tldr: RB20 was hij positief over na rijden, sim nu vond hij meevallen gezien hoe Lawson het moeilijk had, maar ja sim is altijd makkelijker het zal vast uitdagend worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kans is aanwezig.quote:
quote:Op donderdag 3 april 2025 06:49 schreef 3rr0r het volgende:
Leclerc draagt FUBU jeans @:Zipportal
[ afbeelding ]Ik ben geen kenner.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet heel onverwacht.quote:Op donderdag 3 april 2025 10:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Verstappen heeft de post van Giedo waarin hij het opnam voor Lawson bewust en met opzet geliked: https://www.nu.nl/formule(...)ost-heb-geliket.html
Hoogmoed komt voor de val en zoquote:Op donderdag 3 april 2025 12:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
Yuki toont mss net wat teveel zelfvertrouwen.
Als hij het waarmaakt is dat mooi maar als hij 3x achterstevoren in de banden staat dan niet
Talent heeft hij natuurlijk wel maar je kan mss beter zeggen “dit weekend aan de auto wennen” en hem dan (hoog) op het podium zetten, zoals Max in 2016 deed.
Daarom had ik hem niet in de RBR gezet - in zijn thuis-GP...quote:Op donderdag 3 april 2025 12:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
Yuki toont mss net wat teveel zelfvertrouwen.
Als hij het waarmaakt is dat mooi maar als hij 3x achterstevoren in de banden staat dan niet
Talent heeft hij natuurlijk wel maar je kan mss beter zeggen “dit weekend aan de auto wennen” en hem dan (hoog) op het podium zetten, zoals Max in 2016 deed.
Brazilië van vorig jaar blijft een genot om naar te kijkenquote:Op donderdag 3 april 2025 12:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
Liever een droge race zodat goed duidelijk wordt wat de verhoudingen zijn tussen teams en rijders binnen dat team.
Regen is altijd een loterij.
Voorlopig kun je dat wel uittekenen. Lekker regenraces tot teams door hebben ontwikkeld.quote:Op donderdag 3 april 2025 12:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
Liever een droge race zodat goed duidelijk wordt wat de verhoudingen zijn tussen teams en rijders binnen dat team.
Eensquote:Op donderdag 3 april 2025 13:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Brazilië van vorig jaar blijft een genot om naar te kijken
Het weer kan je niet controleren.quote:Op donderdag 3 april 2025 12:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
Toch kun je hopen op een seizoen waarin McLaren de beste auto heeft maar Max de titel pakt omdat 1 op de 3 races regenraces waren.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eens
[..]
Het weer kan je niet controleren.
Het is vorig jaar (en in 2021) al bewezen dat Max niet per sé de snelste auto nodig heeft om te winnenquote:Op donderdag 3 april 2025 13:49 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Toch kun je hopen op een seizoen waarin McLaren de beste auto heeft maar Max de titel pakt omdat 1 op de 3 races regenraces waren.
Krijg jij er genoeg van?quote:Op donderdag 3 april 2025 14:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is vorig jaar (en in 2021) al bewezen dat Max niet per sé de snelste auto nodig heeft om te winnen
Oh nee, ik geniet ervan. Vooral omdat ik steeds weer onder de indruk ben van Max als hij weer het onmogelijke met die auto doetquote:Op donderdag 3 april 2025 14:07 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Krijg jij er genoeg van?
Ook fantastisch dat je rustig kunt stellen dat hij van 10 regenraces de meeste binnen zal halen. Natuurlijk gaat het hem nog een keer mis, maar hij begint ze altijd als favoriet.
Of elke race flink regen, zodat duidelijk wordt wie nu echt de beste coureur is.quote:Op donderdag 3 april 2025 12:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
RB (Racing Bulls) of RBR (Red Bull Racing)?quote:Op donderdag 3 april 2025 14:57 schreef Evenstar het volgende:
Als ik zo de reactie van Max zie dan denk ik eigenlijk wel dat hij klaar is met RB.
Dit gaat weer een geruchtenstroom op gang brengenquote:Op donderdag 3 april 2025 14:57 schreef Evenstar het volgende:
Als ik zo de reactie van Max zie dan denk ik eigenlijk wel dat hij klaar is met RB.
Ja, RBR natuurlijk dat die sukkels beide auto's RB hebben genoemd kan ik niks aan doenquote:Op donderdag 3 april 2025 15:02 schreef Sally het volgende:
[..]
RB (Racing Bulls) of RBR (Red Bull Racing)?
Tja, rekening mee houden?quote:Op donderdag 3 april 2025 15:08 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, RBR natuurlijk dat die sukkels beide auto's RB hebben genoemd kan ik niks aan doen
Het had gewoon Torro Rosso moeten blijven of anders Minardiquote:Op donderdag 3 april 2025 15:08 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, RBR natuurlijk dat die sukkels beide auto's RB hebben genoemd kan ik niks aan doen
Minardigodenquote:Op donderdag 3 april 2025 15:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het had gewoon Torro Rosso moeten blijven of anders Minardi
Je weet waar en onder welke weersomstandigheden hij zijn 1e F1-race reed?quote:Op donderdag 3 april 2025 12:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Daarom had ik hem niet in de RBR gezet - in zijn thuis-GP...
Had hem lekker nog even laten shinen in de auto waarin hij zich eindelijk een beetje in thuis begon te voelen...
En dan had Lawson nog een kans gehad om zich te bewijzen, al is de verwachting dat het weer een regenweekend wordt. Hmz. In hoeverre was Liam dan goed uit de verf gekomen.
quote:Op donderdag 3 april 2025 11:34 schreef Eagles89 het volgende:
Zin in dit weekend!! McLaren zal wel weer de snelste zijn, maar Max is mega op dit circuit dus misschien kan die daardoor toch nog in de buurt komen. Ferrari en Mercedes zijn totaal onzekere factoren wat het ook leuk maakt. En natuurlijk: wat gaat Tsunoda doen?!?
Nu nog F1 TV in 4K op mijn LG 77 OLED en ik ben helemaal gelukkig
Nou, vertel eens?quote:Op donderdag 3 april 2025 15:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je weet waar en onder welke weersomstandigheden hij zijn 1e F1-race reed?
quote:
Ja.quote:Op donderdag 3 april 2025 15:02 schreef Sally het volgende:
[..]
RB (Racing Bulls) of RBR (Red Bull Racing)?
Dat is sowieso wel duidelijk, niemand die dat betwist.quote:Op donderdag 3 april 2025 14:29 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Of elke race flink regen, zodat duidelijk wordt wie nu echt de beste coureur is.
Saudi-Arabië is nog wat laterquote:Op donderdag 3 april 2025 18:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat is sowieso wel duidelijk, niemand die dat betwist.
Ik hoop op een kurkdroge race.
Yups 😊quote:Op donderdag 3 april 2025 16:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, vertel eens?
In aanmerking genomen dat ik ervan uit ga dat hij als eerste echt een officiele F1-race reed bij de 2024 United States Grand Prix.
Die naar mijn zoekwerk verlopen was met (een voorspelling, dat wel) van 29 graden air- en 50 gran track-temperatuur.
Edit: Wacht, ik moet al in 2023 kijken.
Lawson made his Formula One debut at the 2023 Dutch Grand Prix
Dat was toch die race waarbij er orkaanrukwinden waren met een zwarte lucht van zee, bij ons mooie Zandvoort?
Maxterclassquote:Op donderdag 3 april 2025 13:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Brazilië van vorig jaar blijft een genot om naar te kijken
Arigato!quote:
Regen lijkt 's middags tijdens de race wel mee te vallen.quote:Op donderdag 3 april 2025 12:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Daarom had ik hem niet in de RBR gezet - in zijn thuis-GP...
Had hem lekker nog even laten shinen in de auto waarin hij zich eindelijk een beetje in thuis begon te voelen...
En dan had Lawson nog een kans gehad om zich te bewijzen, al is de verwachting dat het weer een regenweekend wordt. Hmz. In hoeverre was Liam dan goed uit de verf gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |