SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had het zelf niet beter kunnen doenquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, een mooie hè? Ook heel goed en spontaan bedacht...![]()
Weet ik.quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Had het zelf niet beter kunnen doen![]()
![]()
Ik sta perplex!quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een reactie die je niet verwacht van een GG, hè?![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Het geluid van stukvallend glaswerk.![]()
bepaal ik zelf welquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Of het geluid van een voetbal die door een ruit heenknalt....![]()
Precies, dat hokjes gedoe altijd.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ookquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:50 schreef KillemWieft het volgende:
Of het geluid van een crackpijp die kapotvalt.![]()
![]()
* Moeraskat bedekt orenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nou dat vind ik heel fijn om te lezenquote:
Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵![]()
Lees het nog maar een keer danquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou dat vind ik heel fijn om te lezen![]()
![]()
Zo is dat.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:00 schreef ToT het volgende:
[..]
GG moet in ieder geval niet over zich heen laten lopen!
Bekijk deze YouTube-video
Helaas gebeurt het wel eens.![]()
En dan nog een keer?quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:00 schreef ToT het volgende:
[..]
GG moet in ieder geval niet over zich heen laten lopen!
Bekijk deze YouTube-video![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo is dat.
Helaas gebeurt het wel eens.Niet toestaan!
![]()
Die kende ik, ja!quote:Wat een kutstreek!
Heb je ook in een lift en met een haaientank zoals in die Gouden Gids reclame.![]()
![]()
Bloemkool met een aardappeltje en een gebraden kipfiletjequote:Op woensdag 26 maart 2025 18:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat komt er op tafel vanavond?![]()
Maar dan heb ik geen tijd om te bolkenquote:
Heeeel leukquote:Sla het bericht wel even op
Ja doe maar, kan je altijd weer even teruglezenquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heeeel leukSla het bericht wel even op
![]()
![]()
oehquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:04 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Bloemkool met een aardappeltje en een gebraden kipfiletje![]()
![]()
Soms wel, jaquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dat is vaak toch het lekkerst...![]()
![]()
Eten zit er weer in
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke woensdag een nieuw verhaal!![]()
Beidequote:
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke woensdag een nieuw verhaal!![]()
Dat lukt me welquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Ook heerlijk: opgebakken aardappelen met mosterd en gehakt.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Opbakken.... Opgebakken aardappelen zijn ook lekker. Met flink wat mosterd.
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 14:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Of opgebakken aardappelen, met mosterd.![]()
![]()
quote:Op maandag 5 juni 2023 17:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zometeen aardappelen opbakken. Met mosterd, heerlijk.Ik denk dat ik aandelen Kühne ga kopen!quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:57 schreef gebrokenglas het volgende:
De kipfilet gehad, nu de opgebakken aardappelen met spek, met mosterd....![]()
Volgens mij mis ik nog een quote van een paar dagen geleden.![]()
![]()
Welke lijst kan je eten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:16 schreef _UserName_ het volgende:
Welke lijst kan je eten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik denk dat ik aandelen Kühne ga kopen!![]()
Ik ben in elk geval consistent....![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Ik ben in elk geval consistent....![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik denk dat ik aandelen Kühne ga kopen!
![]()
De dad jokes gaan me steeds beter afquote:
Moet ook wel nuquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
De dad jokes gaan me steeds beter af![]()
![]()
Ja en belangrijker: nu mag het!quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ik heb nog een piccalilly-topic!quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik denk dat ik aandelen Kühne ga kopen!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: