Dat heeft nog nooit iemand wat kunnen schelenquote:
Alleen als dat zo uit komt natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat heeft nog nooit iemand wat kunnen schelen
Kom op zeg. Jij bent er toch niet zo 1 dat je vindt dat als iemand ergens voor op komt dat diegene ook meteen het hele totaalpakket moet doorlopen?quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Alleen als dat zo uit komt natuurlijk.
Van de zomer gewoon weer naar xxx land vliegen. Dat dan weer wel.
Nee hoor, er zijn mensen die oprecht veel van dieren houden en zien welk leed vuurwerk veroorzaakt bij zowel huisdieren als wilde dieren.quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En met de auto naar de supermarktquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is gewoon de waarheid. Je verschuilen achter "de dieren" maar wel het vliegtuig pakken of goedkoop vlees eten maakt dat je argument verschrikkelijk hypocriet is. Tenzij het je helemaal niet echt om de dieren gaat.quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kom op zeg. Jij bent er toch niet zo 1 dat je vindt dat als iemand ergens voor op komt dat diegene ook meteen het hele totaalpakket moet doorlopen?
Oh je eet geen vlees? Nou dan ook geen vleesvervangers he, die lijken op vlees, ook niet meer met het vliegtuig of een auto bezitten, en geen avocados meer kopen. En geen kinderen nemen.
Zo kan je dus nooit ergens voor staan natuurlijk
Nou dan heb ik er geen last meer van Hahaha tokkies.quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:36 schreef Gunner het volgende:
Knalvuurwerk is al jaren verboden maar toch is elk jaar het zware vuurwerk het grote probleem. Hoe gaat dit verbod dit dan verhelpen?
Oeh nu ben ik voorquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:40 schreef Elan het volgende:
Kansloos teringland zijn we toch geworden waar de goeden structureel moeten wijken voor de 1% hersenlozen .
Ga het lekker in Duitsland vieren dit jaar mien vatten ze niet.
Ah dus jij hebt je pleziertje gehad en alles wat na jou komt kan de tyfus genieten.quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:38 schreef Toine51 het volgende:
Stak het vroeger ook af maar ben blij dat er een verbod komt.
De schade en overlast weegt zwaarder dan het plezier dat je er aan hebt....
Ook Duitsland kampt met dezelfde problematiek en discussie.quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:40 schreef Elan het volgende:
Kansloos teringland zijn we toch geworden waar de goeden structureel moeten wijken voor de 1% hersenlozen .
Ga het lekker in Duitsland vieren dit jaar mien vatten ze niet.
Is ook meer een excuus om weer eens te roepen hoe klote Nederland wel niet isquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ook Duitsland kampt met dezelfde problematiek en discussie.
Bijzonder ongenuanceerd voor iemand die meent dat het zo in het midden ligtquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:34 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is gewoon de waarheid. Je verschuilen achter "de dieren" maar wel het vliegtuig pakken of goedkoop vlees eten maakt dat je argument verschrikkelijk hypocriet is. Tenzij het je helemaal niet echt om de dieren gaat.
Nee ik heb er een pishekel aan als iemand een heel serieus onderwerp kaapt om zijn eigen zin door te drijven.quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bijzonder ongenuanceerd voor iemand die meent dat het zo in het midden ligt
Dat ben ik ook met je eens, maar dat betekent niet dat je bepaalde dingen zelfs als vleeseter gewoon kan erkennenquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:47 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dierenwelzijn gaat veel verder dan die ene dag alleen.
Dat weet ik wel maar het is zover nog lang niet. Over het algemeen is Nederland wel echt een stuk betuttelender dan Duitsland. Je ziet dat ook op andere thema's zoals wapenverkoop en rookverboden. Ook bepaalde levensmiddelen die hier verboden zijn zoals drankjes met een (te) hoog cafeïnegehalte kun je daar gewoon kopen. En sterke drank in elke supermarkt.quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ook Duitsland kampt met dezelfde problematiek en discussie.
Nee dat kan niet, als je tegen vuurwerk bent, mag je ook geen vlees eten!!!_1EINZ!quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ben ik ook met je eens, maar dat betekent niet dat je bepaalde dingen zelfs als vleeseter gewoon kan erkennen
Het maakt je alleen hypocriet. Achter een goedkoop speklapje of zelfs vliegticket zit veel meer (geïnstitutionaliseerd) dierenleed. Denk je echt dat de mensen die hier zo verkneukelend doen over dat verbod zich daar ook mee bezig houden? Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ben ik ook met je eens, maar dat betekent niet dat je bepaalde dingen zelfs als vleeseter gewoon kan erkennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |