22:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
best een lekkere remix gehoord op ASOT
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Een klein puntje mijnerzijds:quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 april 2025 22:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een klein puntje mijnerzijds:Helemaal eens. Is ook mijn favoriet. Deze was een aanbiedingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
[..]
Een klein puntje mijnerzijds:eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Laat je niet verleiden door de commerciequote:Op donderdag 3 april 2025 22:39 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Helemaal eens. Is ook mijn favoriet. Deze was een aanbieding![]()
![]()
[..]
Een klein puntje mijnerzijds:Of huismerk of hemaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Moet geld overhouden voor bastogne koekenquote:Op donderdag 3 april 2025 22:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat je niet verleiden door de commercieBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dan haal je die maar in de aanbiedingquote:Op donderdag 3 april 2025 22:40 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Moet geld overhouden voor bastogne koeken![]()
![]()
Lays is ook wel lekker 😋 ☺️quote:Op donderdag 3 april 2025 22:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan haal je die maar in de aanbiedingBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Verkoopt hemaworst sjips?quote:Op donderdag 3 april 2025 22:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee, maar je moet ze wel van de Hema hebbenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Grey ik vertelde vd week toch dat ik boos was omdat mijn tekening op t schilderdoek niet naar eigen verwachting was.
Zit ik vanavond te eten en zegt mijn dochter ja die rechter turtle is niet goed in balans toch veel te groot lijf ten opzichte vh hoofd 🥲Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Heerlijk dat je kind je tips gaat geven of commentaar op je werk.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:47 schreef StevenHyde het volgende:
Grey ik vertelde vd week toch dat ik boos was omdat mijn tekening op t schilderdoek niet naar eigen verwachting was.
Zit ik vanavond te eten en zegt mijn dochter ja die rechter turtle is niet goed in balans toch veel te groot lijf ten opzichte vh hoofd 🥲![]()
Terechte opmerking ook. Is super dat ze het gewoon zegt.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Heerlijk dat je kind je tips gaat geven of commentaar op je werk.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
![]()
Maar misschien dat ze m niet meer verkopen, zie m niet meer op internet staanI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Nou bij een hema denk ik ook niet direct aan chips.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ]
Maar misschien dat ze m niet meer verkopen, zie m niet meer op internet staanHow can I make this topic about me?![]()
Paprikachips, klein zakje en zoete chili kikkererwten chips (nog niet geproefd).quote:Op donderdag 3 april 2025 22:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Truffelchips? Die is ook lekker bij hun![]()
Zal ik onthouden voor een volgende keer.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Truffelchips? Die is ook lekker bij hun![]()
![]()
Oeh paprika ook altijs lekker.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Paprikachips, klein zakje en zoete chili kikkererwten chips (nog niet geproefd).
Zoete chili kikkererwten klinkt spannend
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
EIgenlijk niet echt hema want ik wist het niet vd chips terwijl ik best vaak in de hema komBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Doe dat lekker thuis johquote:Op donderdag 3 april 2025 23:03 schreef StevenHyde het volgende:
EIgenlijk niet echt hema want ik wist het niet vd chips terwijl ik best vaak in de hema kom![]()
![]()
Ook compleet nieuw voor mij, chips in de hema.
Hema is vooral voor batterijen, rookworst, kookwekkers, bandenplakspul voor de fiets en dat soort prul.
En natuurlijk voor het restaurant, de lekkere koffie en appeltaartHow can I make this topic about me?![]()
Ze hebben wel leuke sokken. En ook koop er knuffels (niet voor mezelf)quote:Op donderdag 3 april 2025 23:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Ook compleet nieuw voor mij, chips in de hema.
Hema is vooral voor batterijen, rookworst, kookwekkers, bandenkplakspul voor de fiets en dat soort prul.
En natuurlijk voor het restaurant, de lekkere koffie en appeltaartBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Sokken inderdaad, ook.quote:Op donderdag 3 april 2025 23:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ze hebben wel leuke sokken. En ook koop er knuffels (niet voor mezelf)How can I make this topic about me?![]()
Waar koop je de knuffels voor jezelf dan?quote:Op donderdag 3 april 2025 23:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ze hebben wel leuke sokken. En ook koop er knuffels (niet voor mezelf)![]()
moet nog kadootjes kaufen voor neefje die jarig is, zaterdag feessie
Uw ADH vitamine Worst
Je weet wat voor kado hij wil ?quote:Op donderdag 3 april 2025 23:08 schreef hemarookworst het volgende:
moet nog kadootjes kaufen voor neefje die jarig is, zaterdag feessieHow can I make this topic about me?![]()
Zak bolognese chipsquote:Op donderdag 3 april 2025 23:08 schreef hemarookworst het volgende:
moet nog kadootjes kaufen voor neefje die jarig is, zaterdag feessie![]()
Die win ik met de grijpautomaten op de kermis Justinquote:Op donderdag 3 april 2025 23:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Waar koop je de knuffels voor jezelf dan?
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
soort van, morgen even rondneuzen bij intertoysquote:Op donderdag 3 april 2025 23:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je weet wat voor kado hij wil ?Uw ADH vitamine Worst
Ohja, even niet aan gedachtquote:Op donderdag 3 april 2025 23:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Die win ik met de grijpautomaten op de kermis Justin![]()
![]()
sokken bij de hema?quote:Op donderdag 3 april 2025 23:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee hij is maar paar jaar oud johBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Oh dan toch maarquote:Op donderdag 3 april 2025 23:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee hij is maar paar jaar oud joh![]()
![]()
.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Jaquote:Op donderdag 3 april 2025 21:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee moeders, dat is even wennen je kitten loslaten
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh haiI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
SchatjeI'm surrounded by morons!
Sail awayThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
SmakelijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
SAIL AWAAYY SWEET SISTEERRRRR, SAIL ACROSS THE SEEEAAAAA. MAYBE YOU'LL FIND SOMEBODY TO LOVE YOU HALF AS MUCH AS MEEEEEEE![]()
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Leaving on a jetplaneThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is ook lekker
Well, life can be a riot
Wanneer is die meet ook alweer?Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
BlubThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wanneer ga je weer op anoniemquote:Kloontje van?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
31 Mei. Ik heb in de avond een concert, maar kan in de middag wel langswaaien denk.quote:Well, life can be a riot
Naam zegt mij ook niks
Well, life can be a riot
HelminkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat schiet al op.quote:Iedereen is een kutlultrut
Een KLB userquote:Op vrijdag 4 april 2025 00:51 schreef HappyCharly het volgende:
Mij ook niet
Dacht ook dat er Helen stondIedereen is een kutlultrut
Account is pas een maand oud tho
Well, life can be a riot
Zo vertelt Edson over deze 'swingerclubs' het volgende: "Ik ben een tijdje naar dat soort feesten gegaan. Dat waren plekken waar witte mannen hun witte vrouwen brachten en die moesten gedekt worden door een donkere man. Het was gewoon nieuwsgierigheid."
De presentator vond het gevoel dat niet de vrouw, maar juist hij, begeerd werd heel fijn: "Elke vrouw dacht: ja, hem wil ik! Dat is echt een lekker gevoel man."
Wanneer Maxim Hartman vraagt waarom hij ermee gestopt is, zegt hij: "Ik heb drie kinderen gap. Dat soort activiteiten kun je niet meer ontplooien."They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dan ben ik verlate koninginnedag aan het vieren met een rommelmarktquote:Uw ADH vitamine Worst
Was dat niet op 29 februari dit jaar?quote:Op vrijdag 4 april 2025 00:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan ben ik verlate koninginnedag aan het vieren met een rommelmarkt![]()
Ik dacht 34 FebruùliWell, life can be a riot
Hoi.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Open er een topic over in KLBquote:Op vrijdag 4 april 2025 01:05 schreef Helenattenek het volgende:
Weet Niet wat jullie voor een cirkeltrek bekokstoven maar daar hoor ik Niet bij nee![]()
Snap dat er hardnekkig gespuis is op elk forum maar ik Ben zoals mijn profiel schetst iemand die onder een steen heeft geleefdquote:Op vrijdag 4 april 2025 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer op anoniemKloontje van?
![]()
Wie benjij?quote:Op vrijdag 4 april 2025 01:10 schreef Helenattenek het volgende:
Is toch een pispot voor kinderen?
Kunnen ze daarna hun handen er nog in wassen ookTrust nobody![]()
De eerste keer dat ik zo'n ding zag dacht ik dat het voor mijn voeten warenquote:Op vrijdag 4 april 2025 01:09 schreef HappyCharly het volgende:
Heeft iemand ooit een bidet gebruikt?Iedereen is een kutlultrut
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Een fokker blijkbaarquote:Iedereen is een kutlultrut
![]()
R.I.P DTS.![]()
Welnee een nattenek is overal welkomquote:Op vrijdag 4 april 2025 01:18 schreef Helenattenek het volgende:
Ik zie vooral een slecht gestropte das
Morgen nog werken een middagThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Daar kan je bij Sally mee terecht. Heeft net een opfris cursus gedaan.quote:Iedereen is een kutlultrut
Soms is de pohi makkelijk, maar ik kom nooit in KLBquote:Iedereen is een kutlultrut
Zo schattig, ik ben nieuwquote:
SchaaaapThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
johquote:Iedereen is een kutlultrut
Leuke documentaire over bas en ad van toor op videoland.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Met een ouwe zielquote:Iedereen is een kutlultrut
R.I.P DTS.![]()
Gozer lijkt op een neefje van balkenendequote:Op vrijdag 4 april 2025 01:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://www.oost.nl/nieuw(...)telingen-onder-1-dak
[ Bericht 0% gewijzigd door Helenattenek op 04-04-2025 01:40:53 (Neefje Teringautocorrect) ]![]()
Tjongequote:Op vrijdag 4 april 2025 01:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://www.oost.nl/nieuw(...)telingen-onder-1-dakTrust nobody![]()
Kunnen ze trots zijn dat hengelo fier bovenaan zal blijven staan in de lijst met plekken waar niemand heen wilt![]()
![]()
![]()
zzzz
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Besef je evve he hengelo heeft nu meer teringlijers daar wonen in 1 gebouw, Dan dat ze uberhaupt aan toeristen op een dag krijgen.
Hoe de fuq denkt nep balkenende dat dit de toerisme ten goede doet
Ja uit duitsland.. voor een kofferbak vol kweek![]()
Nee want er is maar één winnaar. Dus verspilde moeitequote:Iedereen is een kutlultrut
eeehquote:Op vrijdag 4 april 2025 01:48 schreef Helenattenek het volgende:
Rob als er iemand een kloon is Ben jij het wel denk je Nou echt dat je de enige rob bent hier
Ja![]()
![]()
Ik zie ineens in mijn glazen bol dat jullie hier allemaal natnekken zijn en ik gewoon souryrobhappycharly had kunnen heten![]()
Als je maar happy bentquote:Iedereen is een kutlultrut
Nou dat betwijfel ik.quote:Iedereen is een kutlultrut
![]()
R.I.P DTS.![]()
This watThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-04-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 622 / +231 / +0 / 2186 / 2306
2. KillemWieft / 178 / +83 / +0 / 31 / 60
3. Dr.Mikey / 153 / +55 / +10 / 73 / 112
4. hemarookworst / 98 / +23 / +10 / 145 / 195
5. Moeraskat / 94 / +52 / +1 / 161 / 196
6. greysbones / 60 / +19 / +0 / 388 / 420
7. Sally / 56 / +36 / +0 / 25 / 42
8. Bally-b / 49 / +33 / +0 / 23 / 32
9. aeque / 47 / +0 / +0 / 140 / 173
10. StevenHyde / 44 / +13 / +0 / 254 / 315
11. Fogel / 39 / +17 / +3 / 153 / 201
12. Lovely / 38 / +21 / +0 / 597 / 661
13. Grotetijd / 38 / +17 / +17 / 45 / 58
14. HappyCharly / 37 / +19 / +13 / 139 / 170
15. Shii / 37 / +1 / +0 / 101 / 134
16. loveislikeakiss / 36 / +6 / +0 / 333 / 367
17. devzero / 35 / +3 / +1 / 41 / 56
18. Soury / 34 / +6 / +5 / 19 / 38
19. sp3c / 34 / +0 / +0 / 19 / 31
20. mario390 / 32 / +0 / +0 / 5 / 17SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Mascaraquote:Op vrijdag 4 april 2025 01:55 schreef Helenattenek het volgende:
Oke genoeg kusjes gegeven ik ga slapen![]()
![]()
Truste klodderquote:Op vrijdag 4 april 2025 01:55 schreef Helenattenek het volgende:
Oke genoeg kusjes gegeven ik ga slapen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ontmaskert oeiWell, life can be a riot
ZoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mooi
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Intens genieten deze bossOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
In Noorwegen mogen ze inmiddels bodychecken
die was wel epic
laatste olympics volgens mij
MogguhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hey man
Hoe gaat het?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja dat krijg je er nou vanOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Live and learnOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja, te laat
Maar de kleine slaapt nu op m'n buik dus lekker laten liggen
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Zou ook graag slap atmOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja op zich.. vanochtend nog weer bezoek, vanmiddag ff Duitsland in voor wat boodschappen en tanken. Hoop dat ik nog wel ff een uurtje of wat kan pakkenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik moet tot 14:45
Meh.. vervelend en herkenbaar ja. Hopelijk is het vandaag eenmaligTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Heb ook wel eea te doen.. maar 3 uurtjes slaap is net ff wat weinigquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
@Dotteke ja loslaten is spannendWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh het gaat me niet om de tijd. Maar om de activiteit vandaag
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat is waarquote:Op vrijdag 4 april 2025 05:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Ze gaat op kamp. Spannend. Ze heeft er wel heel mooi weer bij.
Gister was ze zo zenuwachtig dat ze moest huilen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik niet; m’n dochterquote:
Nou ze vindt het vooral zelf heel spannend. Ze is nog nooit op kamp geweest.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zelf heb ik vandaag een dag op m’n werk waar ik niet achter sta. Dus dat is de reden waarom ik geen zin heb in vandaag. En moet echt haasten dan, want wil op tijd terug zijn voor kitten.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Het wordt een rotdag vandaag dus. Succes op werk!quote:Op vrijdag 4 april 2025 06:05 schreef Moeraskat het volgende:
Zelf heb ik vandaag een dag op m’n werk waar ik niet achter sta. Dus dat is de reden waarom ik geen zin heb in vandaag. En moet echt haasten dan, want wil op tijd terug zijn voor kitten.How can I make this topic about me?![]()
Ze gaan filmenquote:Op vrijdag 4 april 2025 06:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het wordt een rotdag vandaag dus. Succes op werk!
Precies datquote:Op vrijdag 4 april 2025 06:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Oh, daar ben ik ook niet van. Ik wil niet op beeld.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gaan ze rond om te laten zien wat er allemaal gebeurt, iedereen moet laten zien wat hij of zij doet voor werk?
Promotiefilmpje.How can I make this topic about me?![]()
Zoietsquote:Op vrijdag 4 april 2025 06:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Gaan ze rond om te laten zien wat er allemaal gebeurt, iedereen moet laten zien wat hij of zij doet voor werk?
Promotiefilmpje.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maar de hele dagWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: