Voel je je ook genaaid.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:48 schreef Nizno het volgende:
Hallooooooooooooooo Jumbo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jumbo-stickers niet van ramen af te krijgen: 'Moet nieuwe ruit bestellen'
[ afbeelding ]
Oh ik zou eerder de aubergine dan de courgette weglatenquote:Op woensdag 2 april 2025 19:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga eens uitzoeken wat er zoal in het zakje met kruiden zat. Want dan koop ik de ingrediënten los en laat ik de courgette weg
Je laat een SWOT-analyse los op elke dame voordat je swipet?quote:Op woensdag 2 april 2025 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie mezelf dat niet zo snel doen. Dit is meer nieuwsgierigheid dan spijt ofzo, ik swipe met goede reden naar links.
Dit gaat echt helemaal niks worden. Ik ga ze maar adviseren om die betaling via het reisbureau te doen of zoquote:
en niet een een orgasmequote:
Nou ja, aubergine is wel redelijk essentieel voor mousaka hoorquote:Op woensdag 2 april 2025 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik zou eerder de aubergine dan de courgette weglaten
Bom d’r op?quote:Op woensdag 2 april 2025 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
wat een kloteland dat UK. Haatte het vanochtend al maar goed. Nu helemaal.
Ja dat welquote:Op woensdag 2 april 2025 19:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, aubergine is wel redelijk essentieel voor mouska hoor
quote:Op woensdag 2 april 2025 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
wat een kloteland dat UK. Haatte het vanochtend al maar goed. Nu helemaal.
In de VS hebben ze de ESTA al jaren, en dat gaat eigenlijk altijd vrij probleemloosquote:Op woensdag 2 april 2025 19:51 schreef CherryLips het volgende:
Gaat leuk worden dan, want volgens mij gaan meer landen het zo invoerenSucces he.
Ik heb er ongeveer 0,0 vertrouwen in dat het mijn ouders zou lukken die procedure te doorlopen. Hoe akkelijk het ook is, ook al kan je met iDeal betalen (vast niet). Dit is ON MO GE LIJK.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de VS hebben ze de ESTA al jaren, en dat gaat eigenlijk altijd vrij probleemloos
Moet je het wel snappen.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de VS hebben ze de ESTA al jaren, en dat gaat eigenlijk altijd vrij probleemloos
Ja maar ligt dat dan aan je ouders of aan een heel land?quote:Op woensdag 2 april 2025 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb er ongeveer 0,0 vertrouwen in dat het mijn ouders zou lukken die procedure te doorlopen. Hoe akkelijk het ook is, ook al kan je met iDeal betalen (vast niet). Dit is ON MO GE LIJK.
Dit was ook nieuwsgierigheidquote:Op woensdag 2 april 2025 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie mezelf dat niet zo snel doen. Dit is meer nieuwsgierigheid dan spijt ofzo, ik swipe met goede reden naar links.
Ik scan elk profiel gewoon voor afknappers. De SWOT analyse komt pas als die er niet zijn.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je laat een SWOT-analyse los op elke dame voordat je swipet?
Allebei. Ik heb er meer last van dan nodig is dus het moet EXTERMINATEquote:Op woensdag 2 april 2025 19:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ligt dat dan aan je ouders of aan een heel land?
quote:Op woensdag 2 april 2025 19:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik scan elk profiel gewoon voor afknappers. De SWOT analyse komt pas als die er niet zijn.
Heb ik bij wat m'n eerste like zou zijn gedaanquote:Op woensdag 2 april 2025 19:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit was ook nieuwsgierigheidmaar soms swipe ik echt alles naar links en dan denk ik later 'OH WACHT', te laaaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |