SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat me er vooral om dat jij AI als de digitaal geworden satan himself ziet en jij bent onze messias die als enige op deze planeet inziet wat voor kwaad het is en dat we (net als met een eventueel drinkwatertekort) in de toekomst zeer berouwvol op onze knietjes met de vuist op de grond gaan zitten rammen van: "Oh, hadden we nu maar met z'n allen naar kree geluisterd, dan waren we nu niet in deze ellende terecht gekomen!"quote:Op zondag 30 maart 2025 11:05 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms als ik jou een beetje ken dan denk jij dat het niet zo vaart zal lopen, maar toch he, ik voorzie er problemen in (of wordt zelf een te oude fart hiervoor).
nu zijn er nog voordelen die iedereen gebruikt ook, maar als je ff doordenkt. dan is het wss niet zo goed idee.
Laten we gewoon lekker bolken.![]()
Amen!quote:Op zondag 30 maart 2025 11:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Het gaat me er vooral om dat jij AI als de digitaal geworden satan himself ziet en jij bent onze messias die als enige op deze planeet inziet wat voor kwaad het is en dat we (net als met een eventueel drinkwatertekort) in de toekomst zeer berouwvol op onze knietjes met de vuist op de grond gaan zitten rammen van: "Oh, hadden we nu maar met z'n allen naar kree geluisterd, dan waren we nu niet in deze ellende terecht gekomen!"
Laten we gewoon lekker bolken.![]()
Ik heb ook zo tegen AI ben er helemaal niet blij meequote:Op zondag 30 maart 2025 11:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Het gaat me er vooral om dat jij AI als de digitaal geworden satan himself ziet en jij bent onze messias die als enige op deze planeet inziet wat voor kwaad het is en dat we (net als met een eventueel drinkwatertekort) in de toekomst zeer berouwvol op onze knietjes met de vuist op de grond gaan zitten rammen van: "Oh, hadden we nu maar met z'n allen naar kree geluisterd, dan waren we nu niet in deze ellende terecht gekomen!"
Laten we gewoon lekker bolken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Chatgpt vragen terwijl je zelf een brein hebt
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
nee zover ga ik ook niet ermee. haha als satan erover ofzo of geloof, ik bekijk het als technisch iemand he?quote:Op zondag 30 maart 2025 11:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Laten we gewoon lekker bolken.
en zie ook wel voordelen ervan. maar ben bang dat dat snel gaat ontsporen. want blijkt nu al het gaat sneller als bv regelgeving erover kan bijhouden.
ben dus niet tegen, denk alleen je moet er voorzichtiger mee zijn als wat nu gedaan gaat worden.
En btw dit heeft niks met drinkwater te maken, ik noem alleen cijfers uit trouwens openbare rapportages. en die hebben niet wat met AI te maken
gelukkig zitten er nog steeds mensen aan de knoppen.Do what you love, love what you do!![]()
Het heeft op veel terreinen echt wel nut, maar op veel andere terreinen ben ik er idd ook minder blij mee.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ook zo tegen AI ben er helemaal niet blij mee
Is het trouwens al tijd voor bier?![]()
![]()
Hey Moonquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bijna!quote:Op zondag 30 maart 2025 11:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Het heeft op veel terreinen echt wel nut, maar op veel andere terreinen ben ik er idd ook minder blij mee.
![]()
Ai zegt van wel
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Blij te zien dat je wat milder gestemd bent nu.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:10 schreef kree het volgende:
[..]
nee zover ga ik ook niet ermee. haha als satan erover ofzo of geloof, ik bekijk het als technisch iemand he?
en zie ook wel voordelen ervan. maar ben bang dat dat snel gaat ontsporen. want blijkt nu al het gaat sneller als bv regelgeving erover kan bijhouden.
ben dus niet tegen, denk alleen je moet er voorzichtiger mee zijn als wat nu gedaan gaat worden.
En btw dit heeft niks met drinkwater te maken, ik noem alleen cijfers uit trouwens openbare rapportages. en die hebben niet wat met AI te maken
gelukkig zitten er nog steeds mensen aan de knoppen.![]()
![]()
nouja heb nog steeds dezelfde mening, oke mss kom ik te hard over soms. maar is wel omdat me al die AI shit onwijs boeit in een technisch verhaal en wat er mee zou kunnenquote:Op zondag 30 maart 2025 11:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Blij te zien dat je wat milder gestemd bent nu.
maar persoonlijk zie ik ook heel veel nadelen eraan.
bv muziek is er al eentje om het even buiten werk dingen te houden.Do what you love, love what you do!![]()
Nou als je het mij vraagt is het nog geen tijd voor bierquote:Op zondag 30 maart 2025 11:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Het heeft op veel terreinen echt wel nut, maar op veel andere terreinen ben ik er idd ook minder blij mee.
Is net als de introductie toen van internet, mobiele telefoontjes
Appen en dergelijke
Het heeft de mensen helemaal in beslag genomen
Sociaal contact is overbodig geworden, zoveel mensen communiceren grotendeels door te whatsappenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eind van de dag is ai gewoon technologie net als stroom en buskruit en kernenergie
Kun je goed gebruiken en kun je slecht gebruiken
Maar van zichzelf is het niet goed of slechtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:quote:![]()
Op kantoorquote:Op zondag 30 maart 2025 11:10 schreef kree het volgende:
[..]
nee zover ga ik ook niet ermee. haha als satan erover ofzo of geloof, ik bekijk het als technisch iemand he?
gelukkig zitten er nog steeds mensen aan de knoppen.![]()
NWS / Vrouw verliet haar man voor Brad Pitt en werd opgelicht voor 830Kquote:Op zondag 30 maart 2025 11:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
AI vind ik nogal gevaarlijk. Oplichters gebruiken het wel eens.![]()
En door te bolkenquote:Op zondag 30 maart 2025 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou als je het mij vraagt is het nog geen tijd voor bier![]()
Appen en dergelijke
Sociaal contact is overbodig geworden, zoveel mensen communiceren grotendeels door te whatsappen![]()
De nieuwe taal, Bolkquote:
Dat heeft niks te maken net AI maar met de missing pieces in mevrouws intelligentie.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:14 schreef ToT het volgende:
[..]
NWS / Vrouw verliet haar man voor Brad Pitt en werd opgelicht voor 830K![]()
Dit is ook wel een beetje als je een hersencel had gehad dan was het niet gebeurdquote:Op zondag 30 maart 2025 11:14 schreef ToT het volgende:
[..]
NWS / Vrouw verliet haar man voor Brad Pitt en werd opgelicht voor 830KTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik denkquote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wilde het net zeggen! (typen jaquote:Op zondag 30 maart 2025 11:15 schreef maily het volgende:
[..]
Dat heeft niks te maken net AI maar met de missing pieces in mevrouws intelligentie.)
![]()
Proost, beetje vroeg voor bier, maar vooruit omdat jij het bentquote:
Zeker 's avonds en 's nachts kun je behoorlijk doorschieten over het onderwerp (naast diverse andere onderwerpen uiteraard).quote:Op zondag 30 maart 2025 11:13 schreef kree het volgende:
[..]
nouja heb nog steeds dezelfde mening, oke mss kom ik te hard over soms. maar is wel omdat me al die AI shit onwijs boeit in een technisch verhaal en wat er mee zou kunnen
bv muziek is er al eentje om het even buiten werk dingen te houden.
Natuurlijk zit er gevaar in AI en de EU zit te kijken naar regels er voor.
Net zoals met je gestolen gereedschap heeft het weinig zin om je er de hele tijd druk om te maken: het is (wat de gereedschap betreft uiteraard erg letterlijk) in andermans handen en die moeten zien wat ze er mee doen.![]()
Ja.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:13 schreef kree het volgende:
[..]
nouja heb nog steeds dezelfde mening, oke mss kom ik te hard over soms. maar is wel omdat me al die AI shit onwijs boeit in een technisch verhaal en wat er mee zou kunnen
bv muziek is er al eentje om het even buiten werk dingen te houden.
Maar JIJ doet net alsof JIJ de enige bent die er het gevaar in ziet en ons waarschuwt.
Dat JIJ het jaren geleden al voorspelde.![]()
Ja mijn huwelijk is grotendeels daardoor gestrand.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou als je het mij vraagt is het nog geen tijd voor bier![]()
Appen en dergelijke
Sociaal contact is overbodig geworden, zoveel mensen communiceren grotendeels door te whatsappen
Mijn nieuwe vriendin zit echt nauwelijks op d'r mobieltje.
En @ bier was maar een geintje. Ik ga sowieso zo naar de sportzaal toe.![]()
quote:Op zondag 30 maart 2025 11:15 schreef maily het volgende:
[..]
Dat heeft niks te maken net AI maar met de missing pieces in mevrouws intelligentie.![]()
![]()
![]()
Dat dus precies, net als met drinkwater enzo.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:17 schreef maily het volgende:
[..]
Ja.
Maar JIJ doet net alsof JIJ de enige bent die er het gevaar in ziet en ons waarschuwt.
Dat JIJ het jaren geleden al voorspelde.
Er zijn veel knappere koppen die veel dingen al veel langer hebben zien aankomen en er mee bezig zijn.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: