Ligt achter in de la als reservequote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Mattie is niet het scherpste mes he in de la.
Krijgen we dan volgende week anderhalf uur geouwehoerquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:43 schreef T0wler het volgende:
Over 1 week weten we bijna wie de winnaar bigbrother 2025 is 😯
anderhalf uur terugblik ..quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Krijgen we dan volgende week anderhalf uur geouwehoer
ik wacht wel op een appjequote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Krijgen we dan volgende week anderhalf uur geouwehoer
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Mattie is niet het scherpste mes he in de la.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:44 schreef kater1 het volgende:
Ik heb een idee: niemand wil weg. Laten we BB gewoon een maandje verlengen!!!!!
Beter een weekje verkorten, zometeen gelijk de finale erachter aanquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:44 schreef kater1 het volgende:
En die waren al pissig door dat kutvliegtuigjequote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:44 schreef Kissingbird het volgende:
Op X boze mensen omdat Jane niet aan het woord komt![]()
snappen niet hoe het werkt
haha, nee nee , nog lekker een weekje doorquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter een weekje verkorte, zometeen gelijk de finale erachter aan
Jaaaaaaquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
En die waren al pissig door dat kutvliegtuigje [ afbeelding ]
Does gek, 100 dagenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:44 schreef kater1 het volgende:
ze zijn al weken pissigquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Euh wat?quote:
ze zijn al weken pissigquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
westvlaams voor ontgoochelingquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ze is alleen gebruikt eerst om Axel er uit te krijgen en nu om Jane er uit te krijgenquote:
tja zo gaat hetquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is alleen gebruikt eerst om Axel er uit te krijgen en nu om Jane er uit te krijgen
Die denkt nu al dat hij de winnaar isquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Doe Jordy al de horlepiep omdat ie nu in de finale zit?
dit winnen ze dan met al hun haatquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:49 schreef Koos1958 het volgende:
Zo al die achterban heeft dus geen invloed gehad. Netjes hoe jane nu praat.
Klopt.. contractueel vastgelegd.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:51 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy nu al laatste 3 toch. Of vergis ik me dat er zo wie zo 1 belg 1 ned moet zijn laatste dag
Ze weet het 99%.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:51 schreef Dotteke het volgende:
Jane wacht nog een verdrietig iets het is uit met haar vriend en ze weet het nog niet eens.
Welkom, we missen nog een 3e biggetje.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:52 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik heb nog hoop, die van ireth zijn zwart geblakerd denk ik
* Ireth slikt laatste (t*f*s hete) bitterbal door...quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:52 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik heb nog hoop, die van ireth zijn zwart geblakerd denk ik
er slingert 1500 euro aan haar in dat huisquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat een bos haar had ze nog in het begin.
Ja!! wat een verschilquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat een bos haar had ze nog in het begin.
jane komt er zo aan denk ikquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:53 schreef Folies het volgende:
[..]
Welkom, we missen nog een 3e biggetje.
1 glaasje prosecco en schaal hapjes gok ikquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:53 schreef maxelu het volgende:
krijgen we een party op de stream vanavond voor de finale te vieren?
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:55 schreef Ireth het volgende:
Hé, toen die auto weg reed dacht ik aan het einde van de straat politie te zien die de straat had afgezet?
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:55 schreef Ireth het volgende:
Hé, toen die auto weg reed dacht ik aan het einde van de straat politie te zien die de straat had afgezet?
Had waarschijnlijk ook meer van haar achterban verwacht......quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:51 schreef greysbones het volgende:
Komop Jane
je mag best jezelf laten zien nu
niks mis mee
die zit zich een party groot te houden daar
Ach ze heeft kans op de laatste 3..niet om te winnen daar is ze te lelijk voor geweest.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:57 schreef Dotteke het volgende:
Onderschat u zelf niet, zegt Matt had ik u gezegdze moesten eens weten waarom ze er nu nog zit. Heeft niet eens met haar zelf te maken dat ze er nog is
Dat is wel sneu
dat was lief!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:56 schreef Adat231 het volgende:
Jane de 1e in de taxi die niet naar boven kijkt naar het huis maar zwaait naar de mensen thuis
Op mij niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:58 schreef humpty het volgende:
Stapte ze nu kwaad in de taxi...zo kwam het op mij over
Welke vraag?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:58 schreef mazaru het volgende:
Dat was inderdaad een heel zelfingenomen en sarcastische vraag van BB. En dan ook nog eens niet de kans geven om erop te reageren. Raar sneertje vond ik het.
Dat dacht ik net..Heel scheef beeld nu..Inderdaad sneuquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:57 schreef Dotteke het volgende:
Onderschat u zelf niet, zegt Matt had ik u gezegdze moesten eens weten waarom ze er nu nog zit. Heeft niet eens met haar zelf te maken dat ze er nog is
Dat is wel sneu
BB zei: Jane je bent blijkbaar erg zeker van je stukquote:
ik vond het heel netjes hoe ze BB te woord stond, en dat ze ook nu zich geen uitspraken liet onlokkenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:58 schreef mazaru het volgende:
Dat was inderdaad een heel zelfingenomen en sarcastische vraag van BB. En dan ook nog eens niet de kans geven om erop te reageren. Raar sneertje vond ik het.
Heel jammer! Enorm van haar genoten. Ze was mijn laatste favoriet dit seizoen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:55 schreef Jackiegekkie het volgende:
Knappe compilatie, hoor.
Jammer, ze bracht zoveel leven.
Wordt helemaal een dooie week nu, poeh
Was nog niet eens een vraag geloof ik. Het kwam erop neer dat hij zei dat zij zeker van haar zaak was dat ze ging blijven.quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:58 schreef mazaru het volgende:
En ff lekker veilig uitjanken in de armen van mamaquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:00 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vond het heel netjes hoe ze BB te woord stond, en dat ze ook nu zich geen uitspraken liet onlokken
waardig, ze kan met opgeheven hoofd het huis verlaten, lekker naar huis naar haar katten en haar leven weer oppakken.
Gewoon tot 21.50 zie ik staan, woensdag ook tot 21.50quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:57 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
er staat voor donderdag een extra 15 minuten uitzending gepland
Daar hoefde ze ook geen Sherlock Holmes voor te zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:01 schreef Lrod01 het volgende:
Jane wist dus al wat er gaande was als ik Jolien goed begrijp.
dat is in de buitenwereld ervan gemaakt, dat zij dat dachtquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:00 schreef humpty het volgende:
Hoogmoed is dus voor de val gekomen...
steeds denken dat iedereen bang was om
naast haar op de bank te zitten
Nou, meer de cameraman / vrouw...quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:56 schreef Adat231 het volgende:
Jane de 1e in de taxi die niet naar boven kijkt naar het huis maar zwaait naar de mensen thuis
nee je kon duidelijk zien dat daar een taxi stond blauw kenteken geel bordje op dak leek alleen raar omdat hij schuin aan de weg stond 😃quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:55 schreef Ireth het volgende:
Ik heb het haar niet horen zeggen. Ze hebben allebei lopen speculeren hoe het zou zijn om door te gaan. Maar ze heeft ook vaak uitgesproken dat Sharice ging winnen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:01 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is in de buitenwereld ervan gemaakt, dat zij dat dacht
Ik heb zelf helemaal nooit dit idee gehad, dat ze dacht het wel even te gaan winnen.
het kartel heeft er ook over zitten speculeren, dat het oneerlijk was omdat zij zo'n grote groep volgers zou hebben.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb het haar niet horen zeggen. Ze hebben allebei lopen speculeren hoe het zou zijn om door te gaan. Maar ze heeft ook vaak uitgesproken dat Sharice ging winnen.
Gatver! Nee toch? Dat heeft ze toch niet echt gedaan?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. geldverdienweek nu? En al die oude bewoners die weet op moeten komen draven.
Mag Elsa nog een keer in het ontbijt van Jordy spugen en zo
Nee, je hebt gelijk ... mag ze nu voor het eerst doenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gatver! Nee toch? Dat heeft ze toch niet echt gedaan?
Jolien staat ook niet heel sterk, ligt er maar net aan waar de stemmers op Jane heen gaan.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:04 schreef odie22 het volgende:
sharice wordt de volgende, die staat echt niet sterk tegen die andere 3
https://www.tvgids.nl/gids/03-04-2025/rtl5quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon tot 21.50 zie ik staan, woensdag ook tot 21.50
Van Eva geleerdquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk ... mag ze nu voor het eerst doenIs ze toe in staat heb ik het idee.
wie weet had dan sharice vertrokken ipv van Jane aangezien kartel fans nu massaal op sharive zijn gegaanquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:03 schreef maxelu het volgende:
ze zeiden woensdag wel heel de tijd dat Matti bang was en het niet aandurfde
maar hij had easy gewonnen op deze bank
had zichzelf er in eerste instantie net wel bijgezet
er staat in de online gids een uitzending tot 21:35 en een van 21:35 tot 21:50quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon tot 21.50 zie ik staan, woensdag ook tot 21.50
Na het vertrek van Axel is ze inderdaad zachter geworden.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:55 schreef Verida het volgende:
netjes afscheid van Jane
Ze had van mij mogen winnen, vond het een goede speler
ben ik redelijk zeker van idd, Jane had buiten Jordy denk ik wel de meeste fansquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:05 schreef Adat231 het volgende:
[..]
wie weet had dan sharice vertrokken ipv van Jane aangezien kartel fans nu massaal op sharive zijn gegaan
Ik denk dat dat tegenvalt .. Jane was niet meer zo populair. Mattie is overal de duidelijke nummer 2.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:07 schreef maxelu het volgende:
[..]
ben ik redelijk zeker van idd, Jane had buiten Jordy denk ik wel de meeste fans
aan de polls te zienquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:07 schreef maxelu het volgende:
[..]
Er staat een H achter dat is een herhalingquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:05 schreef Krambo het volgende:
[..]
https://www.tvgids.nl/gids/03-04-2025/rtl5
toch wel?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
aan de polls te zien
Jolien en Matti
na de reguliere uitzending 1 kwartier extra donderdag, dit staat er normaal nooitquote:
Ik denk dat het spannend wordt tussen Sharice en Jolien. Jolien staat ver achter op Jordy en Mattie.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:09 schreef maxelu het volgende:
[..]
toch wel?
kartel duidelijk top 3 dus
je dagen zijn echt geteld sharice
en de Jane stemmers zullen op sharice gaanquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk dat het spannend wordt tussen Sharice en Jolien. Jolien staat ver achter op Jordy en Mattie.
Had geen voorkeur dus niet gestemd....wist niet te kiezen. beide vond ik niet echt....quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:07 schreef maxelu het volgende:
[..]
Even crollen en beter kijkenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:08 schreef danaqui het volgende:
[..]
Er staat een H achter dat is een herhaling
zag de foto alquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:14 schreef Hznootje het volgende:
Deborah is in Amsterdam om Jane op te vangen met Faisel. Denk niet dat Deborah er ook voor Mattheus zal zijn
Axel is er ookquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:14 schreef Hznootje het volgende:
Deborah is in Amsterdam om Jane op te vangen met Faisel. Denk niet dat Deborah er ook voor Mattheus zal zijn
Hoop het in ieder geval niet......toch nog een andere slag als hij is......quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:14 schreef Hznootje het volgende:
Past in de lijn van het hele seizoen helaasquote:
Ze kunnen er bijna een soap spin-off van maken.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:14 schreef Hznootje het volgende:
vooral erg haatdragende mensenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:17 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ze kunnen er bijna een soap spin-off van maken.
Rare situaties daar
vindt het eerder een nare gedachtequote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:14 schreef Hznootje het volgende:
to top it off: streamlockquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:16 schreef Willewa het volgende:
[..]
Past in de lijn van het hele seizoen helaas![]()
Hier, aub een flesje, red je ermee en slaap lekker alvast.
Te verwachten toch?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:19 schreef freaky40 het volgende:
Gaat dus toch iemand weg komende dagen.
Ze weet het al langquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:20 schreef freaky40 het volgende:
Jane zal op haar neus kijken. Zal wel een shock zijn dat haar rela ten einde is.
en niet eens de nieuwe podcastquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:20 schreef maxelu het volgende:
[..]
to top it off: streamlock
de friday night classic van seizoen 5 krijgen we nu idd
Axel staat er om haar op te vangenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:20 schreef freaky40 het volgende:
Jane zal op haar neus kijken. Zal wel een shock zijn dat haar rela ten einde is.
hij nam geen bubbelsquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:22 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik hoop dat Matties glaasje bubbels ter waarde van ¤20.000 hem smaakt...
FTFYquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:22 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik hoop dat Matties glaasje bubbels Blikje fris ter waarde van ¤20.000 hem smaakt...
20000 nep euro?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:22 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik hoop dat Matties glaasje bubbels ter waarde van ¤20.000 hem smaakt...
Kan je die delen onder een spoiler ofzo, heb geen Xquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:14 schreef Hznootje het volgende:
Op insta staat de foto ookquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:23 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Kan je die delen onder een spoiler ofzo, heb geen X
Niet dat ik weet. Alleen maar aannames.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:23 schreef Verida het volgende:
[..]
natuurlijk wel.
Ze heeft het zelfs al besproken met charise en mattie
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:23 schreef Luna68 het volgende:
[..]
dan had je misschien wat meer streams moeten kijken,quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Alleen maar aannames.
Van wie weet ze het danquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:24 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Jawel ze weet het wel..Het is alleen nog niet bevestigd
Ik kijk alleen maar streams hoor.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:24 schreef Verida het volgende:
[..]
dan had je misschien wat meer streams moeten kijken,
het is geen aanname, ze weet het al
Is op insta van Jane..Weet niet hoe ik dat moet delenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:23 schreef Luna68 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:23 schreef Luna68 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Haar moeder vertelde dat de katten bij haar waren..Deze waren eerst bij haar vriend. Dat was voor haar de bevestigingquote:
Dat kan toch ook andere redenen hebben gehad.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:26 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Haar moeder vertelde dat de katten bij haar waren..Deze waren eerst bij haar vriend. Dat was voor haar de bevestiging
ze wist het door de info van buitenafquote:
Volgens mij niet hoor. Of je bedoelt het ‘weten’ anders dan daadwerkelijk weten.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:24 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Jawel ze weet het wel..Het is alleen nog niet bevestigd
Zij trok de juiste conclusie, tel daar bij op dat ze niks van hem hoorde en tadaaa..daar hoef je geen Einstein voor te zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat kan toch ook andere redenen hebben gehad.
de moeder van Jan Smit? mist ze weer gastendoekjesquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:27 schreef Adat231 het volgende:
Op dit moment Trending in Nederland
Gerda
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:27 schreef Adat231 het volgende:
Gerda
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik verwacht nog wel wat zoThinking is difficult, that’s why most people judge
Niet zo gek ook..De Gerda’s zijn wel de ster van deze BBquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:27 schreef Adat231 het volgende:
Gerda
Het klopt voor ons ja, maar ik zou toch even gewacht hebben met aannames totdat ik het huis uit zou zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:28 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Zij trok de juiste conclusie, tel daar bij op dat ze niks van hem hoorde en tadaaa..daar hoef je geen Einstein voor te zijn
ik heb haar on stream horen vertellen dat ze aan kinderen dacht en tegen hem had uitgesproken dat ze dat met hem wel zag zittenquote:
Het is haar type niet eens en Axel heeft een vriendin begrijp ik.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:29 schreef maxelu het volgende:
[..]
ik heb haar on stream horen vertellen dat ze aan kinderen dacht en tegen hem had uitgesproken dat ze dat met hem wel zag zitten
en zich stom voelde nu en in de steek gelaten. dus ze verwacht zich hier wel aan.
maar ze kan troost vinden in de armen van Axel straks
ik vind het erg kinderachtig om mensen op FB Gerda te noemenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:29 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Niet zo gek ook..De Gerda’s zijn wel de ster van deze BB
Eva?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is haar type niet eens en Axel heeft een vriendin begrijp ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |