Dat had ik je voor de wedstrijd ook al wel kunnen vertellenquote:Op zondag 30 maart 2025 14:57 schreef Karzai het volgende:
ajax loert op de counter psv moet het spel maken
mjaquote:Op zondag 30 maart 2025 14:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat had ik je voor de wedstrijd ook al wel kunnen vertellen
Feyenoord speelt weer om 16:45.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:58 schreef tong80 het volgende:
Grappig hoe Ajax speelt. Ik begin het bijna normaal te vinden. Te triest gewoon. Volgend jaar voorspel ik niet veel beters. Flikker die Italiaan er snel uit as het kan.
mee eensquote:Op zondag 30 maart 2025 14:58 schreef tong80 het volgende:
Grappig hoe Ajax speelt. Ik begin het bijna normaal te vinden. Te triest gewoon. Volgend jaar voorspel ik niet veel beters. Flikker die Italiaan er snel uit as het kan.
ajax heeft gewoon beperkte kwaliteit momenteel , hij haalt er het beste uitquote:Op zondag 30 maart 2025 14:58 schreef tong80 het volgende:
Hebben ze eindelijk voor het eerst een trainer waar ik niet meteen een hekel aan heb, wil jij hem weer weg hebbenquote:Op zondag 30 maart 2025 14:58 schreef tong80 het volgende:
en met beter materiaal heb ik ook wel vertrouwen in farioli.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
ajax heeft gewoon beperkte kwaliteit momenteel , hij haalt er het beste uit
Scheids ook nietquote:
Ja smerige schopploeg dat PSVquote:Op zondag 30 maart 2025 15:04 schreef Pablo84 het volgende:
Je moet je toch schamen als je met dit voetbal kampioen zou worden.
Mensen willen liever met leuk voetbal 0-3 verliezen dan met gestructureerd voetbal 1-0 winnenquote:Op zondag 30 maart 2025 15:03 schreef GGMM het volgende:
Stelling: mensen die Farioli kwalijk nemen dat Ajax geen "leuk" "attractief" voetbal speelt hebben geen verstand van voetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |