Russen vonden het geen goed plan.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:15 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nou daar zijn de meningen echt over verdeeld.
Vanaf 9;30quote:Op dinsdag 1 april 2025 15:40 schreef Idisrom het volgende:
[..]
De Britten adviseerden inval Koersk? Dat lijkt mij sterk. Is daar enig bewijs van?
Wat ik gisteren in een video van Times of India wel zag, was dat de Oekraïners in de begintijd uitvoerden wat de Amerikanen hun voorschotelden. Met andere woorden, de VS zat dieper in de oorlog dan men destijds ons wilde doen geloven.
Maar " het partnerschap kwam onder druk te staan toen Oekraïne zich verzette tegen het advies van de VS. Ze beschuldigde Zelensky ervan mislukte offensieven te steunen die de positie van Oekraïne verzwakten.", volgens de Times of India gisteren. Ik denk dat hier de Oekraïense inval van Koersk bedoeld wordt.
Er is geen andere actie geweest waar de Russen zoveel voordeel van gehad hebben als dit.quote:
HAHAHAHA we hebben die stomme Russen in de val laten lopen nou vechten ze zich de afgrond in.quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:00 schreef phpmystyle het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
EWald Engelen.
Ze hadden die 40.000 troepen niet beter rond Pokrovsk in kunnen zetten?quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er is geen andere actie geweest waar de Russen zoveel voordeel van gehad hebben als dit.
De preoccupatie dat de Russen oorlog voeren met ezels, karretjes, en dikke mannen met kapotte tanks die hondenvoer eten was ook wel een goede zet.quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er is geen andere actie geweest waar de Russen zoveel voordeel van gehad hebben als dit.
Ja mensen die de Russen een warm hart toedragen vonden het niksquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:15 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nou daar zijn de meningen echt over verdeeld.
Voordeel, hoe dan? Lijkt me vooral dat Oekraïne er veel nadeel mee heeft gehad omdat de verwachting was dat Rusland troepen zou terugtrekken en dat Poetin er in zou trappen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Oh, luister eens... Daar is ie weer! Rob de Wijk de Poetin versteher.quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja mensen die de Russen een warm hart toedragen vonden het niks
De Russische en N-Koreaanse troepen in Kursk zijn niet ingezet aan het oostfront.quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:29 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Voordeel, hoe dan? Lijkt me vooral dat Oekraïne er veel nadeel mee heeft gehad omdat de verwachting was dat Rusland troepen zou terugtrekken en dat Poetin er in zou trappen.
Enige nadeel voor Rusland zijn de vele doden, maar hee, dat is gewoonweg een statistiek. Tactisch en strategisch is er in ieder geval niks mee behaald.
Geen idee wat hier aan de hand isquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:32 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Oh, luister eens... Daar is ie weer! Rob de Wijk de Poetin versteher.
Zonder linkjes kan ik hier niks mee want ik ken de argumenten niet en als ik google op 'genoeg experts' krijg ik echt vanallesquote:Rot op man, genoeg experts die Rusland allesbehalve een warm hart toedragen en vinden dat het Koersk offensief niet zo handig was.
Zou je als moderator -voorbeeld functie- dit niet willen doen?quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:38 schreef Straatcommando. het volgende:
Willem Engel noemt zichzelf ook een expert.
Stoer man.quote:
Het nadeel voor de Oekraïne is het voordeel voor Rusland. Bovendien hebben de Russen in Kursk verhoudingsgewijs veel Oekraïns materieel vernietigd.quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:29 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Voordeel, hoe dan? Lijkt me vooral dat Oekraïne er veel nadeel mee heeft gehad omdat de verwachting was dat Rusland troepen zou terugtrekken en dat Poetin er in zou trappen.
Enige nadeel voor Rusland zijn de vele doden, maar hee, dat is gewoonweg een statistiek. Tactisch en strategisch is er in ieder geval niks mee behaald.
Voor wat het waard is:quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
Geen idee wat hier aan de hand is
[..]
Zonder linkjes kan ik hier niks mee want ik ken de argumenten niet en als ik google op 'genoeg experts' krijg ik echt vanalles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |