Een of andere extreemlinkse figuur vind hem een held, dus dan vind iedereen die progressief is dat volgens zijn logica.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:20 schreef recursief het volgende:
Wat heeft een Amerikaanse moordenaar nou weer met Faber te maken?
Wat is de band met Faber?quote:Op woensdag 2 april 2025 21:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Een of andere extreemlinkse figuur vind hem een held, dus dan vind iedereen die progressief is dat volgens zijn logica.
Dit moet je niet doen. Verbasteringen zijn altijd zwak. En niet toegestaan dacht ik ook.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als een boer met kiespijn, logisch. Wat een aanfluiting is timmerpad en consorten.
We mogen geen kritiek op haar hebben omdat we niet door voldoende hoepeltjes gesprongen zijn zoals schande spreken van bepaalde posts waar hij van vind dat we dat moeten doen.quote:
Niks, ze kregen hun salaris toch al.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:04 schreef ootjekatootje het volgende:
Zo weer een dag besteed aan linkse deugdelijkheid.
En wat heeft het geintje deze keer weer gekost?
Waarom moet je sowieso iets krijgen voor iets wat je vrijwillig doet ? Het heet niet voor niks vrijwilligerswerk.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:21 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Want dat maakt het weigeren van een lintje voor vrijwilligers in de opvang plots ok ofzo?
Zoals echte ambtenaren niks doen de hele dag.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Niks, ze kregen hun salaris toch al.
Niks moet. Maar een beetje waardering voor mensen die zich jarenlang belangeloos inzetten voor de maatschappij is toch niks mis mee?quote:Op woensdag 2 april 2025 22:26 schreef TLC het volgende:
[..]
Waarom moet je sowieso iets krijgen voor iets wat je vrijwillig doet ? Het heet niet voor niks vrijwilligerswerk.
Ze waren vandaag toch juist (extra) aan het werk?quote:Op woensdag 2 april 2025 22:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zoals echte ambtenaren niks doen de hele dag.
Elkaar voor rotte vis uitmaken, belachelijk maken, ff lunchen en weer verder met hakken.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:51 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ze waren vandaag toch juist (extra) aan het werk?
Volksvertegenwoordigers die bestuurders ter verantwoording willen roepen lijkt me toch echt gewoon hun werk. Dat jij de desbetreffende minister per definitie steunt, doet daar gelukkig weinig aan af.quote:Op woensdag 2 april 2025 23:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Elkaar voor rotte vis uitmaken, belachelijk maken, ff lunchen en weer verder met hakken.
Schandalig.
Wat een slecht voorbeeld.
Bizar.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
"Om haar nek en aan een boomtak".
'Progressief deugend Nederland' laat weer even zien wat echte normen en waarden zijn.
@:Lord_Vetinari
Mijn God wat is witte erfschuld tenenkrommend.
Ontkenningsfase much.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:49 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo labiel als de users die mij voor gek verklaarden. Jij en die andere users met dezelfde mening over mij kunnen beter in zo'n gekkenhuis een cursus zelfbeheersing gaan volgen.
Snap het wel. Mede de schuld van die jetten en zijn energiebeleid waardoor de energieprijzen stijgen en de inflatie aanjaagt.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:53 schreef Dutchguy het volgende:
Voor deze ongein werd dus een debat over inflatie opgeofferd. Frustrerend.
Gek dat je hem wel aanspreekt en iemand die suggereert dat Agema aan een boom moet hangen niet.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:06 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dit moet je niet doen. Verbasteringen zijn altijd zwak. En niet toegestaan dacht ik ook.
quote:Op woensdag 2 april 2025 18:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, om haar nek en aan een boomtak.
Ik steun niemand, ik neem dat hele zooitje die wanstaltige vertoning kwalijk.quote:Op woensdag 2 april 2025 23:04 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Volksvertegenwoordigers die bestuurders ter verantwoording willen roepen lijkt me toch echt gewoon hun werk. Dat jij de desbetreffende minister per definitie steunt, doet daar gelukkig weinig aan af.
Tr is gezet inmiddels. Raad aan dat meerderen het doen.quote:Op woensdag 2 april 2025 23:22 schreef JopieKlaassen het volgende:
Aangezien er niet gereekst is en de quote ontbreekt (al is ie te walgelijk voor woorden)
[..]
Gewoon oprechte vraag, wat wil jij gaan doen als je minister bent? Laat staan minister-president. Ik vind dat elke inwoner van dit land dit zelf wel eens mag gaan afvragen ipv maar te roeptoeteren langs de wal.quote:Op woensdag 2 april 2025 23:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja wordt je dat?
Dan ga je toch lekker kotsen?
Succes er mee. Nog wat inhoudelijks te melden?
Open een topic zou ik zeggen. Offtopic hier.quote:Op woensdag 2 april 2025 23:25 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Gewoon oprechte vraag, wat wil jij gaan doen als je minister bent? Laat staan minister-president. Ik vind dat elke inwoner van dit land dit zelf wel eens mag gaan afvragen ipv maar te roeptoeteren langs de wal.
Faber had die zelfreflectie ook moeten hebben voordat ze dit ambt aan nam, alleen uit adoratie voor Wilders (de enige ondemocratische partij in dit land) pakte ze haar shine.quote:Op woensdag 2 april 2025 23:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Open een topic zou ik zeggen. Offtopic hier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |