SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waar heb je dit vandaanquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Van wie?
Ik dacht regen, maar dat lijkt mij sterk
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
lijken kikkervisjes of ander heel kleine visjesquote:
Uw ADH vitamine Worst
Zou idd dat wel kunnen zijnquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lijken kikkervisjes of ander heel kleine visjes
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Plaatje is heel erg sterk gecomprimeerd, dus het kan van alles zijn. Kleine visjes is best mogelijk, kikkervisjes zitten meer in ondiep water tussen waterplantjes.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lijken kikkervisjes of ander heel kleine visjes![]()
Is wel een optiequote:Op woensdag 26 maart 2025 13:20 schreef devzero het volgende:
[..]
@:justink belde aan bij jouw "vis" deurbel?![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:20 schreef devzero het volgende:
[..]
@:justink belde aan bij jouw "vis" deurbel?
Leuke bijnaam wel jaquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:44 schreef ToT het volgende:
[..]!!!!!
Nou, nu weten jullie hoe jullie me mogen noemen!
Mag ToTgod niet meer?quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:44 schreef ToT het volgende:
[..]!!!!!
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
incassobureau beginnen dan?quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:44 schreef ToT het volgende:
[..]!!!!!
Bekijk deze YouTube-videoUw ADH vitamine Worst
Oh, ik dacht dat ik meestal "dat bepaal ik zelf welquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die uitspraak heb ik anders van jou hoor" gebruik
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Komt op hetzelfde neerquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik meestal "dat bepaal ik zelf wel" gebruik
![]()
![]()
Dat bepaal je zelf maarquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik meestal "dat bepaal ik zelf wel" gebruik
![]()
![]()
Als je niet betaalt kktyfstraal ik je zo het water inUw ADH vitamine Worst
Sow hequote:Op woensdag 26 maart 2025 14:07 schreef hemarookworst het volgende:
Als je niet betaalt kktyfstraal ik je zo het water in![]()
Heldquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:08 schreef StevenHyde het volgende:
Blij met mijn nieuwe sponsordeal. UI aangepast.![]()
![]()
Nu nog ff uitzoeken hoe ik de signature kan aanpassen. Is me een bonus beloofd einde vd maand.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Deze manquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:08 schreef StevenHyde het volgende:
Blij met mijn nieuwe sponsordeal. UI aangepast.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Bastogne koekjes voor iedereen?quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:11 schreef StevenHyde het volgende:
Kan einde vd maand de moneydance doen lekker zeg![]()
Whoop whoopquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Meter bastognekoeken voor de hele kroeg!![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Meter bastognekoeken voor de hele kroeg!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-03-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3505 / +96 / +96 / 9704 / 10690
2. _UserName_ / 1206 / +93 / +110 / 1267 / 1641
3. KoningWouter / 1031 / +13 / +3 / 4017 / 4550
4. KillemWieft / 879 / +23 / +51 / 689 / 1038
5. Dr.Mikey / 740 / +22 / +1 / 1123 / 1425
6. Moeraskat / 657 / +60 / +5 / 3958 / 4296
7. kree / 504 / +16 / +0 / 2077 / 2380
8. HappyCharly / 496 / +4 / +130 / 2070 / 2335
9. Bally-b / 453 / +0 / +0 / 71 / 136
10. gebrokenglas / 452 / +8 / +6 / 2442 / 2779
11. devzero / 442 / +9 / +7 / 388 / 500
12. loveislikeakiss / 434 / +23 / +43 / 1558 / 1826
13. sp3c / 409 / +69 / +9 / 634 / 780
14. hemarookworst / 403 / +9 / +4 / 1655 / 1949
15. Lovely / 389 / +21 / +7 / 2114 / 2456
16. mario390 / 376 / +0 / +1 / 234 / 367
17. loveyoulongtime / 297 / +3 / +0 / 1347 / 1519
18. Pinnenmutske / 290 / +26 / +0 / 595 / 787
19. ToT / 286 / +21 / +10 / 2072 / 2236
20. Grotetijd / 269 / +13 / +3 / 1371 / 1561SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Hoppa de helft van mijn haar eraf
Vanavond de relatie test met dud0r of hij het zietHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
Vanavond de relatie test met dud0r of hij het ziet![]()
![]()
Hij gaat vragen of je nieuwe kleren aanhebtquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
Vanavond de relatie test met dud0r of hij het ziet
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
De helft eraf gaat ie wel zien hoorquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
![]()
Ik moet nog wel naar de opslag om zomer en winter te ruilen dus kan goed zijn dat hij dat binnenkort denktquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij gaat vragen of je nieuwe kleren aanhebtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik weet met dit weer niet of ik mijn jas open of dicht moet doen
Verschilt per straat
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja soms voel je die koude wind en soms weer nietquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik weet met dit weer niet of ik mijn jas open of dicht moet doen
Verschilt per straat![]()
En soms is er zonquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja soms voel je die koude wind en soms weer nietHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Haha en wat is de straf als hij het niet ziet?quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
Vanavond de relatie test met dud0r of hij het zietBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Links of rechts?quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
justin
ik ben moe
zo moe
heel moe
verder alles goedOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik begon om 5:15quote:
en ik ging om 24:00 naar bed, dus eigenlijk mijn eigen schuldOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Aiiii....vroeg naar bed dus.quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik begon om 5:15
en ik ging om 24:00 naar bed, dus eigenlijk mijn eigen schuld![]()
![]()
voetbolkquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
verlaat ik m voor bijna 2 wekenquote:Op woensdag 26 maart 2025 15:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha en wat is de straf als hij het niet ziet?ik zou zo kapot gaan van een hitteslag als ik de helft eraf haal op die manierquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
eerst een biefstukje bakkenquote:
ik ging vermoeid maar voldaan aan mijn bureau zitten
maar bedenk me nu dat de was nog in de droger moet
le sighHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik sta al vanaf 13u langs de lijnquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Doen we eerst eenquote:Op woensdag 26 maart 2025 15:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik sta al vanaf 13u langs de lijnzo
![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ging vermoeid maar voldaan aan mijn bureau zitten
maar bedenk me nu dat de was nog in de droger moet
le sigh![]()
![]()
Ik show m'n bed jongens: https://x.com/svejnh/status/1904604311641821324Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik mis alan rickmanquote:
wel goede film om toe te voegen aan mijn cardio kijklijstHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
verlaat ik m voor bijna 2 weken
[..]
ik zou zo kapot gaan van een hitteslag als ik de helft eraf haal op die manier![]()
![]()
Echt welquote:Op woensdag 26 maart 2025 16:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik mis alan rickman
wel goede film om toe te voegen aan mijn cardio kijklijst
Ja die film is echt een soort guilty pleasure!![]()
![]()
heb van alles al gehad in mijn leven, de helft eraf, hanekam, etcquote:
maar ik heb een 7 maanden nodig gehad om nu naar de kapper te gaan dus high maintenance kapsels gaan we nu ff nie doenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Picsquote:Op woensdag 26 maart 2025 16:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb van alles al gehad in mijn leven, de helft eraf, hanekam, etc
maar ik heb een 7 maanden nodig gehad om nu naar de kapper te gaan dus high maintenance kapsels gaan we nu ff nie doen![]()
Owh dat is wel stoerquote:Op woensdag 26 maart 2025 16:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb van alles al gehad in mijn leven, de helft eraf, hanekam, etc
maar ik heb een 7 maanden nodig gehad om nu naar de kapper te gaan dus high maintenance kapsels gaan we nu ff nie doen![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]Ach, dat groen staat je prima!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:11 schreef JustinK het volgende:
[..]ja het is wel een inkoppertje heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja anders had ik 'm ingekoptquote:Op woensdag 26 maart 2025 16:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja het is wel een inkoppertje he![]()
De middelste met wit vest en rood shirt?quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
hier een zoekplaatje
dit was de 3e?
in de 1e had ik roze haar
hotpink![]()
nahquote:Op woensdag 26 maart 2025 16:14 schreef Moonlight het volgende:
[..]
De middelste met wit vest en rood shirt?
gekkerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Moontje!!!quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:14 schreef Moonlight het volgende:
[..]
De middelste met wit vest en rood shirt?![]()
![]()
![]()
ja en dat zwart witquote:
ik kamde mijn haar toen gewoon steeds een maand niet
wassen, drogen, haarlak erin, geen fuck mee doen verderHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Groen geruit overhemd in het midden of rechtsonder in het roze.quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
hier een zoekplaatje
dit was de 3e?
in de 1e had ik roze haar
hotpink![]()
mwhahahahaquote:Op woensdag 26 maart 2025 16:15 schreef maily het volgende:
[..]
Groen geruit overhemd in het midden of rechtsonder in het roze.
die met het overhemd is een jongen
skaterboi enzoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gelukkig!quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:16 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja iets beter dan de afgelopen dagen![]()
met jou dan?
Hier gaat het wel oke. Ben een beetje moe...![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mwhahahaha
die met het overhemd is een jongen
skaterboi enzo![]()
![]()
![]()
Lekker op tijd slapen??quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gelukkig!
Hier gaat het wel oke. Ben een beetje moe...![]()
Ik dacht gisteren oh nog lekker even Lubach kijken. Ik heb niets gezien terwijl het wel aanstondTrotste mama van Ambar
Ja zeker, was weer super fijnquote:Op woensdag 26 maart 2025 16:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling
Nog met de hondjes gewandeld?daarna nog een GGZ afspraakje, vervanger
![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:19 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja zeker, was weer super fijndaarna nog een GGZ afspraakje, vervanger
![]()
![]()
ugh hate it when that happensquote:Op woensdag 26 maart 2025 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht gisteren oh nog lekker even Lubach kijken. Ik heb niets gezien terwijl het wel aanstond
heb ik ook met lezen
hele pagina verder en denken wtf heb ik gelezenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Herkenbaarquote:Op woensdag 26 maart 2025 16:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ugh hate it when that happens
heb ik ook met lezen
hele pagina verder en denken wtf heb ik gelezen![]()
![]()
Ik was daadwerkelijk in slaap gevallenquote:Op woensdag 26 maart 2025 16:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ugh hate it when that happens
heb ik ook met lezen
hele pagina verder en denken wtf heb ik gelezenTrotste mama van Ambar
intussen zijn alle wolkjes hier weg trouwens, alleen maar zonquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
die zijn allemaal hierheenquote:Op woensdag 26 maart 2025 16:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
intussen zijn alle wolkjes hier weg trouwens, alleen maar zonUw ADH vitamine Worst
je kunt zo lijntjes trekken van wie vrienden is met wiequote:Op woensdag 26 maart 2025 16:22 schreef StevenHyde het volgende:
Geweldig die klassenfoto. Echt herkenbare kledingstijlenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Niet eerlijkquote:Op woensdag 26 maart 2025 16:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
intussen zijn alle wolkjes hier weg trouwens, alleen maar zon![]()
Ja heerlijk. Ik ga weer eens sinds tijden inloggen op schoolbank.nl hierdoorquote:Op woensdag 26 maart 2025 16:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je kunt zo lijntjes trekken van wie vrienden is met wie
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nou trotse moeder hier hoorWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kun je daar dingen vinden van je school tijd?quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:25 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja heerlijk. Ik ga weer eens sinds tijden inloggen op schoolbank.nl hierdoor![]()
![]()
Ja mede klasgenoten die ook een account hebben en staan veel klassenfoto's opquote:Op woensdag 26 maart 2025 16:28 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Kun je daar dingen vinden van je school tijd?
oh ik dacht is een site waar je boekverslagen vanaf plukt enzoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Spannend!quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
nou jongens dudje is er over een kwartier![]()
Have funquote:Op woensdag 26 maart 2025 16:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
nou jongens dudje is er over een kwartier
Oehquote:Op woensdag 26 maart 2025 16:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
![]()
Zitten leuke vrouwen tussen. Geinig om te kijken waarvoor ze zijn veroordeeld.quote:
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja lekker, Jyske is net weer gewogen en is flink aangekomen, van de 2310 naar 2455 in een week dus dikke prima. We mogen de nachten nu laten gaan tot zij vraagtquote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Wat goed om te horenquote:Op woensdag 26 maart 2025 16:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja lekker, Jyske is net weer gewogen en is flink aangekomen, van de 2310 naar 2455 in een week dus dikke prima. We mogen de nachten nu laten gaan tot zij vraagt![]()
![]()
^^^Hier alles flexquote:Op woensdag 26 maart 2025 16:45 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey man alles goed met jou, je vrouw en je kindje?
Oh dat klinkt goedquote:Op woensdag 26 maart 2025 16:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja lekker, Jyske is net weer gewogen en is flink aangekomen, van de 2310 naar 2455 in een week dus dikke prima. We mogen de nachten nu laten gaan tot zij vraagtWel fijn, hopelijk vraagt ze niet te vaak
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja lekker, Jyske is net weer gewogen en is flink aangekomen, van de 2310 naar 2455 in een week dus dikke prima. We mogen de nachten nu laten gaan tot zij vraagt![]()
![]()
![]()
Kindjes die vragen worden overgeslagenquote:Op woensdag 26 maart 2025 16:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dat klinkt goedWel fijn, hopelijk vraagt ze niet te vaak
Sprak hij dapperquote:Op woensdag 26 maart 2025 16:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Kindjes die vragen worden overgeslagen![]()
![]()
Oh ben je er zo éénquote:Op woensdag 26 maart 2025 16:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Kindjes die vragen worden overgeslagen![]()
![]()
ik denk dat ik van baan ga veranderenquote:
1500 euro voor 3 uurtjes werk
jeezHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
kindjes die zwijgen zullen ook nooit iets krijgenquote:Op woensdag 26 maart 2025 16:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Kindjes die vragen worden overgeslagenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Als dat in je aard ligt...quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik denk dat ik van baan ga veranderen
1500 euro voor 3 uurtjes werk
jeez![]()
Man van collega van de kringloop zei al: dat zwanger maken was 5 minuten plezier. Dus ik: waarom denk je dat het 5 jaar heeft geduurdquote:
nah heb mijn gezicht niet echt onder controlequote:
ik kan heel braaf mijn mond houden als ik ergens iets van denk maar dan komen mijn wenkbrauwen het nog wel even vertellen
en ik ben een leuke 7 die te lui is voor make up enzoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jij bent heul geen 7quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nah heb mijn gezicht niet echt onder controle
ik kan heel braaf mijn mond houden als ik ergens iets van denk maar dan komen mijn wenkbrauwen het nog wel even vertellen
en ik ben een leuke 7 die te lui is voor make up enzo![]()
quote:
de foto's van eerder zijn wel een half leven geleden heHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja maar die eerste toch niet?quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de foto's van eerder zijn wel een half leven geleden he![]()
Je bent nu 19 toch?quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
met beetlejuice? toen was ik 18![]()
![]()
Wat een baasquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
dudje is overigens met vlag en wimpel geslaagd![]()
![]()
![]()
Koffie
Net thuis, en na het neergooien van de tas is het tweede: koffie zetten
How can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: