tldr: RB20 was hij positief over na rijden, sim nu vond hij meevallen gezien hoe Lawson het moeilijk had, maar ja sim is altijd makkelijker het zal vast uitdagend worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kans is aanwezig.quote:
quote:Op donderdag 3 april 2025 06:49 schreef 3rr0r het volgende:
Leclerc draagt FUBU jeans @:Zipportal
[ afbeelding ]Ik ben geen kenner.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet heel onverwacht.quote:Op donderdag 3 april 2025 10:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Verstappen heeft de post van Giedo waarin hij het opnam voor Lawson bewust en met opzet geliked: https://www.nu.nl/formule(...)ost-heb-geliket.html
Hoogmoed komt voor de val en zoquote:Op donderdag 3 april 2025 12:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
Yuki toont mss net wat teveel zelfvertrouwen.
Als hij het waarmaakt is dat mooi maar als hij 3x achterstevoren in de banden staat dan niet
Talent heeft hij natuurlijk wel maar je kan mss beter zeggen “dit weekend aan de auto wennen” en hem dan (hoog) op het podium zetten, zoals Max in 2016 deed.
Daarom had ik hem niet in de RBR gezet - in zijn thuis-GP...quote:Op donderdag 3 april 2025 12:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
Yuki toont mss net wat teveel zelfvertrouwen.
Als hij het waarmaakt is dat mooi maar als hij 3x achterstevoren in de banden staat dan niet
Talent heeft hij natuurlijk wel maar je kan mss beter zeggen “dit weekend aan de auto wennen” en hem dan (hoog) op het podium zetten, zoals Max in 2016 deed.
Brazilië van vorig jaar blijft een genot om naar te kijkenquote:Op donderdag 3 april 2025 12:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
Liever een droge race zodat goed duidelijk wordt wat de verhoudingen zijn tussen teams en rijders binnen dat team.
Regen is altijd een loterij.
Voorlopig kun je dat wel uittekenen. Lekker regenraces tot teams door hebben ontwikkeld.quote:Op donderdag 3 april 2025 12:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
Liever een droge race zodat goed duidelijk wordt wat de verhoudingen zijn tussen teams en rijders binnen dat team.
Eensquote:Op donderdag 3 april 2025 13:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Brazilië van vorig jaar blijft een genot om naar te kijken
Het weer kan je niet controleren.quote:Op donderdag 3 april 2025 12:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
Toch kun je hopen op een seizoen waarin McLaren de beste auto heeft maar Max de titel pakt omdat 1 op de 3 races regenraces waren.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eens
[..]
Het weer kan je niet controleren.
Het is vorig jaar (en in 2021) al bewezen dat Max niet per sé de snelste auto nodig heeft om te winnenquote:Op donderdag 3 april 2025 13:49 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Toch kun je hopen op een seizoen waarin McLaren de beste auto heeft maar Max de titel pakt omdat 1 op de 3 races regenraces waren.
Krijg jij er genoeg van?quote:Op donderdag 3 april 2025 14:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is vorig jaar (en in 2021) al bewezen dat Max niet per sé de snelste auto nodig heeft om te winnen
Oh nee, ik geniet ervan. Vooral omdat ik steeds weer onder de indruk ben van Max als hij weer het onmogelijke met die auto doetquote:Op donderdag 3 april 2025 14:07 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Krijg jij er genoeg van?
Ook fantastisch dat je rustig kunt stellen dat hij van 10 regenraces de meeste binnen zal halen. Natuurlijk gaat het hem nog een keer mis, maar hij begint ze altijd als favoriet.
Of elke race flink regen, zodat duidelijk wordt wie nu echt de beste coureur is.quote:Op donderdag 3 april 2025 12:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
RB (Racing Bulls) of RBR (Red Bull Racing)?quote:Op donderdag 3 april 2025 14:57 schreef Evenstar het volgende:
Als ik zo de reactie van Max zie dan denk ik eigenlijk wel dat hij klaar is met RB.
Dit gaat weer een geruchtenstroom op gang brengenquote:Op donderdag 3 april 2025 14:57 schreef Evenstar het volgende:
Als ik zo de reactie van Max zie dan denk ik eigenlijk wel dat hij klaar is met RB.
Ja, RBR natuurlijk dat die sukkels beide auto's RB hebben genoemd kan ik niks aan doenquote:Op donderdag 3 april 2025 15:02 schreef Sally het volgende:
[..]
RB (Racing Bulls) of RBR (Red Bull Racing)?
Tja, rekening mee houden?quote:Op donderdag 3 april 2025 15:08 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, RBR natuurlijk dat die sukkels beide auto's RB hebben genoemd kan ik niks aan doen
Het had gewoon Torro Rosso moeten blijven of anders Minardiquote:Op donderdag 3 april 2025 15:08 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, RBR natuurlijk dat die sukkels beide auto's RB hebben genoemd kan ik niks aan doen
Minardigodenquote:Op donderdag 3 april 2025 15:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het had gewoon Torro Rosso moeten blijven of anders Minardi
Je weet waar en onder welke weersomstandigheden hij zijn 1e F1-race reed?quote:Op donderdag 3 april 2025 12:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Daarom had ik hem niet in de RBR gezet - in zijn thuis-GP...
Had hem lekker nog even laten shinen in de auto waarin hij zich eindelijk een beetje in thuis begon te voelen...
En dan had Lawson nog een kans gehad om zich te bewijzen, al is de verwachting dat het weer een regenweekend wordt. Hmz. In hoeverre was Liam dan goed uit de verf gekomen.
quote:Op donderdag 3 april 2025 11:34 schreef Eagles89 het volgende:
Zin in dit weekend!! McLaren zal wel weer de snelste zijn, maar Max is mega op dit circuit dus misschien kan die daardoor toch nog in de buurt komen. Ferrari en Mercedes zijn totaal onzekere factoren wat het ook leuk maakt. En natuurlijk: wat gaat Tsunoda doen?!?
Nu nog F1 TV in 4K op mijn LG 77 OLED en ik ben helemaal gelukkig
Nou, vertel eens?quote:Op donderdag 3 april 2025 15:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je weet waar en onder welke weersomstandigheden hij zijn 1e F1-race reed?
quote:
Ja.quote:Op donderdag 3 april 2025 15:02 schreef Sally het volgende:
[..]
RB (Racing Bulls) of RBR (Red Bull Racing)?
Dat is sowieso wel duidelijk, niemand die dat betwist.quote:Op donderdag 3 april 2025 14:29 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Of elke race flink regen, zodat duidelijk wordt wie nu echt de beste coureur is.
Saudi-Arabië is nog wat laterquote:Op donderdag 3 april 2025 18:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat is sowieso wel duidelijk, niemand die dat betwist.
Ik hoop op een kurkdroge race.
Yups 😊quote:Op donderdag 3 april 2025 16:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, vertel eens?
In aanmerking genomen dat ik ervan uit ga dat hij als eerste echt een officiele F1-race reed bij de 2024 United States Grand Prix.
Die naar mijn zoekwerk verlopen was met (een voorspelling, dat wel) van 29 graden air- en 50 gran track-temperatuur.
Edit: Wacht, ik moet al in 2023 kijken.
Lawson made his Formula One debut at the 2023 Dutch Grand Prix
Dat was toch die race waarbij er orkaanrukwinden waren met een zwarte lucht van zee, bij ons mooie Zandvoort?
Maxterclassquote:Op donderdag 3 april 2025 13:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Brazilië van vorig jaar blijft een genot om naar te kijken
Arigato!quote:
Regen lijkt 's middags tijdens de race wel mee te vallen.quote:Op donderdag 3 april 2025 12:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Daarom had ik hem niet in de RBR gezet - in zijn thuis-GP...
Had hem lekker nog even laten shinen in de auto waarin hij zich eindelijk een beetje in thuis begon te voelen...
En dan had Lawson nog een kans gehad om zich te bewijzen, al is de verwachting dat het weer een regenweekend wordt. Hmz. In hoeverre was Liam dan goed uit de verf gekomen.
Hm, het is wel een auto die Liam natuurlijk al wel even kentquote:Op donderdag 3 april 2025 20:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Regen lijkt 's middags tijdens de race wel mee te vallen.
[ x ]
Jij wil dat we die 77 inch van je muurtje komen gooien? Beetje ogen uitsteken van die genen die 77inch oled gewoon veul te duur vonden toen zij jaren geleden een maat kleiner aanschaften.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:38 schreef Eagles89 het volgende:
Zojuist de voorbeschouwing op het weekend teruggekeken bij F1 TV (op mijn 77 inch LG oled, helaas nog steeds zonder F1 TV in 4K), maar ik mis Will Buxton wel zeg. Al is is het nog steeds top vergeleken met ViaPlee. Maar ik mis het enthousiasme van Buxton enorm, zelfs in de voorbeschouwing op het weekend was dat altijd al heel erg merkbaar en gaf echt een extra “zin in een F1 weekend” gevoel
Al doet die oud Indy car rijder uit Canada het ook prima in de show. En natuurlijk Laura Winters ook prima naar te kijken
Dat is letterlijk hoe we tot en met 1994 TV keken thuisquote:Op donderdag 3 april 2025 22:03 schreef Tijn het volgende:
Kheb m'n 37cm Aristona kleurentelevisie met Teletekst nog niet aangezet, maar morgen zal ik daar de training live op gaan volgen, zin in
En nu is dat 1 pixel van Tom dan wel Jerry !quote:Op donderdag 3 april 2025 22:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is letterlijk hoe we tot en met 1994 TV keken thuis
En voor 1991 zelfs zwart/wit
<knip vķķr ik dit postte>quote:Op donderdag 3 april 2025 21:38 schreef Eagles89 het volgende:
Zojuist de voorbeschouwing op het weekend teruggekeken bij F1 TV (op mijn 77 inch LG oled, helaas nog steeds zonder F1 TV in 4K), maar ik mis Will Buxton wel zeg. Al is is het nog steeds top vergeleken met ViaPlee. Maar ik mis het enthousiasme van Buxton enorm, zelfs in de voorbeschouwing op het weekend was dat altijd al heel erg merkbaar en gaf echt een extra “zin in een F1 weekend” gevoel
Al doet die oud Indy car rijder uit Canada het ook prima in de show. En natuurlijk Laura Winters ook prima naar te kijken
Zet hem voor Gasly, tiende sneller.quote:
Dit kan voortaan in het F1 Algemeen topic.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:38 schreef Eagles89 het volgende:
Laatste stukje gezien. Yuki dicht bij Max maar de long runs op soft gingen niet heel goed.quote:
Het lijkt er op dat de beslissing van Red Bull de juiste is. Lawson wel iets beter maar toch 3 tienden achter Hadjar.quote:Op vrijdag 4 april 2025 05:32 schreef _UserName_ het volgende:
Tsunoda maar 0.11 achter Max, niet slecht
Straks even de timing kijken maar inderdaad, ze gaan snel door de banden heen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 05:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Laatste stukje gezien. Yuki dicht bij Max maar de long runs op soft gingen niet heel goed.
Eens. Laten we ook de rest van dit weekend eens afwachten.quote:Op vrijdag 4 april 2025 05:36 schreef _UserName_ het volgende:
Lawson moest gewoon niet zo voor de leeuwen gegooid worden. Tsunoda heeft veel meer ervaring en past qua rijstijl beter bij de RBR
Yuki reed uiteindelijk bijna een seconde langzamer dacht ik. Dat is veel. Maar dat was ook op de soft band.quote:Op vrijdag 4 april 2025 05:35 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Straks even de timing kijken maar inderdaad, ze gaan snel door de banden heen.
Japanners zijn efficiëntquote:Op vrijdag 4 april 2025 08:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
Vergelijk het opruimen eens met dat van een Italiaans circuit
Lol, moggûhquote:
En geen save functiequote:Op vrijdag 4 april 2025 08:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Welkom in het leven
Geen pauzeknop.
Hoi jijquote:
Welk level van windowlicking?quote:
Mijn gedachtenquote:
Jij ook, Goedemorgenquote:
Geen Rockiefout?quote:
Zo, jij ook wakker?quote:
Is hier het geval alquote:Op vrijdag 4 april 2025 08:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
Volgende slaapkamer komt een TV, dan kan ik verder slapen tijdens de rode vlaggen.
Dat heb ik al, maar geen zin om te gebruiken.quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
Volgende slaapkamer komt een TV, dan kan ik verder slapen tijdens de rode vlaggen.
Gelukkig welquote:Op vrijdag 4 april 2025 08:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat heb ik al, maar geen zin om te gebruiken.
Meestal kan ik niet meer verder slapen als ik eenmaal wakker ben.
Volgende week de GP op een fatsoenlijk tijdstip![]()
iPad in bedquote:Op vrijdag 4 april 2025 08:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
Oh weer om 8 uur in de ochtend?quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat heb ik al, maar geen zin om te gebruiken.
Meestal kan ik niet meer verder slapen als ik eenmaal wakker ben.
Volgende week de GP op een fatsoenlijk tijdstip![]()
Snel overgewaaid.quote:
Gewoon alleen FP's kijken op fatsoenlijk tijdstippen kijkenquote:Op vrijdag 4 april 2025 08:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
Volgende vroege FP's kijk ik wel in herhaling
De kleur van de vlaaaahaaaaag.quote:
Ecclestone idee wordt uitgevoerdquote:Op vrijdag 4 april 2025 08:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Alle auto's nu een sprinkler achterop.
Ook snel overgewaaid.quote:
De Navo oefening Ramsteinflag is uitgebreid naar Japanquote:
De Japanners zijn wel erg verrast.quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De Navo oefening Ramsteinflag is uitgebreid naar Japan
Het gaat zondag toch regenenquote:Op vrijdag 4 april 2025 08:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Niet echt een representatieve sessie.
Worden alle brandjes wel geblustquote:
Hij is wel goed in zijn T-posequote:
.15 voor Max, valt nog wel meequote:
Wat ligt erop?quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sorry, dat ik de bqq heb aangezet op Suzuka
Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Valt weinig over te zeggen met deze sessie.
Join the clubquote:
Dat geluk heb ik ookquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wel thuiswerken vandaag en tussendoor een beetje in de zon zitten.
Sowieso thuiswerken op vrijdag.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wel thuiswerken vandaag en tussendoor een beetje in de zon zitten.
1 kleur domineert.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:32 schreef THEFXR het volgende:
tot nu toe highlights FP1 gezien, ff wachten op FP2
@ESF1Gamer is gewoon Alonsoquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
Oorzaak branden gevonden.
[ afbeelding ]
Flinke spiezen welquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
Oorzaak branden gevonden.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
@:ESF1Gamer is gewoon Alonso
Die rijdt ook niet heel lang in de F1 denk ik.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Gemaakt van de voorwielophanging van Doohan.
Op deze manier niet, nee.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die rijdt ook niet heel lang in de F1 denk ik.
Hadjar doet het wel goed in de kar.quote:
Waarschijnlijk een stomme vraag, maar gaat die DRS niet automatisch dicht? Je hoort nooit dat rijders straffen krijgen omdat de DRS te vroeg open of te laat dicht gaat, wel eens dat hij niet open gaat, maar daar is geen straf voor. Openen de rijders hem zelf actief elke keer, en sluiten ze hem weer, of is dat getriggerd door GPS en kunnen ze hem uit en aanzetten voor de eerste rondes?quote:
Volgens mij moeten ze wel een knopje gebruiken. Drs gaat sowieso pas vanaf meetpunten open en weer dicht.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:47 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een stomme vraag, maar gaat die DRS niet automatisch dicht? Je hoort nooit dat rijders straffen krijgen omdat de DRS te vroeg open of te laat dicht gaat, wel eens dat hij niet open gaat, maar daar is geen straf voor. Openen de rijders hem zelf actief elke keer, en sluiten ze hem weer, of is dat getriggerd door GPS en kunnen ze hem uit en aanzetten voor de eerste rondes?
Maar het lijkt me dat hij automatisch dicht moet gaan, en dat ging hij schijnbaar niet bij Doohan. Kan me niet voorstellen dat een rijder hem nog nooit te laat dicht heeft gedaan, en als dat gebeurt, heb je waarschijnlijk voordeel (als je niet crasht) en zou er dus een straf moeten zijn.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:48 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Volgens mij moeten ze wel een knopje gebruiken. Drs gaat sowieso pas vanaf meetpunten open en weer dicht.
Als je remt gaat die dicht of met het knopje gaat die dicht. Kan beide.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:47 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een stomme vraag, maar gaat die DRS niet automatisch dicht? Je hoort nooit dat rijders straffen krijgen omdat de DRS te vroeg open of te laat dicht gaat, wel eens dat hij niet open gaat, maar daar is geen straf voor. Openen de rijders hem zelf actief elke keer, en sluiten ze hem weer, of is dat getriggerd door GPS en kunnen ze hem uit en aanzetten voor de eerste rondes?
Rem, knop, zelfs gas los volgens mij.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:52 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Maar het lijkt me dat hij automatisch dicht moet gaan, en dat ging hij schijnbaar niet bij Doohan. Kan me niet voorstellen dat een rijder hem nog nooit te laat dicht heeft gedaan, en als dat gebeurt, heb je waarschijnlijk voordeel (als je niet crasht) en zou er dus een straf moeten zijn.
Dus dan zou het niet Doohan's fout zijn dat hij eraf schiet omdat zijn DRS nog open staat. Of hij had zijn rem en het knopje nog niet aangeraakt?quote:
Dat laatste.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:01 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Dus dan zou het niet Doohan's fout zijn dat hij eraf schiet omdat zijn DRS nog open staat. Of hij had zijn rem en het knopje nog niet aangeraakt?
Tijdens trainingen is DRS niet gelimiteerd op bepaalde delen van het circuit zoals in de race. Dus er zal nu niks automatisch gaan lijkt me.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:47 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Deactivatie van DRS gaat sowieso altijd op initiatief van de auto zelf (althans wel door actie van coureur). Ofwel remmen, ofwel knop. Misschien ook nog gas los, weet niet.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tijdens trainingen is DRS niet gelimiteerd op bepaalde delen van het circuit zoals in de race. Dus er zal nu niks automatisch gaan lijkt me.
Ook pas nadat hij al instuurt toch? Dan ga ik uit van de handbeweging tenminste.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zie je links op het stuur hoe hamilton de vleugel dichtklapt.
Klopt maar hij heeft op het moment van indrukken nog niet zo'n grote stuuruitslag dat het veel uitmaakt. Zullen ze waarschijnlijk wel gefinetuned hebben dat moment.quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:19 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ook pas nadat hij al instuurt toch? Dan ga ik uit van de handbeweging tenminste.
Doohan zal ook ingestuurd hebben voor hij remde dan (ouch).
Dat is inderdaad het verschil met de meeste andere circuitsquote:Op vrijdag 4 april 2025 13:51 schreef Perox het volgende:
Ik had het zo begrepen dat ie sowieso inklapt op moment van remmen maar niet alle bochten wordt er meteen geremd zoals in begin van bocht 1/ van Suzuka dus dan moet coureur dat zelf doen.
Uiteraardquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Krijgen we zondag nou regen of niet?
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zo niet, moeten ze de sproeiers aanzetten om brand te voorkomen. Laat ze dan ook maar meteen het wegdek meenemen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
als ik nu de voorspelling van AccuWeather check dan regent het zondag van 6 uur 's morgens tot 8 uur 's morgens, tussen 10 en 11 en om 16 uur. daar tussenin lijkt het droog maar als het wegdek nat is, kan het al interessant wordenquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hij klapt dus inderdaad automatisch in als je gas los laat of remt. Maar dit is het enige circuit met een bocht waar je volgas in gaat na een drs zone, waardoor je dat zelf moet doen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:51 schreef Perox het volgende:
Ik had het zo begrepen dat ie sowieso inklapt op moment van remmen maar niet alle bochten wordt er meteen geremd zoals in begin van bocht 1/ van Suzuka dus dan moet coureur dat zelf doen.
Volgens nu.nl vergat hij 'm inderdaad in te klappen: https://www.nu.nl/formule(...)nschattingsfout.htmlquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:39 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Hij klapt dus inderdaad automatisch in als je gas los laat of remt. Maar dit is het enige circuit met een bocht waar je volgas in gaat na een drs zone, waardoor je dat zelf moet doen.
Dat lijkt me toch behoorlijk verraderlijk omdat je zo gewend bent dat het vanzelf gaat. Het verbaast me dat dit nog niet vaker fout is gegaan.
Heb best wat simracing gedaan en kan me ook niet herinneren dat dit moest in Japan. Of dat verklaarde waarom ik daar zo vaak de bocht uit vloog...
Dat lijkt me niet te doen, gaat ik een fractie van een seconde.quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:01 schreef pmponer het volgende:
En toch had hij daar dan ook in gecoached moeten worden
dat kan al op start finish he je hoeft niet op het asfalt weggetje te wachtten.quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:07 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet te doen, gaat ik een fractie van een seconde.
Frans Timmermans zou zeggen: 'wat een prutser'quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens nu.nl vergat hij 'm inderdaad in te klappen: https://www.nu.nl/formule(...)nschattingsfout.html
Ik las dat die in de sim succesvol bocht 1 had gedaan met de DRS open en dat in het echt wou proberen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens nu.nl vergat hij 'm inderdaad in te klappen: https://www.nu.nl/formule(...)nschattingsfout.html
Prima als je dat wil proberen maar bouw dat dan een beetje op voor je blind die bocht in rijdt.quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik las dat die in de sim succesvol bocht 1 had gedaan met de DRS open en dat in het echt wou proberen.
Hij zal dat toch ook wel in de sim geoefend hebben? Duur foutje.quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:01 schreef pmponer het volgende:
En toch had hij daar dan ook in gecoached moeten worden
Teams zoeken allemaal de nieuwe "Max Verstappen" maar ze krijgen amper tijd om te wennen aan de auto's en de druk ligt er gelijk op.quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:03 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Hij zal dat toch ook wel in de sim geoefend hebben? Duur foutje.
En ook als je het in de sim gedaan hebt, heeft hij dan niet gechecked of de andere 2 het in VT1 met DRS en volgas hebben gedaan? En ook bij andere teams?
Vind vooral de vt's veel te kort. Je ziet t vandaag. 4x een rode vlag en netto 15 minuten racetijd.quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Teams zoeken allemaal de nieuwe "Max Verstappen" maar ze krijgen amper tijd om te wennen aan de auto's en de druk ligt er gelijk op.
Vrije trainingen zijn ook korter dan vroeger.
Natuurlijk is het de top van de autosport maar het blijven "rookies" die nog niet seizoenen aan ervaring hebben.
Ik vind het jammer hoe het gaat.
Hij had pas 4 ronden gereden... zoiets probeer je hoogstens aan het eind van de sesssie, als de belangrijke data binnen is.quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:03 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Hij zal dat toch ook wel in de sim geoefend hebben? Duur foutje.
En ook als je het in de sim gedaan hebt, heeft hij dan niet gechecked of de andere 2 het in VT1 met DRS en volgas hebben gedaan? En ook bij andere teams?
Hielp ook niet mee dat Doohan niet reed in de VT1, toen moest er een testrijder in de auto plaats nemen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Teams zoeken allemaal de nieuwe "Max Verstappen" maar ze krijgen amper tijd om te wennen aan de auto's en de druk ligt er gelijk op.
Vrije trainingen zijn ook korter dan vroeger.
Natuurlijk is het de top van de autosport maar het blijven "rookies" die nog niet seizoenen aan ervaring hebben.
Ik vind het jammer hoe het gaat.
Gasly moest wat updates evalueren.quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:58 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hielp ook niet mee dat Doohan niet reed in de VT1, toen moest er een testrijder in de auto plaats nemen.
Was handiger als die de auto van Gasly had genomen, Gasly heef tmeer ervaring en is ook al eerder op dit circuit geweest.
OK.. goed excuusquote:
Daar kunnen zij ook niets aan doen natuurlijk, vind zelfs dat ze een pluim verdienen zoals ze gisteren ook alles heel snel weer voor elkaar hadden na de crash van Doohan.quote:
quote:
ff overschakelen van programma voor de kwali naar kwaliquote:
Ik klik op 2025 Japanese GP Qualifyingquote:Op zaterdag 5 april 2025 07:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ff overschakelen van programma voor de kwali naar kwali
Hmm, opnieuw inloggen of wellicht heeft F1TV een update, die had ik ook toen ik opstarttequote:Op zaterdag 5 april 2025 07:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik klik op 2025 Japanese GP Qualifying
En ik kom op "session concluded
Hier gaat iets mis
Net als Lucille Wernerquote:Op zaterdag 5 april 2025 07:59 schreef Zorro het volgende:
Oh nu komt ie ineens door.
Dat liep niet helemaal soepel
Zie je, ik was niet alleen dusquote:
ALT-F4quote:
Als hij Q1 overleeft doet hij het al beter dan zijn voorgangersquote:
moet te doen zijn, in de FP zat hij er goed bijquote:Op zaterdag 5 april 2025 08:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als hij Q1 overleeft doet hij het al beter dan zijn voorgangers
HAd ik ook.quote:
BM2203 error.quote:
Dit deed de truc voor mij ook idd.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
HAd ik ook.
Op de site alle devices uitloggen hielp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |