SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 2006 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 2007-2008 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 2009 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 2010-2011 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 2012 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal 2013-2014 (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 2014-2015 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: 2016-2017 (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 2018 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 2019-2020 (met Annemiek, Bastiaan, Geert Jan, Geert, Jan)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 12 2021-2022 (met Evert, Janine, Hans, Rob en Jouke)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 13 2023 (met Bernice, Claudia, Richard, Piet en Haico)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 14 2024-2025 (met Deedry, Jan, John, Julius, Martijn en Roel)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___________________________
Bij die nachtzoentjes van John moest ik ineens aan die andere Limburger denken. In zijn zwarte slip.
Nu gaat er vast wel iemand een leuk plaatje posten.![]()
Marcel?quote:Op maandag 31 maart 2025 21:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Bij die nachtzoentjes van John moest ik ineens aan die andere Limburger denken. In zijn zwarte slip.
Nu gaat er vast wel iemand een leuk plaatje posten.
Somebody that I used to know![]()
quote:Op maandag 31 maart 2025 21:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Nu gaat er vast wel iemand een leuk plaatje posten.
The love you take is equal to the love you make.![]()
Dat was ook dat geforceerde draaiboekgedoe: samen tanden poetsen en samen om een nachtzoentje zeuren.quote:
Weer geen link op de website, dus moet ik het van de commentaren hebben.
Zo te horen was er niets aan, dus weinig aan gemist.
Vraag me af wat de produktie voor heeft met zo'n lauwe toestand.![]()
Kun je niet kijken via NPO Start?quote:Op maandag 31 maart 2025 22:17 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Dat was ook dat geforceerde draaiboekgedoe: samen tanden poetsen en samen om een nachtzoentje zeuren.
Weer geen link op de website, dus moet ik het van de commentaren hebben.
Zo te horen was er niets aan, dus weinig aan gemist.
Vraag me af wat de produktie voor heeft met zo'n lauwe toestand.The love you take is equal to the love you make.![]()
Ik las ergens wel de terechte vraag/opmerking: waar was Yvon? Om bij te sturen? Om ze een beetje te triggeren van: waar gaat het nou om, wat wil je weten, hoe ga je dat doen?
Je ziet nu de dynamiek die je altijd ziet: de eerste spanning is eraf, ze worden onzeker (geef ze eens ongelijk, als een boer keuze heeft uit drie), en het blijft veilig. Meestal is Yvon er dan om de boeren een zetje te geven. Misschien komt dat nog. Laten ze bewust dit zo gebeuren (groepsdynamiek heeft natuurlijk ook tijd nodig).Somebody that I used to know![]()
Dit is pas dag 2 he, ik denk dat er nog niks bij te sturen viel. Dat gebeurt volgende week, er zijn meerdere dames die nu ontdekken dat er weinig diepgang in "hun" boer zit.quote:Op maandag 31 maart 2025 22:22 schreef Postbus100 het volgende:
Ik las ergens wel de terechte vraag/opmerking: waar was Yvon? Om bij te sturen? Om ze een beetje te triggeren van: waar gaat het nou om, wat wil je weten, hoe ga je dat doen?
Je ziet nu de dynamiek die je altijd ziet: de eerste spanning is eraf, ze worden onzeker (geef ze eens ongelijk, als een boer keuze heeft uit drie), en het blijft veilig. Meestal is Yvon er dan om de boeren een zetje te geven. Misschien komt dat nog. Laten ze bewust dit zo gebeuren (groepsdynamiek heeft natuurlijk ook tijd nodig).![]()
Dag 2? Volgens mij juist pas dag 1 en hebben ze gisteren de dagdates gehad. Bij Martijn en Julius is het eerste shot van de avond na de dagdates.
En bij de andere boeren zijn we qua tijdlijn nu hooguit aan het eind van de middag na de eerste dag van de logeerweek, want al die tandenpoetsshots waren ook van de avond na de dagdates.
Dus ik zou het wel erg hijgerig vinden als Yvon er gelijk weer is. Ook omdat er vanuit de productie de opdracht gegeven lijkt te zijn om alle logees echt mee te laten draaien met het werk.![]()
Er was steeds meer kritiek op haar en hoe ze zou sturen/bemoeien/uitzijn op tranen en 'het kan toch ook gewoon met alleen een voice over, want dat werkt met de online boeren ook'. Ook gezien de aanpak van de huidige concurrentie (B&BVL) hebben ze, vermoed ik, expres wat minder Yvon.quote:Op maandag 31 maart 2025 22:22 schreef Postbus100 het volgende:
Je ziet nu de dynamiek die je altijd ziet: de eerste spanning is eraf, ze worden onzeker (geef ze eens ongelijk, als een boer keuze heeft uit drie), en het blijft veilig. Meestal is Yvon er dan om de boeren een zetje te geven. Misschien komt dat nog. Laten ze bewust dit zo gebeuren (groepsdynamiek heeft natuurlijk ook tijd nodig).
Ik vind haar verschrikkelijk, maar dat kinderlijke gezanik bij die boeren wérkte wel. Dus ik vind het jammer dat ze niet meer intervenieert.![]()
Er is misschien ook wel bezuinigd. Ze kon 'vroeger' best snel ter plaatse zijn. Misschien nemen ze nu veel meer tegelijk op.Snobs have more fun!
KLIK!![]()
Vind jij Myrthe zelfverzekerd? Ik heb juist totaal niet dat idee. Ik vind haar heel onzeker overkomen. Maar wel schattig. Ik vind het ook niet van zelfvertrouwen spreken dat ze voor Julius gaat, omdat je zou verwachten dat ze wel een man kan krijgen die iets sprankelender en frisser is, maar goed, wie ben ik om haar smaak te bekritiseren.quote:Op maandag 31 maart 2025 11:18 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Vind je Myrthe leuker of echt beter bij Julius passen. Ik vind haar zeker heel leuk, maar vind Kylie beter bij hem passen. Vooral omdat ze zelf ook een beetje stugger is en ook helemaal bekend is met het boerenleven en dieren fokken. Myrthe is zo vrolijk en zelfverzekerd, die komt echt wel een veel leukere kerel tegen nog.Mja![]()
Dat je alleen naar concerten en op vakantie gaat geeft best wel blijk van zelfvertrouwen ja. Ook een zelfverzekerde vrouw kan lief en schattig zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:31 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Vind jij Myrthe zelfverzekerd? Ik heb juist totaal niet dat idee. Ik vind haar heel onzeker overkomen. Maar wel schattig. Ik vind het ook niet van zelfvertrouwen spreken dat ze voor Julius gaat, omdat je zou verwachten dat ze wel een man kan krijgen die iets sprankelender en frisser is, maar goed, wie ben ik om haar smaak te bekritiseren.![]()
Ja vind je? Ik weet niet hoor. Ik denk dat Myrthe misschien op persoonlijk vlak wel zelfvertrouwen heeft, maar in de liefde niet zoveel.quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:42 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat je alleen naar concerten en op vakantie gaat geeft best wel blijk van zelfvertrouwen ja. Ook een zelfverzekerde vrouw kan lief en schattig zijn.Mja![]()
De laatste keer dat ik het probeerde, was het gecompliceerd geworden. M'n pc is ook wat wankel aan het doen, dus nu wil ik even geen "nieuwe" dingen proberen.quote:
Het rare is, dat het niet te voorspellen valt of er wel of niet een video-link op de website komt. Het is echt de vraag wat ze proberen met deze nieuwe opzet.
Het idee van direct 6 boeren en de dag-date aan huis is best ok.
Maar waarom eerst 4 boeren en daarna 2? Dat is dan weer zo onevenwichtig als je aan de nieuwe najen en gezichten moet wennen.![]()
Hier dan?quote:Op dinsdag 1 april 2025 14:02 schreef Teslynd het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik het probeerde, was het gecompliceerd geworden. M'n pc is ook wat wankel aan het doen, dus nu wil ik even geen "nieuwe" dingen proberen.
Het rare is, dat het niet te voorspellen valt of er wel of niet een video-link op de website komt. Het is echt de vraag wat ze proberen met deze nieuwe opzet.
Maar waarom eerst 4 boeren en daarna 2? Dat is dan weer zo onevenwichtig als je aan de nieuwe najen en gezichten moet wennen.
https://npo.nl/start/seri(...)ekt-vrouw_9/afspelenThe love you take is equal to the love you make.![]()
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 1 april 2025 14:02 schreef Teslynd het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik het probeerde, was het gecompliceerd geworden. M'n pc is ook wat wankel aan het doen, dus nu wil ik even geen "nieuwe" dingen proberen.
Maar waarom eerst 4 boeren en daarna 2? Dat is dan weer zo onevenwichtig als je aan de nieuwe najen en gezichten moet wennen.![]()
Volgende week moeten ze de eerste logee weg gaan sturen. Welke dates moeten volgens jullie vertrekken?
Ik denk:
Bij Julius - Patricia
Bij Deedry - Sjoerd
Bij Martijn - Annet
Bij John - Eileen
Bij Roel - Sandra
Bij Jan - Dorien![]()
Zal het deze week proberen (nu er iets anders uitvalt en er soort van tijd over is). Bedankt voor je hulp.quote:Op dinsdag 1 april 2025 14:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hier dan?
https://npo.nl/start/seri(...)ekt-vrouw_9/afspelen
.![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2025 14:55 schreef Gia het volgende:
Volgende week moeten ze de eerste logee weg gaan sturen. Welke dates moeten volgens jullie vertrekken?
Ik denk:
Bij Julius - Patricia
Bij Deedry - Sjoerd
Bij Martijn - Annet
Bij John - Eileen
Bij Roel - Sandra
Bij Jan - Dorienquote:Op zondag 23 maart 2025 23:40 schreef Arcee het volgende:
Wie ik denk wie de volgende wordt die ze weg gaan sturen:
Martijn: Annet
Jan: Dorien
Roel: Sandra
John: Eileen
Deedry: Carst-Jan
Julius: PatriciaAls jij wou dan verfde jij de wolken blauw.![]()
Nee, dat was gewoon drie in de ene en drie in de andere uitzending.quote:The love you take is equal to the love you make.![]()
Dagdate? Er was een 4 versus 2 indeling. Deedry hoorde bij bij die 2e groep.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, dat was gewoon drie in de ene en drie in de andere uitzending.![]()
Nee, ook niet.quote:Op woensdag 2 april 2025 07:28 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Dagdate? Er was een 4 versus 2 indeling. Deedry hoorde bij bij die 2e groep.The love you take is equal to the love you make.![]()
Er waren er 2(waaronder Deedry) die hun keuze in de aflevering na de dagdate bekend maakten ik denk dat dat wordt bedoeld.![]()
Dat moet dan wel. Maar dat is op zich niks nieuws, dat ze niet alle keuzemomenten in een aflevering laten zien.quote:Op woensdag 2 april 2025 08:57 schreef Remco het volgende:
Er waren er 2(waaronder Deedry) die hun keuze in de aflevering na de dagdate bekend maakten ik denk dat dat wordt bedoeld.The love you take is equal to the love you make.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: