Ook van veel maga's.quote:Op zondag 6 april 2025 19:32 schreef -XOR- het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Droevigstemmend, maar dit is ongeveer het niveau van veel van de Rusjes.
Wat een heet gebakerd mannetje.quote:Op zondag 6 april 2025 19:32 schreef -XOR- het volgende:
YouTube Mongolen,quote:Op zondag 6 april 2025 19:32 schreef -XOR- het volgende:
Het is youtube. je weet nooit zeker of ze de 90 genuanceerde russen er tussenuit hebt geknipt om de 10 idioten te tonen.quote:Op zondag 6 april 2025 19:32 schreef -XOR- het volgende:
Dit zal de zorgen bij Poetin en co doen versterken.quote:Op zondag 6 april 2025 20:13 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Herhaling van zetten. De Batlics zijn binnenkort aan de beurt.
In Estland en Letland zijn er vrijwel geen faciliteiten voor Russischtaligen, zoals in Nederland wel faciliteiten zijn voor Friestaligen. Volgens mij overtreden Estland en Letland dan ook de EU-regelgeving omtrent de facilitering van taalkundige minderheden.quote:Op zondag 6 april 2025 20:13 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Herhaling van zetten. De Batlics zijn binnenkort aan de beurt.
https://nl.m.wikipedia.or(...)alen_van_minderhedenquote:
quote:Op zondag 6 april 2025 20:45 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
In Estland en Letland zijn er vrijwel geen faciliteiten voor Russischtaligen
Ja, je vraagt je af waarom mensen dat doen. Zo vreemd.quote:Op zondag 6 april 2025 22:28 schreef MaxMark het volgende:
Iedereen is ook altijd zo gemeen tegen Russen he
Ik denk dat het binnenvallen van een ander land ook vast een overtreding is van een of andere EU regelgevingquote:Op zondag 6 april 2025 20:45 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
In Estland en Letland zijn er vrijwel geen faciliteiten voor Russischtaligen, zoals in Nederland wel faciliteiten zijn voor Friestaligen. Volgens mij overtreden Estland en Letland dan ook de EU-regelgeving omtrent de facilitering van taalkundige minderheden.
St. Petersburg is in feite Nederlands. Ik vind dat de halve Doema door Nederlanders gevuld dient te worden anders moeten we Moskou platbombarderen.quote:Op zondag 6 april 2025 22:00 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.or(...)alen_van_minderheden
In principe horen Estland en Letland tweetalig te zijn, waarbij Russisch de tweede taal is, naast Estisch of Lets.
Alleen zitten Rusland en Oekraïne niet bij de EUquote:Op zondag 6 april 2025 23:13 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik denk dat het binnenvallen van een ander land ook vast een overtreding is van een of andere EU regelgeving
En allebei ook mooi uit de EU blijven s.v.p.quote:Op zondag 6 april 2025 23:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Alleen zitten Rusland en Oekraïne niet bij de EU
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |