Buiten Wilfjed Boumaquote:Op zondag 30 maart 2025 15:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In het stadion krijgt Tramschutter de schuld.
Waarom beperk je dat tot "speler"?quote:Op zondag 30 maart 2025 15:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit was gewoon terecht geel.
Ook totaal onnodig, ik krijg soms het gevoel dat Brobbey niet zo’n slimme speler is
o2oquote:Op zondag 30 maart 2025 15:09 schreef klaasweetalles het volgende:
psv was te afwachtend
nu moeten ze wel komen
dan gaat o2o helemaal de mist in verwacht ik
Briljant ingestudeerde vrije trap. Wat een coach.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:58 schreef tong80 het volgende:
Grappig hoe Ajax speelt. Ik begin het bijna normaal te vinden. Te triest gewoon. Volgend jaar voorspel ik niet veel beters. Flikker die Italiaan er snel uit as het kan.
Tegenovergestelde klopt niet altijd kan ik meldenquote:Op zondag 30 maart 2025 15:09 schreef fetX het volgende:
Mensen die janken over zogenaamd een partijdige commentator hebben zonder uitzondering een kleine penis.
Er staan veel internationals in het veld. Al dat gelul. Ajax heeft wel vaker een minder seizoen gehad, maar altijd op z'n Ajaxs blijven spelen.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
ajax heeft gewoon beperkte kwaliteit momenteel , hij haalt er het beste uit
De hoer. Pure incest die familie de Mol.quote:
Tilman incomingquote:Op zondag 30 maart 2025 15:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Zal je eerst kansen moeten gaan creëren.
Wat dan ook verdomd naïef was om zo te blijven voetballen..quote:Op zondag 30 maart 2025 15:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er staan veel internationals in het veld. Al dat gelul. Ajax heeft wel vaker een minder seizoen gehad, maar altijd op z'n Ajaxs blijven spelen.
pffrtquote:Op zondag 30 maart 2025 15:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
De hoer. Pure incest die familie de Mol.
Dat is tekenend voor het niveau van de Eredivisie momenteel. Het is echt graadje kut.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ajax heeft wel heel weinig moeite met PSV. Jeetje.
Gaat het lekker?quote:Op zondag 30 maart 2025 15:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
De hoer. Pure incest die familie de Mol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |