SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat me er vooral om dat jij AI als de digitaal geworden satan himself ziet en jij bent onze messias die als enige op deze planeet inziet wat voor kwaad het is en dat we (net als met een eventueel drinkwatertekort) in de toekomst zeer berouwvol op onze knietjes met de vuist op de grond gaan zitten rammen van: "Oh, hadden we nu maar met z'n allen naar kree geluisterd, dan waren we nu niet in deze ellende terecht gekomen!"quote:Op zondag 30 maart 2025 11:05 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms als ik jou een beetje ken dan denk jij dat het niet zo vaart zal lopen, maar toch he, ik voorzie er problemen in (of wordt zelf een te oude fart hiervoor).
nu zijn er nog voordelen die iedereen gebruikt ook, maar als je ff doordenkt. dan is het wss niet zo goed idee.
Laten we gewoon lekker bolken.![]()
Amen!quote:Op zondag 30 maart 2025 11:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Het gaat me er vooral om dat jij AI als de digitaal geworden satan himself ziet en jij bent onze messias die als enige op deze planeet inziet wat voor kwaad het is en dat we (net als met een eventueel drinkwatertekort) in de toekomst zeer berouwvol op onze knietjes met de vuist op de grond gaan zitten rammen van: "Oh, hadden we nu maar met z'n allen naar kree geluisterd, dan waren we nu niet in deze ellende terecht gekomen!"
Laten we gewoon lekker bolken.![]()
Ik heb ook zo tegen AI ben er helemaal niet blij meequote:Op zondag 30 maart 2025 11:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Het gaat me er vooral om dat jij AI als de digitaal geworden satan himself ziet en jij bent onze messias die als enige op deze planeet inziet wat voor kwaad het is en dat we (net als met een eventueel drinkwatertekort) in de toekomst zeer berouwvol op onze knietjes met de vuist op de grond gaan zitten rammen van: "Oh, hadden we nu maar met z'n allen naar kree geluisterd, dan waren we nu niet in deze ellende terecht gekomen!"
Laten we gewoon lekker bolken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Chatgpt vragen terwijl je zelf een brein hebt
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
nee zover ga ik ook niet ermee. haha als satan erover ofzo of geloof, ik bekijk het als technisch iemand he?quote:Op zondag 30 maart 2025 11:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Laten we gewoon lekker bolken.
en zie ook wel voordelen ervan. maar ben bang dat dat snel gaat ontsporen. want blijkt nu al het gaat sneller als bv regelgeving erover kan bijhouden.
ben dus niet tegen, denk alleen je moet er voorzichtiger mee zijn als wat nu gedaan gaat worden.
En btw dit heeft niks met drinkwater te maken, ik noem alleen cijfers uit trouwens openbare rapportages. en die hebben niet wat met AI te maken
gelukkig zitten er nog steeds mensen aan de knoppen.Do what you love, love what you do!![]()
Het heeft op veel terreinen echt wel nut, maar op veel andere terreinen ben ik er idd ook minder blij mee.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ook zo tegen AI ben er helemaal niet blij mee
Is het trouwens al tijd voor bier?![]()
![]()
Hey Moonquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bijna!quote:Op zondag 30 maart 2025 11:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Het heeft op veel terreinen echt wel nut, maar op veel andere terreinen ben ik er idd ook minder blij mee.
![]()
Ai zegt van wel
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Blij te zien dat je wat milder gestemd bent nu.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:10 schreef kree het volgende:
[..]
nee zover ga ik ook niet ermee. haha als satan erover ofzo of geloof, ik bekijk het als technisch iemand he?
en zie ook wel voordelen ervan. maar ben bang dat dat snel gaat ontsporen. want blijkt nu al het gaat sneller als bv regelgeving erover kan bijhouden.
ben dus niet tegen, denk alleen je moet er voorzichtiger mee zijn als wat nu gedaan gaat worden.
En btw dit heeft niks met drinkwater te maken, ik noem alleen cijfers uit trouwens openbare rapportages. en die hebben niet wat met AI te maken
gelukkig zitten er nog steeds mensen aan de knoppen.![]()
![]()
nouja heb nog steeds dezelfde mening, oke mss kom ik te hard over soms. maar is wel omdat me al die AI shit onwijs boeit in een technisch verhaal en wat er mee zou kunnenquote:Op zondag 30 maart 2025 11:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Blij te zien dat je wat milder gestemd bent nu.
maar persoonlijk zie ik ook heel veel nadelen eraan.
bv muziek is er al eentje om het even buiten werk dingen te houden.Do what you love, love what you do!![]()
Nou als je het mij vraagt is het nog geen tijd voor bierquote:Op zondag 30 maart 2025 11:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Het heeft op veel terreinen echt wel nut, maar op veel andere terreinen ben ik er idd ook minder blij mee.
Is net als de introductie toen van internet, mobiele telefoontjes
Appen en dergelijke
Het heeft de mensen helemaal in beslag genomen
Sociaal contact is overbodig geworden, zoveel mensen communiceren grotendeels door te whatsappenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eind van de dag is ai gewoon technologie net als stroom en buskruit en kernenergie
Kun je goed gebruiken en kun je slecht gebruiken
Maar van zichzelf is het niet goed of slechtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:quote:![]()
Op kantoorquote:Op zondag 30 maart 2025 11:10 schreef kree het volgende:
[..]
nee zover ga ik ook niet ermee. haha als satan erover ofzo of geloof, ik bekijk het als technisch iemand he?
gelukkig zitten er nog steeds mensen aan de knoppen.![]()
NWS / Vrouw verliet haar man voor Brad Pitt en werd opgelicht voor 830Kquote:Op zondag 30 maart 2025 11:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
AI vind ik nogal gevaarlijk. Oplichters gebruiken het wel eens.![]()
En door te bolkenquote:Op zondag 30 maart 2025 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou als je het mij vraagt is het nog geen tijd voor bier![]()
Appen en dergelijke
Sociaal contact is overbodig geworden, zoveel mensen communiceren grotendeels door te whatsappen![]()
De nieuwe taal, Bolkquote:
Dat heeft niks te maken net AI maar met de missing pieces in mevrouws intelligentie.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:14 schreef ToT het volgende:
[..]
NWS / Vrouw verliet haar man voor Brad Pitt en werd opgelicht voor 830K![]()
Dit is ook wel een beetje als je een hersencel had gehad dan was het niet gebeurdquote:Op zondag 30 maart 2025 11:14 schreef ToT het volgende:
[..]
NWS / Vrouw verliet haar man voor Brad Pitt en werd opgelicht voor 830KTrotste mama van Ambar
Ik denkquote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wilde het net zeggen! (typen jaquote:Op zondag 30 maart 2025 11:15 schreef maily het volgende:
[..]
Dat heeft niks te maken net AI maar met de missing pieces in mevrouws intelligentie.)
![]()
Proost, beetje vroeg voor bier, maar vooruit omdat jij het bentquote:
Zeker 's avonds en 's nachts kun je behoorlijk doorschieten over het onderwerp (naast diverse andere onderwerpen uiteraard).quote:Op zondag 30 maart 2025 11:13 schreef kree het volgende:
[..]
nouja heb nog steeds dezelfde mening, oke mss kom ik te hard over soms. maar is wel omdat me al die AI shit onwijs boeit in een technisch verhaal en wat er mee zou kunnen
bv muziek is er al eentje om het even buiten werk dingen te houden.
Natuurlijk zit er gevaar in AI en de EU zit te kijken naar regels er voor.
Net zoals met je gestolen gereedschap heeft het weinig zin om je er de hele tijd druk om te maken: het is (wat de gereedschap betreft uiteraard erg letterlijk) in andermans handen en die moeten zien wat ze er mee doen.![]()
Ja.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:13 schreef kree het volgende:
[..]
nouja heb nog steeds dezelfde mening, oke mss kom ik te hard over soms. maar is wel omdat me al die AI shit onwijs boeit in een technisch verhaal en wat er mee zou kunnen
bv muziek is er al eentje om het even buiten werk dingen te houden.
Maar JIJ doet net alsof JIJ de enige bent die er het gevaar in ziet en ons waarschuwt.
Dat JIJ het jaren geleden al voorspelde.![]()
Ja mijn huwelijk is grotendeels daardoor gestrand.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou als je het mij vraagt is het nog geen tijd voor bier![]()
Appen en dergelijke
Sociaal contact is overbodig geworden, zoveel mensen communiceren grotendeels door te whatsappen
Mijn nieuwe vriendin zit echt nauwelijks op d'r mobieltje.
En @ bier was maar een geintje. Ik ga sowieso zo naar de sportzaal toe.![]()
quote:Op zondag 30 maart 2025 11:15 schreef maily het volgende:
[..]
Dat heeft niks te maken net AI maar met de missing pieces in mevrouws intelligentie.![]()
![]()
![]()
Dat dus precies, net als met drinkwater enzo.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:17 schreef maily het volgende:
[..]
Ja.
Maar JIJ doet net alsof JIJ de enige bent die er het gevaar in ziet en ons waarschuwt.
Dat JIJ het jaren geleden al voorspelde.
Er zijn veel knappere koppen die veel dingen al veel langer hebben zien aankomen en er mee bezig zijn.![]()
Omgquote:Op zondag 30 maart 2025 11:14 schreef ToT het volgende:
[..]
NWS / Vrouw verliet haar man voor Brad Pitt en werd opgelicht voor 830KWerewolf![]()
Ja, kan mij daar iets bij voorstellenquote:Op zondag 30 maart 2025 11:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja mijn huwelijk is grotendeels daardoor gestrand.
Mijn nieuwe vriendin zit echt nauwelijks op d'r mobieltje.
En @ bier was maar een geintje. Ik ga sowieso zo naar de sportzaal toe.
Als ik hier visite krijg gaat mijn laptop uit en kijk ik ook niet op mijn mobiel
Bij de jeugd is dat al heel anders die zitten onderhet eten onder een geprek noem maar op alleen maar met hun neuzen in dat ding.
Als ik hier mijn kleinkind heb dan gaat ook alles uit de laptop en de mobiel.m
Maar mijn kids die zitten ook constant op hun mobiel
Het heeft echt de gezelligheid uit vele huizen gehaaldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 30 maart 2025 11:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat dus precies, net als met drinkwater enzo.
Er zijn veel knappere koppen die veel dingen al veel langer hebben zien aankomen en er mee bezig zijn.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ja het gaat digitaal wel allemaal en op afstand. dus niet zo "hands on". maar precies waar wij voor zijn als hele team dus?quote:
Het gaat wel eens fout en lukt t niet zo. Alsnog. dat is beetje andere afdeling als zeg maar kantoor die dat doen en heb ik dagelijks natuurlijk contact mee. want elk dingetje kunnen ze wat van krijgen als ik automaat uit zet of wat doe.
Dat zit wel goed.Do what you love, love what you do!![]()
Sporten klaar![]()
Boodschappen gedaan![]()
Blikje energiedrank gehaald voor volgende week en geen 'random' controle gehad
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
lilakquote:Op zondag 30 maart 2025 11:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
Sporten klaar![]()
Boodschappen gedaan![]()
Blikje energiedrank gehaald voor volgende week en geen 'random' controle gehad![]()
![]()
ja aan de andere kant, was er verder wat boeiends in dit topicquote:Op zondag 30 maart 2025 11:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker 's avonds en 's nachts kun je behoorlijk doorschieten over het onderwerp (naast diverse andere onderwerpen uiteraard).
Natuurlijk zit er gevaar in AI en de EU zit te kijken naar regels er voor.
Net zoals met je gestolen gereedschap heeft het weinig zin om je er de hele tijd druk om te maken: het is (wat de gereedschap betreft uiteraard erg letterlijk) in andermans handen en die moeten zien wat ze er mee doen.
Do what you love, love what you do!![]()
Precies.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, kan mij daar iets bij voorstellen
Als ik hier visite krijg gaat mijn laptop uit en kijk ik ook niet op mijn mobiel
Bij de jeugd is dat al heel anders die zitten onderhet eten onder een geprek noem maar op alleen maar met hun neuzen in dat ding.
Als ik hier mijn kleinkind heb dan gaat ook alles uit de laptop en de mobiel.m
Maar mijn kids die zitten ook constant op hun mobiel
Het heeft echt de gezelligheid uit vele huizen gehaald
Je ziet het echt overal. Ook op feestjes. Zit je met iemand in een gesprek, hartstikke gezellig en alles, en dan word je ineens onderbroken: "Momentje he..." en dan komt het mobieltje tevoorschijn en wordt er op Facebook gescrolld om te kijken wat voor grappige filmpjes en meme's wildvreemde mensen gepost hebt.
Je was nog halverwege een zin toen je zo onderbroken werd dus wacht je ff tot dat kloteding terug de broekzak in verdwijnt van degene met wie je aan het praten was, maar nee; dan krijg je dat mobieltje ineens op 10 cm voor je ogen gepresenteerd: "Hahaha, moet je dit grappige filmpje eens zien dan! Zo leuk!!!"
Dan doe je een stap achteruit om je ogen op dat scherm te kunnen laten focussen: "Ja, heel leuk inderdaad."
![]()
![]()
Zelfs smileys zijn boeiender.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:24 schreef kree het volgende:
[..]
ja aan de andere kant, was er verder wat boeiends in dit topicProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
noujazegquote:Op zondag 30 maart 2025 11:24 schreef kree het volgende:
[..]
ja aan de andere kant, was er verder wat boeiends in dit topic
How can I make this topic about me?![]()
Ja echt saai hier zonder jou he?quote:Op zondag 30 maart 2025 11:24 schreef kree het volgende:
[..]
ja aan de andere kant, was er verder wat boeiends in dit topic![]()
hmm zo komt het meer over als ik bedoel, zal ongetwijfeld niet de enige zijn hoor.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:17 schreef maily het volgende:
[..]
Ja.
Dat JIJ het jaren geleden al voorspelde.
maar hoor het niet zo vaak hier?
en sterker in mijn omgeving promoten ze AI bv alleen al om tekst te schrijven.
Of wacht ze halen er hele opleidingen mee die ik wel ff uit hoofd moest doen.
ok maar blij jullie voorzien dit dan ook dus?Do what you love, love what you do!![]()
Sowieso, mensen die je onderbreken. Zo irritant...quote:Op zondag 30 maart 2025 11:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies.
Je ziet het echt overal. Ook op feestjes. Zit je met iemand in een gesprek, hartstikke gezellig en alles, en dan word je ineens onderbroken: "Momentje he..." en dan komt het mobieltje tevoorschijn en wordt er op Facebook gescrolld om te kijken wat voor grappige filmpjes en meme's wildvreemde mensen gepost hebt.
Je was nog halverwege een zin toen je zo onderbroken werd dus wacht je ff tot dat kloteding terug de broekzak in verdwijnt van degene met wie je aan het praten was, maar nee; dan krijg je dat mobieltje ineens op 10 cm voor je ogen gepresenteerd: "Hahaha, moet je dit grappige filmpje eens zien dan! Zo leuk!!!"
Dan doe je een stap achteruit om je ogen op dat scherm te kunnen laten focussen: "Ja, heel leuk inderdaad."
Ach het is zijn standaard riedeltje, dat weet je toch?quote:
Maar hee: hij vindt ons NÉT iets minder kut dan KSC en 40+, dus dat compliment mogen we in onze zak steken!![]()
![]()
Ja echt erg. Maar het werkt verslavend en de jeugd groeit er mee op. Ze zien natuurlijk ook hun ouders veel op dat ding zitten.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies.
Ben zo blij dat mijn kinderen niet met internet en mobiel zijn opgegroeid zijn in hun jonge jeugdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We hebben het hier niet zo vaak over AI omdat er genoeg andere gespreksonderwerpen zijn waar we ons mee vermaken, en daarbuiten is dit een spelletje waarin je elkaar moet bolken. Dit is geen AI-discussietopic.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:25 schreef kree het volgende:
[..]
hmm zo komt het meer over als ik bedoel, zal ongetwijfeld niet de enige zijn hoor.
maar hoor het niet zo vaak hier?
en sterker in mijn omgeving promoten ze AI bv alleen al om tekst te schrijven.
Of wacht ze halen er hele opleidingen mee die ik wel ff uit hoofd moest doen.
ok maar blij jullie voorzien dit dan ook dus?![]()
neuh het gaat zijn gangetje. tis maar wanneer ik binnen val en ff 1 pagina terug scroll en dat ik denk. tja.quote:
soms is het leuk hoor, begrijp me niet verkeerd, maar zie het wss altijd op de verkeerde momenten dan.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 30 maart 2025 11:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sowieso, mensen die je onderbreken. Zo irritant...![]()
![]()
Waarom kom je hier dan als je het niet interessant vind?quote:Op zondag 30 maart 2025 11:27 schreef kree het volgende:
[..]
neuh het gaat zijn gangetje. tis maar wanneer ik binnen val en ff 1 pagina terug scroll en dat ik denk. tja.
soms is het leuk hoor, begrijp me niet verkeerd, maar zie het wss altijd op de verkeerde momenten dan.![]()
![]()
Ja natuurlijk. Dat we niks zeggen is niet dat we niet nadenken of dingen niet zien....quote:Op zondag 30 maart 2025 11:25 schreef kree het volgende:
ok maar blij jullie voorzien dit dan ook dus?
Ik zit ook met 1 been in dat AI gebeuren en zie ook wel de voordelen en gevaren, ook of ik straks mijn baan nog wel heb.
Je vertelt echt niks nieuws hoor.
En dat van drinkwater waar je voor waarschuwt weten we ook wel.
Omdat het hier marginaal minder kut is dan elders op FOK! volgens hem.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:27 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Waarom kom je hier dan als je het niet interessant vind?![]()
Hamer. Spijker. Kop.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:27 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Waarom kom je hier dan als je het niet interessant vind?![]()
haha ja dat zou je denken? in de praktijk is dat wss niet zo?quote:Op zondag 30 maart 2025 11:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat dus precies, net als met drinkwater enzo.
Er zijn veel knappere koppen die veel dingen al veel langer hebben zien aankomen en er mee bezig zijn.
ingehuurde ZZP voor vermogen dat wel?
en wij zien het hier verkeerd gaan in de situatie zoals ie is in de installaties met beslissingen en overal
en dat zijn mensen die zeg maar 40 jaar bij bedrijf werken he, met ervaring en in werkveld gestaan
en niet een pik die net zijn HBO af heeft en denkt het te weten
ellende is. ik zou ze nog laten doorgaan ook, maar wij zijn. uitvoerende en moeten die zooi dus herstellen als het fout gaat.
dit is precies waarom ik in de OR wil dus.Do what you love, love what you do!![]()
Hij als elektricien zou zich meer druk moeten maken om het stroomnet. Door de gedeeltelijke zonsverduistering gisteren zou een fors deel van de stroomvoorziening er uit geknald kunnen zijn. Ze hebben voor zover ik begreep 10 maand lang allerlei berekeningen moeten doen om een ramp te voorkomen door de plotselinge dip en vervolgens plotselinge piek die deze verduistering opleverde.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Dat we niks zeggen is niet dat we niet nadenken of dingen niet zien....
Ik zit ook met 1 been in dat AI gebeuren en zie ook wel de voordelen en gevaren, ook of ik straks mijn baan nog wel heb.
Je vertelt echt niks nieuws hoor.
En dat van drinkwater waar je voor waarschuwt weten we ook wel.![]()
Zal hij nou nooit moe van zichzelf worden?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Marginaal nog welquote:Op zondag 30 maart 2025 11:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Omdat het hier marginaal minder kut is dan elders op FOK! volgens hem.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja al die HBO'ers zonder werkervaring zijn allemaal kut.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:29 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja dat zou je denken? in de praktijk is dat wss niet zo?
en wij zien het hier verkeerd gaan in de situatie zoals ie is in de installaties met beslissingen en overal
en dat zijn mensen die zeg maar 40 jaar bij bedrijf werken he, met ervaring en in werkveld gestaan
ellende is. ik zou ze nog laten doorgaan ook, maar wij zijn. uitvoerende en moeten die zooi dus herstellen als het fout gaat.
dit is precies waarom ik in de OR wil dus.![]()
Jij mag datquote:Op zondag 30 maart 2025 11:31 schreef greysbones het volgende:
Mag ik marginaal uitroepen tot kutwoord![]()
![]()
Dat mag zeker.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:31 schreef greysbones het volgende:
Mag ik marginaal uitroepen tot kutwoord
en ik weet nog wel een paar kutwoorden...How can I make this topic about me?![]()
Alle HBO-ers zijn kutquote:Op zondag 30 maart 2025 11:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja al die HBO'ers zonder werkervaring zijn allemaal kut.
Maar voel je vooral niet aangesproken![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Als hij eenmaal echt op dreef is, blijft hij tot de volgende middag door leuteren.quote:
Beantwoordt dat jouw vraag?![]()
Ow doe evenquote:Op zondag 30 maart 2025 11:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat mag zeker.
en ik weet nog wel een paar kutwoorden...
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mij gutjes wat heb jij een slecht beeld van mensen die wel hersens hebben.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:29 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja dat zou je denken? in de praktijk is dat wss niet zo?
dit is precies waarom ik in de OR wil dus.
ManmanmanTrotste mama van Ambar
Moppiequote:Op zondag 30 maart 2025 11:31 schreef greysbones het volgende:
Mag ik marginaal uitroepen tot kutwoord![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: