Daar sta je helemaal niet voor open? Die "bezopen" regels zullen er zijn met een reden toch? Dat wil zeggen in een democratie zullen dat geen regels zijn bedacht door een dictator. Je vindt die regels allemaal "woke" blijkbaar...quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je maar eens wist hoe bezopen die regels tegenwoordig zijn.
Alsof onze hele economie afhankelijk is van ASMLquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:17 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat zou jou ook moeten als je een gezonde economie in Nederland / Europa wil blijven hebben.
Pars pro toto.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:23 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Alsof onze hele economie afhankelijk is van ASML
Een fors aantal bedrijven nemen veel te veel terreinen in beslag om voor mensen schadelijke producten te produceren, die bedrijven maken dus eerder de jongere generaties kapot.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je maar eens wist hoe bezopen die regels tegenwoordig zijn.
Ik wens je een tijd als eigenaar van een bedrijf met een omzet van +/- 50 miljoen per jaar en wil je dan nog wel eens spreken.
Ik vind het geen onzin en ben goed in mijn werk, maar zie bedrijven eraan kapot gaan en dan is er bus minder geld voor iedereen beschikbaar.
Het is een neerwaardse spiraal die niet om te keren is zonder grote verandering.
Oh god de deur van Paviljoen 3 staat weer open en de begeleiders zijn weekend vieren.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:32 schreef torentje het volgende:
[..]
Een fors aantal bedrijven nemen veel te veel terreinen in beslag om voor mensen schadelijke producten te produceren, die bedrijven maken dus eerder de jongere generaties kapot.
Zouden die bedrijven weg zijn dan zou er ook meer geld zijn voor iedereen.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Oh god de deur van Paviljoen 3 staat weer open en de begeleiders zijn weekend vieren.
Jij bent dus duidelijk voor bedrijven die voor de jongere generaties oorlog maken?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Oh god de deur van Paviljoen 3 staat weer open en de begeleiders zijn weekend vieren.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:49 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij bent dus duidelijk voor bedrijven die voor de jongere generaties oorlog maken?
Ts vond deze beter.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:54 schreef Red_85 het volgende:
NWS / ASML-topman dreigt richting politici met vertrek uit Nederland én EU
Volgens mij hadden we al een topic.
Cow & Chicken was leuker.quote:
Verkeerde been uit bed gestapt?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]![]()
Oftewel: rot op met je hersenloze commentaren. Zoek professionele hulp.
Check even de pohi van de betreffende user.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:32 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Verkeerde been uit bed gestapt?
Ik ben ermee bekend.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Check even de pohi van de betreffende user.
Wat lord zegtquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:32 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Verkeerde been uit bed gestapt?
Een keer met je eens lord.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Check even de pohi van de betreffende user.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het is the chicken and the cow.
Mwaaah. Het is gewoon een troll denk ik en af en toe zegt hij best nuttige dingen tussen de regels door. Ik kan me er niet zo druk om maken.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat lord zegt
[..]
Een keer met je eens lord.
Dus je wilt gewoon heel graag dat wij slaven van Trump zijn? Zeg dat dan gewoon.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:20 schreef Fer het volgende:
ASML kan gewoon een zusterbedrijf opzetten in Dubai, Saudi Arabië of India en machines vanuit daar exporteren naar “foute” landen.
Maar dat waarschijnlijk levert het manipuleren van de NL overheid wat meer op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |