Jordy: papaquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:36 schreef Folies het volgende:
Och, ik dacht in totaal maar 3 vrienden of familie te hebben gezien. Gaat ook allemaal zo snel. En vond het ook zo zielig hoe Jane aan het huilen was, dus was daar meer op geconcetreerd denk.
Zo heb ik het ook opgevat..quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Of hij telt niet omdat het een beetje raar ging.....en mislukt 1000eur En de rest gelukt dus 1000erbij,,,wat maakt dat het weer nul euro is,,,
Maar zeker weten doe ik het niet....Eerst zei BB opdracht mislukt en nog geen minuut later zei hij opdracht gelukt.
Ah dat hen ik gemist ... misschien omdat Mattie anders in de min zou komen ?quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:37 schreef zodeju het volgende:
Eerst zei BB opdracht mislukt en nog geen minuut later zei hij opdracht gelukt.
Dit vind ik wel gemeen dat hij dit nu zegt. De anderen wilden ook niet bewegen voor elkaar, die denken gewoon niet alleen maar aan zichzelf. Mattie had niks te verliezen, en die heeft ook niet bewogen voor de anderen. Ik vind het best raar dat er zo'n punt van wordt gemaakt dat je het niet voor de poen mag doen. Het is toch gewoon een spel waar je een geldprijs mee kan winnen. Waarom zou je je anders in zo'n omgeving laten opsluiten?quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:29 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy; iedereen heeft nu spijt he.. dat ze niet bewogen hebben. Iedereen zegt: zit hier niet voor de poen.. en dan nu spijt.
Zoals matthie zijn moeder, sharice moeder, vader van jane.. dat zijn de 3 die nu spijt hebben.
heb nu spijt dat ik het als enige wel heb gedaan.. maar zij zeiden nee.. heb spijt dat ik het niet heb gedaan.
Jolien 1x 1000 erbij , 1x 1000 eraf
Jordy: ja dus 0 euro !
oh zaten ze op die zitzakken nou ja lagen dan idd?quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:24 schreef zodeju het volgende:
Jordy heeft gelijk.....BB baalde dat Jordy en Mattie buiten bleven liggen en zodoende de freeze gebeuren een beetje in de mist viel doordat zijn vader nu naar buiten moest lopen.....
Denk het niet hoor, dat had wel goed gekomen. ev van zijn daggeldvergoeding....quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah dat hen ik gemist ... misschien omdat Mattie anders in de min zou komen ?
Had je deze zelfde gedachten bij de moeder van Jolien?quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:40 schreef Harrison het volgende:
[..]
Dit vind ik wel gemeen dat hij dit nu zegt. De anderen wilden ook niet bewegen voor elkaar, die denken gewoon niet alleen maar aan zichzelf. Mattie had niks te verliezen, en die heeft ook niet bewogen voor de anderen. Ik vind het best raar dat er zo'n punt van wordt gemaakt dat je het niet voor de poen mag doen. Het is toch gewoon een spel waar je een geldprijs mee kan winnen. Waarom zou je je anders in zo'n omgeving laten opsluiten?
het was 1000 pp erbij of eraf.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:41 schreef Adat231 het volgende:
[..]
maar wel raar. ze hebben niet eens een gezamelijke pot.
Ik vond dit juist een leuke gezamenlijke opdracht....quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:40 schreef Harrison het volgende:
[..]
Dit vind ik wel gemeen dat hij dit nu zegt. De anderen wilden ook niet bewegen voor elkaar, die denken gewoon niet alleen maar aan zichzelf. Mattie had niks te verliezen, en die heeft ook niet bewogen voor de anderen. Ik vind het best raar dat er zo'n punt van wordt gemaakt dat je het niet voor de poen mag doen. Het is toch gewoon een spel waar je een geldprijs mee kan winnen. Waarom zou je je anders in zo'n omgeving laten opsluiten?
Ja dat, niet bewogen voor elkaar. Want eerst dachten ze allemaal: oh een freeze voor Jordy. En Jordy denkt: fuck it, ik ga knuffelen!quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:40 schreef Harrison het volgende:
[..]
Nou, qua hoeveelheid is het wel grappig, Jordy zijn kleine bord met afgemeten porties in vergelijking met de overdaad wat bvb Jane kreeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |