Jullie gaan de slag op het middenveld echt lachend winnen.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vrees een 3-1 met Guus Til in de hoofdrol.
Wie zit er in Eindhoven dan, Schildramp?quote:Op zondag 30 maart 2025 13:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Overigens heel blij dat Leo Oldenburger nu al bij Utrecht zit.
Gaan we daar op deze mooie middag geen last meer van hebben.
quote:Op zondag 30 maart 2025 13:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wie zit er in Eindhoven dan, Schildramp?
Samenvatting van de afgelopen jaren. Grijze muis.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heerenveen beleeft ook wel een annus horribilis.
Ruilen voor Vitesse of ado 🎉quote:Op zondag 30 maart 2025 13:40 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Samenvatting van de afgelopen jaren. Grijze muis.
De hoogtijdagen komen ook nooit meer terug.
Nee ado is lachen manquote:Op zondag 30 maart 2025 13:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Doe maar gewoon Cambuur en De Graafschap dan.
De Eretribune is niet eens een meme waard.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wel weer genoten gisteren van de analyses bij De Eretribune.
'Kan Almere City zich nog handhaven?'
- 'Ze spelen nog 7 wedstrijden dus 21 punten te halen, het kan zeker'
@:Alaphilippe_
Zeg dit nou niet te hardquote:Op zondag 30 maart 2025 13:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:WheeledWarrior RKC verliest kansloos bij PEC Zwolle. Bij dezen definitief gedegradeerd.
Hadden even een leuke opleving maar de laatste weken is het weer totale bagger.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:WheeledWarrior RKC verliest kansloos bij PEC Zwolle. Bij dezen definitief gedegradeerd.
RKC Waalwijk doet het volgend jaar in de KKD met Bernard Schuitegod.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zeg dit nou niet te hard
De vorige keer dat RKC op kansloos degraderen stond kwam er zelfs een virus
Die opleving van RKC Waalwijk was ook geen fluke. Ze speelden toen echt even goed.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hadden even een leuke opleving maar de laatste weken is het weer totale bagger.
Vooral benieuwd of Willem II zich mentaal nog bijeen kan rapen in het restant.
Haller is gehuurd, mokerdom varken.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En dan wel Jens een ontslagbrief durven sturen.
Waar beweer ik dat Haller een ontslagbrief zou moeten ontvangen?quote:Op zondag 30 maart 2025 14:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Haller is gehuurd, mokerdom varken.
Lekkere comeback maatquote:Op zondag 30 maart 2025 14:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waar beweer ik dat Haller een ontslagbrief zou moeten ontvangen?
Dat gaat onze nieuwe TD in opleiding worden als Utrecht echt zo dom is als ze hem ontslaan.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:07 schreef Paul het volgende:
Misschien wil Feyenoord wel Toornstra hebben voor een jaartje
Ik bedoel dus Jens, niet Haller. @TweedeKlumquote:Op zondag 30 maart 2025 14:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat gaat onze nieuwe TD in opleiding worden als Utrecht echt zo dom is als ze hem ontslaan.
Tikje onnodige uithaal weer. Ik sta achter je Dombo.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waar beweer ik dat Haller een ontslagbrief zou moeten ontvangen?
Hij had beter kunnen onthouden dat je maar beter geen stomme ballen kunt geven in de verdediging zodat je punten verspeelt die totaal onnodig zijn.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:12 schreef Wotte het volgende:
Peter Bosz heeft meegenomen uit de voorgaande wedstrijd dat je moet zorgen dat je wint.
Beetje de samenvatting van de diepgang op ESPN.
Ajax was gewoon beter met de selectie van Excelsior niveau.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij had beter kunnen onthouden dat je maar beter geen stomme ballen kunt geven in de verdediging zodat je punten verspeelt die totaal onnodig zijn.
Juist daarom had je toen die 2-2 over de streep moeten trekken. Je ziet nu hoe belangrijk dat verschil van drie punten isquote:Op zondag 30 maart 2025 14:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ajax was gewoon beter met de selectie van Excelsior niveau.
Hopelijk valt Malacia nog in, dat is ook altijd een leuke rubriek.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:17 schreef Bugno3 het volgende:
Flamingo (de man van 80 miloen) gaat weer door het ijs zakken. Zin in.
Ja ho maar weer Klaas.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:19 schreef klaasweetalles het volgende:
Als dit een gelijkspel wordt denk ik dat Feyenoord nog de titel kan pakken
alles kan klaasquote:Op zondag 30 maart 2025 14:19 schreef klaasweetalles het volgende:
quote:Op zondag 30 maart 2025 14:19 schreef klaasweetalles het volgende:
quote:Op zondag 30 maart 2025 14:19 schreef klaasweetalles het volgende:
quote:Op zondag 9 maart 2025 14:30 schreef klaasweetalles het volgende:
kijken hoe de knjb weer 020 gaat helpen deze middag
@:ggmm
deze schijtsrechter zie ik de laatste veel bij wedstrijden van 020 ....
Dat moet zo'n 32 jaar geleden zijn.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wanneer hebben jullie voor het laatst een glaasje Chocomel gedronken?
Ik kan het mij niet herinnerenquote:Op zondag 30 maart 2025 14:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eergister.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
ik lurk meestal gewoon een heel liter pak leeg, vorig weekend nog, hoezo?quote:Op zondag 30 maart 2025 14:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ok. Flikker op van der Gangelen.quote:
Ik heb over het algemeen dranken liever uit blik behalve alcoholische.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:24 schreef Bugno3 het volgende:
Koude chocomel na het sporten is wel genot. Maar dan wel graag uit blik.
Hoezo?quote:Op zondag 30 maart 2025 14:26 schreef Zorro het volgende:
Die Piet de Visser is verre familie van Keith Richards denk ik
KRAKERquote:Op zondag 30 maart 2025 14:28 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik haat het woord 'kraker'. Zeker uit de muil van JJ.
Die vergaat ook nooit, wat je ook doetquote:
Feyenoord speelt toch niet?quote:
Ik hoorde ze anders allemaal zeggen dat PSV wint.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:30 schreef SonicVolcano het volgende:
Goedemorgen Eredivisie was ook weer Studio Ajax. Alleen daarom al gun ik het PSV.
Is het de wedstrijdspanning dat je zo raar doet?quote:Op zondag 30 maart 2025 14:31 schreef GGMM het volgende:
Haha er is helemaal geen apart topic
Jullie liepen je rot te zoeken
Gaat het?quote:Op zondag 30 maart 2025 14:31 schreef GGMM het volgende:
Ik krabbelde alleen eventjes aan mijn ballen soort van achter je oren krabben.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:31 schreef GGMM het volgende:
Ik heb gisteren ook een blikje chocomelk op na het hardlopen. En donderdag ook. Goed om snel de suikers aan te vullenquote:Op zondag 30 maart 2025 14:24 schreef Bugno3 het volgende:
Koude chocomel na het sporten is wel genot. Maar dan wel graag uit blik.
Akkoord.quote:
Die heeft wel langer dan twee minuten op je vrouw gelegen hoor.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:34 schreef klaasweetalles het volgende:
broeby ligt alweer 2 keer op de grond nog binnen 2 minuten
Wel wat explosiever.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:40 schreef Wotte het volgende:
Godts doet me eigenlijk ook wel wat Fischer denken.
Klaus?quote:Op zondag 30 maart 2025 14:40 schreef Wotte het volgende:
Godts doet me eigenlijk ook wel wat Fischer denken.
Die zet de puntjes op de uquote:Op zondag 30 maart 2025 14:44 schreef Pablo84 het volgende:
Die Turk fluit echt wel heel veel af weer.
En ziet weer eens van alles verkeerdquote:Op zondag 30 maart 2025 14:44 schreef Pablo84 het volgende:
Z'n toeter doet het nietquote:Op zondag 30 maart 2025 14:44 schreef Pablo84 het volgende:
de verdediging van ajax is wel goed dit seizoen, zit dit niet gebeuren eigenlijkquote:Op zondag 30 maart 2025 14:45 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Die 5-2 gebeurde toen ook pas in 2e helft
Die man kan er ook weinig aan doen dat PSV zoveel overtredingen maaktquote:Op zondag 30 maart 2025 14:44 schreef Pablo84 het volgende:
quote:Like Alert
30-03-2025 @ 14:51:47
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / [Live Eredivisie #1717] Op naar de topper"
Op basis van een sprintje😅quote:Op zondag 30 maart 2025 14:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ondertussen is Taylor die Veerman op ALLE fronten voorbij.
Al lang geen likes meer mogen ontvangen van hemquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt meer aan de passes van psv...die zijn er nog nietquote:Op zondag 30 maart 2025 14:55 schreef fetX het volgende:
Saibari probeert een bal door 4 man heen te spelen.
Ik gun Taylor een mooie transfer, maar zie niet goed in hoe die kan worden opgevangen volgend jaarquote:Op zondag 30 maart 2025 14:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ondertussen is Taylor die Veerman op ALLE fronten voorbij.
Dat had ik je voor de wedstrijd ook al wel kunnen vertellenquote:Op zondag 30 maart 2025 14:57 schreef Karzai het volgende:
ajax loert op de counter psv moet het spel maken
mjaquote:Op zondag 30 maart 2025 14:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat had ik je voor de wedstrijd ook al wel kunnen vertellen
Feyenoord speelt weer om 16:45.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:58 schreef tong80 het volgende:
Grappig hoe Ajax speelt. Ik begin het bijna normaal te vinden. Te triest gewoon. Volgend jaar voorspel ik niet veel beters. Flikker die Italiaan er snel uit as het kan.
mee eensquote:Op zondag 30 maart 2025 14:58 schreef tong80 het volgende:
Grappig hoe Ajax speelt. Ik begin het bijna normaal te vinden. Te triest gewoon. Volgend jaar voorspel ik niet veel beters. Flikker die Italiaan er snel uit as het kan.
ajax heeft gewoon beperkte kwaliteit momenteel , hij haalt er het beste uitquote:Op zondag 30 maart 2025 14:58 schreef tong80 het volgende:
Hebben ze eindelijk voor het eerst een trainer waar ik niet meteen een hekel aan heb, wil jij hem weer weg hebbenquote:Op zondag 30 maart 2025 14:58 schreef tong80 het volgende:
en met beter materiaal heb ik ook wel vertrouwen in farioli.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
ajax heeft gewoon beperkte kwaliteit momenteel , hij haalt er het beste uit
Scheids ook nietquote:
Ja smerige schopploeg dat PSVquote:Op zondag 30 maart 2025 15:04 schreef Pablo84 het volgende:
Je moet je toch schamen als je met dit voetbal kampioen zou worden.
Mensen willen liever met leuk voetbal 0-3 verliezen dan met gestructureerd voetbal 1-0 winnenquote:Op zondag 30 maart 2025 15:03 schreef GGMM het volgende:
Stelling: mensen die Farioli kwalijk nemen dat Ajax geen "leuk" "attractief" voetbal speelt hebben geen verstand van voetbal.
PSV heeft jaren zo het kampioenschap binnen gehaald, niet zo janken.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:04 schreef Pablo84 het volgende:
Ja. Maar als ze 2 keer van PSV en Feyenoord kunnen winnen worden ze terecht kampioen.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:04 schreef Pablo84 het volgende:
Echte Ajaciedquote:Op zondag 30 maart 2025 15:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
DavyGod
En we danken Noa voor het opheffen van buitenspel.
Brobbie verdient alleen al rood door zijn hoofd, dus rood is terechtquote:
quote:Op zondag 30 maart 2025 15:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik lees hier dat de commentator invloed heeft op de einduitslag.
Buiten Wilfjed Boumaquote:Op zondag 30 maart 2025 15:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In het stadion krijgt Tramschutter de schuld.
Waarom beperk je dat tot "speler"?quote:Op zondag 30 maart 2025 15:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit was gewoon terecht geel.
Ook totaal onnodig, ik krijg soms het gevoel dat Brobbey niet zo’n slimme speler is
o2oquote:Op zondag 30 maart 2025 15:09 schreef klaasweetalles het volgende:
psv was te afwachtend
nu moeten ze wel komen
dan gaat o2o helemaal de mist in verwacht ik
Briljant ingestudeerde vrije trap. Wat een coach.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:58 schreef tong80 het volgende:
Tegenovergestelde klopt niet altijd kan ik meldenquote:Op zondag 30 maart 2025 15:09 schreef fetX het volgende:
Mensen die janken over zogenaamd een partijdige commentator hebben zonder uitzondering een kleine penis.
Er staan veel internationals in het veld. Al dat gelul. Ajax heeft wel vaker een minder seizoen gehad, maar altijd op z'n Ajaxs blijven spelen.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
ajax heeft gewoon beperkte kwaliteit momenteel , hij haalt er het beste uit
De hoer. Pure incest die familie de Mol.quote:
Tilman incomingquote:Op zondag 30 maart 2025 15:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Zal je eerst kansen moeten gaan creëren.
Wat dan ook verdomd naïef was om zo te blijven voetballen..quote:Op zondag 30 maart 2025 15:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er staan veel internationals in het veld. Al dat gelul. Ajax heeft wel vaker een minder seizoen gehad, maar altijd op z'n Ajaxs blijven spelen.
pffrtquote:Op zondag 30 maart 2025 15:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
De hoer. Pure incest die familie de Mol.
Dat is tekenend voor het niveau van de Eredivisie momenteel. Het is echt graadje kut.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ajax heeft wel heel weinig moeite met PSV. Jeetje.
Gaat het lekker?quote:Op zondag 30 maart 2025 15:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
De hoer. Pure incest die familie de Mol.
Ik geniet altijd van je briljante bijdragen. Is het geen kut-slotje is het wel een reukloze scheet.quote:
Het is gewoon een hele slechte wedstrijd en Ajax pist er wel eentje inquote:Op zondag 30 maart 2025 15:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ajax heeft wel heel weinig moeite met PSV. Jeetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |