Zowel de Blonde als de Oranjequote:Op dinsdag 1 april 2025 17:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Yup. Veel mensen zijn gewillige ontvangers van propaganda en blaten braaf na wat de Grote Leider ze vertelt.
Bekijk deze YouTube-video
Hie zit het eigenlijk vanuit een mensenrechten verdrag dat ook door de VS ondertekent is mag je het kaalscheren van gevangenen en daarna publiceren uberhaubt wel doen?quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En ondertussen zijn ze lekker aan het lachen om "fun movies".
Eat your heart out:quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Car loans (en dan gaat hel vaak om vele tienduizenden dollars, niet zelden een 60k+, beetje pickup truck is zelfs al snel boven de 100k) zijn daar heel gewoon, ook voor auto's die men zich eigenlijk helemaal niet kan veroorloven.
Car payments liggen meestal tussen de 400 en 1000 dollar per maand, wat boven op de huur/hypotheek komt.
En met het almaar duur wordende leven daar, doen repo bedrijven (reposession) enorm goede zaken nu.
volgens groen links is een daling van de economy het beste dat ons kan overkomenquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Volgens de reacties is het juist goed dat de markt daalt
Die zijn dan ook Magaquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:48 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
volgens groen links is een daling van de economy het beste dat ons kan overkomen
Trump is een oorlogspresident dat zijn alle rednecks , net als GW Bushquote:
Wat een shitshow...quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:45 schreef Kijkertje het volgende:
An ‘Administrative Error’ Sends a Maryland Father to a Salvadoran Prison
The Trump administration says it mistakenly deported an immigrant with protected status but that courts are powerless to order his return.
[ afbeelding ]
Wat een nonsens weer. De wil ontbreekt dus gewoon.
[..]![]()
'Hij is ten onrechte uitgezet, maar er gaan hem niet terughalen '...quote:
Volgens mij is dat geen antwoord op de vraag, juf Leavitt.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:21 schreef Kijkertje het volgende:
Djeez de onnozelheid weer:
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3llrcfutfzp2r
[ afbeelding ]
Dit simpele golddiggertje snapt de trias politica niet helemaal.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Volgens mij is dat geen antwoord op de vraag, juf Leavitt.
Dat krijg je met die DEI benoemingen Republican Style. Ze snapt de Engelse taal niet eens, getuige haar antwoord.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit simpele golddiggertje snapt de trias politica niet helemaal.
Er is wel degelijk een verschil echter. Die immigratierechters zijn niet echte rechters in de zin ze benoemd worden door een president en dan door de Senaat bekrachtigd. Ze zijn volgens hun grondwet niet een van de pilaren van de trias politica. Het zijn ambtenaren die werken voor het openbaar ministerie.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ah, dan ben ik abuis. Mea maxima culpa @KawolineLeavittquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:33 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Er is wel degelijk een verschil echter. Die immigratierechters zijn niet echte rechters in de zin ze benoemd worden door een president en dan door de Senaat bekrachtigd. Het zijn ambtenaren die werken voor het openbaar ministerie.
Zie bv Wikipedia
Het lijkt me verder sterk dat je ze dan zomaar mag negeren, maar ze hebben zeker niet dezelfde status als de echte rechters daar.
Dan was het alsnog geen antwoord op de vraag.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:33 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Er is wel degelijk een verschil echter. Die immigratierechters zijn niet echte rechters in de zin ze benoemd worden door een president en dan door de Senaat bekrachtigd. Ze zijn volgens hun grondwet niet een van de pilaren van de trias politica. Het zijn ambtenaren die werken voor het openbaar ministerie.
Zie bv Wikipedia
Het lijkt me verder sterk dat je ze dan zomaar mag negeren, maar ze hebben zeker niet dezelfde status als de echte rechters daar.
quote:Leden van de Nationale Veiligheidsraad van president Donald Trump, onder wie topadviseur Michael Waltz, hebben regeringszaken gedaan via persoonlijke Gmail-accounts. Dat meldt de krant The Washington Post, die zich baseert op documenten en interviews met drie Amerikaanse functionarissen.
Maar Hilaryquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:10 schreef Szura het volgende:
[..]
https://www.washingtonpos(...)table-main_p001_f001
Ik vind haar juist ijzersterk. Als je MAGA bent. Ze liegt aan 1 stuk door met vloeiende tong. Deflecteert van alles, geeft nergens antwoord op en projecteert ter meerdere glorie van Trump. En dat doet ze beter dan al haar voorgangers in dienst van MAGA.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jezuschristustehobbelpaardquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:10 schreef Szura het volgende:
[..]
https://www.washingtonpos(...)table-main_p001_f001
Ik vind dit wel heel erg schokkend en vooral de reactie 'ik denk niet dat we er iets aan kunnen doen'quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:45 schreef Kijkertje het volgende:
An ‘Administrative Error’ Sends a Maryland Father to a Salvadoran Prison
The Trump administration says it mistakenly deported an immigrant with protected status but that courts are powerless to order his return.
[ afbeelding ]
Wat een nonsens weer. De wil ontbreekt dus gewoon.
[..]![]()
'De president van de vrede'.quote:Op dinsdag 1 april 2025 14:23 schreef Perrin het volgende:
Voor iedereen die wél geinteresseerd is, maar zelf te lui om de bron te bekijken:
[..]
Je gaat bijna Sean Spicer missen... misschien dat ie nog steeds achter een plant daar staat.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:29 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik vind haar juist ijzersterk. Als je MAGA bent. Ze liegt aan 1 stuk door met vloeiende tong. Deflecteert van alles, geeft nergens antwoord op en projecteert ter meerdere glorie van Trump. En dat doet ze beter dan al haar voorgangers in dienst van MAGA.
Het is uiteraard enorm frustrerend dat ze dit allemaal kan zonder consequenties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |