abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217273149
Kort na aankomst Netanyahu trekt Hongarije zich terug uit internationaal strafhof: ‘Gaan hem niet arresteren’

https://www.ad.nl/buitenl(...)arresteren~ad4b776f/

Tsja. Het ICJ heeft een grote fout begaan door de strafzaak tegen Netanyahu aan te spannen op basis van Hamas-propaganda. Daarmee is het helaas het slachtoffer geworden van zijn eigen grondigheid, want het op voorhand afwijzen van de zaak op basis van propaganda-vermoedens kan óók niet.

Uiteraard zou Netanyahu worden vrijgesproken, maar het feit dat hij überhaupt gearresteerd kan worden op basis van propaganda is al niet acceptabel.

Hetzelfde had met Churchill kunnen gebeuren als Nazi-Duitsland deze mogelijkheid had gehad.
Intolerant voor intolerantie
pi_217273229
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2025 10:51 schreef sp3c het volgende:

[..]
Gelukkig is het complete onzin
Verklaar je nader?
pi_217273246
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2025 10:52 schreef Cuendillar het volgende:
Kort na aankomst Netanyahu trekt Hongarije zich terug uit internationaal strafhof: ‘Gaan hem niet arresteren’

Tsja. Het ICJ heeft een grote fout begaan door de strafzaak tegen Netanyahu aan te spannen op basis van Hamas-propaganda. Daarmee is het helaas het slachtoffer geworden van zijn eigen grondigheid, want het op voorhand afwijzen van de zaak op basis van propaganda-vermoedens kan óók niet.

Uiteraard zou Netanyahu worden vrijgesproken, maar het feit dat hij überhaupt gearresteerd kan worden op basis van propaganda is al niet acceptabel.

Hetzelfde had met Churchill kunnen gebeuren als Nazi-Duitsland deze mogelijkheid had gehad.
Dat een land als Hongarije zich truk trekt is zo erg niet.
pi_217273309
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2025 10:56 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Verklaar je nader?
Kinders...
pi_217273313
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2025 10:57 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Dat een land als Hongarije zich truk trekt is zo erg niet.
Totaal het punt niet
pi_217273334
quote:
13s.gif Op donderdag 3 april 2025 11:01 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Totaal het punt niet
Ik bepaal dat.
pi_217273337
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2025 11:04 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ik bepaal dat.
Jij bepaalt niets niffo
  Moderator donderdag 3 april 2025 @ 11:05:59 #58
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217273345
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2025 10:56 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Verklaar je nader?
Het gaat niet richting genocide en je ziet al consequenties zoals dat arrestatiebevel, demonstraties over de hele wereld, militairen die hun vakantie afbreken en terug naar huis vluchten etc.

Ik zie dat niet minder worden als het daadwerkelijk richting genocide gaat
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_217273350
niffo :')

On-topic maar weer: Brodûh!
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_217273351
Hongarije steunt de oorlogsmisdadiger Netanyahu.

Die gek mag gwn vrij rondlopen daar zonder arrestatie?

Zegt wel genoeg dat een Hongarije hem steunt :r

Lekker genocide plegen en de meest walgelijke oorlogsmisdaden. En ondertussen alsnog lekker beetje rondreizen.
pi_217273362
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2025 11:05 schreef sp3c het volgende:

[..]
Het gaat niet richting genocide en je ziet al consequenties zoals dat arrestatiebevel, demonstraties over de hele wereld, militairen die hun vakantie afbreken en terug naar huis vluchten etc.

Wat is hier geen genocide aan dan?

Genocide is letterlijk het doelbewust aanvallen/uitmoorden van een groep.

Dat is precies wat Israël al 1,5 jaar doet.
Door bv voedsel en water tegen te houden.
Of eten en drinken gewone burgers niet?
  Moderator donderdag 3 april 2025 @ 11:11:52 #62
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217273422
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2025 11:08 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Wat is hier geen genocide aan dan?
quote:
Genocide is letterlijk het doelbewust aanvallen/uitmoorden van een groep.
pi_217273460
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2025 11:04 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ik bepaal dat.
:D

Ik vergat even tegen wie ik het had.
pi_217273771
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 22:57 schreef Montagui het volgende:

[..]
Geen idee of dit zo door Israel gesteld is geweest. Feit is wel dat binnen de UNRWA Hamas werkzaam was.

En alleen dat laatste maakt de UNRWA 'als onpartijdige hulporganisatie' nogal ongeloofwaardig.

Nuance.
Hier bijvoorbeeld. Vokgens de Minister van Buitenlandse Zaken UNRWA Is An Arm of Hamas
Bekijk deze YouTube-video

12 medewerkers van unrwa zijn geïdentificeerd als Hamas. Daarnaast zou 10 tot 12% van de medewerkers banden hebben met Hamas of PIJ (1.500 medewerkers). Dit was eind januari 2024 en hierop heeft nagenoeg de hele wereld besloten om te stoppen met doneren van geld aan unrwa. Bijna twee maanden later hebben nagenoeg alle landen besloten om te financiële donaties te hervatten.

Er zijn vast en zeker meer unrwa medewerkers die daar vanwege hun ideeën niet thuishoren. Dat maakt nog niet dat de organisatie dezelfde sympathie deelt. Wat iemand in zijn vrije tijd doetnof denkt is voor een werkgever lastig in te schatten. Natuurlijk draagt unrwa wel een speciale verantwoordeljkheid. Zodra een Nederlandse gemeente erachter komt dat een medewerker in zijn vrije tijd bij de Hells Angel's rondtourt kan die medewerker direct ontslagen worden. Dat die man (of zelfs mannen) al die tijd bij de gemeente heeft gewerkt maakt nog niet dat de gemeente dus 'een arm van de Hells Angels is'
pi_217273923
quote:
14s.gif Op woensdag 2 april 2025 19:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
In tegendeel, ik heb namelijk ook niet gezegd dat jij links en progressief bent, ik benoem de politieke kleur van de partij waar jij op hebt gestemd. En dat ik ook een bias heb is duidelijk, daar ben ik ook gewoon open over. Maar ik ga dan ook niet rechts en conservatieve media wegzetten als neutraal of zo. Ik lees soms bijvoorbeeld de Telegraaf wel en dat is prima omdat ik mij daar in kan vinden, maar die is ook niet neutraal. Ik heb totaal geen moeite dat te erkennen.

En in het verleden was de Nederlandse media juist wat meer op de hand van Israël, nu zie je over het algemeen een duidelijke partijdigheid voor de Palestijnen, dat is zeker ook merkbaar bij de NOS. Dit kan gewoon benoemd worden.

De NOS heeft het deze oorlog al geregeld mis gehad en de berichtgeving weer moeten corrigeren, ook kakelt men blind elke NGO of actiegroep of Palestijna media na die maar iets negatiefs zegt over Israël. En als men dan een Israëlisch perspectief wil dan valt men negen van de tien keer terug op Haaretz of +972, een linkse krant en nog een linkse en antizionistische outlet.

Dit zorgt simpelweg niet voor een evenwichtige, maar een hele eenzijdige pro-Palestijnse berichtgeving, waarin de Palestijnen altijd de slachtoffers zijn, Hamas eigenlijk niets met de Palestijnen te maken heeft en Israël altijd de dader is.
Wat voor nieuwsbronnen zou men dan volgens jou moeten lezen om een goed Israëlisch perspectief te krijgen van de oorlog?
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  donderdag 3 april 2025 @ 12:30:12 #66
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217274108
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2025 12:07 schreef Nexum het volgende:

[..]
Wat voor nieuwsbronnen zou men dan volgens jou moeten lezen om een goed Israëlisch perspectief te krijgen van de oorlog?
Andere kranten zoals The Jerusalem Post, woordvoerders van het IDF.
  Moderator donderdag 3 april 2025 @ 12:39:39 #67
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217274158
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2025 12:30 schreef Richestorags het volgende:
woordvoerders van het IDF
_O-
  donderdag 3 april 2025 @ 12:41:08 #68
396550 Richestorags
pi_217274171
quote:
88s.gif Op donderdag 3 april 2025 12:39 schreef sp3c het volgende:

[..]
_O-
Hamas wordt ook als bron gebruikt. Daar kan je dan toch prima het IDF tegenover zetten?
  Moderator donderdag 3 april 2025 @ 12:43:35 #69
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217274184
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2025 12:41 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Hamas wordt ook als bron gebruikt. Daar kan je dan toch prima het IDF tegenover zetten?
lijkt me dat je beiden met een korrel zout moet nemen
pi_217274205
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2025 10:52 schreef Cuendillar het volgende:

Dat is het probleem van ICJ en alle samenwerking van landen.
Het is allemaal leuk en aardig en goed voor de deugd tot er iemand op de lijst komt die voor tweestrijd gaat zorgen.
En kan zelfs voor zorgen dat landen juist aangevallen gaan worden.

Wat zou Amerika gaan doen als Netanyahu opgepakt zou worden door Nederland en hier in de cel wordt gezet?

Op papier is het allemaal leuk en aardig al die samenwerkingen en zo, maar het kan ook heel snel als een kaartenhuis in elkaar vallen.
  donderdag 3 april 2025 @ 12:49:03 #71
396550 Richestorags
pi_217274212
quote:
88s.gif Op donderdag 3 april 2025 12:43 schreef sp3c het volgende:

[..]
lijkt me dat je beiden met een korrel zout moet nemen
Klopt maar dan heb je de extremen in beeld.
  Moderator donderdag 3 april 2025 @ 13:40:28 #72
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217274633
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2025 12:49 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Klopt maar dan heb je de extremen in beeld.
IDF is nu niet bepaald extreem te noemen

er werd echter gevraagd om een goed Israelisch perspectief en dan is defensie zelf in de regel niet de meest betrouwbare bron (logischerwijs)
  donderdag 3 april 2025 @ 13:42:37 #73
396550 Richestorags
pi_217274654
quote:
88s.gif Op donderdag 3 april 2025 13:40 schreef sp3c het volgende:

[..]
IDF is nu niet bepaald extreem te noemen

er werd echter gevraagd om een goed Israelisch perspectief en dan is defensie zelf in de regel niet de meest betrouwbare bron (logischerwijs)
Met extremen bedoel ik qua versie van het verhaal, niet qua opvatting. De versie van het IDF zal doorgaans het meest afwijken van die van Hamas daar een goed medium wat objectiever zal zijn.
pi_217274662
Hoe je het went of keert, de informatie van de oorlog zelf zal of van Hamas komen, of van IDF/Shin Bet.
Voor de rest zijn alle bronnen daarvan afgeleid.
  Moderator donderdag 3 april 2025 @ 13:44:01 #75
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217274664
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2025 13:42 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Met extremen bedoel ik qua versie van het verhaal, niet qua opvatting. De versie van het IDF zal doorgaans het meest afwijken van die van Hamas daar een goed medium wat objectiever zal zijn.
either way

ik zou voor een goed israelisch perspectief toch meer een krant zoeken die wat meer in het midden zit zoals idd Jerusalem Post
pi_217275706
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2025 12:07 schreef Nexum het volgende:

[..]
Ik zou zeggen de mensen in Israël zelf. Hoe ze het ervaren, hoe ze nog steeds regelmatig de bomkamers in sprinten als wederom het luchtalarm afgaat. Hoe ze elke dag afscheid nemen van hun kinderen die naar school gaan, wetende dat dit misschien de laatste keer is dat ze elkaar zien. Ik vind deze mensen toch de meest betrouwbare bron in deze hele situatie.
pi_217276914
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2025 15:43 schreef Ann-Lynn het volgende:

[..]
Ik zou zeggen de mensen in Israël zelf. Hoe ze het ervaren, hoe ze nog steeds regelmatig de bomkamers in sprinten als wederom het luchtalarm afgaat. Hoe ze elke dag afscheid nemen van hun kinderen die naar school gaan, wetende dat dit misschien de laatste keer is dat ze elkaar zien. Ik vind deze mensen toch de meest betrouwbare bron in deze hele situatie.
Bijvoorbeeld inderdaad.

Maar dit sluit natuurlijk niet op het gewenste narratief aan waar zogenaamd dader Israël is. Net zoals met structureel alles blijft mijden wat Palestijnse of Arabische leiders in het Arabisch zeggen over Israël en Joden. Immers, dat moet de lezer vooral niet weten. Dit waar een Israëlische politicus één keer iets controversieels hoeft te zeggen en het meteen voorpaginanieuws is.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217281227
quote:
14s.gif Op donderdag 3 april 2025 17:54 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Bijvoorbeeld inderdaad.

Maar dit sluit natuurlijk niet op het gewenste narratief aan waar zogenaamd dader Israël is. Net zoals met structureel alles blijft mijden wat Palestijnse of Arabische leiders in het Arabisch zeggen over Israël en Joden. Immers, dat moet de lezer vooral niet weten. Dit waar een Israëlische politicus één keer iets controversieels hoeft te zeggen en het meteen voorpaginanieuws is.
De Jodenhaat viert hoogtij in Europa en andere delen van de wereld. Dat moet kunnen, maar als je er iets van zegt ven je zionist. Alle nuance is verdwenen in de discussie en een oplossing is verder weg dan ooit. A niffo
pi_217282016
Palestijnen: ‘Minstens 25 doden en meer dan 100 gewonden na Israëlische luchtaanval op school’
https://www.ad.nl/buitenl(...)-op-school~a5709067/

Ach, maar natuurlijk. :')

Denken ze nog steeds dat deze verhaaltjes werken?

[ Bericht 5% gewijzigd door Cuendillar op 04-04-2025 08:32:34 ]
  vrijdag 4 april 2025 @ 09:57:24 #80
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217282871
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2025 23:54 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]
De Jodenhaat viert hoogtij in Europa en andere delen van de wereld. Dat moet kunnen, maar als je er iets van zegt ven je zionist. Alle nuance is verdwenen in de discussie en een oplossing is verder weg dan ooit. A niffo
Correct. Het wordt simpelweg weggewuifd. Een zionist zijn is trouwens geen belediging, dat is enkel een compliment. Waarom zou je geen voorstander zijn van een Joods land op de plek waar Joden de inheemse bewoners zijn?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 4 april 2025 @ 09:57:55 #81
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217282877
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 april 2025 08:16 schreef Cuendillar het volgende:
Palestijnen: ‘Minstens 25 doden en meer dan 100 gewonden na Israëlische luchtaanval op school’
https://www.ad.nl/buitenl(...)-op-school~a5709067/

Ach, maar natuurlijk. :')

Denken ze nog steeds dat deze verhaaltjes werken?
Ah, zeker weer 80% vrouwen en kinderen?
pi_217283500
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2025 11:05 schreef sp3c het volgende:

[..]

1: Dat is nogal een uitspraak. Meerdere bronnen wijzen anders uit.

2: Ik zeg ook niet dat er 'niets' gebeurd. Maar ik denk niet dat er concrete maatregelen zullen zijn om Israel te stoppen.

3: Niet minder. Maar ik acht de kans klein dat het 'genoeg' gaat zijn om Israel te stoppen.
  Moderator vrijdag 4 april 2025 @ 11:43:38 #83
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217283788
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 11:09 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ik zal het van je aannemen, want je bent vergeten die bronnen daadwerkelijk te plaatsen

ik zie het iig vooralsnog niet

quote:
2: Ik zeg ook niet dat er 'niets' gebeurd. Maar ik denk niet dat er concrete maatregelen zullen zijn om Israel te stoppen.

3: Niet minder. Maar ik acht de kans klein dat het 'genoeg' gaat zijn om Israel te stoppen.
Maar niemand heeft het over Israël stoppen
pi_217285980
Khalil Al-Hayya
Muhammad Hassan Awad
Mohammed Al-Bardawil

Opgeruimd staat netjes.
pi_217286275
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 11:09 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Waarom zou je Israël willen stoppen? :?
pi_217287010
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 16:14 schreef Nober het volgende:
Khalil Al-Hayya
Muhammad Hassan Awad
Mohammed Al-Bardawil

Opgeruimd staat netjes.
Waren dat drie van die kindertjes in die school? ;(
pi_217287526
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2025 18:28 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Waren dat drie van die kindertjes in die school? ;(
En hier wat terroristen die gewond of gedood werden. NSFW dus in een spoiler. Have fun met deze beelden beste HR en cuendillar, geniet er van. Ik ben trots op jullie

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 14% gewijzigd door opgebaarde op 04-04-2025 19:50:46 ]
pi_217287724
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2025 19:36 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
En hier wat terroristen die gewond of gedood werden. NSFW dus in een spoiler. Have fun met deze beelden beste HR en cuendillar, geniet er van. Ik ben trots op jullie

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Walgelijke respectloze mensen zeg.
Zo kinderen in beeld brengen.
pi_217287783
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 19:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Walgelijke respectloze mensen zeg.
Zo kinderen in beeld brengen.
Het kan nog veel erger, er lopen daar veel mesjogge mensen rond hoor.
Die lui daar beseffen wel maar al te goed dat het israel en het westen geen fuck geeft om dode Palestijnen. Gewonde of dode kindjes doet ons wel iets, een klein beetje. Dus dat laten ze maar wat graag zien
pi_217287875
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2025 19:59 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Het kan nog veel erger, er lopen daar veel mesjogge mensen rond hoor.
Die lui daar beseffen wel maar al te goed dat het israel en het westen geen fuck geeft om dode Palestijnen. Gewonde of dode kindjes doet ons wel iets, een klein beetje. Dus dat laten ze maar wat graag zien
Agressieve protesten genoeg in heel veel westerse landen en dat weten ze ook donders goed.
Net als dat ze donders goed weten dat Hamas de ellende begonnen is, er zijn niet voor niets zoveel protesten tegen Hamas in Palestina zelf geweest.
Eigen volk word op allerlei walgelijke manier misbruikt.
  vrijdag 4 april 2025 @ 20:12:17 #91
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_217287889
Geklikt op eerste link en meteen spijt van.
pi_217287907
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 april 2025 20:12 schreef damsco het volgende:
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 april 2025 20:12 schreef damsco het volgende:
Bizar he. :'(
pi_217288197
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2025 19:36 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Okay, wat geeft jou het imbeciele idee dat ik daarvan zou genieten?

Ik bedoel, ik volg jouwmanier van discussiëren totaal niet en ik denk niet dat dat aan mij ligt... maar dit is een nieuw dieptepunt, zelfs voor jou.
pi_217288610
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 20:31 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Okay, wat geeft jou het imbeciele idee dat ik daarvan zou genieten?

Ik bedoel, ik volg jouwmanier van discussiëren totaal niet en ik denk niet dat dat aan mij ligt... maar dit is een nieuw dieptepunt, zelfs voor jou.
Bij het uitschakelen van die Hamas leden zijn er veel kinderen omgekomen. Al anderhalf jaar lang gaan er ongelofelijk veel jonge kinderen dood of raken ze alles kwijt wat ze dierbaar is. Je maakt een gaar neerbuigend grapje en ik snap de hint naar Hamas en dat zij alles liegen. En nu is het totaal niet nodig om een beetje sympathie voor die kinderen te hebben Maar je zo respectloos uitlaten over ongelofelijk kleine kinderen, over echt alle kleine jonge kinderen daar, is misselijkmakend.

En de video's van HR motiveren om gore shit te posten. Want een videootjes zegt voor sommigen alles, als het over een enkele Gazaan en veel te veel voedsel gaat.
pi_217289298
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2025 20:48 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Bij het uitschakelen van die Hamas leden zijn er veel kinderen omgekomen.
Dat weet je helemaal niet, tenzij je er zelf bij was.
quote:
Al anderhalf jaar lang gaan er ongelofelijk veel jonge kinderen dood of raken ze alles kwijt wat ze dierbaar is.
Dat weet je helemaal niet.
quote:
Je maakt een gaar neerbuigend grapje en ik snap de hint naar Hamas en dat zij alles liegen. En nu is het totaal niet nodig om een beetje sympathie voor die kinderen te hebben Maar je zo respectloos uitlaten over ongelofelijk kleine kinderen, over echt alle kleine jonge kinderen daar, is misselijkmakend.
Issie boos? :')

Misschien mis jij het nogal essentiële stuk informatie dat Hamas en de Palestijnen een propaganda oorlog voeren.

We weten niet of er, en hoeveel, kinderen omkomen in Gaza, dat hebben wij helemaal geen betrouwbare informatie over.

Dus steek die zogenaamde verontwaardiging diep in je reet. Goedgelovig stuk onbenul.

Ik ben klaar met naïevelingen in dit conflict.
  vrijdag 4 april 2025 @ 23:01:46 #96
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_217290504
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2025 21:22 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Dat weet je helemaal niet, tenzij je er zelf bij was.
[..]
Dat weet je helemaal niet.
[..]
Issie boos? :')

Misschien mis jij het nogal essentiële stuk informatie dat Hamas en de Palestijnen een propaganda oorlog voeren.

We weten niet of er, en hoeveel, kinderen omkomen in Gaza, dat hebben wij helemaal geen betrouwbare informatie over.

Dus steek die zogenaamde verontwaardiging diep in je reet. Goedgelovig stuk onbenul.

Ik ben klaar met naïevelingen in dit conflict.
Tapijtbombardementen op een dichtbevolkt gebied waarbij de helft ongeveer onder de 18 is. Ja, dan hoef je niet wiskundig te zijn afgestudeerd om te beseffen dat er enorm veel kinderen zijn omgekomen. Grappig dat je anderen dan naïef noemt :D
Dit, dus.
pi_217290802
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 23:01 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Tapijtbombardementen op een dichtbevolkt gebied waarbij de helft ongeveer onder de 18 is. Ja, dan hoef je niet wiskundig te zijn afgestudeerd om te beseffen dat er enorm veel kinderen zijn omgekomen. Grappig dat je anderen dan naïef noemt :D
Wanneer een bevolking kiest voor terrorisme dan zijn me de slachtoffers om het even. Vet kut voor degenen die er niet voor gekozen hebben, zoals bv de kinderen. Maar die mogen hun ouders daar op aankijken, niet degenen die hen bombarderen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_217290829
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2025 23:56 schreef Montagui het volgende:

[..]
Wanneer een bevolking kiest voor terrorisme dan zijn me de slachtoffers om het even. Vet kut voor degenen die er niet voor gekozen hebben, zoals bv de kinderen. Maar die mogen hun ouders daar op aankijken, niet degenen die hen bombarderen.
Waarom dan niet gelijk een atoombom op Gaza? Dan weet je dat je de Hamasstrijders ook meeneemt.
pi_217290853
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2025 00:02 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Waarom dan niet gelijk een atoombom op Gaza? Dan weet je dat je de Hamasstrijders ook meeneemt.
"ook" klinkt als dat Hamas en haar aanhangers maar en klein deel zou vertegenwoordigen. Echter, indien 90% van de bevolking achter Hamas staat dan zou jouw 'oplossing' nog niet eens zo slecht zijn.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_217290858
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2025 00:05 schreef Montagui het volgende:

[..]
"ook" klinkt als dat Hamas en haar aanhangers maar en klein deel zou vertegenwoordigen. Echter, indien 90% van de bevolking achter Hamas staat dan zou jouw 'oplossing' nog niet eens zo slecht zijn.
Als je scholen en ziekenhuizen bombardeert vertegenwoordigt Hamas inderdaad wel een klein deel. Het schijn dat in een school op klaarlichte dag overwegend kinderen aanwezig zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')