Nee ik wil gewoon helemaal niet meer naar de Joekee.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Joe is het goed als ik er zaterdag even rustig naar kijk?'
Ja die Duitsers lopen met sommige dingen nogal achterquote:
Adem in Fles, adem inquote:Op woensdag 2 april 2025 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik wil gewoon helemaal niet meer naar de Joekee.
Maar goed we hebben al van alles geboekt en MIJN sta is wel gelukt dusjah. Wat is het probleem. Maar stik even de grafteringmoord in je hele klotegezeik man. Laatste keer naar dat kutland. Sterf..
Die zullen straks wel gaan klagen dat je er geen contant geld mee kunt versturenquote:Op woensdag 2 april 2025 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die Duitsers lopen met sommige dingen nogal achter
Hij is twee jaar geldig dus je kan nog even.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar goed we hebben al van alles geboekt en MIJN sta is wel gelukt dusjah. Wat is het probleem. Maar stik even de grafteringmoord in je hele klotegezeik man. Laatste keer naar dat kutland. Sterf..
Leukquote:Op woensdag 2 april 2025 20:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij is twee jaar geldig dus je kan nog even.
First World Problemsquote:Op woensdag 2 april 2025 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vind je?quote:Op woensdag 2 april 2025 20:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En weer uit. Is ook belangrijk
Nee gewoon blijven inademenquote:Op woensdag 2 april 2025 20:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En weer uit. Is ook belangrijk
Die van mij is denk ik nog wel een jaartje geldig, ben benieuwd wat ze inmiddels voor die dingen durven te vragen bij het gemeentehuisquote:Op woensdag 2 april 2025 20:08 schreef CherryLips het volgende:
Beetje jammer dat mijn paspoort over een paar maanden verloopt, kan ik weer dokken.
mijn IDkaart is al verlopen.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:08 schreef CherryLips het volgende:
Beetje jammer dat mijn paspoort over een paar maanden verloopt, kan ik weer dokken.
Het gezeur met je ouders, dat ding, of het uitademen?quote:
Die van mij is al jaren verlopen, zou ook niet weten waarom ik die nog zou halen als ik al een rijbewijs en paspoort hebquote:
afzinken die klotezooiquote:Op woensdag 2 april 2025 20:12 schreef UitStraling het volgende:
En zo houden we Albion gevrijwaard van gekkies en randdebielen..
Ach, ze hebben oppermongooltje Starmer aan het roer staan.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:12 schreef UitStraling het volgende:
En zo houden we Albion gevrijwaard van gekkies en randdebielen..
Maar dat is in elk land. En hij is niet eens door het volk verkozen dacht ik.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ze hebben oppermongooltje Starmer aan het roer staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |