er zijn veel teveel autos in productiequote:Op vrijdag 4 april 2025 00:03 schreef VEM2012 het volgende:
Over Volvo gesproken: de verkoopcijfers van de EX30, die zijn echt enorm ingekakt zeg… (-80%).
Waarom zou ik moeten bewijzen dat het anti-Musk sentiment geen enkele invloed heeft als ik nota bene aangeef dat het ook invloed heeft gehad (zij het beperkt)? Dit is gewoon weer een stropop.quote:Op vrijdag 4 april 2025 08:58 schreef knoopie het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, maar je kan op geen enkele manier bewijzen dat het anti-Musk sentiment geen invloed heeft. Waarschijnlijk is het, zoals meerdere zeggen, een combinatie van alle invloeden.
[..]
Ja, dat zal ook invloed gehad hebben, maar is op geen enkele manier een bewijs dat al die andere thema's geen invloed hebben.
[..]
Waarom is het "slaafs" om principes te hebben? Onafhankelijk van of je het er mee eens bent of niet, principes zijn pas wat waard als je bereid bent er iets voor op te offeren. Prima als dat voor jou niet zo belangrijk is, maar een beetje kinderachtig om mensen die anders denken dan meteen "slaafs" te noemen.
Voordeel is wel dat als je in een andere Volvo stapt dat je niet hoeft ze zoeken naar de knopjesquote:Op vrijdag 4 april 2025 08:59 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Vind het dat weer wel een beetje jammer dat dit interieur echt exact een kopie is van de XC60 en dus waarschijnlijk ook alle andere huidige modellen.
Best een aardige auto maar te weinig Volvo voor het geld.quote:Op vrijdag 4 april 2025 00:03 schreef VEM2012 het volgende:
Over Volvo gesproken: de verkoopcijfers van de EX30, die zijn echt enorm ingekakt zeg… (-80%).
Het zal allemaal wel. Maar waar heel veel elektrische modellen slechte verkoopcijfers hebben, wordt het in de media gespind dat de cijfers bij Tesla die aanwijsbaar in ieder geval voor een significant deel te maken hebben met de wisseling van de wacht ter zake van de Model Y het gevolg is van de activiteiten van Musk.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
er zijn veel teveel autos in productie
Dat ligt er dan weer aan welke andere flops je allemaal aan de haren erbij wilt slepen. Het is in ieder geval voor het bedrijf Tesla een flop. Heeft het bedrijf Tesla grotere flops gemaakt in de korte levensduur van dit bedrijf zo nee dan klopt de clickbait titel alsnog voor het bedrijf Tesla.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik begin niet voor niets met te stellen dat het geen succesverhaal is.
Alleen ‘de grootste flop ooit’ slaat werkelijk nergens op.
De grootste flop ooit, dat is ook een redelijke subjectieve mening met een erg overdrijvende factor.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik begin niet voor niets met te stellen dat het geen succesverhaal is.
Alleen ‘de grootste flop ooit’ slaat werkelijk nergens op.
Voor Tesla is het inderdaad een grote flop te noemen. Zeker gezien de uitspraken van Musk/Tesla dat er in 2019 bij de presentatie al 250.000 stuks op ore-order stonden.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:14 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat ligt er dan weer aan welke andere flops je allemaal aan de haren erbij wilt slepen. Het is in ieder geval voor het bedrijf Tesla een flop. Heeft het bedrijf Tesla grotere flops gemaakt in de korte levensduur van dit bedrijf zo nee dan klopt de clickbait titel alsnog voor het bedrijf Tesla.
Het artikel heeft het over de grootste flop in de autoindustrie in de laatste decennia. En vergelijkt deze onder meer met de DeLorean DMC-12. En die auto ken ik goed. Al voordat de Back to the Future films uitkwamen was ik als klein menneke gebiologeerd door het uiterlijk. Het enige wat echt geslaagd is aan die auto. Want: langzaam, slechte wegligging en de lijst met gebreken is zo lang dat je daarmee bwvs van hier naar Mars en terug kan... Verkocht logischerwijs ook nog voor geen meter. En zorgde voor een faillissement.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:14 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat ligt er dan weer aan welke andere flops je allemaal aan de haren erbij wilt slepen. Het is in ieder geval voor het bedrijf Tesla een flop. Heeft het bedrijf Tesla grotere flops gemaakt in de korte levensduur van dit bedrijf zo nee dan klopt de clickbait titel alsnog voor het bedrijf Tesla.
Je reageert op elk bericht daarover dat het allemaal te verwaarlozen is, dat ze infantiel zijn, dat het een marginale groep is, en dat de media een hetze tegen Musk voert. Terwijl jij en ik allebei helemaal niet weten hoe groot dat effect is. Dus continue alles kleiner willen maken is puur en alleen jouw eigen wensdenken.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarom zou ik moeten bewijzen dat het anti-Musk sentiment geen enkele invloed heeft als ik nota bene aangeef dat het ook invloed heeft gehad (zij het beperkt)? Dit is gewoon weer een stropop.
Dat mag jij vinden. Maar Musk doet zelf heel erg zijn best om de begrippen Elon Musk en Tesla synoniem te maken. Een groot deel van de overwaarde van het aandeel tesla is gebaseerd op het imago dat Elon Musk er aan geeft, met zijn beloftes voor de toekomst. Dan mag je niet verbaast zijn dat mensen Musk en Tesla ook aan elkaar verbinden als het eens niet positief is.quote:En het slaafse zit in dat men meegaat in de hetze jegens Musk, die door de media heel erg wordt gekoppeld aan Tesla (waarom Tesla en niet bv X…), waardoor ineens in een Tesla rijden volgens sommige infantiele mensen gelijk staat aan fascist zijn.
Het is te dom voor woorden vind ik.
Dus als jij het niet eens bent met iemand ga je gelijk protesteren? En al die mensen die X verlaten hebben zijn ondertussen weer terug. Het is een mooi verhaal maar uiteindelijk blijken de Elon Musk haters gewoon mentaal en emotioneel kleine kinderen te zijn. Die zich letterlijk zo frustreren over iets dat ze lezen dat ze zelfs vandalisme of terrorisme moeten plegen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:06 schreef knoopie het volgende:
[..]
Je reageert op elk bericht daarover dat het allemaal te verwaarlozen is, dat ze infantiel zijn, dat het een marginale groep is, en dat de media een hetze tegen Musk voert. Terwijl jij en ik allebei helemaal niet weten hoe groot dat effect is. Dus continue alles kleiner willen maken is puur en alleen jouw eigen wensdenken.
[..]
Dat mag jij vinden. Maar Musk doet zelf heel erg zijn best om de begrippen Elon Musk en Tesla synoniem te maken. Een groot deel van de overwaarde van het aandeel tesla is gebaseerd op het imago dat Elon Musk er aan geeft, met zijn beloftes voor de toekomst. Dan mag je niet verbaast zijn dat mensen Musk en Tesla ook aan elkaar verbinden als het eens niet positief is.
En veel mensen zijn ook X aan het verlaten en gaan naar bijvoorbeeld Bluesky. Dus daar gebeurt het net zo goed. Er zijn alleen geen X-dealers waar je voor de deur kan protesteren, dus het is iets minder zichtbaar.
En tenminste in dit topic (en eigenlijk ook in NL) zegt niemand dat het rijden van een Tesla gelijk staat aan het zijn van een Nazi, dus je mag wel weer uit die slachtofferrol kruipen. Maar op het moment dat de CEO van een bedrijf openbaar een politieke partij promoot die grotendeels uit (veroordeelde) Neo-Nazis bestaat, dat lijkt het mij erg belangrijk om daar vraagtekens bij te stellen.
Maar zelfs dat probeer je kleiner te maken en te relativeren, door te zeggen dat er ook bij sommige linkse partijen ongure types zitten... Alsof dat het zou rechtvaardigen om een partij te promoten waarvan de prominente leden actief oproepen de concentratiekampen weer te openen en de apartheid als ideaal toekomstbeeld zien.
En dat verdedig jij alles met hand en tand in dit topic, alleen maar om Elon Musk en Tesla te verdedigen. Wie is hier nu slaafs?
Het gaat hier helemaal niet over protesterende mensen. Het is compleet belachelijk om te doen alsof iedereen die het niet met tesla eens is daar op de grond gaat liggen spartelen. Sommigen zullen simpelweg geen tesla meer willen kopen. Sommigen zullen hun aandelen verkopen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:31 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dus als jij het niet eens bent met iemand ga je gelijk protesteren? En al die mensen die X verlaten hebben zijn ondertussen weer terug. Het is een mooi verhaal maar uiteindelijk blijken de Elon Musk haters gewoon mentaal en emotioneel kleine kinderen te zijn. Die zich letterlijk zo frustreren over iets dat ze lezen dat ze zelfs vandalisme of terrorisme moeten plegen.
Beetje niveau van kind krijgt zijn snoepje niet, gaat op de grond liggen spartelen en aandacht trekken. Raar volk.
Zoals onderstaande protest.
[ x ]
Demonstreren bij "X" headquarters, haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
Dat het te verwaarlozen is kun je met gezond verstand beredeneren, maar ook de cijfers ondersteunen dat. Als je kijkt naar de cijfers van Q1, dan ligt het percentage waarmee er minder geleverd is gewoon in lijn met het percentage dat men minder kon produceren vanwege ombouw van de productielijnen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:06 schreef knoopie het volgende:
[..]
Je reageert op elk bericht daarover dat het allemaal te verwaarlozen is, dat ze infantiel zijn, dat het een marginale groep is, en dat de media een hetze tegen Musk voert. Terwijl jij en ik allebei helemaal niet weten hoe groot dat effect is. Dus continue alles kleiner willen maken is puur en alleen jouw eigen wensdenken.
[..]
Dat mag jij vinden. Maar Musk doet zelf heel erg zijn best om de begrippen Elon Musk en Tesla synoniem te maken. Een groot deel van de overwaarde van het aandeel tesla is gebaseerd op het imago dat Elon Musk er aan geeft, met zijn beloftes voor de toekomst. Dan mag je niet verbaast zijn dat mensen Musk en Tesla ook aan elkaar verbinden als het eens niet positief is.
En veel mensen zijn ook X aan het verlaten en gaan naar bijvoorbeeld Bluesky. Dus daar gebeurt het net zo goed. Er zijn alleen geen X-dealers waar je voor de deur kan protesteren, dus het is iets minder zichtbaar.
En tenminste in dit topic (en eigenlijk ook in NL) zegt niemand dat het rijden van een Tesla gelijk staat aan het zijn van een Nazi, dus je mag wel weer uit die slachtofferrol kruipen. Maar op het moment dat de CEO van een bedrijf openbaar een politieke partij promoot die grotendeels uit (veroordeelde) Neo-Nazis bestaat, dat lijkt het mij erg belangrijk om daar vraagtekens bij te stellen.
Maar zelfs dat probeer je kleiner te maken en te relativeren, door te zeggen dat er ook bij sommige linkse partijen ongure types zitten... Alsof dat het zou rechtvaardigen om een partij te promoten waarvan de prominente leden actief oproepen de concentratiekampen weer te openen en de apartheid als ideaal toekomstbeeld zien.
En dat verdedig jij alles met hand en tand in dit topic, alleen maar om Elon Musk en Tesla te verdedigen. Wie is hier nu slaafs?
Welke fabriekssluiting heb je het precies over? Want die in China was grotendeels tijdens het chinees nieuwjaar, en dan is elke fabriek elk jaar altijd twee weken gesloten. Zelfs Tesla. En de sluiting in Berlijn was afgelopen zomer.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat het te verwaarlozen is kun je met gezond verstand beredeneren, maar ook de cijfers ondersteunen dat. Als je kijkt naar de cijfers van Q1, dan ligt het percentage waarmee er minder geleverd is gewoon in lijn met het percentage dat men minder kon produceren vanwege ombouw van de productielijnen.
Zie mijn eerdere post met een ellenlange lijst aan racistische en fascistische uitlatingen van prominente AfD leden. En toen correctiv.de 48 verdachte AfD leden onderzocht, vonden ze uit dat 28 daarvan veroordeeld zijn en 14 zijn nog steeds in amtsfunctie. https://correctiv.org/akt(...)ndatstraeger-im-amt/quote:Ten aanzien van X precies hetzelfde. Sinds Musk daar de scepter zwaait lees je dat in grote getalen mensen vertrekken naar Bluesky en daarvoor Mastodon. Ook dat bleek een stuk genuanceerder liggen.
We hebben hier een paar dagen geleden nog iemand gehad die het kopen van een Tesla betitelde als 'dan weet je wat voor vlees je in de kuip hebt' oid. En bij de protesten wordt weldegelijk geroepen dat Tesla gelijk staat aan fascisme en vergelijkbaar.
Dat de AfD grotendeels uit veroordeelde Neo-Nazi's bestaat mag je bewijzen. Ik heb altijd begrepen dat het om enkelen gaat. En als je niet ziet dat bij een partij als GL/PvdA ook mensen zitten die vrij actief Hamas ondersteunen, maar ook niet zo lang geleden aanwezig zouden zijn bij een bijeenkomst met de vraag 'is geweld gerechtvaardigd' die na ophef niet doorging (iets in die trant iig), dan ben je wat mij betreft stekeblind.
En nee, ik verdedig niet alles. Ik heb mijn standpunt heel duidelijk neergezet.
China, Fremont en Berlijn. Ja, Berlijn is ook dicht geweest om de productielijn te wijzigen. 30 dagen om heel precies te zijn. China 21 dagen naast Chinees nieuwjaar. Fremont heb ik niet voorbij zien komen, dus dat kan ik je niet vertellen in dagen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:16 schreef knoopie het volgende:
[..]
Welke fabriekssluiting heb je het precies over? Want die in China was grotendeels tijdens het chinees nieuwjaar, en dan is elke fabriek elk jaar altijd twee weken gesloten. Zelfs Tesla. En de sluiting in Berlijn was afgelopen zomer.
Bovendien zit er in de praktijk tussen verkoop en productie nog een heel groot gat dat levertijd heet. Dus zo evident is dat helemaal niet.
[..]
Zie mijn eerdere post met een ellenlange lijst aan racistische en fascistische uitlatingen van prominente AfD leden. En toen correctiv.de 48 verdachte AfD leden onderzocht, vonden ze uit dat 28 daarvan veroordeeld zijn en 14 zijn nog steeds in amtsfunctie. https://correctiv.org/akt(...)ndatstraeger-im-amt/
En houd alsjeblieft op met dat ontzettend slappe Calimero-argument; "ja maar bij groen-links zijn er ook mensen voor Hamas, dus het is helemaal niet erg dat AfD-prominenten pleiten voor het openen van concentratiekampen." Two wrongs don't make a right.
En het is ook helemaal niet relevant, omdat Elon Musk niet op twitter en in interviews Groenlinks aan het promoten is. En daar ging het om, dat jij dat wilde verdedigen dat het helemaal niet zo erg is dat Elon Musk openlijk voor de AfD is.
Maar weet je wat, zodra James D. Fray zijn steun voor Groenlinks uitspreekt, mag jij daarover komen klagen in het Ford-fanboy topic op FOK.
Geweldig bedrijf dat Teslaquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
China, Fremont en Berlijn. Ja, Berlijn is ook dicht geweest om de productielijn te wijzigen. 30 dagen om heel precies te zijn. China 21 dagen naast Chinees nieuwjaar. Fremont heb ik niet voorbij zien komen, dus dat kan ik je niet vertellen in dagen.
En bij Tesla zit er helemaal geen groot gat tussen verkoop en productie. De Model Y die ik anderhalf jaar geleden kocht heb ik besteld op dag 1, is geproduceerd op dag 2 of 3 (kan je zien met Scanmytesla) en is geleverd op dag 7. Zo snel gaat dat bij Tesla.
Als eerste zie ik niet waarom het steunen van Palestijnen direct het steunen van Hamas impliceert. Er zijn in het verleden wel een aantal leden van PvdA/Groenlinks die zich openlijk hebben geuit over Hamas maar die zitten bij mijn weten nu niet in de kamer.quote:Verder heb ik dus niet gezegd dat de uitlatingen van AfD prominenten ok zijn. Dat is weer een stropop. Ik wijs op de hypocrisie die er is waarbij iemand die voor een partij is met daarin extreem rechtse idioten daarop aangekeken wordt, maar iemand die voor een partij is met daarin extreem linkse idioten niet omdat dan ineens wel het verschil wordt gezien tussen partij en individuen.
Dat Tesla een geweldig bedrijf is ben ik met je eens!quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:11 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Geweldig bedrijf dat Tesla
[..]
Als eerste zie ik niet waarom het steunen van Palestijnen direct het steunen van Hamas impliceert. Er zijn in het verleden wel een aantal leden van PvdA/Groenlinks die zich openlijk hebben geuit over Hamas maar die zitten bij mijn weten nu niet in de kamer.
Daarnaast is het echt heel erg flauw van je om over zogenaamd Hamas-support te beginnen waar het gesprek over AfD en Musk gaat. Dus je mag dan eigenlijk niks vinden van de support van Musk aan de Afd zonder dat je ook iets zegt over de linksen die Hamas steunen of hebben gesteund zonder daarbij hypocriet genoemd te worden.
quote:After a little over a year at market, sales of the 6,600-pound vehicle, priced from $82,000, are laughably below what Musk predicted. Its lousy reputation for quality–with eight recalls in the past 13 months, the latest for body panels that fall off–and polarizing look made it a punchline for comedians. Unlike past auto flops that just looked ridiculous or sold badly, Musk’s truck is also a focal point for global Tesla protests spurred by the billionaire’s job-slashing DOGE role and MAGA politics.
“It’s right up there with Edsel,” said Eric Noble, president of consultancy CARLAB and a professor at ArtCenter College of Design in Pasadena, California (Tesla design chief Franz von Holzhausen, who styled Cybertruck for Musk, is a graduate of its famed transportation design program). “It’s a huge swing and a huge miss.”
Judged solely on sales, Musk’s Cybertruck is actually doing a lot worse than Edsel, a name that’s become synonymous with a disastrous product misfire. Ford hoped to sell 200,000 Edsels a year when it hit the market in 1958, but managed just 63,000. Sales plunged in 1959 and the brand was dumped in 1960. Musk predicted that Cybertruck might see 250,000 annual sales. Tesla sold just under 40,000 in 2024, its first full year. There’s no sign that volume is rising this year, with sales trending lower in January and February, according to Cox Automotive.
And Tesla’s overall sales are plummeting this year, with deliveries tumbling 13% in the first quarter to 337,000 units, well below consensus expectations of 408,000. The company did not break out Cybertruck sales, which is lumped in with the Model S and Model X, its priciest segment. But it’s clear Cybertruck sales were hurt this quarter by the need to make recall-related fixes, Ben Kallo, an equity analyst for Baird, said in a research note. Tesla didn’t immediately respond to a request for comment.
Gaan we nou herkauwen?quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:37 schreef Ulx het volgende:
Een artikel over het floppen van de Cybertruck. De grootste zeperd van de auto-industrie in decennia. Ze omschrijven de auto als Elon's Edsel. Ouch. Pijnlijk.
https://www.forbes.com/si(...)gest-flop-in-decades
[..]
Over de inhoud ben ik het niet met je oneens maar ik vind wel dat je een gigantische stropop wegzet. Ik vind wat van de AfD en dat is mijn mening, die hoeft niet eens gestoeld te zijn op de waarheid verder. Ik vind dat wanneer je als CEO een bepaalde positie hebt waarbij je zulke uitlatingen helemaal niet moet doen. Hetzelfde had ik gevonden als hij een dergelijke uitspraak over Die Linke had gedaan overigens. Die halve nazi-groet en de uitspraak over de AfD kunnen toeval zijn maar ik geloof niet zo in toeval.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat Tesla een geweldig bedrijf is ben ik met je eens!
Verder heb ik nergens gezegd dat het steunen van Palestijnen gelijk staat aan steunen van Hamas.
En nog steeds valt kennelijk het kwartje niet: ik verwijt niemand pro Groen Links te zijn. Want met de partij is niets mis. Er zitten alleen terroristen tussen en mensen met hele verknipte denkbeelden. Als je maar genoeg leden hebt, dan zitten er vanzelf een aantal walgelijke mensen tussen.
Zo beoordeel ik AfD ook: aan de hand van de partij zelf. En niet aan enkele individuen.
Zo beoordeel ik Tesla ook: als bedrijf. En niet op basis van de gedragingen van de CEO buiten zijn hoedanigheid van CEO.
Wat ik hypocriet vindt is dat er mensen zijn die dat onderscheid heel selectief maken.
Kijk, van mij mag je best vinden dat je als partij alleen maar 'schone' leden mag hebben en ook als bedrijf alleen maar 'schone' werknemers. Maar nog afgezien van dat het gewoon niet haalbaar is, moet je dat dan wel consequent toepassen. En dat is wat er niet gebeurt. En daar vind ik iets van. Ik vind dat hypocriet. Volgens mij is dat ook overduidelijk hypocriet.
Maar dat staat verder weer los van dat ik vind dat Musk van mij mag vinden dat AfD de beste keuze is voor Duitsland. Ik ben het grondig oneens met hem, maar die mening mag hij van mij hebben en dat maakt hem geen nazi omdat er bij die partij ook sujetten rondlopen die wel nazi sympathieën hebben. Net zoals ik niet denk dat iedereen die GL/PvdA stemt dan wel fan zal zijn van hamas, en/of extreem links terrorisme een goed idee vindt. Die geven misschien gewoon om het milieu...
Ik heb het helemaal niet over jouw persoonlijke mening gehad, dus ik zie niet in hoe het dan een stropop kan zijn. Maar goed.quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:53 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Over de inhoud ben ik het niet met je oneens maar ik vind wel dat je een gigantische stropop wegzet. Ik vind wat van de AfD en dat is mijn mening, die hoeft niet eens gestoeld te zijn op de waarheid verder. Ik vind dat wanneer je als CEO een bepaalde positie hebt waarbij je zulke uitlatingen helemaal niet moet doen. Hetzelfde had ik gevonden als hij een dergelijke uitspraak over Die Linke had gedaan overigens. Die halve nazi-groet en de uitspraak over de AfD kunnen toeval zijn maar ik geloof niet zo in toeval.
Over linkse figuren die Hamas steunen gaat dit topic ook helemaal niet dus ik zie al niet in waarom dat überhaupt benoemd moet worden.
Overigens, naast het feit dat ik nu en in het verleden geen tesla zou komen/leasen zou ik dat ten eerste al niet doen vanwege een CEO. Schijnbaar zijn er genoeg fans van Musk die dat wel doen. helemaal prima. Het zou echter voor mij wel een reden kunnen zijn om een bepaald product juist niet te kopen. Ja ik weet het, Hypocriet.
James May vond em mooi trouwensquote:
Tuurlijk, daarom wilde hij 250.000 per jaar verkopenquote:Op vrijdag 4 april 2025 17:16 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
James May vond em mooi trouwens
Bekijk deze YouTube-video
Was nooit intentie om een succes te worden, was omdat zijn zoontje zei van "papa, waarom lijken auto's niet futuristisch" of iets in die richting. Was meer een meme of challenge, icoon proberen te maken.
Da's geklets, dat weet je zelf ook wel. Musk zei zelf dat hij er in 2024 250.000 van wilde verkopen. De teller is blijven steken bij zo'n 40.000.quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:16 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
James May vond em mooi trouwens
Bekijk deze YouTube-video
Was nooit intentie om een succes te worden, was omdat zijn zoontje zei van "papa, waarom lijken auto's niet futuristisch" of iets in die richting. Was meer een meme of challenge, icoon proberen te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |