Alles beter dan gekke Boris of die rare huisvrouw.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ze hebben oppermongooltje Starmer aan het roer staan.
heb al jaren geen paspoort. volgens mij alleen gehad voor de IDkaartquote:Op woensdag 2 april 2025 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die van mij is al jaren verlopen, zou ook niet weten waarom ik die nog zou halen als ik al een rijbewijs en paspoort heb
Had ze het nog langer uitgehouden dan de krop sla? Wel even Lizzie over de kling gejaagd nog.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alles beter dan gekke Boris of die rare huisvrouw.
Veel landen, dat is waar.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat is in elk land. En hij is niet eens door het volk verkozen dacht ik.
Nederland daarentegen
jah daar heb ik geen last vanquote:Op woensdag 2 april 2025 20:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ik wil graag nog het land uit zo nu en dan.
Zelfs die had er genoeg van.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ze het nog langer uitgehouden dan de krop sla? Wel even Lizzie over de kling gejaagd nog.
Ik heb geen idee. Ik volg er niets van. Er wordt over iedereen geklaagd daar, maakt niet uit wie er zit.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel landen, dat is waar.
Van veel landen zal ik natuurlijk niet weten hoe gek de leider is omdat ik hun nieuws niet volg, maar ik vind Starmer echt gevaarlijk.
Truss, ach. Enige waarom ze de geschiedenisboeken in gaat is wegens het overlijden van de Queenquote:Op woensdag 2 april 2025 20:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alles beter dan gekke Boris of die rare huisvrouw.
Ja als je buiten Europa reist is een paspoort wel redelijk essentieelquote:Op woensdag 2 april 2025 20:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb al jaren geen paspoort. volgens mij alleen gehad voor de IDkaart
rijbewijs is nog een tijd geldig en hoef voorlopig niets waarbij een andere legimitatie dan rijbewijs verplicht is
Begrijpelijk. Niemand die ook verwacht dat je dat volgt.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik volg er niets van. Er wordt over iedereen geklaagd daar, maakt niet uit wie er zit.
Bruine bonen gegeten?quote:
Hoe 'anders'?quote:Op woensdag 2 april 2025 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Niemand die ook verwacht dat je dat volgt.
Maar een kleine greep van de laatste 2 maanden: Starmer zorgt ervoor dat een aantal lokale verkiezingen geen doorgang vinden. Toevalligerwijs in gebieden waar Labour in de peilingen in wordt gemaakt door die nieuwe partij.
Starmer doet zijn best om het onderzoek naar de Rape gangs te verbieden.
Starmer komt er openlijk voor uit dat mensen met een kleurtje, mensen met een ander geloof of mensen met uit de LGBTQ groep anders berecht moeten worden.
quote:Op woensdag 2 april 2025 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Niemand die ook verwacht dat je dat volgt.
Maar een kleine greep van de laatste 2 maanden: Starmer zorgt ervoor dat een aantal lokale verkiezingen geen doorgang vinden. Toevalligerwijs in gebieden waar Labour in de peilingen in wordt gemaakt door die nieuwe partij.
Starmer doet zijn best om het onderzoek naar de Rape gangs te verbieden.
Starmer komt er openlijk voor uit dat mensen met een kleurtje, mensen met een ander geloof of mensen met uit de LGBTQ groep anders berecht moeten worden.
Anders wat?quote:
Blijf jij eens van mijn zuurstof af joh stuk verdriet.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je ouders zullen nu wel trots op je zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |