En nu optiefen met kleurtjes! We zijn hier geen racisisten!quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:58 schreef synsysterstylo het volgende:
Dader lijkt blank te zijn.
https://x.com/cryptofaisx/status/1905282260258996316
Jij kent de naam & achtergrond vd verdachte?quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:59 schreef matspontius het volgende:
[..]
Wat wil jij nu zeggen? Dat dit een roomblanke roomskatholieke godsdienstwaanzinnige is met de naam Henk? Oh nee, wacht.....
ik ben getinter dan de gemiddelde marokkaan dus dit zegt echt 0,0 ook nog eensquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:57 schreef achtja het volgende:
Jahoor, domrechts,
Alsof er geen witte moslims bestaan!?
Mensen het gaat niet over RAS, Islam is een achtelijk en gevaarlijk geloof!
quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:59 schreef RAVW het volgende:
Ben al lang blij dat dit niet in Vlaardingen gebeurden want dan was het zeker weer een 1 April grap geweest.
Maar het is toch onbegrijpelijk dat mensen die dit doen gewoon los lopen.
Denk je lekker even een stukje te gaan lopen...... mooi weer wat kan er fout gaan.
Ah. Helaas geen 23 topics hierover dan.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:58 schreef synsysterstylo het volgende:
Dader lijkt blank te zijn?
https://x.com/cryptofaisx/status/1905282260258996316
Wat ik wil zeggen is dat het ronduit gore racistische insinuaties zijn die Gia daar deed.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:59 schreef matspontius het volgende:
[..]
Wat wil jij nu zeggen? Dat dit een roomblanke roomskatholieke godsdienstwaanzinnige is met de naam Henk? Oh nee, wacht.....
Ik snap dat het verwarrend is omdat zoveel nieuwe Nederlanders hun afkomst nogal op de voorgrond plaatsen, maar ouders uit een ander land is weldegelijk een migratie-achtergrond.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:56 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Als beide ouders in Nederland geboren zijn heb je überhaupt al geen migratieachtergrond meer, dus wat wil je zeggen?
Dat zeg ik toch ook Fritsquote:Op donderdag 27 maart 2025 17:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik snap dat het verwarrend is omdat zoveel nieuwe Nederlanders hun afkomst nogal op de voorgrond plaatsen, maar ouders uit een ander land is weldegelijk een migratie-achtergrond.
Nee hoor, dat zie je dus helemaal verkeerd. Wedden dat Gia gelijk heeft?quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:01 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Wat ik wil zeggen is dat het ronduit gore racistische insinuaties zijn die Gia daar deed.
Ik wed niet zo graag over de rug van neergestoken mensen om vanuit mn zolderkamer moslims te kunnen uitschelden, dankjequote:Op donderdag 27 maart 2025 17:03 schreef matspontius het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zie je dus helemaal verkeerd. Wedden dat Gia gelijk heeft?
quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:17 schreef synsysterstylo het volgende:
Iets bekend over de dader? Een usual suspect zoals we de afgelopen weken ook in andere Europese landen zagen?
Kan ook nog een Oostblokker zijn.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:01 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Zo enorm hoogblond lijkt hij me toch ook weer niet... kan nog van alles zijn
of jij wel of niet een kaaskop bent dat bepalen wij. Ja!?quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:00 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ik ben getinter dan de gemiddelde marokkaan dus dit zegt echt 0,0 ook nog eens
(En ik ben een blanke kaaskop)
Ook dat doet er in feite niet toe tot er iets meer duidelijkheid is over een motief.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:05 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Kan ook nog een Oostblokker zijn.
excuus!quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
of jij wel of niet een kaaskop bent dat bepalen wij. Ja!?
Wat zou je voor motief moeten hebben om random 5 mensen neer te steken?quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:06 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ook dat doet er in feite niet toe tot er iets meer duidelijkheid is over een motief.
Geloof,quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:06 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Wat zou je voor motief moeten hebben om random 5 mensen neer te steken?
Invloed sociaal mediaquote:Op donderdag 27 maart 2025 17:06 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Snap niet wat je wil vragen, maar er zijn zowel meerdere motieven als meerdere scenarios te bedenken, dus laten we dat lekker aan de professionals overlaten.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:06 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Verwardquote:Op donderdag 27 maart 2025 17:06 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Een psychose, een persoonlijkheidsstoornis, terrorisme, drugs.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:06 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
mogen we er wel over discussieren of zullen we het forum anders 24 uur offline zetten?quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:08 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Snap niet wat je wil vragen, maar er zijn zowel meerdere motieven als meerdere scenarios te bedenken, dus laten we dat lekker aan de professionals overlaten.
ach 1 ding wet je zeker Normaal is het nietquote:Op donderdag 27 maart 2025 17:09 schreef HSG het volgende:
[..]
Verward
Gestoord
Religie
Superioriteitsgevoel
ect
Dit is gewoon feitenvrij gelul. De laatste (ik denk vergelijkbare?) aanslag in Nederland was met Gokmen Tanis, werd dat gebracht als een man met de Nederlandse nationaliteit waarvan de werkelijke achtergrond niet benoemd is?quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze kan bij andere voorvallen, rellen e.d. wat harder optreden. Dit valt niet te voorkomen. Maar dat volk pamperen is ook niet nodig.
Ervan uitgaande dat het weer een usual suspect is.
Maar zelfs dan wordt dat straks gebracht als een man met de Nederlandse nationaliteit. De werkelijke achtergrond van de persoon zal niet benoemd worden.
Roepen dat het altijd dezelfde mensen zijn is niet echt discussiëren niet?quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:09 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
mogen we er wel over discussieren of zullen we het forum anders 24 uur offline zetten?
mag je vinden.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:10 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Roepen dat het altijd dezelfde mensen zijn is niet echt discussiëren niet?
Oh, dus jij denkt dat het een moslim is? Foei, wat kortzichtig en bekrompen. Mensen over 1 kam scheren mag niet hoor 🤥quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:04 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik wed niet zo graag over de rug van neergestoken mensen om vanuit mn zolderkamer moslims te kunnen uitschelden, dankje
Zeker mag je dat vinden, maar het voegt nogal weinig toe. Zeker omdat, stel dat deze man Jeffrey van der Meer heet, er niet per se lering uit getroffen gaat worden. Volgende keer is het gewoon weer een buutnlander. En als het wel een buutnlander is hadden we het goed met zn allen.quote:
En wat wat voor een beroep heb je zelf dan?quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:13 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[ [url=https://youtu.be/rWi8eR5yjEY?si=89cTHxnFHjeWCUq5
I.img]afbeelding[/url] ] ingenieur? Doctorandus? Architect? Ik ben benieuwd!
Palletsorteerder natuurlijk.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:14 schreef Momo het volgende:
[..]
En wat wat voor een beroep heb je zelf dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |