Voldoet aan de verwachting. Prijs van Switch 1 + inflatie en dan iets hoger omdat de chipmarkt nog een beetje oververhit is.quote:
MKW heeft voor altijd een speciaal plekje in mijn hartquote:Op woensdag 2 april 2025 19:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
die had ik op de eerste Wii.
was erg ver en toen deed ie het niet meer
Ahw!quote:Op woensdag 2 april 2025 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
MKW heeft voor altijd een speciaal plekje in mijn hart
daar staan vast straks meer van op marktplaatsquote:Op woensdag 2 april 2025 19:31 schreef CherryLips het volgende:
Gaat nu iedereen z'n andere Switch dumpen?
is dat zo, waarom? Ik heb iets gemistquote:Op woensdag 2 april 2025 19:31 schreef CherryLips het volgende:
Gaat nu iedereen z'n andere Switch dumpen?
Switch 2.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is dat zo, waarom? Ik heb iets gemist
Omdat er een nieuwe komt.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is dat zo, waarom? Ik heb iets gemist
das stomquote:Op woensdag 2 april 2025 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dit gaat dus helemaal mis. Kennelijk kan je niet met iemand anders zijn cc betalen.
quote:Op woensdag 2 april 2025 19:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Scheelt weer, het is toch veel te druk overal.
Ik heb bij bumble wel eens 2,99 betaald om alle matches te zien en ook wel eens betaald om een gemiste match terug te halenquote:Op woensdag 2 april 2025 19:42 schreef Nattekat het volgende:
Bumble doet heel erg z'n best om je te laten betalen
'Je hebt een match gemist!'
LAAT ZIEN DAN GODVERDOMME. Ik ben hersendood aan het swipen, nu weet ik nog niets
skande!! nu zit er veel minder groenten in dat hoort!quote:Op woensdag 2 april 2025 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
@:ltvdk ik vind de mousaka ook wel geslaagd
Ik had alleen niet genoeg ruimte in mijn ovenschaal voor alle aubergine
Die heb ik nog nooit gehadquote:Op woensdag 2 april 2025 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
@:ltvdk ik vind de mousaka ook wel geslaagd
Ik had alleen niet genoeg ruimte in mijn ovenschaal voor alle aubergine
Volgens de Belgen is het een vruchtgroente, net als een tomaat.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
skande!! nu zit er veel minder groenten in dat hoort!
(of is aubergine een ook een fruit?)
Ik zie mezelf dat niet zo snel doen. Dit is meer nieuwsgierigheid dan spijt ofzo, ik swipe met goede reden naar links.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb bij bumble wel eens 2,99 betaald om alle matches te zien en ook wel eens betaald om een gemiste match terug te halen
Beiden waren het geld waard tho
quote:Op woensdag 2 april 2025 19:42 schreef Nattekat het volgende:
Bumble doet heel erg z'n best om je te laten betalen
'Je hebt een match gemist!'
LAAT ZIEN DAN GODVERDOMME. Ik ben hersendood aan het swipen, nu weet ik nog niets
Ik ga eens uitzoeken wat er zoal in het zakje met kruiden zat. Want dan koop ik de ingrediënten los en laat ik de courgette wegquote:Op woensdag 2 april 2025 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gehadMaar nu heb je wel een goed excuus om een nieuwe ovenschaal uit te gaan zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |