SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?![]()
Had het zelf niet beter kunnen doenquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, een mooie hè? Ook heel goed en spontaan bedacht...![]()
Weet ik.quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Had het zelf niet beter kunnen doen
How can I make this topic about me?![]()
Ik sta perplex!quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een reactie die je niet verwacht van een GG, hè?![]()
Is dat toch een keertje geluktquote:
Er is heel wat nodig om jou überhaupt perplex te doen zijn...How can I make this topic about me?![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Het geluid van stukvallend glaswerk.![]()
bepaal ik zelf welquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Of het geluid van een voetbal die door een ruit heenknalt....![]()
Precies, dat hokjes gedoe altijd.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ookquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:50 schreef KillemWieft het volgende:
Of het geluid van een crackpijp die kapotvalt.
* Moeraskat bedekt orenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Lees het nog maar een keer danquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou dat vind ik heel fijn om te lezen![]()
![]()
Zo is dat.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:00 schreef ToT het volgende:
[..]
GG moet in ieder geval niet over zich heen laten lopen!
Bekijk deze YouTube-video
Helaas gebeurt het wel eens.How can I make this topic about me?![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:00 schreef ToT het volgende:
[..]
GG moet in ieder geval niet over zich heen laten lopen!
Bekijk deze YouTube-video![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo is dat.
Helaas gebeurt het wel eens.Niet toestaan!
![]()
Die kende ik, ja!quote:Wat een kutstreek!
Heb je ook in een lift en met een haaientank zoals in die Gouden Gids reclame.![]()
![]()
Bloemkool met een aardappeltje en een gebraden kipfiletjequote:Op woensdag 26 maart 2025 18:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat komt er op tafel vanavond?![]()
Ja doe maar, kan je altijd weer even teruglezenquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heeeel leukSla het bericht wel even op
![]()
![]()
oehquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:04 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Bloemkool met een aardappeltje en een gebraden kipfiletje
Soms wel, jaquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dat is vaak toch het lekkerst...![]()
![]()
Eten zit er weer in
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Beidequote:
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Dat lukt me welquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Ook heerlijk: opgebakken aardappelen met mosterd en gehakt.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Opbakken.... Opgebakken aardappelen zijn ook lekker. Met flink wat mosterd.
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 14:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Of opgebakken aardappelen, met mosterd.![]()
![]()
quote:Op maandag 5 juni 2023 17:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zometeen aardappelen opbakken. Met mosterd, heerlijk.Ik denk dat ik aandelen Kühne ga kopen!quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:57 schreef gebrokenglas het volgende:
De kipfilet gehad, nu de opgebakken aardappelen met spek, met mosterd....![]()
Volgens mij mis ik nog een quote van een paar dagen geleden.![]()
![]()
Welke lijst kan je eten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:16 schreef _UserName_ het volgende:
Welke lijst kan je eten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik denk dat ik aandelen Kühne ga kopen!![]()
Ik ben in elk geval consistent....
quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Ik ben in elk geval consistent....![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik denk dat ik aandelen Kühne ga kopen!
![]()
De dad jokes gaan me steeds beter afquote:
Moet ook wel nuquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
De dad jokes gaan me steeds beter af![]()
![]()
Ja en belangrijker: nu mag het!quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ik heb nog een piccalilly-topic!quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik denk dat ik aandelen Kühne ga kopen!
![]()
Nou vooruit dan maarquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Mijn excuses daarvoor. Het zal deze maand niet meer gebeuren.![]()
Oef gelukkig.quote:
* gebrokenglas wist zich het zweet van zijn voorhoofdHow can I make this topic about me?![]()
Verdoriequote:Op woensdag 26 maart 2025 18:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ehm... je linkt naar het verkeerde bericht
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Kreeg de goede link naar het bericht niet. Om in mijn onderschrift te zetten, maar het is nu geluktquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet? Dat moet toch wel willen?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ik zag 'm op mijn YT homepage iddquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:51 schreef Lovely het volgende:
Iemand dit al gezien?
Bekijk deze YouTube-video
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Wel leuk gedaanquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zag 'm op mijn YT homepage idd
Ik vertelde deze aan mijn vrouw en ik was af. Meteen het fornuis even gedaan. Het aanrecht is dus leeg.quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Oh, ik zie het bericht nietquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kreeg de goede link naar het bericht niet. Om in mijn onderschrift te zetten, maar het is nu gelukt
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Verstandig. Straks verslik je je daar ook nog inquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oef gelukkig.
* gebrokenglas wist zich het zweet van zijn voorhoofd
ik ook niet, kom je op eerste post van topic uitquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als je op hier klikt in mijn onderschrift?Uw ADH vitamine Worst
Ik op #1 ...quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:08 schreef Lovely het volgende:
Ik kom wel op de goede pagina en post terecht![]()
Snap niet wat ik verkeerd doe.. heb wel de goeie link erin gezet![]()
Blijkbaar nietquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:13 schreef Lovely het volgende:
Snap niet wat ik verkeerd doe.. heb wel de goeie link erin gezet![]()
![]()
![]()
Nee ....quote:
Er moet nog iets tussen ] en [/url]
Dus [url= (en daar de link van je post, dan ], dan HIER en dan [/url]![]()
Doe morgen wel, op mobiel lukt het nietquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:15 schreef maily het volgende:
[..]
Nee ....
Er moet nog iets tussen ] en [/url]
Dus [url= (en daar de link van je post, dan ], dan HIER en dan [/url]"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
dat verklaart, is priegel werkquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Doe morgen wel, op mobiel lukt het nietUw ADH vitamine Worst
Nogal ja.. moet ik de site weer omzetten naar desktopquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat verklaart, is priegel werk
Hihi ja, maar zie dat het al weg isquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als je op hier klikt in mijn onderschrift?
Foetsiequote:Op woensdag 26 maart 2025 19:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hihi ja, maar zie dat het al weg is![]()
![]()
Ja was blijkbaar niet goed.. verkeerde linkquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hihi ja, maar zie dat het al weg is
Maar als ik bij JustinK op hier klik in zijn onderschrift. Kom ik ook niet bij de goede post bericht
Ligt denk ik dan aan mobiel ofzo"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja, dat is een probleem met mobielquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:31 schreef Lovely het volgende:
Maar als ik bij JustinK op hier klik in zijn onderschrift. Kom ik ook niet bij de goede post bericht
Ligt denk ik dan aan mobiel ofzo![]()
Dan kom ik hier (mobiel) FB / Afwezigheid van Sociosquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:31 schreef Lovely het volgende:
Ligt denk ik dan aan mobiel ofzo![]()
kloptquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:26 schreef devzero het volgende:
I'm too perfect 'til I open my big mouth
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oh ik zie het! Dacht dat het eerder wel werkte, ook mobiel, ik heb ook een tijdje een link in mn sig gehadquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:31 schreef Lovely het volgende:
Ligt denk ik dan aan mobiel ofzoIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Misschien eerder wel en nu niet meer?quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ik zie het! Dacht dat het eerder wel werkte, ook mobiel, ik heb ook een tijdje een link in mn sig gehad"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Misschien morgen wel weer!quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien eerder wel en nu niet meer?
Geen idee of het ooit werkte, maar is al een tijdje dat mobiel het #postid gedeelte van de URL werd genegeerd. Wat je wel kunt doen is een topic in pagina's van 1 post verdelen en dan naar de betreffende pagina verwijzen. Bv /47/1 voor Justinkquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien eerder wel en nu niet meer?
FB / Afwezigheid van Socios
1 https://forum.fok.nl/topic/1705294/47/1
Maar dat ziet er weer raar uit mobiel met al die nummertjes boven en onder de post.![]()
Zal morgen eens proberenquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee of het ooit werkte, maar is al een tijdje dat mobiel het #postid gedeelte van de URL werd genegeerd. Wat je wel kunt doen is een topic in pagina's van 1 post verdelen en dan naar de betreffende pagina verwijzen. Bv /47/1 voor Justink
FB / Afwezigheid van Socios
[ code verwijderd ]
Maar dat ziet er weer raar uit mobiel met al die nummertjes boven en onder de post.
had hem maar weer eens geprobeerdquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Nou... er is een reden waarom ik het niet gebruik. Maar morgen is ales beter
na een dag weer alles terug gezetThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je had ook moeten wachten tot morgenquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
had hem maar weer eens geprobeerd
na een dag weer alles terug gezet![]()
![]()
morgen is alles andersquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Je had ook moeten wachten tot morgenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
kleuren kun je gewoon aanpassen hequote:Op woensdag 26 maart 2025 19:46 schreef ToT het volgende:
Sodeknetters, mijn ogen!Die 2024 layout is niks voor mij!
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wel kleurrijkquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:46 schreef ToT het volgende:
Sodeknetters, mijn ogen!Die 2024 layout is niks voor mij!
Sow, weer terug naar de oude, veel fijner!
Maar ik zag wel extra's in de nieuwe layout, zoals dat je plaatjes kunt uploaden?![]()
Ik snap die blokken met links aan de linkerkant van de berichten niet zo. Misschien dat het forum nu meer lijkt op de frontpage, maar ik hoef de actieve topics lijst niet te zien naast de posts hier. Laat staan dat ik geïnteresseerd ben in links naar FrontPage posts.quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
kleuren kun je gewoon aanpassen he
Ik dacht dat het hele DM gedeelte op de schop was gegaan voor de nieuwe layout, maar dat zie ik niet meer.
Upload afbeelding kan handig zijn, misschien als het werkt (plaatje verdween bij invoeren)![]()
het enige waar ik wel echt blij van wordquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik snap die blokken met links aan de linkerkant van de berichten niet zo. Misschien dat het forum nu meer lijkt op de frontpage, maar ik hoef de actieve topics lijst niet te zien naast de posts hier. Laat staan dat ik geïnteresseerd ben in links naar FrontPage posts.
Ik dacht dat het hele DM gedeelte op de schop was gegaan voor de nieuwe layout, maar dat zie ik niet meer.
Upload afbeelding kan handig zijn, misschien als het werkt (plaatje verdween bij invoeren)
dm
is nu echt beter met de nieuwe indeling
al je dm's met 1 user onder 1 noemer
veel overzichtelijkerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Werkt dat plaatjes uploaden bij jou? Ik selecteer een plaatje, het verschijnt onder de post. Maar komt niet in de postquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:51 schreef ToT het volgende:
Maar ik zag wel extra's in de nieuwe layout, zoals dat je plaatjes kunt uploaden?![]()
Ik zit altijd mobiel eigenlijk, zie dan niet zoveel van de layout (en werkt geloof ik niet zonder abo)quote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Geen idee, ik ben zeer rap terug gegaan naar de oude layout!quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Werkt dat plaatjes uploaden bij jou? Ik selecteer een plaatje, het verschijnt onder de post. Maar komt niet in de post![]()
![]()
hier nietquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Werkt dat plaatjes uploaden bij jou? Ik selecteer een plaatje, het verschijnt onder de post. Maar komt niet in de postThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
voor de nieuwe layout moet je inderdaad een abo hebbenquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zit altijd mobiel eigenlijk, zie dan niet zoveel van de layout (en werkt geloof ik niet zonder abo)Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja, zoiets.quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:51 schreef ToT het volgende:
Maar ik zag wel extra's in de nieuwe layout, zoals dat je plaatjes kunt uploaden?How can I make this topic about me?![]()
Ja, ben ik mee eens. Alleen zat ik bij dm.fok.nl te kijken, maar het is https://forum.fok.nl/inbox/quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
het enige waar ik wel echt blij van word
dm
is nu echt beter met de nieuwe indeling
al je dm's met 1 user onder 1 noemer
veel overzichtelijker![]()
ja het klopt nog niet helemaalquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, ben ik mee eens. Alleen zat ik bij dm.fok.nl te kijken, maar het is https://forum.fok.nl/inbox/Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
DM's gaan mis met Safari op een Macbook - de username die je links selecteert, wordt zwart op zwart.
Maar volgens mij moet ik dat melden in het nieuwe layout topic.How can I make this topic about me?![]()
Ja ff in dat topic doen iddquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:03 schreef gebrokenglas het volgende:
DM's gaan mis met Safari op een Macbook - de username die je links selecteert, wordt zwart op zwart.
Maar volgens mij moet ik dat melden in het nieuwe layout topic.![]()
![]()
Dat kan prima hier. Kunnen wij met je "meedenken". Alleen zal er minder snel een oplossing worden gevondenquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar volgens mij moet ik dat melden in het nieuwe layout topic.![]()
![]()
Jij bent ook wel een beetje een zwartkijkerquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:04 schreef gebrokenglas het volgende:
DMs typen is ook zwarte tekst op een zwarte achtergrond.![]()
ZEGquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een beetje een zwartkijker
Zwarte humor dit hoorquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een beetje een zwartkijker![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Wat is er morgen?quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Je had ook moeten wachten tot morgenTrust nobody![]()
Ditquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Justi...
Ohnee dat zou ik niet meer doen.![]()
![]()
![]()
.
[ Bericht 50% gewijzigd door gebrokenglas op 26-03-2025 20:31:01 ]How can I make this topic about me?![]()
Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendjequote:Op woensdag 26 maart 2025 20:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik klikte....
en zag dat het goed was
Omdat je een lief berichtje had gepostquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wat fijn dat ik in jouw ondertitel mag staan![]()
Die van jou werkt mobiel wel, maar die van JustinK niet (bij mij). Raar.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @:Superbadeendje![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @:Superbadeendje
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Moet hij ook een andere link er in zettenquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Die van jou werkt mobiel wel, maar die van JustinK niet (bij mij). Raar.
Ohjaquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Omdat je een lief berichtje had gepost![]()
![]()
![]()
Werkt ie bij jou wel?quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet hij ook een andere link er in zetten![]()
Vage shizzlequote:Op woensdag 26 maart 2025 20:22 schreef Lovely het volgende:
Oh jou link mobiel niet op de laptop wel![]()
Misschien kan Superbadeendje de goeie link geven, zodat ie op mobiel ook werktquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ach het staat al ruim 13 jaar zoquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien kan Superbadeendje de goeie link geven, zodat ie op mobiel ook werkt![]()
![]()
Done, maakt niet veel uit...quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Verander de http eens naar https in je onderschrift?![]()
Klopt, werkt nog steeds nietquote:
Link bij Lovely
1 https://forum.fok.nl/topic/2733495/1/50#p217189335
Link bij jou
1 https://forum.fok.nl/topic/1705294/1/50#101533088
gooi het maar in mijn pet mand![]()
Op die p naquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt, werkt nog steeds niet
Link bij Lovely
[ code verwijderd ]
Link bij jou
[ code verwijderd ]
gooi het maar in mijn pet mand
1 https://forum.fok.nl/topic/1705294/1/50#p101533088 ![]()
maak er eens 50#p101... van Dus een p na dat # tekenquote:
1 https://forum.fok.nl/topic/1705294/1/50#101533088 ![]()
Gefeliciteerd Martijn KrabbeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Baudet was bij Roddelpraat straks even kijken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ook maar 6 afleveringenquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Net even trailer gekeken, ziet er veelbelovend uit
* greysbones haalt ducttape van Justins mondquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
greysie?quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones haalt ducttape van Justins mond![]()
En toen was JustinK zijn halve snor weg![]()
Of heeft ie geen snor?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Een porno snor?quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:42 schreef Lovely het volgende:
En toen was JustinK zijn halve snor weg![]()
Of heeft ie geen snor?![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:46 schreef JustinK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:48 schreef JustinK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan maar weer op nieuw laten groeienquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die zit nu aan dat tape vastgeplakt
Ja moet heel voorzichtig zijnquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:56 schreef Lovely het volgende:
Kijk maar uit dat je er niet over struikelt![]()
Tompoucequote:
Maar ik zag een kind met een groene snottebel voor mij
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: