Lekker je enige fatsoenlijke voorjaarsrenner oproken zodat hij straks in de Ronde ook geen deuk in een pakje boter meer rijdt. Vismagoden.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:01 schreef Felagund het volgende:
Goede keuze om Jorgenson op het laatste moment in te vliegen.
En klootzak Ief Lampaard zat net op kopquote:Op zondag 30 maart 2025 14:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Merlier bij Philipsen. In de shit.
Ook nog niet gewonnen dit jaar, zelfs amper podiumplaatsenquote:Op zondag 30 maart 2025 14:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bini is nog mee, maar de rest van Intermarche is weggewapperd. Ze vliegen onder de radar, maar Visbeek heeft er dit jaar een puinhoop van gemaakt.
Zijn team is op deze manier wel al vroeg compleet opgerooktquote:Op zondag 30 maart 2025 14:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Merlier en Philipsen komen weer terug.
En met Kooij in de ploeg hoeft dat toch niet?quote:Op zondag 30 maart 2025 14:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Lekker je enige fatsoenlijke voorjaarsrenner oproken zodat hij straks in de Ronde ook geen deuk in een pakje boter meer rijdt. Vismagoden.
Het fenomeen Kielich haakt al af inderdaad. En Vermeersch die in de laatste waaier zit, nee, dat wordt een lastig verhaal.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:07 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zijn team is op deze manier wel al vroeg compleet opgerookt
Een goede Jorgenson moet mee kunnen op de Kemmel, terwijl Kooij dat niet kan. Dat kan voor de ploeg dan prima uitpekken..quote:Op zondag 30 maart 2025 14:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En met Kooij in de ploeg hoeft dat toch niet?
Messelis. De dochter van Ivan!quote:Op zondag 30 maart 2025 14:09 schreef DiegoFuser het volgende:
Johan Jacobs woont samen met Charlotte Marcelis
Of gewoon zich volledig op het fietsen focussen?quote:Op zondag 30 maart 2025 14:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Arno moet gewoon weer 1.1 koersen gaan rijden.
Barre is wel goed!quote:Op zondag 30 maart 2025 14:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bini is nog mee, maar de rest van Intermarche is weggewapperd. Ze vliegen onder de radar, maar Visbeek heeft er dit jaar een puinhoop van gemaakt.
Of naar een andere ploeg.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Of gewoon zich volledig op het fietsen focussen?
Gewoon een wat normalere opbouw in je seizoensplanning.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Arno moet gewoon weer 1.1 koersen gaan rijden.
Niet van Dirk?quote:Op zondag 30 maart 2025 14:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Messelis. De dochter van Ivan!
Blijkbaar is van Belle ziek geworden en riep Jorgensen toen zelf dat hij graag dat plekje wilde innemen, ook al stond hij helemaal niet op de reservelijst van de ploeg.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En met Kooij in de ploeg hoeft dat toch niet?
Ik zou als Bora met deze ploeg sowieso koers gaan proberen te makenquote:Op zondag 30 maart 2025 14:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Haal Jeroen Meus maar uit koers.
Lekker buiten fietsen, staat een goede windquote:Op zondag 30 maart 2025 14:18 schreef franklop het volgende:
Zo ik zit op de binnenfiets. Nog wat gemist?
Een beetje een vreemde vogel af en toe, maar koerst wel sympathiek.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:18 schreef Pistolero het volgende:
Vocsnor staat op standje doorgesnoven doorbeuken.
Ik vond het leuker toen ie nog wel eens voor eigen kans ging.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Een beetje een vreemde vogel af en toe, maar koerst wel sympathiek.
Het was ook echt een kutverhaal ook.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Karrel met een volledig willekeurig verhaal.
José: tja.
Dat doet hij toch nu?quote:Op zondag 30 maart 2025 14:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vond het leuker toen ie nog wel eens voor eigen kans ging.
Kunnen ze niet gewoon een tv inschakelen met het beeld van Sporza zelf?quote:
Dit is ook gunstig voor hem zelf.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat ie een extra groot blad monteerde om in een afdaling in Dwars door Vlaanderen te demarreren en dat daadwerkelijk deed was een mooie actiequote:Op zondag 30 maart 2025 14:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De echte kant is oprecht pittigquote:
Ik ga voor A.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:30 schreef Mansjester het volgende:
GW op tv en PSV-Ajax op tablet of PSV-Ajax op tv en GW op tablet?
PSV wint met 3-0, dus dat eerstequote:Op zondag 30 maart 2025 14:30 schreef Mansjester het volgende:
Probeer je nu weer een val bij elkaar te jinxen?quote:
Voetbal is geen sport, dus dit lijkt mij een eenvoudige keuze. Gewoon live dit kijken een vanavond een samenvatting van het voetbal.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:30 schreef Mansjester het volgende:
ziektequote:Op zondag 30 maart 2025 14:34 schreef Kloit het volgende:
Wat is er toch met Mohoric aan de hand? Rijdt al een jaar achteruit.
Kijk eens dom, ho maar.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
Benoot die naar eigen zeggen goede benen heeft niet in groep 1.
De Goblin niet herkennenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |