quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Amsterdam is toch een open riool.
Dat, maar als je hoort dat er bij iemand een mes in de rug zat dan viel hij ze ook nog eens van achteren aan blijkbaar.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Vier van de 5 slachtoffers: een oudere man, oudere vrouw, jonge jongen en een jong meisje.
Dader koos blijkbaar makkelijke slachtoffers uit.
Eens. Die mannen, zeker van die leeftijd, horen hier niet. Die horen aan 't front.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:43 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Uit Oekraine, enkeltje frontlinie.
Ook die vrouw van 78 was volgens ooggetuigen in haar rug gestoken.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat, maar als je hoort dat er bij iemand een mes in de rug zat dan viel hij ze ook nog eens van achteren aan blijkbaar.
Geluk natuurlijk. Gewoon meest waarschijnlijke gezien situatie. Niks onderbuik.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:25 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Zolang niets is bewezen is zo'n bewering inderdaad een bewering vanuit de onderbuik, dus hier is niks onwaars aan.
112 bellen en hun instructies opvolgen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:53 schreef Tengano het volgende:
Dus een vrouw was gestoken in haar rug en die liep met dat mes in haar rug rond hoor ik via AT5.
Als je zo iemand zou willen helpen, is het dan verstandig om dat mes er uit te trekken? of moet je dat laten zitten?
Serieuze vraag trouwens. Weet iemand dat? Ik heb zelf EHBO ooit gehad, maar daar werden nooit mesaanvallen in behandeld. Misschien zou zoiets tegenwoordig wel moeten worden toegevoegd om het wat actueler te maken.
Niet bewegen uiteraard als je een mes in je rug hebt zitten en ook niet verwijderen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:53 schreef Tengano het volgende:
Dus een vrouw was gestoken in haar rug en die liep met dat mes in haar rug rond hoor ik via AT5.
Als je zo iemand zou willen helpen, is het dan verstandig om dat mes er uit te trekken? of moet je dat laten zitten?
Serieuze vraag trouwens. Weet iemand dat? Ik heb zelf EHBO ooit gehad, maar daar werden nooit mesaanvallen in behandeld. Misschien zou zoiets tegenwoordig wel moeten worden toegevoegd om het wat actueler te maken.
Ja 'steekpartij' is weer zo'n deugwoordje.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:54 schreef achtja het volgende:
Dit is gewoon terreur, je gaat toch niemand aanvallen als normaal denkend mens?
Ook als je een psychose hebt doe je dat niet.
Terreuraanslag
Nee, zeker niet zomaar even eruit trekken want dan kan iemand doodbloeden en je weet niet of er organen geraakt zijn.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:53 schreef Tengano het volgende:
Laten zitten. En wachten op medische hulp.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:53 schreef Tengano het volgende:
Mes laten zitten en wond zo goed als mogelijk verbinden/afdekken.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:53 schreef Tengano het volgende:
Een omaatje in haar rug steken, dan ben je wel een hele grote hoorquote:Op donderdag 27 maart 2025 17:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ook die vrouw van 78 was volgens ooggetuigen in haar rug gestoken.
Ik denk niet dat er enige logica bij dit soort psychopaten is.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:56 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Een omaatje in haar rug steken, dan ben je wel een hele grote hoor
Wel baas hoor, als een burger meegeholpen heeft.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:53 schreef MissButterflyy het volgende:
Hij is gepakt door de politie in samenwerking met een burger/ omstander.
Dapper hoor, ik zou hard wegrennen denk ik.
In films haal je messen er altijd zelf uit met je blote mannenklauwen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:53 schreef Tengano het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |