De VS doet trouwens niets anders.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:02 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
“Trump welcomes stronger European defense—but not at the cost of new barriers against U.S. companies.”
Hypocrisie van de dealmaker-in-chief.
Kunnen ze DOGE ook opdoeken toch.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:02 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Een megabureaucratie gaat nooit een supermacht worden.
quote:https://bsky.app/profile/tendar.bsky.social/post/3llts5pfgxc2r
The White House is now admitting that there won’t be a ceasefire in Ukraine any time soon, not in the coming months and even less before Easter.
In theorie heeft Rusland vele miljoenen mannen om op te roepen.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:21 schreef Discombobulate het volgende:
Nog even 160.000 mobiliseren. Kan allemaal gewoon.
De fuik van phpmystyle. Die zit hier al tijden onzin te verkopen. Het maakt niets uit wat je zegt, hij verzint wel weer wat. En de discussie gaat nrgens over.quote:
Rusland heeft al sinds jaar en dag de dienstplicht. Twee maal per jaar wordt er een lichting gedaan van meer dan 100 duizend dienstplichtigen.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:21 schreef Discombobulate het volgende:
Nog even 160.000 mobiliseren. Kan allemaal gewoon.
Vrijwilligers vooral.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:00 schreef Candymannetje het volgende:
Is het Russische leger nou actief in Oekrane of zijn het allemaal huurlingen?
Neergestort volgens rusland? Dus neergeschoten? Of echt neergestort?quote:
quote:https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3lltuaasfp22a
🔥 A Russian Tu-22M3 strategic bomber worth $300M reportedly crashed in Russia—but not before taking down a power line and leaving two villages without electricity.
Heel goed dat er al verdachten/daders vastzitten en dat er verder wordt onderzocht of er nog meer schuldigen zijn. Dat dit misdaden zijn staat wat mij betreft wel vast. Ik geloof er ook geen reet van dat dit in scene zou zijn gezet.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:52 schreef Parafernalia het volgende:
https://nos.nl/l/2562107
@:phpmystyle
Ik vind het oliedom dat ze dit hebben gezegd -indien niet uit verband getrokken- maar dat is geen bewijs dat het Kremlin dit wil. Het bewijst alleen hoe dom of vreet ze zijn.quote:In onderschepte telefoongesprekken noemden Russische soldaten de campagne in de Oekraense regio een "zuivering" van de zogenoemde "nazi's".
Mede mogelijk gemaakt dankzij onze F16's.quote:
Ik denk dat zelfs Php hier met gepaste trots naar kijktquote:Op woensdag 2 april 2025 21:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt dankzij onze F16's.
Mooi he, wunderwaffe footage.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt dankzij onze F16's.
Sterkte met het verwerken.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mooi he, wunderwaffe footage.
Hoor je straks helemaal niets meer over.
Dank, heel veel moeite mee gehad met de javelins, himars, leopards en stormshadows.quote:
Want over die hoor je niks meer wil je zeggenquote:Op woensdag 2 april 2025 22:33 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dank, heel veel moeite mee gehad met de javelins, himars, leopards en stormshadows.
Mwah, het wordt nooit zo breed gepropageerd als het eerste succesje.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Want over die hoor je niks meer wil je zeggen
De eerst succesjes van de f16 zijn al even geleden. Aangezien ze al een tijdje gebruikt worden om raketten uit de lucht te schietenquote:Op woensdag 2 april 2025 22:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mwah, het wordt nooit zo breed gepropageerd als het eerste succesje.
FTFYquote:Op woensdag 2 april 2025 14:44 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
rusland bombardeert rusland en faalt.
Jajaaaaaaa ...quote:Op woensdag 2 april 2025 23:35 schreef Discombobulate het volgende:
Eigenlijk willen we met z'n allen gewoon dat de attritieoorlog gevochtend wordt tot de laatste man. N
Ze opereren al een tijdje aan het front. Ze voerden een paar weken terug ook aanvallen op doelen in Rusland uit. De conclusie dat de Russische luchtafweer niet meer is wat het ooit zou zijn geweest mag je onderhand wel trekken.quote:
Ik wil dat Rusland zich volkomen terug trekt uit Oekrane, alle krijgsgevangenen en ontvoerde kinderen terug brengt, een gedemilitariseerde zone aan hn westgrens instelt en herstel betalingen aan Oekrane doet.. dus ik weet eigenlijk niet wie je met je “we” bedoelt? Je spreekt voor (bijna) niemand met jouw standpunten.quote:Op woensdag 2 april 2025 23:35 schreef Discombobulate het volgende:
Eigenlijk willen we met z'n allen gewoon dat de attritieoorlog gevochtend wordt tot de laatste man. N
quote:Op woensdag 2 april 2025 23:35 schreef Discombobulate het volgende:
Tot de laatste Rus.quote:Op woensdag 2 april 2025 23:35 schreef Discombobulate het volgende:
Hij heeft een poging gewaagd. Over de inhoud kun je twisten.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:35 schreef Ulx het volgende:
Het WH gelooft er niet meer echt in. Trumpfaal nummer zoveel.
[..]
Hij heeft Oekrane een mes in de rug gerost en toen aan meester Poetin gevraagd of dat voldoende was. Dat was het niet.quote:Op donderdag 3 april 2025 10:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hij heeft een poging gewaagd. Over de inhoud kun je twisten.
En het is duidelijk wie voor vrede wil gaan en dat is niet putler.
quote:🇩🇪⚔️ Porsche SE is considering re-entering the defense industry following a 20B net loss in 2024.
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3llvlvcipls2u
Gepantserde 911's voor de special forcesquote:
Dat was toch ook het idee.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:07 schreef michaelmoore het volgende:
https://oilprice.com/oil-price-charts/#WTI-Crude
olie 7 % omlaag dat gaat Poetin veel pijn doen
nou dat is geluktquote:Op donderdag 3 april 2025 16:47 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat was toch ook het idee.
Dat hoorde ik Trump tenminste zeggen.
Als Putin niet mee zou werken met de deal zou hij de olieprijs laten zakken.
Nee, hij zei dat er sancties zouden komen voor landen die Russische olie afnemenquote:Op donderdag 3 april 2025 16:47 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
De olieprijs zakt door dat men verwacht dat er een recessie aan treed, door trump zijn trade wars.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:47 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
waarschijnlijk mini Terminals met een Pools IDquote:
Cruise missiles. Om het wat preciezer te zeggen.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:45 schreef over_hedge het volgende:
De eerst succesjes van de f16 zijn al even geleden. Aangezien ze al een tijdje gebruikt worden om raketten uit de lucht te schieten
Dankjewel voor deze totaal onnodige verduidelijkingquote:
Er zit wel degelijk een verschil tussen een raket en een kruisraket (missile vs cruise missile). De eerste kan een F16 helemaal niks tegen doen.quote:Op donderdag 3 april 2025 17:35 schreef over_hedge het volgende:
Dankjewel voor deze totaal onnodige verduidelijkingVertaal het woord missle eens.
Ja sure. Dat spreek ik van de rest niet tegen.quote:Op donderdag 3 april 2025 17:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er zit wel degelijk een verschil tussen een raket en een kruisraket (missile vs cruise missile). De eerste kan een F16 helemaal niks tegen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |