Kreeg de goede link naar het bericht niet. Om in mijn onderschrift te zetten, maar het is nu geluktquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet? Dat moet toch wel willen?
ik zag 'm op mijn YT homepage iddquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:51 schreef Lovely het volgende:
Iemand dit al gezien?
Bekijk deze YouTube-video
Wel leuk gedaanquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zag 'm op mijn YT homepage idd
Ik vertelde deze aan mijn vrouw en ik was af. Meteen het fornuis even gedaan. Het aanrecht is dus leeg.quote:
Oh, ik zie het bericht nietquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kreeg de goede link naar het bericht niet. Om in mijn onderschrift te zetten, maar het is nu gelukt
Verstandig. Straks verslik je je daar ook nog inquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oef gelukkig.
* gebrokenglas wist zich het zweet van zijn voorhoofd
Als je op hier klikt in mijn onderschrift?quote:
ik ook niet, kom je op eerste post van topic uitquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als je op hier klikt in mijn onderschrift?
Ik op #1 ...quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:08 schreef Lovely het volgende:
Ik kom wel op de goede pagina en post terecht
Blijkbaar nietquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:13 schreef Lovely het volgende:
Snap niet wat ik verkeerd doe.. heb wel de goeie link erin gezet![]()
Nee ....quote:
Doe morgen wel, op mobiel lukt het nietquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:15 schreef maily het volgende:
[..]
Nee ....
Er moet nog iets tussen ] en [/url]
Dus [url= (en daar de link van je post, dan ], dan HIER en dan [/url]
dat verklaart, is priegel werkquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Doe morgen wel, op mobiel lukt het niet
Nogal ja.. moet ik de site weer omzetten naar desktopquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat verklaart, is priegel werk
Hihi ja, maar zie dat het al weg isquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als je op hier klikt in mijn onderschrift?
Foetsiequote:Op woensdag 26 maart 2025 19:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hihi ja, maar zie dat het al weg is
Ja was blijkbaar niet goed.. verkeerde linkquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hihi ja, maar zie dat het al weg is
Ja, dat is een probleem met mobielquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:31 schreef Lovely het volgende:
Maar als ik bij JustinK op hier klik in zijn onderschrift. Kom ik ook niet bij de goede post bericht
Ligt denk ik dan aan mobiel ofzo
Dan kom ik hier (mobiel) FB / Afwezigheid van Sociosquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:31 schreef Lovely het volgende:
Maar als ik bij JustinK op hier klik in zijn onderschrift. Kom ik ook niet bij de goede post bericht
Ligt denk ik dan aan mobiel ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |