quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:23 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Kan je die delen onder een spoiler ofzo, heb geen X
dan had je misschien wat meer streams moeten kijken,quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Alleen maar aannames.
Van wie weet ze het danquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:24 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Jawel ze weet het wel..Het is alleen nog niet bevestigd
Ik kijk alleen maar streams hoor.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:24 schreef Verida het volgende:
[..]
dan had je misschien wat meer streams moeten kijken,
het is geen aanname, ze weet het al
Is op insta van Jane..Weet niet hoe ik dat moet delenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:23 schreef Luna68 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:23 schreef Luna68 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Haar moeder vertelde dat de katten bij haar waren..Deze waren eerst bij haar vriend. Dat was voor haar de bevestigingquote:
Dat kan toch ook andere redenen hebben gehad.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:26 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Haar moeder vertelde dat de katten bij haar waren..Deze waren eerst bij haar vriend. Dat was voor haar de bevestiging
ze wist het door de info van buitenafquote:
Volgens mij niet hoor. Of je bedoelt het ‘weten’ anders dan daadwerkelijk weten.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:24 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Jawel ze weet het wel..Het is alleen nog niet bevestigd
Zij trok de juiste conclusie, tel daar bij op dat ze niks van hem hoorde en tadaaa..daar hoef je geen Einstein voor te zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat kan toch ook andere redenen hebben gehad.
de moeder van Jan Smit? mist ze weer gastendoekjesquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:27 schreef Adat231 het volgende:
Op dit moment Trending in Nederland
Gerda
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:27 schreef Adat231 het volgende:
Gerda
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik verwacht nog wel wat zoEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Niet zo gek ook..De Gerda’s zijn wel de ster van deze BBquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:27 schreef Adat231 het volgende:
Gerda
Het klopt voor ons ja, maar ik zou toch even gewacht hebben met aannames totdat ik het huis uit zou zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:28 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Zij trok de juiste conclusie, tel daar bij op dat ze niks van hem hoorde en tadaaa..daar hoef je geen Einstein voor te zijn
ik heb haar on stream horen vertellen dat ze aan kinderen dacht en tegen hem had uitgesproken dat ze dat met hem wel zag zittenquote:
Het is haar type niet eens en Axel heeft een vriendin begrijp ik.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:29 schreef maxelu het volgende:
[..]
ik heb haar on stream horen vertellen dat ze aan kinderen dacht en tegen hem had uitgesproken dat ze dat met hem wel zag zitten
en zich stom voelde nu en in de steek gelaten. dus ze verwacht zich hier wel aan.
maar ze kan troost vinden in de armen van Axel straks
ik vind het erg kinderachtig om mensen op FB Gerda te noemenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:29 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Niet zo gek ook..De Gerda’s zijn wel de ster van deze BB
Eva?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is haar type niet eens en Axel heeft een vriendin begrijp ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |