Lekker buiten fietsen, staat een goede windquote:Op zondag 30 maart 2025 14:18 schreef franklop het volgende:
Zo ik zit op de binnenfiets. Nog wat gemist?
Een beetje een vreemde vogel af en toe, maar koerst wel sympathiek.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:18 schreef Pistolero het volgende:
Vocsnor staat op standje doorgesnoven doorbeuken.
Ik vond het leuker toen ie nog wel eens voor eigen kans ging.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Een beetje een vreemde vogel af en toe, maar koerst wel sympathiek.
Het was ook echt een kutverhaal ook.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Karrel met een volledig willekeurig verhaal.
José: tja.
Dat doet hij toch nu?quote:Op zondag 30 maart 2025 14:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vond het leuker toen ie nog wel eens voor eigen kans ging.
Kunnen ze niet gewoon een tv inschakelen met het beeld van Sporza zelf?quote:
Dit is ook gunstig voor hem zelf.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat ie een extra groot blad monteerde om in een afdaling in Dwars door Vlaanderen te demarreren en dat daadwerkelijk deed was een mooie actiequote:Op zondag 30 maart 2025 14:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De echte kant is oprecht pittigquote:
Ik ga voor A.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:30 schreef Mansjester het volgende:
GW op tv en PSV-Ajax op tablet of PSV-Ajax op tv en GW op tablet?
PSV wint met 3-0, dus dat eerstequote:Op zondag 30 maart 2025 14:30 schreef Mansjester het volgende:
Probeer je nu weer een val bij elkaar te jinxen?quote:
Voetbal is geen sport, dus dit lijkt mij een eenvoudige keuze. Gewoon live dit kijken een vanavond een samenvatting van het voetbal.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:30 schreef Mansjester het volgende:
ziektequote:Op zondag 30 maart 2025 14:34 schreef Kloit het volgende:
Wat is er toch met Mohoric aan de hand? Rijdt al een jaar achteruit.
Kijk eens dom, ho maar.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
Benoot die naar eigen zeggen goede benen heeft niet in groep 1.
De Goblin niet herkennenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |