Hij had beter kunnen onthouden dat je maar beter geen stomme ballen kunt geven in de verdediging zodat je punten verspeelt die totaal onnodig zijn.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:12 schreef Wotte het volgende:
Peter Bosz heeft meegenomen uit de voorgaande wedstrijd dat je moet zorgen dat je wint.
Beetje de samenvatting van de diepgang op ESPN.
Ajax was gewoon beter met de selectie van Excelsior niveau.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij had beter kunnen onthouden dat je maar beter geen stomme ballen kunt geven in de verdediging zodat je punten verspeelt die totaal onnodig zijn.
Juist daarom had je toen die 2-2 over de streep moeten trekken. Je ziet nu hoe belangrijk dat verschil van drie punten isquote:Op zondag 30 maart 2025 14:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ajax was gewoon beter met de selectie van Excelsior niveau.
Hopelijk valt Malacia nog in, dat is ook altijd een leuke rubriek.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:17 schreef Bugno3 het volgende:
Flamingo (de man van 80 miloen) gaat weer door het ijs zakken. Zin in.
Ja ho maar weer Klaas.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:19 schreef klaasweetalles het volgende:
Als dit een gelijkspel wordt denk ik dat Feyenoord nog de titel kan pakken
alles kan klaasquote:Op zondag 30 maart 2025 14:19 schreef klaasweetalles het volgende:
quote:Op zondag 30 maart 2025 14:19 schreef klaasweetalles het volgende:
quote:Op zondag 30 maart 2025 14:19 schreef klaasweetalles het volgende:
quote:Op zondag 9 maart 2025 14:30 schreef klaasweetalles het volgende:
kijken hoe de knjb weer 020 gaat helpen deze middag
@:ggmm
deze schijtsrechter zie ik de laatste veel bij wedstrijden van 020 ....
Dat moet zo'n 32 jaar geleden zijn.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wanneer hebben jullie voor het laatst een glaasje Chocomel gedronken?
Ik kan het mij niet herinnerenquote:Op zondag 30 maart 2025 14:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eergister.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
ik lurk meestal gewoon een heel liter pak leeg, vorig weekend nog, hoezo?quote:Op zondag 30 maart 2025 14:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |