Op mij niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:58 schreef humpty het volgende:
Stapte ze nu kwaad in de taxi...zo kwam het op mij over
Welke vraag?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:58 schreef mazaru het volgende:
Dat was inderdaad een heel zelfingenomen en sarcastische vraag van BB. En dan ook nog eens niet de kans geven om erop te reageren. Raar sneertje vond ik het.
Dat dacht ik net..Heel scheef beeld nu..Inderdaad sneuquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:57 schreef Dotteke het volgende:
Onderschat u zelf niet, zegt Matt had ik u gezegdze moesten eens weten waarom ze er nu nog zit. Heeft niet eens met haar zelf te maken dat ze er nog is
Dat is wel sneu
BB zei: Jane je bent blijkbaar erg zeker van je stukquote:
ik vond het heel netjes hoe ze BB te woord stond, en dat ze ook nu zich geen uitspraken liet onlokkenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:58 schreef mazaru het volgende:
Dat was inderdaad een heel zelfingenomen en sarcastische vraag van BB. En dan ook nog eens niet de kans geven om erop te reageren. Raar sneertje vond ik het.
Heel jammer! Enorm van haar genoten. Ze was mijn laatste favoriet dit seizoen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:55 schreef Jackiegekkie het volgende:
Knappe compilatie, hoor.
Jammer, ze bracht zoveel leven.
Wordt helemaal een dooie week nu, poeh
Was nog niet eens een vraag geloof ik. Het kwam erop neer dat hij zei dat zij zeker van haar zaak was dat ze ging blijven.quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:58 schreef mazaru het volgende:
En ff lekker veilig uitjanken in de armen van mamaquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:00 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vond het heel netjes hoe ze BB te woord stond, en dat ze ook nu zich geen uitspraken liet onlokken
waardig, ze kan met opgeheven hoofd het huis verlaten, lekker naar huis naar haar katten en haar leven weer oppakken.
Gewoon tot 21.50 zie ik staan, woensdag ook tot 21.50quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:57 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
er staat voor donderdag een extra 15 minuten uitzending gepland
Daar hoefde ze ook geen Sherlock Holmes voor te zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:01 schreef Lrod01 het volgende:
Jane wist dus al wat er gaande was als ik Jolien goed begrijp.
dat is in de buitenwereld ervan gemaakt, dat zij dat dachtquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:00 schreef humpty het volgende:
Hoogmoed is dus voor de val gekomen...
steeds denken dat iedereen bang was om
naast haar op de bank te zitten
Nou, meer de cameraman / vrouw...quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:56 schreef Adat231 het volgende:
Jane de 1e in de taxi die niet naar boven kijkt naar het huis maar zwaait naar de mensen thuis
nee je kon duidelijk zien dat daar een taxi stond blauw kenteken geel bordje op dak leek alleen raar omdat hij schuin aan de weg stond 😃quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:55 schreef Ireth het volgende:
Hé, toen die auto weg reed dacht ik aan het einde van de straat politie te zien die de straat had afgezet?
Ik heb het haar niet horen zeggen. Ze hebben allebei lopen speculeren hoe het zou zijn om door te gaan. Maar ze heeft ook vaak uitgesproken dat Sharice ging winnen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:01 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is in de buitenwereld ervan gemaakt, dat zij dat dacht
Ik heb zelf helemaal nooit dit idee gehad, dat ze dacht het wel even te gaan winnen.
het kartel heeft er ook over zitten speculeren, dat het oneerlijk was omdat zij zo'n grote groep volgers zou hebben.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb het haar niet horen zeggen. Ze hebben allebei lopen speculeren hoe het zou zijn om door te gaan. Maar ze heeft ook vaak uitgesproken dat Sharice ging winnen.
Gatver! Nee toch? Dat heeft ze toch niet echt gedaan?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. geldverdienweek nu? En al die oude bewoners die weet op moeten komen draven.
Mag Elsa nog een keer in het ontbijt van Jordy spugen en zo
Nee, je hebt gelijk ... mag ze nu voor het eerst doenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gatver! Nee toch? Dat heeft ze toch niet echt gedaan?
Jolien staat ook niet heel sterk, ligt er maar net aan waar de stemmers op Jane heen gaan.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:04 schreef odie22 het volgende:
sharice wordt de volgende, die staat echt niet sterk tegen die andere 3
https://www.tvgids.nl/gids/03-04-2025/rtl5quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon tot 21.50 zie ik staan, woensdag ook tot 21.50
Van Eva geleerdquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk ... mag ze nu voor het eerst doenIs ze toe in staat heb ik het idee.
wie weet had dan sharice vertrokken ipv van Jane aangezien kartel fans nu massaal op sharive zijn gegaanquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:03 schreef maxelu het volgende:
ze zeiden woensdag wel heel de tijd dat Matti bang was en het niet aandurfde
maar hij had easy gewonnen op deze bank
had zichzelf er in eerste instantie net wel bijgezet
er staat in de online gids een uitzending tot 21:35 en een van 21:35 tot 21:50quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon tot 21.50 zie ik staan, woensdag ook tot 21.50
Na het vertrek van Axel is ze inderdaad zachter geworden.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:55 schreef Verida het volgende:
netjes afscheid van Jane
Ze had van mij mogen winnen, vond het een goede speler
ben ik redelijk zeker van idd, Jane had buiten Jordy denk ik wel de meeste fansquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:05 schreef Adat231 het volgende:
[..]
wie weet had dan sharice vertrokken ipv van Jane aangezien kartel fans nu massaal op sharive zijn gegaan
Ik denk dat dat tegenvalt .. Jane was niet meer zo populair. Mattie is overal de duidelijke nummer 2.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:07 schreef maxelu het volgende:
[..]
ben ik redelijk zeker van idd, Jane had buiten Jordy denk ik wel de meeste fans
aan de polls te zienquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:07 schreef maxelu het volgende:
[..]
ben ik redelijk zeker van idd, Jane had buiten Jordy denk ik wel de meeste fans
Er staat een H achter dat is een herhalingquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:05 schreef Krambo het volgende:
[..]
https://www.tvgids.nl/gids/03-04-2025/rtl5
toch wel?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
aan de polls te zien
Jolien en Matti
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |