Lekker diėten met veel etenquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:21 schreef Dotteke het volgende:
@:Kissingbird jij had laatste post, wat wil je als TT
Het is nu wel genoeg, heeft niets met de streams te maken.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:21 schreef Willewa het volgende:
[..]
Weer dat ‘begin bij jezelf’ lol. Ik begin constant bij mezelf. Maar dat wordt hier niet gezien lol. Want het is negatief als je negativiteit aankaart heb ik zojuist geleerd.
Meest in het Nederlands, paar zinnen in het Portugees. Dat ze van Mattie houdtquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:12 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Heeft ze écht Portugees gepraat? Ik hoorde gewoon Nederlands. Mattie heeft een keer gezegd dat ze thuis Portugees praten en buiten de deur Nederlands. Uit respect.
volgens mij zijn er ook geen filmpjes, ik heb ook gemistquote:
En vermoed dat er ook nog een BB krantje komt.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:25 schreef Dotteke het volgende:
Het schijnt bij iedereen hard aan te komen het bezoek van hun familie.
Zo tegen het einde aan, en natuurlijk de nominatie vandaag zijn het best heftige dingen blijkbaar
keuzequote:
Laten we dat vooral niet hopen. En sterker nog, dat had dan al geweest moeten zijn. Prikkels van buitenaf zijn...guess what prikkels van buitenaf en NIET voor in het huis. Daar komen ze zelf maar achter na afloop.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En vermoed dat er ook nog een BB krantje komt.
is ook niet niks.. al weken daar zitten met weinig prikkels van buitenaf.. en dan nadat er een bewogen middag was over die nominatie ook nog.
Ik heb ook al zitten denken over wanneer ze een inkijk in nieuws van de afgelopen maanden krijgen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En vermoed dat er ook nog een BB krantje komt.
is ook niet niks.. al weken daar zitten met weinig prikkels van buitenaf.. en dan nadat er een bewogen middag was over die nominatie ook nog.
oh en mattie zn moeder had een soort vissticks mee waarop ze de kaneel en suiker vergeten is, dat moet er nog overquote:
Nee had deze week al moeten zijn, gelukkig doen ze dat niet dit seizoen. Alles is anders dus dat hoort hier ook bij.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:29 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik heb ook al zitten denken over wanneer ze een inkijk in nieuws van de afgelopen maanden krijgen.
In mijn herinnering is dat pas de allerlaatste week, voor de finalisten?
En voor Jordy zijn vader met aardappelen en boontjes (en ook vlees, vermoed ik, maar enkel die dingen werden door Jordy benoemd)quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
keuze
Voor Sharice komt haar moeder , een ovenschotel met bloemkool brengen. Ze spreekt Sharice toe en de andere bewoners.
Voor Matthie zijn moeder
Voor Jolien een vriendin met hutspot en kippenworst
Voor Jane de vader met een rijsttafel
Jordy zijn vader aardappels en boontjes.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
keuze
Voor Sharice komt haar moeder , een ovenschotel met bloemkool brengen. Ze spreekt Sharice toe en de andere bewoners.
Voor Matthie zijn moeder
Voor Jolien een vriendin met hutspot en kippenworst
Voor Jane de vader met een rijsttafel
Jordy en ik ookquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:31 schreef Folies het volgende:
Nou weer genoeg te eten voor de komende 2 dagen. Ik eet met Jane mee.
Bedoeling was dat alle 5 familieleden in 1 freeze zouden binnenkomen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:29 schreef Folies het volgende:
Zijn de potten te hoog, dat ze 2 mensen binnen lieten komen tijdens 1 freeze.
Ja, klopt ze was het kaneel vergeten....quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:33 schreef rinardo het volgende:
oh de fam van Mattie zegt dat het wentelteefjes zijn
De 1e freeze waarin Jordy bewoog, is mislukt.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:34 schreef Sestra666 het volgende:
ik hoor jordy over dat hij bewoog en de freeze is gelukt? hoe dan??
Zijn 2 freezes geweest, Jordy's vader kwam als eerste en Jordy ging bewegen en naar zijn vader.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:34 schreef Sestra666 het volgende:
thnxquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:35 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
De 1e freeze waarin Jordy bewoog, is mislukt.
De 2e freeze waarin alle bewoners in de keuken stonden, is wel gelukt. Toen zijn 4 geliefden voorbij gekomen.
thnxquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zijn 2 freezes geweest, Jordy's vader kwam als eerste en Jordy ging bewegen en naar zijn vader.
De 2de freeze ging met de rest van de familie en die is gelukt
Of hij telt niet omdat het een beetje raar ging.....en mislukt 1000eur En de rest gelukt dus 1000erbij,,,wat maakt dat het weer nul euro is,,,quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:34 schreef Sestra666 het volgende:
Je hebt helemaal gelijk maar dat is juist het concept, maakt wel leuke tv vind ikquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Voor de familie/ vrienden die er komen is het ook heftig, die zouden graag een knuffel willen geven, maar zitten te kijken naar hun kind/ vriend die muisstil blijft staan. Zou het niet graag moeten doen. Denk dat ook de familie het er heel moeilijk mee heeft.
Jordy: papaquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:36 schreef Folies het volgende:
Och, ik dacht in totaal maar 3 vrienden of familie te hebben gezien. Gaat ook allemaal zo snel. En vond het ook zo zielig hoe Jane aan het huilen was, dus was daar meer op geconcetreerd denk.
Zo heb ik het ook opgevat..quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Of hij telt niet omdat het een beetje raar ging.....en mislukt 1000eur En de rest gelukt dus 1000erbij,,,wat maakt dat het weer nul euro is,,,
Maar zeker weten doe ik het niet....Eerst zei BB opdracht mislukt en nog geen minuut later zei hij opdracht gelukt.
Ah dat hen ik gemist ... misschien omdat Mattie anders in de min zou komen ?quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:37 schreef zodeju het volgende:
Eerst zei BB opdracht mislukt en nog geen minuut later zei hij opdracht gelukt.
Dit vind ik wel gemeen dat hij dit nu zegt. De anderen wilden ook niet bewegen voor elkaar, die denken gewoon niet alleen maar aan zichzelf. Mattie had niks te verliezen, en die heeft ook niet bewogen voor de anderen. Ik vind het best raar dat er zo'n punt van wordt gemaakt dat je het niet voor de poen mag doen. Het is toch gewoon een spel waar je een geldprijs mee kan winnen. Waarom zou je je anders in zo'n omgeving laten opsluiten?quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:29 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy; iedereen heeft nu spijt he.. dat ze niet bewogen hebben. Iedereen zegt: zit hier niet voor de poen.. en dan nu spijt.
Zoals matthie zijn moeder, sharice moeder, vader van jane.. dat zijn de 3 die nu spijt hebben.
heb nu spijt dat ik het als enige wel heb gedaan.. maar zij zeiden nee.. heb spijt dat ik het niet heb gedaan.
Jolien 1x 1000 erbij , 1x 1000 eraf
Jordy: ja dus 0 euro !
oh zaten ze op die zitzakken nou ja lagen dan idd?quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:24 schreef zodeju het volgende:
Jordy heeft gelijk.....BB baalde dat Jordy en Mattie buiten bleven liggen en zodoende de freeze gebeuren een beetje in de mist viel doordat zijn vader nu naar buiten moest lopen.....
Denk het niet hoor, dat had wel goed gekomen. ev van zijn daggeldvergoeding....quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah dat hen ik gemist ... misschien omdat Mattie anders in de min zou komen ?
Had je deze zelfde gedachten bij de moeder van Jolien?quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:40 schreef Harrison het volgende:
[..]
Dit vind ik wel gemeen dat hij dit nu zegt. De anderen wilden ook niet bewegen voor elkaar, die denken gewoon niet alleen maar aan zichzelf. Mattie had niks te verliezen, en die heeft ook niet bewogen voor de anderen. Ik vind het best raar dat er zo'n punt van wordt gemaakt dat je het niet voor de poen mag doen. Het is toch gewoon een spel waar je een geldprijs mee kan winnen. Waarom zou je je anders in zo'n omgeving laten opsluiten?
het was 1000 pp erbij of eraf.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:41 schreef Adat231 het volgende:
[..]
maar wel raar. ze hebben niet eens een gezamelijke pot.
Ik vond dit juist een leuke gezamenlijke opdracht....quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:40 schreef Harrison het volgende:
[..]
Dit vind ik wel gemeen dat hij dit nu zegt. De anderen wilden ook niet bewegen voor elkaar, die denken gewoon niet alleen maar aan zichzelf. Mattie had niks te verliezen, en die heeft ook niet bewogen voor de anderen. Ik vind het best raar dat er zo'n punt van wordt gemaakt dat je het niet voor de poen mag doen. Het is toch gewoon een spel waar je een geldprijs mee kan winnen. Waarom zou je je anders in zo'n omgeving laten opsluiten?
Ja dat, niet bewogen voor elkaar. Want eerst dachten ze allemaal: oh een freeze voor Jordy. En Jordy denkt: fuck it, ik ga knuffelen!quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:40 schreef Harrison het volgende:
[..]
Nou, qua hoeveelheid is het wel grappig, Jordy zijn kleine bord met afgemeten porties in vergelijking met de overdaad wat bvb Jane kreeg.quote:
Jordy"s mama heeft gelijk.....dit was waarschijnlijk wat hij normaal met het lijnen mag eten.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:50 schreef rinardo het volgende:
Jordy laat ook gewoon merken aan zn uitspraken dat hij alle andere eten lekkerder vind dan dat van zn moeder, hij zegt ik snap niet hoe ze dit heeft gedacht. gelukkig is er wel zn favo toetje
hij gaf ook aan dat zijn ma dit express gedaan zou hebben hahahaquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:50 schreef rinardo het volgende:
Jordy laat ook gewoon merken aan zn uitspraken dat hij alle andere eten lekkerder vind dan dat van zn moeder, hij zegt ik snap niet hoe ze dit heeft gedacht. gelukkig is er wel zn favo toetje
Ja inderdaad. Wij kunnen ons dat niet voorstellen wat de bewoners meemaken en voelen in dat huis.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:25 schreef Dotteke het volgende:
Het schijnt bij iedereen hard aan te komen het bezoek van hun familie.
Zo tegen het einde aan, en natuurlijk de nominatie vandaag zijn het best heftige dingen blijkbaar
Echt iets voor Jolienquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:54 schreef zodeju het volgende:
Oh hutspot lekker in de koekenpan opbakken het is nat zat heerlijke worst erbij.....
Het was een grapje, sorry als dat verkeerd overkwamquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:59 schreef maxelu het volgende:
[..]
Tsjongejongejonge
Het kan haar maar smaken!
Het was een HardMode freezequote:Op woensdag 26 maart 2025 19:00 schreef Ireth het volgende:
Zo, de freeze ff terug gekeken, wat liet BB ze lang wachten voor die "unfreeze" riep zeg, ze stonden daar een beetje dood te gaan terwijl ze hun emoties onder bedwang probeerden te houden...
quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:00 schreef Ireth het volgende:
Zo, de freeze ff terug gekeken, wat liet BB ze lang wachten voor die "unfreeze" riep zeg, ze stonden daar een beetje dood te gaan terwijl ze hun emoties onder bedwang probeerden te houden...
die eerste was al fout voor JOrdy bewoog, BB zegt Freeze en Jane draait nog een kwartslag en erna staat ze met Sharlice te smoezen toen was er dus nog niet eens iemand binnenquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:02 schreef rinardo het volgende:
Voor wie de Freeze gemist heeft, en Facebook heeft, je kan hem hier kijken
https://fb.watch/yz_xOpUVpa/
"Niemijnbroertjuhniemijnbroertje!!"quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die eerste was al fout voor JOrdy bewoog, BB zegt Freeze en Jane draait nog een kwartslag en erna staat ze met Sharlice te smoezen toen was er dus nog niet eens iemand binnen
quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:10 schreef Ireth het volgende:
Ik zou best wel blij worden van dat eten van jordy hoor! Lekker vlees, verse boontjes en kruimige aardappelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |