Zo'n Faber stapt pas op als Wilders daar het bevel toe geeft natuurlijk. En dat gaat hij niet doen, want zo zit hij die vervelende linkse partijen lekker dwars.quote:Op maandag 31 maart 2025 19:57 schreef Szura het volgende:
Faber nog altijd niet ontslagen? Slapjanus Schoof laat zich weer als deurmat behandelen.
Goh, je hebt sinds 2009 helemaal gelijk. Ik heb die verandering blijkbaar helemaal niet meegekregen sinds over de WW geleerd te hebben op de middelbare school. Wat slordig van me. Dank voor de correctie.quote:
Ik denk ook dat een groot deel van het PVV electoraat dit gedrag toejuicht.quote:Op maandag 31 maart 2025 20:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zo'n Faber stapt pas op als Wilders daar het bevel toe geeft natuurlijk. En dat gaat hij niet doen, want zo zit hij die vervelende linkse partijen lekker dwars.
Denk ook zo dat Geertje weer lekker heeft kunnen gniffelen om dit relletje. En het zou me ook niet verbazen als hij Faber opdracht heeft gegeven niet te tekenen.
42,8% van de 308 mensen op de FrontPage geven haar groot gelijk.quote:Op maandag 31 maart 2025 20:09 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ik denk ook dat een groot deel van het PVV electoraat dit gedrag toejuicht.
Dan heb je het ook wel over het uitschot van het internet.quote:Op maandag 31 maart 2025 20:10 schreef probeer het volgende:
[..]
42,8% van de 308 mensen op de FrontPage geven haar groot gelijk.
quote:
quote:Het maakt voor de uitkeringsinstantie niet uit of een arbeidscontract daadwerkelijk is beëindigd, want het kijkt of werknemers geen recht op loon hebben.
quote:Op maandag 31 maart 2025 20:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dan heb je het ook wel over het uitschot van het internet.
quote:... het PVV electoraat ...
Ze kan ‘gewoon’ ontslagen worden hoor, als je maar ruggengraat hebt. Had ook allang moeten gebeuren met deze flutminister die zich alleen maar bedient van symboolpolitiek (dit, eerder die achterlijke bordjes), zich keer op keer vergaloppeert (oa over Zelensky) en bizar ineffectief is terwijl er gewoon een rechtse meerderheid is voor streng migratiebeleid als je het een beetje slim aanpakt. Maar deze prutser geeft nooit ergens antwoord op, negeert ijzerenheinig alle adviezen die ze krijgt en jaagt welwillende partijen als CDA en SGP en medeoverheden tegen zich in het harnas. Dan kan de conclusie alleen maar zijn dat ze er zit om de boel te saboteren en zou je als premier allang hebben moeten optreden.quote:Op maandag 31 maart 2025 20:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zo'n Faber stapt pas op als Wilders daar het bevel toe geeft natuurlijk. En dat gaat hij niet doen, want zo zit hij die vervelende linkse partijen lekker dwars.
Denk ook zo dat Geertje weer lekker heeft kunnen gniffelen om dit relletje. En het zou me ook niet verbazen als hij Faber opdracht heeft gegeven niet te tekenen.
Ik snap je gevoel. Maar dan is het opeens Schoof zijn probleem.quote:Op maandag 31 maart 2025 20:42 schreef miss_sly het volgende:
Schoof had haar de keus moeten geven tussen tekenen of vertrekken. Niet de boel weer sussen door in haar plaats te tekenen en haar verder te laten blunderen en Jan en alleman schofferen.
Het ís toch ook Schoof zijn probleem? Deze minister die zich echt misdraagt?quote:Op maandag 31 maart 2025 20:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik snap je gevoel. Maar dan is het opeens Schoof zijn probleem.
Want Faber tekent niet en ze vertrekt ook niet. En dan?
Dan moet Schoof opstappen?
Ik zou haar gewoon dood zwijgen. Laat de PVV er maar de stekker uit trekken.. wie breekt die betaalt.
Maar dat gaat de PVV niet doen.
Het lijkt me een totaal verziekte sfeer daar. Zou mijn werkomgeving niet zijn.
Schoof wist natuurlijk al toen hij met de PVV en de BBB in zee ging dat het een treurige bedoening zou worden.quote:Op maandag 31 maart 2025 20:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het ís toch ook Schoof zijn probleem? Deze minister die zich echt misdraagt?
Ze doet toch precies wat de PVV al jaren belooft? Overal tegen zijn (vooral buitenlanders en alles wat links is) en vooral geen oplossingen bieden. De wens van het volk in vervulling!quote:Op maandag 31 maart 2025 20:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik snap je gevoel. Maar dan is het opeens Schoof zijn probleem.
Want Faber tekent niet en ze vertrekt ook niet. En dan?
Dan moet Schoof opstappen?
Ik zou haar gewoon dood zwijgen. Laat de PVV er maar de stekker uit trekken.. wie breekt die betaalt.
Maar dat gaat de PVV niet doen.
Het lijkt me een totaal verziekte sfeer daar. Zou mijn werkomgeving niet zijn.
Uiteraard. Maar dit niveau treurig? Dat kun je toch niet bedenken van tevoren denk ik. Maar misschien ben ik naïef.quote:Op maandag 31 maart 2025 20:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Schoof wist natuurlijk al toen hij met de PVV en de BBB in zee ging dat het een treurige bedoening zou worden.
Precies, alles een beetje onderschijten. Machtig mooi man.quote:Op maandag 31 maart 2025 20:52 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ze doet toch precies wat de PVV al jaren belooft? Overal tegen zijn (vooral buitenlanders en alles wat links is) en vooral geen oplossingen bieden. De wens van het volk in vervulling!
Nu is het gesust, zoals je zelf schrijft.quote:Op maandag 31 maart 2025 20:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het ís toch ook Schoof zijn probleem? Deze minister die zich echt misdraagt?
De treurigheid begint inderdaad wel een beetje de grenzen te bereiken van wat je vantevoren had kunnen bedenken, ja.quote:Op maandag 31 maart 2025 20:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dit niveau treurig? Dat kun je toch niet bedenken van tevoren denk ik. Maar misschien ben ik naïef.
Waar zouden ze toch hun inspiratie vandaan halen?quote:Op maandag 31 maart 2025 20:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dit niveau treurig? Dat kun je toch niet bedenken van tevoren denk ik. Maar misschien ben ik naïef.
Schoof loopt al jaren rond in Den Haag. Dan is hij ongelofelijk naïef.quote:Op maandag 31 maart 2025 20:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
In een heel andere rol natuurlijk. En niet eerder zaten er zoveel totaal incompetente lui in een kabinet. En kamer.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:34 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Schoof loopt al jaren rond in Den Haag. Dan is hij ongelofelijk naïef.
Ja veel mensen worden op een gegeven moment een beetje verantwoordelijk. Veel mensen ook niet.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:39 schreef Hexagon het volgende:
Die PVV lui hebben allerlei van die manieren en denkpatronen die ik als onwetende, tegendraadse 14-jarige puber had.
Het lijkt bij veel van hen of ze die tijd nooit ontgroeid zijn.
Nou.... er zaten vooral mensen die dat beter konden verbergenquote:Op maandag 31 maart 2025 21:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
In een heel andere rol natuurlijk. En niet eerder zaten er zoveel totaal incompetente lui in een kabinet. En kamer.
Hij was al actief tijdens Rutte 1. En weet prima wat voor volk Wilders rond heeft lopen.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
In een heel andere rol natuurlijk. En niet eerder zaten er zoveel totaal incompetente lui in een kabinet. En kamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |