SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
spannondquote:Op donderdag 3 april 2025 21:34 schreef Moeraskat het volgende:
Morgen gaat kitten op kamp voor't eerst![]()
![]()
![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Lekkerquote:Op donderdag 3 april 2025 22:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
best een lekkere remix gehoord op ASOT
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Een klein puntje mijnerzijds:quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 april 2025 22:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een klein puntje mijnerzijds:Helemaal eens. Is ook mijn favoriet. Deze was een aanbiedingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
[..]
Een klein puntje mijnerzijds:eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Laat je niet verleiden door de commerciequote:Op donderdag 3 april 2025 22:39 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Helemaal eens. Is ook mijn favoriet. Deze was een aanbieding![]()
![]()
[..]
Een klein puntje mijnerzijds:Of huismerk of hemaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Moet geld overhouden voor bastogne koekenquote:Op donderdag 3 april 2025 22:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat je niet verleiden door de commercieBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dan haal je die maar in de aanbiedingquote:Op donderdag 3 april 2025 22:40 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Moet geld overhouden voor bastogne koeken![]()
![]()
Lays is ook wel lekker 😋 ☺️quote:Op donderdag 3 april 2025 22:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan haal je die maar in de aanbiedingBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Verkoopt hemaworst sjips?quote:Op donderdag 3 april 2025 22:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee, maar je moet ze wel van de Hema hebbenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Grey ik vertelde vd week toch dat ik boos was omdat mijn tekening op t schilderdoek niet naar eigen verwachting was.
Zit ik vanavond te eten en zegt mijn dochter ja die rechter turtle is niet goed in balans toch veel te groot lijf ten opzichte vh hoofd 🥲Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Heerlijk dat je kind je tips gaat geven of commentaar op je werk.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:47 schreef StevenHyde het volgende:
Grey ik vertelde vd week toch dat ik boos was omdat mijn tekening op t schilderdoek niet naar eigen verwachting was.
Zit ik vanavond te eten en zegt mijn dochter ja die rechter turtle is niet goed in balans toch veel te groot lijf ten opzichte vh hoofd 🥲![]()
Terechte opmerking ook. Is super dat ze het gewoon zegt.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Heerlijk dat je kind je tips gaat geven of commentaar op je werk.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
![]()
Maar misschien dat ze m niet meer verkopen, zie m niet meer op internet staanI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Nou bij een hema denk ik ook niet direct aan chips.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ]
Maar misschien dat ze m niet meer verkopen, zie m niet meer op internet staanHow can I make this topic about me?![]()
Paprikachips, klein zakje en zoete chili kikkererwten chips (nog niet geproefd).quote:Op donderdag 3 april 2025 22:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Truffelchips? Die is ook lekker bij hun![]()
Zal ik onthouden voor een volgende keer.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Truffelchips? Die is ook lekker bij hun![]()
![]()
Oeh paprika ook altijs lekker.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Paprikachips, klein zakje en zoete chili kikkererwten chips (nog niet geproefd).
Zoete chili kikkererwten klinkt spannend
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
EIgenlijk niet echt hema want ik wist het niet vd chips terwijl ik best vaak in de hema komBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Doe dat lekker thuis johquote:Op donderdag 3 april 2025 23:03 schreef StevenHyde het volgende:
EIgenlijk niet echt hema want ik wist het niet vd chips terwijl ik best vaak in de hema kom![]()
![]()
Ook compleet nieuw voor mij, chips in de hema.
Hema is vooral voor batterijen, rookworst, kookwekkers, bandenplakspul voor de fiets en dat soort prul.
En natuurlijk voor het restaurant, de lekkere koffie en appeltaartHow can I make this topic about me?![]()
Ze hebben wel leuke sokken. En ook koop er knuffels (niet voor mezelf)quote:Op donderdag 3 april 2025 23:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Ook compleet nieuw voor mij, chips in de hema.
Hema is vooral voor batterijen, rookworst, kookwekkers, bandenkplakspul voor de fiets en dat soort prul.
En natuurlijk voor het restaurant, de lekkere koffie en appeltaartBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Sokken inderdaad, ook.quote:Op donderdag 3 april 2025 23:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ze hebben wel leuke sokken. En ook koop er knuffels (niet voor mezelf)How can I make this topic about me?![]()
Waar koop je de knuffels voor jezelf dan?quote:Op donderdag 3 april 2025 23:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ze hebben wel leuke sokken. En ook koop er knuffels (niet voor mezelf)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: