SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Baby darling doll face honey
Ja heerlijkquote:Op woensdag 2 april 2025 17:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Hoe zijn ze? Dat moet best goed werken denk ik zo.
Ohja, ik had nog gekeken naar die Fritz rababer enzo maar ik hou niet van kcal drinken, dus niet gehaaldquote:
De meesten hier hebben dat 24/7 niet alleen nu en door de ttquote:
hij is nog niet ingeburgerdquote:Op woensdag 2 april 2025 17:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De meesten hier hebben dat 24/7 niet alleen nu en door de tt
Oh jezus. Dat is meer dan Coca Cola oid.quote:Op woensdag 2 april 2025 17:20 schreef Crack_ het volgende:
En nu moet ik er aan denken dat hier een blikje bitter lemon stond met 50 kcal per 100 ml, dat vond ik echt bizar veel
zo eentje die door een olifantje met de slurf wordt uitgeblazenquote:
ziet er lekker uitquote:[..]
ja!ik wist niet dat het bestond maar dacht ineens 'huh, waarom is de room geel :s' en toen 'OOOOOOOH'
[..]
Kloptquote:Op woensdag 2 april 2025 17:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De meesten hier hebben dat 24/7 niet alleen nu en door de tt
Ja, hij moet wel snel inburgeren hoor, want anders leert ie het nooit..quote:
Ik blijf mezelfquote:
Ziet er uit als een onhandige camera.quote:
Ik heb een voorkeur om kcal te eten ipv te drinken, dat is mijn reden. En beetje principe dingquote:Op woensdag 2 april 2025 17:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh jezus. Dat is meer dan Coca Cola oid.
Nee fair enough. Ik drink dit alleen af en toe in de bios. Ik mijd frisdrank meestal. Dus dan heb ik er zelf niet zoveel problemen mee.
hoelang staat is een tijdje?quote:Op woensdag 2 april 2025 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
Er is een technische camera die al een tijdje op m'n verlanglijstje staat. Maar vanwege het filmformaat dat meteen weer meer issues met zich meebrengt, heb ik hem nog steeds niet gekocht.
En dan gaat het toch weer jeuken he. Zit ik weer stiekem op ebay en marktplaats te kijken. Misschien wordt dit het jaar dat ik bezwijk en er een haal.
kquote:Op woensdag 2 april 2025 17:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ziet er uit als een onhandige camera.
Ik wil zo'n soort camera al sind ik klein ben. Dit specifieke model sinds een jaar of twee.quote:Op woensdag 2 april 2025 17:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb een voorkeur om kcal te eten ipv te drinken, dat is mijn reden. En beetje principe ding
[..]
hoelang staat is een tijdje?En als je er al een tijdje aan denkt, dan wil je het wel écht
Supquote:
Het ding is dus dat je hiermee niet op rolletjes schiet, maar op individuele vellen film van ongeveer 10x13cm.quote:
Doe het niet.quote:Op woensdag 2 april 2025 17:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het ding is dus dat je hiermee niet op rolletjes schiet, maar op individuele vellen film van ongeveer 10x13cm.
Dus dan moet ik ook andere houders halen om het te kunnen ontwikkelen, en een andere vergroter om het op papier uit te kunnen vergroten.
Dus één aanschaf leidt meteen tot een hoop andere dingen.
Het is onvermijdelijk. Uiteindelijk wil ik ook natteplaat gaan schieten. En dan heb je zoiets nodig. Van die super ouderwetse foto's.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 2 april 2025 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Och here ChristusPa en ma gaan ook naar Engeland.
En die moeten dus ook een ETA
En dat lukt natuurlijk niet.
dat is een lang genoege tijdquote:Op woensdag 2 april 2025 17:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil zo'n soort camera al sind ik klein ben. Dit specifieke model sinds een jaar of twee.
En anders gewoon in de vitrine zettenquote:Op woensdag 2 april 2025 17:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het ding is dus dat je hiermee niet op rolletjes schiet, maar op individuele vellen film van ongeveer 10x13cm.
Dus dan moet ik ook andere houders halen om het te kunnen ontwikkelen, en een andere vergroter om het op papier uit te kunnen vergroten.
Dus één aanschaf leidt meteen tot een hoop andere dingen.
Hoe dan.quote:Op woensdag 2 april 2025 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Och here ChristusPa en ma gaan ook naar Engeland.
En die moeten dus ook een ETA
En dat lukt natuurlijk niet.
ik denk dat het hier al fout gaatquote:Op woensdag 2 april 2025 18:22 schreef CherryLips het volgende:
Download de app. Zeg dat je geen terrorist bent. Scan je paspoort. Maak een pasfoto van je kop zonder andere dingen in beeld. Klaar.
die hep mn zus ook niet, dan krijg ik weer een appje dat ik mn CC app even moet openen om oestemming te geven voor de betalingquote:
er liep een witte eend op het midden van de weg en onze blauwe eend hing in de boomquote:Op woensdag 2 april 2025 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag een mooie krakeend gezien op de heenweg, en een mandarijneend op de terugweg.
Het was een goede dag
ja ik help ze er ook wel mee hoor. Maar ja volledige cc details over internet sturen hmm hmm. Whatsapp is dan wel end to end versleuteld. Maar ik vind het wel een goed ding dat het NIET in me op kwam om te zeggen "je mag de mijne wel" etc.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
die hep mn zus ook niet, dan krijg ik weer een appje dat ik mn CC app even moet openen om oestemming te geven voor de betaling![]()
Moet wel zeggen ik krijg meteen dezelfde dag een overschrijving op mn bank van dr dus ik sta het maar toe
Dat gedeelte pasfoto maken zonder andere dingen in beeld was nog het moeilijkste.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:22 schreef CherryLips het volgende:
Download de app. Zeg dat je geen terrorist bent. Scan je paspoort. Maak een pasfoto van je kop zonder andere dingen in beeld. Klaar.
Ik moest wel even zoeken wat nou de echte was.quote:
whatsapp is super betrouwbaarquote:Op woensdag 2 april 2025 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik help ze er ook wel mee hoor. Maar ja volledige cc details over internet sturen hmm hmm. Whatsapp is dan wel end to end versleuteld. Maar ik vind het wel een goed ding dat het NIET in me op kwam om te zeggen "je mag de mijne wel" etc.
Ja dat ging bij mij in 1 keer goedquote:Op woensdag 2 april 2025 18:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat gedeelte pasfoto maken zonder andere dingen in beeld was nog het moeilijkste.
Ik had even een stuk witte muur opgezocht om dat te doen.
ja ik zat ook even te kijken net hoeveel pagina's het 'kan'quote:Op woensdag 2 april 2025 18:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moest wel even zoeken wat nou de echte was.
ja maar ik heb een veiligheidsgerelateerde functie in een bedrijf waar veiligheid best wel belangrijk is dus ik krijg hier wel wat rode vlekken van in mijn nek.quote:
UK ETA googlen.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik zat ook even te kijken net hoeveel pagina's het 'kan'
welke is betrouwbaar? Op de site van BuZa staat geen link.
op die van de anwb wel, dan vertrouw ik die link wel
Ja zie je, daar ga je alquote:Op woensdag 2 april 2025 18:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moest wel even zoeken wat nou de echte was.
het was een gappiequote:Op woensdag 2 april 2025 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar ik heb een veiligheidsgerelateerde functie in een bedrijf waar veiligheid best wel belangrijk is dus ik krijg hier wel wat rode vlekken van in mijn nek.
Ja, dat had ik gedaan. Maar dan wist ik nog niet of de eerste hit na de gesponsorde de echte was.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
UK ETA googlen.
En "sponsored results" overslaan.
eerst naar huis dan biertje EN zon .quote:Op woensdag 2 april 2025 18:31 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil biertje maar als ik thuis ben is de zon weg FUOAUAIOAUOAUI
ja leuk maar die is er dan niet meerquote:Op woensdag 2 april 2025 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eerst naar huis dan biertje EN zon .
TEGELIJK
Oh je bent nu al te laat?quote:
ik ben niet thuisquote:Op woensdag 2 april 2025 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh je bent nu al te laat?Nja dan maar bieries
Ik heb volgens mij met apple pay betaald maar dat zullen je ouders ook niet hebbenquote:Op woensdag 2 april 2025 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik help ze er ook wel mee hoor. Maar ja volledige cc details over internet sturen hmm hmm. Whatsapp is dan wel end to end versleuteld. Maar ik vind het wel een goed ding dat het NIET in me op kwam om te zeggen "je mag de mijne wel" etc.
magniet.quote:
ja wel snoezig. Maar daar kies ik mijn biertjes niet op. Snoezigheid.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
oke maar kijk hoe snoezig deze is @:dr_flash
Vaak is het wel zon betaling verzekerd maar met debetcard weet je wel of het meteen kan worden afgeschreven of niet.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
magniet.
Alleen creditcardpersonen mogen naar de UK
Telt bij mij wel mee, word ik eerder naar toegetrokkenquote:Op woensdag 2 april 2025 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja wel snoezig. Maar daar kies ik mijn biertjes niet op. Snoezigheid.![]()
ja maar de klant boeit dat geen kut, die wil Ideal, Klarna, Paypal en alles kunnen.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Vaak is het wel zon betaling verzekerd maar met debetcard weet je wel of het meteen kan worden afgeschreven of niet.
4,5 gegeven op Untappd! Niet te zuipen maar snoezig blik OMG OMG OMGquote:Op woensdag 2 april 2025 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Telt bij mij wel mee, word ik eerder naar toegetrokkenik vind uiltje echt lelijk
ehh, okequote:Op woensdag 2 april 2025 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
4,5 gegeven op Untappd! Niet te zuipen maar snoezig blik OMG OMG OMG![]()
![]()
Nee shiny metal discs ben ik niet van. En hoe het "gratis" kan zijn geloof ik ook niet eigenlijk. Geef mijn portie maar aan fikkie.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:56 schreef Crack_ het volgende:
Vind jij de vrijheidsuitgifte ook leuk dr_flash ? Of is dat iets heel anders
Raar, want ik heb niet met cc betaald en m'n zus heeft ook geen cc en die is het ook gelukt.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
magniet.
Alleen creditcardpersonen mogen naar de UK
Jullie hebben geen kind in de ITquote:Op woensdag 2 april 2025 19:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Raar, want ik heb niet met cc betaald en m'n zus heeft ook geen cc en die is het ook gelukt.
Kan Fles ze uitleggen hoe ze de CC moeten koppelen aan Paypalquote:
Ahhquote:Op woensdag 2 april 2025 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee shiny metal discs ben ik niet van. En hoe het "gratis" kan zijn geloof ik ook niet eigenlijk. Geef mijn portie maar aan fikkie.
Als het gratis is ben jij het product. In het geval van die munten wordt je de rest van je leven helemaal kapot gespamd en tegenwoordig mag het niet meer, maar vroeger kreeg je dan automatisch een abonnement waarbij je elke maand een muntje krijgt en 30 euro mocht aftikkenquote:Op woensdag 2 april 2025 19:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh
Ik vraag me ook altijd af hoe dat gratis zitvast 10 euro verzendkosten oid
noem je me nu een hoerquote:Op woensdag 2 april 2025 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het gratis is ben jij het product. In het geval van die munten wordt je de rest van je leven helemaal kapot gespamd en tegenwoordig mag het niet meer, maar vroeger kreeg je dan automatisch een abonnement waarbij je elke maand een muntje krijgt en 30 euro mocht aftikken
Als je wilt dat ik je zo noem dan moet je het zeggen, anders blijf ik wel gewoon bij krekkiequote:
en denk je dat ze iets daarvan hebben? Nee.quote:
is een slet niet 'goedkoper' eigenlijkquote:
krekkie vind ik liever klinkenquote:Op woensdag 2 april 2025 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je wilt dat ik je zo noem dan moet je het zeggen, anders blijf ik wel gewoon bij krekkie
Apart, ik heb m'n bankrekening eraan gekoppeld.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan Fles ze uitleggen hoe ze de CC moeten koppelen aan Paypal
Ik zit even in de app te kijken en PayPal staat er niet bij nee. Lekker betrouwbare website was dat dus weer.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en denk je dat ze iets daarvan hebben? Nee.
Paypal kan trouwens niet anders had ik dat zelf wel gedaan. Of het moet na vanochtend geïntroduceerd zijn.
Had ik vroeger ook, tegenwoordig mijn zit mijn AMEX er aan, eigenlijk vooral voor de Flying Blue milesquote:Op woensdag 2 april 2025 19:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Apart, ik heb m'n bankrekening eraan gekoppeld.
Moet je maar een Playstation kopenquote:
die had ik op de eerste Wii.quote:
Voldoet aan de verwachting. Prijs van Switch 1 + inflatie en dan iets hoger omdat de chipmarkt nog een beetje oververhit is.quote:
MKW heeft voor altijd een speciaal plekje in mijn hartquote:Op woensdag 2 april 2025 19:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
die had ik op de eerste Wii.
was erg ver en toen deed ie het niet meer
Ahw!quote:Op woensdag 2 april 2025 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
MKW heeft voor altijd een speciaal plekje in mijn hart
daar staan vast straks meer van op marktplaatsquote:Op woensdag 2 april 2025 19:31 schreef CherryLips het volgende:
Gaat nu iedereen z'n andere Switch dumpen?
is dat zo, waarom? Ik heb iets gemistquote:Op woensdag 2 april 2025 19:31 schreef CherryLips het volgende:
Gaat nu iedereen z'n andere Switch dumpen?
Switch 2.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is dat zo, waarom? Ik heb iets gemist
Omdat er een nieuwe komt.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is dat zo, waarom? Ik heb iets gemist
das stomquote:Op woensdag 2 april 2025 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dit gaat dus helemaal mis. Kennelijk kan je niet met iemand anders zijn cc betalen.
quote:Op woensdag 2 april 2025 19:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Scheelt weer, het is toch veel te druk overal.
Ik heb bij bumble wel eens 2,99 betaald om alle matches te zien en ook wel eens betaald om een gemiste match terug te halenquote:Op woensdag 2 april 2025 19:42 schreef Nattekat het volgende:
Bumble doet heel erg z'n best om je te laten betalen
'Je hebt een match gemist!'
LAAT ZIEN DAN GODVERDOMME. Ik ben hersendood aan het swipen, nu weet ik nog niets
skande!! nu zit er veel minder groenten in dat hoort!quote:Op woensdag 2 april 2025 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
@:ltvdk ik vind de mousaka ook wel geslaagd
Ik had alleen niet genoeg ruimte in mijn ovenschaal voor alle aubergine
Die heb ik nog nooit gehadquote:Op woensdag 2 april 2025 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
@:ltvdk ik vind de mousaka ook wel geslaagd
Ik had alleen niet genoeg ruimte in mijn ovenschaal voor alle aubergine
Volgens de Belgen is het een vruchtgroente, net als een tomaat.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
skande!! nu zit er veel minder groenten in dat hoort!
(of is aubergine een ook een fruit?)
Ik zie mezelf dat niet zo snel doen. Dit is meer nieuwsgierigheid dan spijt ofzo, ik swipe met goede reden naar links.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb bij bumble wel eens 2,99 betaald om alle matches te zien en ook wel eens betaald om een gemiste match terug te halen
Beiden waren het geld waard tho
quote:Op woensdag 2 april 2025 19:42 schreef Nattekat het volgende:
Bumble doet heel erg z'n best om je te laten betalen
'Je hebt een match gemist!'
LAAT ZIEN DAN GODVERDOMME. Ik ben hersendood aan het swipen, nu weet ik nog niets
Ik ga eens uitzoeken wat er zoal in het zakje met kruiden zat. Want dan koop ik de ingrediënten los en laat ik de courgette wegquote:Op woensdag 2 april 2025 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gehadMaar nu heb je wel een goed excuus om een nieuwe ovenschaal uit te gaan zoeken
Voel je je ook genaaid.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:48 schreef Nizno het volgende:
Hallooooooooooooooo Jumbo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jumbo-stickers niet van ramen af te krijgen: 'Moet nieuwe ruit bestellen'
[ afbeelding ]
Oh ik zou eerder de aubergine dan de courgette weglatenquote:Op woensdag 2 april 2025 19:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga eens uitzoeken wat er zoal in het zakje met kruiden zat. Want dan koop ik de ingrediënten los en laat ik de courgette weg
Je laat een SWOT-analyse los op elke dame voordat je swipet?quote:Op woensdag 2 april 2025 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie mezelf dat niet zo snel doen. Dit is meer nieuwsgierigheid dan spijt ofzo, ik swipe met goede reden naar links.
Dit gaat echt helemaal niks worden. Ik ga ze maar adviseren om die betaling via het reisbureau te doen of zoquote:
en niet een een orgasmequote:
Nou ja, aubergine is wel redelijk essentieel voor mousaka hoorquote:Op woensdag 2 april 2025 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik zou eerder de aubergine dan de courgette weglaten
Bom d’r op?quote:Op woensdag 2 april 2025 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
wat een kloteland dat UK. Haatte het vanochtend al maar goed. Nu helemaal.
Ja dat welquote:Op woensdag 2 april 2025 19:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, aubergine is wel redelijk essentieel voor mouska hoor
quote:Op woensdag 2 april 2025 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
wat een kloteland dat UK. Haatte het vanochtend al maar goed. Nu helemaal.
In de VS hebben ze de ESTA al jaren, en dat gaat eigenlijk altijd vrij probleemloosquote:Op woensdag 2 april 2025 19:51 schreef CherryLips het volgende:
Gaat leuk worden dan, want volgens mij gaan meer landen het zo invoerenSucces he.
Ik heb er ongeveer 0,0 vertrouwen in dat het mijn ouders zou lukken die procedure te doorlopen. Hoe akkelijk het ook is, ook al kan je met iDeal betalen (vast niet). Dit is ON MO GE LIJK.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de VS hebben ze de ESTA al jaren, en dat gaat eigenlijk altijd vrij probleemloos
Moet je het wel snappen.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de VS hebben ze de ESTA al jaren, en dat gaat eigenlijk altijd vrij probleemloos
Ja maar ligt dat dan aan je ouders of aan een heel land?quote:Op woensdag 2 april 2025 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb er ongeveer 0,0 vertrouwen in dat het mijn ouders zou lukken die procedure te doorlopen. Hoe akkelijk het ook is, ook al kan je met iDeal betalen (vast niet). Dit is ON MO GE LIJK.
Dit was ook nieuwsgierigheidquote:Op woensdag 2 april 2025 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie mezelf dat niet zo snel doen. Dit is meer nieuwsgierigheid dan spijt ofzo, ik swipe met goede reden naar links.
Ik scan elk profiel gewoon voor afknappers. De SWOT analyse komt pas als die er niet zijn.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je laat een SWOT-analyse los op elke dame voordat je swipet?
Allebei. Ik heb er meer last van dan nodig is dus het moet EXTERMINATEquote:Op woensdag 2 april 2025 19:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ligt dat dan aan je ouders of aan een heel land?
quote:Op woensdag 2 april 2025 19:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik scan elk profiel gewoon voor afknappers. De SWOT analyse komt pas als die er niet zijn.
Heb ik bij wat m'n eerste like zou zijn gedaanquote:Op woensdag 2 april 2025 19:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit was ook nieuwsgierigheidmaar soms swipe ik echt alles naar links en dan denk ik later 'OH WACHT', te laaaat
Als je Fles als zoon hebt kom je nooit meer je dorpje uit.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je Fles als zoon hebt is dat nooit Fles zijn schuld.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je Fles als zoon hebt kom je nooit meer je dorpje uit.
Op naar de volgende likequote:Op woensdag 2 april 2025 19:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik bij wat m'n eerste like zou zijn gedaan
Maar goed, jammer dan.
Beetje dom ook van mensen om stickers veel tel ang te laten zitten.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:48 schreef Nizno het volgende:
Hallooooooooooooooo Jumbo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jumbo-stickers niet van ramen af te krijgen: 'Moet nieuwe ruit bestellen'
[ afbeelding ]
Ga je het nou goed praten of zoquote:Op woensdag 2 april 2025 19:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat er halfjes BINNEN komenquote:Op woensdag 2 april 2025 19:58 schreef UitStraling het volgende:
Misschien weert het UK zo halfjes binnen de landsgrenzen?
Dan kunnen ze je ook vragen om een sudoku te maken bij het douanepoortjequote:Op woensdag 2 april 2025 19:58 schreef UitStraling het volgende:
Misschien weert het UK zo halfjes binnen de landsgrenzen?
of eerst eens kijken naar wat ze zelf binnen de grenzen hebben aan minderbegaafden.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan kunnen ze je ook vragen om een sudoku te maken bij het douanepoortje
iDeal is dan ook echt een Nederlands dingetje, in het buitenland kennen ze dat allemaal nietquote:Op woensdag 2 april 2025 19:54 schreef CherryLips het volgende:
Natuurlijk kun je op zo'n app niet met iDeal betalen![]()
Je zou een leuk tussenbureautje kunnen nemen dat het van je overneemt en waar je dan met een toeslag wel met iDeal kunt betalen.
Maar dat is nu het probleem niet, het probleem is dat je ouders iets niet snappen en jij een kloppende ader op je voorhoofd hebt.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je het nou goed praten of zo![]()
Dit is pure centenklopperij waar alleen goedwillende mensen last van hebben en wat geen enkel reëel probleem oplost.
Ja daaromquote:Op woensdag 2 april 2025 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
iDeal is dan ook echt een Nederlands dingetje, in het buitenland kennen ze dat allemaal niet
Dat ging toch een andere naam krijgen omdat ze op zo'n Europees systeem zouden overgaan?quote:
jaquote:Op woensdag 2 april 2025 20:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat is nu het probleem niet, het probleem is dat je ouders iets niet snappen en jij een kloppende ader op je voorhoofd hebt.
I don’t cry when you cut me, but you do. What am I?quote:Op woensdag 2 april 2025 19:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan kunnen ze je ook vragen om een sudoku te maken bij het douanepoortje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op woensdag 2 april 2025 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ging toch een andere naam krijgen omdat ze op zo'n Europees systeem zouden overgaan?
Is vast niet binnen een week geregeld.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ging toch een andere naam krijgen omdat ze op zo'n Europees systeem zouden overgaan?
quote:Op woensdag 2 april 2025 20:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
I don’t cry when you cut me, but you do. What am I?It has hands but cannot clapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Een halfje?quote:
Dat laatste vooral. Ik bedoel, ik ben druk genoeg met mijn eigen shit. Waarom moet de hele wereld nog meer shit op mij laden. DONDER GEWOON OP>quote:Op woensdag 2 april 2025 20:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat is nu het probleem niet, het probleem is dat je ouders iets niet snappen en jij een kloppende ader op je voorhoofd hebt.
'Joe is het goed als ik er zaterdag even rustig naar kijk?'quote:Op woensdag 2 april 2025 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat laatste vooral. Ik bedoel, ik ben druk genoeg met mijn eigen shit. Waarom moet de hele wereld nog meer shit op mij laden. DONDER GEWOON OP>
quote:
quote:Vooral voor Duitse gebruikers is de invoering van Wero een grote stap vooruit: zij kunnen met Wero 24 uur per dag geld overmaken of ontvangen, ook in het weekend en op feestdagen. Via het traditionele bankensysteem was dit in Duitsland nog niet mogelijk, waardoor je tot de volgende werkdag moest wachten om te kijken of je betaling binnen was. Dit is de reden waarom PayPal in Duitsland is uitgegroeid tot een populair alternatief. In Duitsland wordt Wero dan ook vooral gezien als een PayPal-alternatief.
https://www.iculture.nl/nieuws/wero-betaalsysteem-europa/
https://tweakers.net/nieu(...)egin-2026-duren.html
quote:Op woensdag 2 april 2025 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat laatste vooral. Ik bedoel, ik ben druk genoeg met mijn eigen shit. Waarom moet de hele wereld nog meer shit op mij laden. DONDER GEWOON OP>
Nee ik wil gewoon helemaal niet meer naar de Joekee.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Joe is het goed als ik er zaterdag even rustig naar kijk?'
Ja die Duitsers lopen met sommige dingen nogal achterquote:
Adem in Fles, adem inquote:Op woensdag 2 april 2025 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik wil gewoon helemaal niet meer naar de Joekee.
Maar goed we hebben al van alles geboekt en MIJN sta is wel gelukt dusjah. Wat is het probleem. Maar stik even de grafteringmoord in je hele klotegezeik man. Laatste keer naar dat kutland. Sterf..
Die zullen straks wel gaan klagen dat je er geen contant geld mee kunt versturenquote:Op woensdag 2 april 2025 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die Duitsers lopen met sommige dingen nogal achter
Hij is twee jaar geldig dus je kan nog even.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar goed we hebben al van alles geboekt en MIJN sta is wel gelukt dusjah. Wat is het probleem. Maar stik even de grafteringmoord in je hele klotegezeik man. Laatste keer naar dat kutland. Sterf..
Leukquote:Op woensdag 2 april 2025 20:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij is twee jaar geldig dus je kan nog even.
First World Problemsquote:Op woensdag 2 april 2025 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vind je?quote:Op woensdag 2 april 2025 20:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En weer uit. Is ook belangrijk
Nee gewoon blijven inademenquote:Op woensdag 2 april 2025 20:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En weer uit. Is ook belangrijk
Die van mij is denk ik nog wel een jaartje geldig, ben benieuwd wat ze inmiddels voor die dingen durven te vragen bij het gemeentehuisquote:Op woensdag 2 april 2025 20:08 schreef CherryLips het volgende:
Beetje jammer dat mijn paspoort over een paar maanden verloopt, kan ik weer dokken.
mijn IDkaart is al verlopen.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:08 schreef CherryLips het volgende:
Beetje jammer dat mijn paspoort over een paar maanden verloopt, kan ik weer dokken.
Het gezeur met je ouders, dat ding, of het uitademen?quote:
Die van mij is al jaren verlopen, zou ook niet weten waarom ik die nog zou halen als ik al een rijbewijs en paspoort hebquote:
afzinken die klotezooiquote:Op woensdag 2 april 2025 20:12 schreef UitStraling het volgende:
En zo houden we Albion gevrijwaard van gekkies en randdebielen..
Ach, ze hebben oppermongooltje Starmer aan het roer staan.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:12 schreef UitStraling het volgende:
En zo houden we Albion gevrijwaard van gekkies en randdebielen..
Maar dat is in elk land. En hij is niet eens door het volk verkozen dacht ik.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ze hebben oppermongooltje Starmer aan het roer staan.
Alles beter dan gekke Boris of die rare huisvrouw.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ze hebben oppermongooltje Starmer aan het roer staan.
heb al jaren geen paspoort. volgens mij alleen gehad voor de IDkaartquote:Op woensdag 2 april 2025 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die van mij is al jaren verlopen, zou ook niet weten waarom ik die nog zou halen als ik al een rijbewijs en paspoort heb
Had ze het nog langer uitgehouden dan de krop sla? Wel even Lizzie over de kling gejaagd nog.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alles beter dan gekke Boris of die rare huisvrouw.
Veel landen, dat is waar.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat is in elk land. En hij is niet eens door het volk verkozen dacht ik.
Nederland daarentegen
jah daar heb ik geen last vanquote:Op woensdag 2 april 2025 20:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ik wil graag nog het land uit zo nu en dan.
Zelfs die had er genoeg van.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ze het nog langer uitgehouden dan de krop sla? Wel even Lizzie over de kling gejaagd nog.
Ik heb geen idee. Ik volg er niets van. Er wordt over iedereen geklaagd daar, maakt niet uit wie er zit.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel landen, dat is waar.
Van veel landen zal ik natuurlijk niet weten hoe gek de leider is omdat ik hun nieuws niet volg, maar ik vind Starmer echt gevaarlijk.
Truss, ach. Enige waarom ze de geschiedenisboeken in gaat is wegens het overlijden van de Queenquote:Op woensdag 2 april 2025 20:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alles beter dan gekke Boris of die rare huisvrouw.
Ja als je buiten Europa reist is een paspoort wel redelijk essentieelquote:Op woensdag 2 april 2025 20:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb al jaren geen paspoort. volgens mij alleen gehad voor de IDkaart
rijbewijs is nog een tijd geldig en hoef voorlopig niets waarbij een andere legimitatie dan rijbewijs verplicht is
Begrijpelijk. Niemand die ook verwacht dat je dat volgt.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik volg er niets van. Er wordt over iedereen geklaagd daar, maakt niet uit wie er zit.
Bruine bonen gegeten?quote:
Hoe 'anders'?quote:Op woensdag 2 april 2025 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Niemand die ook verwacht dat je dat volgt.
Maar een kleine greep van de laatste 2 maanden: Starmer zorgt ervoor dat een aantal lokale verkiezingen geen doorgang vinden. Toevalligerwijs in gebieden waar Labour in de peilingen in wordt gemaakt door die nieuwe partij.
Starmer doet zijn best om het onderzoek naar de Rape gangs te verbieden.
Starmer komt er openlijk voor uit dat mensen met een kleurtje, mensen met een ander geloof of mensen met uit de LGBTQ groep anders berecht moeten worden.
quote:Op woensdag 2 april 2025 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Niemand die ook verwacht dat je dat volgt.
Maar een kleine greep van de laatste 2 maanden: Starmer zorgt ervoor dat een aantal lokale verkiezingen geen doorgang vinden. Toevalligerwijs in gebieden waar Labour in de peilingen in wordt gemaakt door die nieuwe partij.
Starmer doet zijn best om het onderzoek naar de Rape gangs te verbieden.
Starmer komt er openlijk voor uit dat mensen met een kleurtje, mensen met een ander geloof of mensen met uit de LGBTQ groep anders berecht moeten worden.
Anders wat?quote:
Blijf jij eens van mijn zuurstof af joh stuk verdriet.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je ouders zullen nu wel trots op je zijn
Vooral anders.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:24 schreef Ama het volgende:
Zo moest even teruglezen waar dit over gaat.
Jaquote:
ik houd van lekker fris, ik houd van lekker anders, ik houd van lekker anders, lekker fris.quote:
Ohquote:
aardappelquote:Op woensdag 2 april 2025 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh
Waar smaakt dat aardappel anders eigenlijk naar, heb dat geloof ik nog nooit op
Dat is sandwich spread.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik houd van lekker fris, ik houd van lekker anders, ik houd van lekker anders, lekker fris.
ik houd van bruin. ik houd van wit...quote:
Maar dan helemaal anders?quote:
Ranzige zooi dat dat isquote:
Wat lekker inclusief van jequote:
ze hebben tegenwoordig variatiesquote:
Zal wel joh, dat apenland nemen we niet meer serieus.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:36 schreef UitStraling het volgende:
Onverwachts wel zeg, "De Amerikaanse president Donald Trump zou aan zijn vertrouwelingen, waaronder leden van zijn kabinet, gezegd hebben dat Elon Musk de komende weken zal terugtreden uit zijn huidige rol als regeringspartner"
ikea zithoekschotelquote:Op woensdag 2 april 2025 20:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Gewoon een ovenschotel, je kan erin mieteren wat je wil.
ahahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:
i feel like chicken tonight..quote:Op woensdag 2 april 2025 20:37 schreef essnhills het volgende:
Ik heb al die dingen nog nooit gehad
Aardappel Anders
Sandwich Spread
Chicken Tonight..
ESSSSSSSSSSSSSSSSSSSIIIIIIIIIIIIIE, ESSSSSSSSSSSSSSIEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 2 april 2025 20:37 schreef essnhills het volgende:
Aardappel Anders
Sandwich Spread
Chicken Tonight..
Duo Penottiquote:
Morgen duurt de dag even lang als vandaag joh.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ahahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
LANGE DAG
BAH...
EN MORGEN WEER
Etto Amaretto Kroketto!!quote:Op woensdag 2 april 2025 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ESSSSSSSSSSSSSSSSSSSIIIIIIIIIIIIIE, ESSSSSSSSSSSSSSIEEEEEEEEEEEEEE
ESSIE DE BOSTIJGERIN
Niet een minuut of 2 langer?quote:Op woensdag 2 april 2025 20:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Morgen duurt de dag even lang als vandaag joh.
En dan begin je gek te doen?quote:Op woensdag 2 april 2025 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ahahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
LANGE DAG
BAH...
EN MORGEN WEER
I can feel it coming in the air tonight!quote:
Genoeg mensen die gaan schuimbekken als ze een Tesla zien rijden.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal wel joh, dat apenland nemen we niet meer serieus.
Yup, daarom zegt vlinder dat ik normaal moet doen steedsquote:
Is ook allemaal behanglijm en kots.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:37 schreef essnhills het volgende:
Aardappel Anders
Sandwich Spread
Chicken Tonight..
Is toch gewoon nog steeds allemaal van die zuurige kattenkots in potquote:
Wat gek zeg.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Yup, daarom zegt vlinder dat ik normaal moet doen steeds
hahahahahahahahahaquote:Op woensdag 2 april 2025 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is toch gewoon nog steeds allemaal van die zuurige kattenkots in pot
Dat heb ik ook allebei nog nooit gegetenquote:Op woensdag 2 april 2025 20:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook allemaal behanglijm en kots.
met van die brokjesquote:Op woensdag 2 april 2025 20:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat heb ik ook allebei nog nooit gegeten
Kots komt over het algemeen alleen naar buiten
Zit er ook behanglijm in?quote:Op woensdag 2 april 2025 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is toch gewoon nog steeds allemaal van die zuurige kattenkots in pot
Jaquote:
quote:Op woensdag 2 april 2025 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Al is dat beter dan moeten overgeef als je maag leeg is
Je hele bovenlijf trekt pijnlijk samen en dan komt er alleen een zielig beetje maagzuur uit
HUUUUUUUUUU
Ongetwijfeld, snap niet dat mensen dat kunnen eten, word altijd al misselijk als ik dat spul ruikquote:
Ja zo kijk je dan over het algemeen ook jaquote:
quote:Op woensdag 2 april 2025 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Al is dat beter dan moeten overgeef als je maag leeg is
Je hele bovenlijf trekt pijnlijk samen en dan komt er alleen een zielig beetje maagzuur uit
HUUUUUUUUUU
Eet ik morgenquote:Op woensdag 2 april 2025 20:37 schreef essnhills het volgende:
Aardappel Anders
Ik heb het zelfs nog nooit geroken denk ikquote:Op woensdag 2 april 2025 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, snap niet dat mensen dat kunnen eten, word altijd al misselijk als ik dat spul ruik
We kunnen het ook over tijgermuggen hebben.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:43 schreef essnhills het volgende:
Goed onderwerp wel weer
Waar is @:4everblackeyed? Die zou trots op ons zijn
quote:
het is net zo gemakkelijk en simpel te bereiden als chicken tonight.quote:
Ik ben heul geen mugquote:Op woensdag 2 april 2025 20:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We kunnen het ook over tijgermuggen hebben.
Ik ben nu extra gemotiveerd om m'n hor aan te leggen.
Je hebt vast wel eens een collega gehad die dat op zijn brood smeerdequote:Op woensdag 2 april 2025 20:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb het zelfs nog nooit geroken denk ik
Zijn die dingen gesignaleerd in Nederland dan?quote:Op woensdag 2 april 2025 20:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We kunnen het ook over tijgermuggen hebben.
Ik ben nu extra gemotiveerd om m'n hor aan te leggen.
lijkt of het regent als altijdquote:
Makkelijker zelfs. wmbquote:Op woensdag 2 april 2025 20:45 schreef Haags het volgende:
[..]
het is net zo gemakkelijk en simpel te bereiden als chicken tonight.
Vooral fijn als je laat thuis bent.
Een ovenschotel en laat thuis klopt niet bij elkaar hoorquote:Op woensdag 2 april 2025 20:45 schreef Haags het volgende:
[..]
het is net zo gemakkelijk en simpel te bereiden als chicken tonight.
Vooral fijn als je laat thuis bent.
Hmm neequote:Op woensdag 2 april 2025 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt vast wel eens een collega gehad die dat op zijn brood smeerdeZo'n weeïge zure lucht
Maar het regentquote:
nee dat is waar.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een ovenschotel en laat thuis klopt niet bij elkaar hoor
Zijn auto vloog hier vlakbij uit de bochtquote:Op woensdag 2 april 2025 20:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Las in het AD dat ie niet meer in leven was
Dan ben jij een geluksvogel. Denk aan de geur van rottende mayo en half vergane uien met een flinke scheut azijnquote:Op woensdag 2 april 2025 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm nee
In het museum maakten we verse broodjes voor onszelf. En op kantoor in Alkmaar ging ik eigenlijk standaard een rondje lopen met de lunch en deden we lopend een broodje ofzo
zonder HEM, zonder HERMANquote:Op woensdag 2 april 2025 20:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zijn auto vloog hier vlakbij uit de bocht
dat was die van LTVDK toch?quote:Op woensdag 2 april 2025 20:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zijn auto vloog hier vlakbij uit de bocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |