waarschijnlijk omdat Matti zich het zelf ook afvraagtquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:37 schreef Ireth het volgende:
De vraag is "heeft iemand er iets mee te maken?"
Matti zaait ff verwarring..
Hhmm... de vraag is waarom... gaat er nog wat veranderen?quote:
Staat nog wat te gebeuren dus.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hhmm... de vraag is waarom... gaat er nog wat veranderen?
Is alleen jolien over, gaat geld geboden wordenquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:40 schreef freaky40 het volgende:
Komt nog een 4e bij gekozen door oud deelnemers ga ik vanuit...
Dan hadden ze toch niet hoeven stemmen??quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:40 schreef freaky40 het volgende:
Zou ik op zich wel eerlijk vinden, gewoon alle 4 op de bankquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:40 schreef freaky40 het volgende:
Das toch onzin dan hadden ze gewoon alle 4 erop gekunt.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:40 schreef freaky40 het volgende:
Nou dat lijkt me niet, die hebben dan weinig te kiezen? Kan alleen Jolien worden?quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:40 schreef freaky40 het volgende:
jup dat denkt zequote:Op woensdag 26 maart 2025 11:42 schreef Luna68 het volgende:
Jane lijkt opgelucht, denkt ze echt van Matti te kunnen winnen?
Kijkt ze mooi op haar neus vrijdag.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:42 schreef Luna68 het volgende:
Jane lijkt opgelucht, denkt ze echt van Matti te kunnen winnen?
zou goed kunnen jaquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:42 schreef Koos1958 het volgende:
Kan nog niet stemmen dus nog niet officieel. Komt gewoon een bod voor iemand.
keek ook al helaas pindakaasquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:42 schreef Koos1958 het volgende:
Dat zou kunnen!quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:42 schreef Koos1958 het volgende:
Nog eerlijker was geweest, geen finale-ticket, geen nominaties, maar gewoon 5 op de bank en kijkers stemmen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:41 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Zou ik op zich wel eerlijk vinden, gewoon alle 4 op de bank
Ze hebben geen jokerquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:42 schreef freaky40 het volgende:
Of iemand mag zichzelf er af halen met de joker en iemand anders er voor in de plaats zetten.
Als dat zo is pakt Sharice die ws en hebben we wel een spannende bank tussen Matti en Janequote:Op woensdag 26 maart 2025 11:42 schreef Koos1958 het volgende:
Kan niet anders zeggen ze heeft het goed gespeelt.....quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:43 schreef Thorelf het volgende:
Linke Jolientje heeft het weer geflikt..
Ik ga ook niet eens stemmen. Deze hele BB is al van te voren bepaald.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:42 schreef Rhosyn het volgende:
Wat is het verschil tussen 3 op de bank en 2 op de bank.
Het gaat tussen Jane en Charice die naar huis gaan. Wie er ook als derde is.
en zelfs hier staat jolien al klaar om mattie bij Jane weg te halen, het is toch wel heel bijzonder hoor.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:41 schreef mazaru het volgende:
Ja hoor, daar zijn de Judasknuffels. Nog geen twee minuten geleden zaten ze nog fluisterend Jane zwart te maken en nu hangen ze om haar nek
[ afbeelding ]
Het probleem is hier vooral de verdraaiingen en verkeerde verslaggeving van bepaalde users waardoor anderen dat proberen recht te zetten met correcte en/of neutrale info...quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit is elkaar aftroeven, iemandzegt wat over mijn favo dan doe ik wat over jou favo en dat verziekt hier de hele sfeer
Lijkt me sterk dat ze eerst willen gaan lunchenquote:De nominaties zijn bekend op de livestream, maar de stemming gaat later pas open...
Zeker weten!quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nog eerlijker was geweest, geen finale-ticket, geen nominaties, maar gewoon 5 op de bank en kijkers stemmen.
En zo is het.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:46 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Het probleem is hier vooral de verdraaiingen en verkeerde verslaggeving van bepaalde users waardoor anderen dat proberen recht te zetten met correcte en/of neutrale info...
Dat wordt dan steevast afgedaan als 'fans' tegen 'fans'...
Sommige veelposters doen hier niks anders dan anderen zwart maken met al wat ze maar kunnen verzinnen en dan gaat het vooral om 1 bepaalde kant met een sterke focus op 1 bepaald persoon.
Moest dat nu eens niet worden toegelaten en/of op basis van wat er effectief is gezegd en te zien was, heb je gelijk een pak minder werk en geen 'afgunst' berichten meer.
Ik denk juist jane geld. Maar wel raar want dan gaan ze met 3 de laatste week in. Dus dan niemand vrijdag wegquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:44 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Als dat zo is pakt Sharice die ws en hebben we wel een spannende bank tussen Matti en Jane
Schijnheilige achterbakse ****quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:45 schreef Rhosyn het volgende:
Ik word nog misselijker van Jolien dan van Jordy..
Jane is geen Jordy. Zij zal nooit vrijwillig weg gaan. Die strijdt tot ze verloren heeft.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:45 schreef Koos1958 het volgende:
Gaat geld geboden worden denk ik en dan pakt jane het
quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:46 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Het probleem is hier vooral de verdraaiingen en verkeerde verslaggeving van bepaalde users waardoor anderen dat proberen recht te zetten met correcte en/of neutrale info...
Sommige veelposters doen hier niks anders dan anderen zwart maken met al wat ze maar kunnen verzinnen en dan gaat het vooral om 1 bepaalde kant met een sterke focus op 1 bepaald persoon.
Moest dat nu eens niet worden toegelaten en/of op basis van wat er effectief is gezegd en te zien was, heb je gelijk een pak minder werk en geen 'afgunst' berichten meer.
Misschien wel een afspraak met regie gemaakt met contracttekenen toen ze is gevraagd.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jane is geen Jordy. Zij zal nooit vrijwillig weg gaan. Die strijdt tot ze verloren heeft.
Hoe verzin je het!!quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Misschien wel een afspraak met regie gemaakt met contracttekenen toen ze is gevraagd.
Ja joh, en ze hebben ook al een huis voor haar gekochtquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Misschien wel een afspraak met regie gemaakt met contracttekenen toen ze is gevraagd.
Wat een nonsensquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Misschien wel een afspraak met regie gemaakt met contracttekenen toen ze is gevraagd.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jane is geen Jordy. Zij zal nooit vrijwillig weg gaan. Die strijdt tot ze verloren heeft.
Ja kan he. Is vaker geweest in rlsquote:
En zelfs deze reactie die een zgn redelijkheid moet vertegenwoordige is ook niet neutraal.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:46 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Nee je kan het belachelijk maken maar het kan.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:48 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja joh, en ze hebben ook al een huis voor haar gekocht
Zei ze al in het begin filmpje...quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan niet anders zeggen ze heeft het goed gespeelt.....
Onzin.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
[..]
Ja kan he. Is vaker geweest in rls
Wim Kan, Melk Kan, Water Kan....quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee je kan het belachelijk maken maar het kan.
Toekanquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wim Kan, Melk Kan, Water Kan....
Ik ben het eigenlijk compleet met je eens qua bewoordingen, al geloof ik niet dat we het op dezelfde manier lezen qua welke "kant"quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:46 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Tuurlijk. Jordy heeft een contract getekend waarin stond dat hij als winnaar naar buiten zou komen.... kanquote:
dat heeft ze tot nu toe elke keer gezegd als ze op de bank zatquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:54 schreef Hznootje het volgende:
Sharice is niet slim bezig ‘ ik weet zeker dat ik naar huis ga’ Als ze dit gedrag blijft volhouden gaat ze zeker weten naar huis
Yea gaat het nu over de Jordy-bashers, de Jolien-bashers of de Jane-bashers?quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben het eigenlijk compleet met je eens qua bewoordingen, al geloof ik niet dat we het op dezelfde manier lezen qua welke "kant"
Kan shebber.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tuurlijk. Jordy heeft een contract getekend waarin stond dat hij als winnaar naar buiten zou komen.... kan
Joh ik maakte zottigheid met mijn opmerking over contract en gelijk al die reacties. Maar dat er geld geboden gaat worden denk ik welquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tuurlijk. Jordy heeft een contract getekend waarin stond dat hij als winnaar naar buiten zou komen.... kan
Nee, dan had ze er al uit moeten zijn. Dat andere programma gaat echt niet wachten tot zij tijd heeftquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:54 schreef C.A.I het volgende:
Heeft jane niet al niet eens gzegd dat ze met finaledag in het vliegtuig zit of een andere bestemming had
quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Joh ik maakte zottigheid met mijn opmerking over contract en gelijk al die reacties. Maar dat er geld geboden gaat worden denk ik wel
*** mod edit gezuig naar user ***.quote:
*** mod edit geen COU ***.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Joh ik maakte zottigheid met mijn opmerking over contract en gelijk al die reacties. Maar dat er geld geboden gaat worden denk ik wel
Voor zover nu begrepen uit de flarden hebben Matti en Jolien een 3e genomineerde moeten kiezen en hadden ze alleen de keuze uit zichzelf.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:56 schreef zodeju het volgende:
Maar even voor mij......Heeft Mattie en Jolien nu de waarheid vertelt in de kamer over hoe het zo kwam dat hij ook op de bank zat.
Of zitten ze in de boudoir te liegen dat Jolien Mattie dankbaar moet zijn. Waarmee dan.
Het was 3.3.2.2 en er moest een derde gekozen worden. Het is niet moeilijkquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:56 schreef zodeju het volgende:
Maar even voor mij......Heeft Mattie en Jolien nu de waarheid vertelt in de kamer over hoe het zo kwam dat hij ook op de bank zat.
Of zitten ze in de boudoir te liegen dat Jolien Mattie dankbaar moet zijn. Waarmee dan.
kweet niet er is nog een dikke week tot de finale en als ze goed geld bieden is de 🐦 gevlogen denk ik eigen mening 😃quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, dan had ze er al uit moeten zijn. Dat andere programma gaat echt niet wachten tot zij tijd heeft
Ik weet zeker dat Jane nooit geld zal pakken om weg te gaan.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:59 schreef C.A.I het volgende:
[..]
kweet niet er is nog een dikke week tot de finale en als ze goed geld bieden is de 🐦 gevlogen denk ik eigen mening 😃
quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:02 schreef C.A.I het volgende:
Morgen ook nog het vliegtuigje voor het kartel 😉
ze doet dit normaal als werkquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:02 schreef C.A.I het volgende:
Contracten tekenen om vals te spelen in een RLS op tv?quote:
Had ze wel gedacht van Jolien te kunnen winnen want ze schrok er van dat het Mattie was.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:57 schreef Koos1958 het volgende:
Ik snap sharice wel met die sm achterban van jane en matti
1 weg en nog maar 2 om op te stemmen < zou kunnenquote:Op woensdag 26 maart 2025 12:01 schreef maxelu het volgende:
Dus een geldbod, en als er iemand opstapt moeten we helemaal niet stemmen?
Ik denk sowieso geen geldbod want het is de budget editie dit seizoen
Morgen dacht ik gelezen te hebben.quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:02 schreef C.A.I het volgende:
Goh maar dan zit er echt nog een hele week slechts 3 man... ik kijk nu al zo weinig nogquote:Op woensdag 26 maart 2025 12:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
1 weg en nog maar 2 om op te stemmen < zou kunnen
Jane zal het nooit doen uit principe. Maar als Sharice slim is dan zou ze dat bedrag gewoon moeten pakken voor ze met lege handen naar huis wordt gestuurd. Zoveel verdient een verpleegkundige niet.quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
1 weg en nog maar 2 om op te stemmen < zou kunnen
quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:46 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Mattie heeft zijn joker geruild voor geld en Jolien heeft het aan Sharice geschonken......las ik hier.quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:09 schreef KinKiJan het volgende:
Heeft Mattheus zijn joker hiervoor moeten gebruiken? Of kan ie zichzelf nog met Jordy/Jolien ruilen met dat ding?
Vraag me af wat de 'twist' zal zijn waarom de stemming nog niet open is.
De jokers zijn er al uit, die hebben ze gister ingezet voor video voor Sharicequote:Op woensdag 26 maart 2025 12:09 schreef KinKiJan het volgende:
Heeft Mattheus zijn joker hiervoor moeten gebruiken? Of kan ie zichzelf nog met Jordy/Jolien ruilen met dat ding?
Ik dacht dat de jokers al het spel uit waren. Jolien heeft hem gisteren gebruikt voor Sharice en Matti heeft 5000k gekregenquote:Op woensdag 26 maart 2025 12:09 schreef KinKiJan het volgende:
waar komt die onzin nu vandaanquote:Op woensdag 26 maart 2025 12:17 schreef mazaru het volgende:
Misschien kan er nog 1 gered worden door oud-bewoners
Zou ook raar zijn, weg is weg. Zij zijn uitgespeeldquote:Op woensdag 26 maart 2025 12:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
waar komt die onzin nu vandaag
over die oudbewoners
Vroeg ik me ook net af tijdens het terug lezenquote:Op woensdag 26 maart 2025 12:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
waar komt die onzin nu vandaag
over die oudbewoners
Maar kan me niet voorstellen dat ze er als winnaar uitkomt. Ga me steeds meer ergeren aan haar geflikflooi met Mattie en haar opdringerige gedrag naar hem.quote:
kijk naar de TT Dotquote:Op woensdag 26 maart 2025 12:23 schreef Dotteke het volgende:
Is de nominatie al bekend? Je kan nog niet stemmen zag ik net?
Ik ook, ik zie dan liever Jordy als winnaar , ik heb weinig met zijn speelwijze maar hij speelt tenminste het spel en strijdt er voorquote:Op woensdag 26 maart 2025 12:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar kan me niet voorstellen dat ze er als winnaar uitkomt. Ga me steeds meer ergeren aan haar geflikflooi met Mattie en haar opdringerige gedrag naar hem.
Thnx, zie ze gezellig aan tafel zitten.quote:
ik hoop stiekem wel nog op een of andere challenge (24h het liefst) om de nominatie kwijt te spelen en dus een finale ticket te kunnen krijgenquote:Op woensdag 26 maart 2025 12:23 schreef Dotteke het volgende:
Is de nominatie al bekend? Je kan nog niet stemmen zag ik net?
Net gekeken men kan nog niet stemmen. Meestal kan je dat gelijk als de nominatie bekend is gemaaktquote:Op woensdag 26 maart 2025 12:25 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ik hoop stiekem wel nog op een of andere challenge (24h het liefst) om de nominatie kwijt te spelen en dus een finale ticket te kunnen krijgen
Daar zou ik ook voor kiezen als ik Matt wasquote:Op woensdag 26 maart 2025 12:25 schreef maxelu het volgende:
Matti is zo chill he. Jolien zit te schreeuwen dat Kiki hem wel komt halen.
Matti wil gewoon rustig met de trein naar huis.
Welke stream heb jij dan aanstaan? Ik hoor geen geschreeuw, men zit gewoon te praten.quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:25 schreef maxelu het volgende:
Matti is zo chill he. Jolien zit te schreeuwen dat Kiki hem wel komt halen.
Matti wil gewoon rustig met de trein naar huis.
of ze laten mensen nog niet stemmenquote:Op woensdag 26 maart 2025 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net gekeken men kan nog niet stemmen. Meestal kan je dat gelijk als de nominatie bekend is gemaakt
juist én ze hebben de pins al..quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net gekeken men kan nog niet stemmen. Meestal kan je dat gelijk als de nominatie bekend is gemaakt
Oei mag beeldspraak ook al niet meer? Op stream 1 hoorde ikquote:Op woensdag 26 maart 2025 12:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Welke stream heb jij dan aanstaan? Ik hoor geen geschreeuw, men zit gewoon te praten.
Krijg net een melding op insta dat de nominatie bekend is en stemmen later pas open gaatquote:Op woensdag 26 maart 2025 12:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
of ze laten mensen nog niet stemmen
om sensa te creëren
of ze moeten nu een game spelenquote:Op woensdag 26 maart 2025 12:30 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
iemand met sociale media misschien al oud-bewoners in de buurt van het huis gespot?
Mattie zit toch op de bank?quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
of ze moeten nu een game spelen
(puzzel) matti alsnog op de bank
jaquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
of ze moeten nu een game spelen
(puzzel) matti alsnog op de bank
Twitter zit vol Jane-fans, een heel groot deel van de stemmers zit hier niet bij, dit is geen goeie representatie van hoe er gestemd gaat wordenquote:
Sharice heeft ook wel het spel gespeeld vind ikquote:Op woensdag 26 maart 2025 12:38 schreef Hznootje het volgende:
Ergens terugkijkend vind ik dat alleen Jordy en Jane echt het spel gespeeld hebben; de rest huppelt er vrolijk tussendoor
ga je ze uitstrooien als ze eruit komen?quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:40 schreef maxelu het volgende:
[..]
Sharice heeft ook wel het spel gespeeld vind ik
Maar minder goed. Jane en Jordy durfden wel echt grote moves maken en verassen inderdaad.
Deze twee hebben wel hard het spel gespeeldquote:Op woensdag 26 maart 2025 12:38 schreef Hznootje het volgende:
Ergens terugkijkend vind ik dat alleen Jordy en Jane echt het spel gespeeld hebben; de rest huppelt er vrolijk tussendoor
Hela hela, hier worden genoeg dt-fouten genegeerd en nu word ik eruit gehaald!!quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:40 schreef Verida het volgende:
[..]
ga je ze uitstrooien als ze eruit komen?
Op X wel, op FB zitten de Jane hatersquote:Op woensdag 26 maart 2025 12:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat Jane meer popu is dan Mattheus.
Ik denk juist dat hij deze bank wint? Best makkelijk ook ... hij is #2 populairstequote:Op woensdag 26 maart 2025 12:48 schreef BigBreg83 het volgende:
Als dit de genomineerde blijven. Dan gaat mattie naar huis vrijdag.
Beetje story of his life met dit soort programma's. Hij is eigenlijk gewoon een nobody.
Ze zal wel gelijk krijgen met al haar volgers maar niet door het spellen winnen of gezellige avonden.....en per ongeluk uitgeschakeld zijn door haar brandwonden....heeft ze weinig van zichzelf laten zien buiten plannetjes smeden wat ze allemaal deden.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jup dat denkt zehad ze het gister al over
Die gaat deze bank met gemak winnen jaquote:Op woensdag 26 maart 2025 12:49 schreef maxelu het volgende:
[..]
Ik denk juist dat hij deze bank wint? Best makkelijk ook ... hij is #2 populairste
Dat denk ik ook. Hij is ook de enige die een kleine kans maakt om het van Jordy te winnenquote:Op woensdag 26 maart 2025 12:49 schreef maxelu het volgende:
[..]
Ik denk juist dat hij deze bank wint? Best makkelijk ook ... hij is #2 populairste
Dat denkt ze helemaal niet. Ze heeft al meerdere keren gezegd dat iedereen evenveel kans maakt om naar huis te gaan. Ook zijzelf.quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze zal wel gelijk krijgen met al haar volgers maar niet door het spellen winnen of gezellige avonden.....en per ongeluk uitgeschakeld zijn door haar brandwonden....heeft ze weinig van zichzelf laten zien buiten plannetjes smeden wat ze allemaal deden.
Iedereen kan mensen optrommelen om te stemmenquote:Op woensdag 26 maart 2025 12:52 schreef rinardo het volgende:
Ik denk dat in deze slotfase de vriend van Jane al haar volgers heeft opgetrommeld, en geloof me dat zijn er heel veel.
Mattheus, Jolien en Jordy hebben ook veel volgers en die zijn ook opgeroepen om het kartel te savenquote:Op woensdag 26 maart 2025 12:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Iedereen kan mensen optrommelen om te stemmen
vorig jaar was er een profvoetballer die mensen opriep om op iemand te stemmen, die had een paar miljoen volgers volgens mij
en dan?quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:52 schreef rinardo het volgende:
Ik denk dat in deze slotfase de vriend van Jane al haar volgers heeft opgetrommeld, en geloof me dat zijn er heel veel.
Matti for presidentquote:Op woensdag 26 maart 2025 12:49 schreef maxelu het volgende:
[..]
Wel als die op het dak gaat zitten en Charica geeft hem een zetquote:Op woensdag 26 maart 2025 12:19 schreef mazaru het volgende:
Jordy pakt wel een sauna om af te vallen zegt hij. Die jongen weet niet veel he? Van een sauna val je niet af.
Dat zou nog eens tv zijnquote:Op woensdag 26 maart 2025 12:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wel als die op het dak gaat zitten en Charica geeft hem een zet
Die moeten ook nog allemaal genoeg caren en zin hebben om een account te maken en te stemmen op een show die hun wss helemaal niet boeit. Denk dat er buiten de kijkers, niet zoveel mensen ingaan op dit soort oproepen. Of toch niet genoeg om echt een verschil te gaan maken.quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:52 schreef rinardo het volgende:
Die riep op om Ali in het huis te houdenquote:Op woensdag 26 maart 2025 12:53 schreef Verida het volgende:
[..]
vorig jaar was er een profvoetballer die mensen opriep om op iemand te stemmen, die had een paar miljoen volgers volgens mij
nee vorig jaar deed ali niet meequote:Op woensdag 26 maart 2025 12:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die riep op om Ali in het huis te houden
Niet? Dat dacht ik ook altijd? Door het vele zweten?quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:19 schreef mazaru het volgende:
Jordy pakt wel een sauna om af te vallen zegt hij. Die jongen weet niet veel he? Van een sauna val je niet af.
Ja wat je verliest is heel veel vocht. Maar met een glas water zit het er weer aan.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Niet? Dat dacht ik ook altijd? Door het vele zweten?
Klopt, maar daar was toen wel een beroemde Belgische voetballer (van Turkse origine dacht ik?) voor aan het oproepenquote:Op woensdag 26 maart 2025 12:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee vorig jaar deed ali niet mee
je verliest overtollig vochtquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Niet? Dat dacht ik ook altijd? Door het vele zweten?
Jane is weer single en heeft geen vriend.quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:52 schreef rinardo het volgende:
Ik denk dat rinardo doelde op die vriend die ook in het huis kwam afgelopen week. Ben zijn naam kwijt.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jane is weer single en heeft geen vriend.
Vriend zit allang met 'n andere lekkere bimbo op Ibizaquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
in het echte leven kun je ook gewoon vrienden hebben waar je geen relatie mee hebt, maar gewoon een vriendquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lucaquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:05 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik denk dat rinardo doelde op die vriend die ook in het huis kwam afgelopen week. Ben zijn naam kwijt.
Oh right. Was voorbije dagen minder aan het volgen, maar zag wat voorbijkomen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Luca
maar hij bedoelt Faisel
die een hele laster campagne is gestart tegen het Kartel
Ja en ineens de camera op sharicequote:Op woensdag 26 maart 2025 13:08 schreef Jackiegekkie het volgende:
Roddels over Jane in de tuin?
'Hoezo zegt ze nu dat dat niet haar management was?"
'Ja, nu pas vandaag zegt ze dat tegen mij'
geen SL, maar wissel naar saaie slaapkamer stream. Sharice kijkt naar haar kaartjesquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:08 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien en matti over dat jane een manager heeft en gelijk sw
Ja en gelijk beeld weg. Valt me op dat het elke keer is als het over volgers enzo gaatquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:08 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien en Matthie hebben het over Jane.
die altijd wat heeft gezegd over haar management.. maar nu opeens iets anders heeft gezegd.
vage shizzlequote:Op woensdag 26 maart 2025 13:08 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien en Matthie hebben het over Jane.
die altijd wat heeft gezegd over haar management.. maar nu opeens iets anders heeft gezegd.
Nee als het over jane gaat.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en gelijk beeld weg. Valt me op dat het elke keer is als het over volgers enzo gaat
Joeh, er werd geschreven DE vriend van Jane, niet van EEN vriend.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:06 schreef Verida het volgende:
[..]
in het echte leven kun je ook gewoon vrienden hebben waar je geen relatie mee hebt, maar gewoon een vriend
Zij huilt echt crazy veel maat, holy molyquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Again? Denkt ze dat die tranen haar stemmen opleveren?
Serieus? Die meid stikt van de zenuwen; heeft geen idee waar ze thuis in terecht komt. Kan me voorstellen dat dat niet echt lekker voeltquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Again? Denkt ze dat die tranen haar stemmen opleveren?
123 denk het niequote:Op woensdag 26 maart 2025 12:52 schreef rinardo het volgende:
Misschien hadden ze haar dan toch al eerder moeten inlichten, desnoods ff 1 op 1 met haar moeder in de PR...quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:21 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Serieus? Die meid stikt van de zenuwen; heeft geen idee waar ze thuis in terecht komt. Kan me voorstellen dat dat niet echt lekker voelt
quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:52 schreef rinardo het volgende:
ik haal jullie vaak door elkaar door de kleur usericoonquote:Op woensdag 26 maart 2025 12:53 schreef Verida het volgende:
[..]
buiten schreeuwen van mensenquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:02 schreef Jackiegekkie het volgende:
Maar wat is dat met om de paar minuten een RANDOM SL![]()
![]()
Ik voel dezequote:Op woensdag 26 maart 2025 13:23 schreef maxelu het volgende:
Even tussendoor maar ik vind het eigenlijk wel echt knap en groots van Matti dat hij vrijwillig die nominatie pakt en Jolien een plek in de finale cadeau geeft. In deze fase van het spel moet je dat maar doen. En we gaan het pas zien in de aflevering maar ik ga er vanuit dat hij dit heel snel en zonder probleem deed. Mooi om in deze fase van het spel nog die gunfactor te bezitten.
Daar heeft Jeffke geen kaas van gegeten, die stug zijn bordje "vrijstelling" omhoog stak nadat hij zijn "vriendinnetje" had beloofd om die aan haar te gunnen
Hebben jullie nu op stream 2 het kartel? Ik zit op goplay met Jane en Sharice opgescheept maar zou liever zien waar de anderen het over hebben
waar Elsa en Axel ook aan mee hebben geholpenquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Luca
maar hij bedoelt Faisel
die een hele laster campagne is gestart tegen het Kartel
volgens maakt iedereen dat mee die erop zit ja niet kwa thuis situatie maar ja nominatie is waar ze zo van baaltquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:21 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Serieus? Die meid stikt van de zenuwen; heeft geen idee waar ze thuis in terecht komt. Kan me voorstellen dat dat niet echt lekker voelt
Het is uitstel van executie, of ze deze week of volgende week eruit gaat, daar veranderd niets aan.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:21 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dus?quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is uitstel van executie, of ze deze week of volgende week eruit gaat, daar veranderd niets aan.
Ze heeft het gister en vanmorgen besproken met Sharice. De nominatie zit ze niet echt mee, heeft ze ook aangegeven. Naar huis is naar huisquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
volgens maakt iedereen dat mee die erop zit ja niet kwa thuis situatie maar ja nominatie is waar ze zo van baalt
Ik ben bang voor een ronde tafel en dat dat Mattie de kop gaat kostenquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:33 schreef Koos1958 het volgende:
Net zoals met tyron vorig jaar denk ik. Dat er iemand ineens weg is.
quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:33 schreef Koos1958 het volgende:
me tooquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ben bang voor een ronde tafel en dat dat Mattie de kop gaat kosten
Oh, daarvoor ga ik wel blijven voor de stream hangen nu.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:33 schreef Koos1958 het volgende:
Wat kunnen ze gunnen?quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:34 schreef Hznootje het volgende:
Als het ronde tafel is dan gunnen ze het Sharice
Vorige week was er ook al geen podcast meer. Ik verwacht deze week ook nietquote:
Is er vorige week eigenlijk nog een podcast geweest? Nee toch?quote:
Tyron ging naar dbk en kreeg daar aanbod waar hij op inging was ook deze weekquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:33 schreef Ireth het volgende:
Gaan we weer gunnen![]()
Of toch een knopZo verdween Ty vorig jaar ook!
quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Is er vorige week eigenlijk nog een podcast geweest? Nee toch?
Was dat optreden dan alweer 2 weken geleden?quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Is er vorige week eigenlijk nog een podcast geweest? Nee toch?
Optredens waren vorige week.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:35 schreef Folies het volgende:
[..]
Was dat optreden dan alweer 2 weken geleden?
Ja maar was toch eerst allemaal in de GR? Dan via DBK met geld pleite, of zonder geld het huis in, waren er namelijk al 2 in het huis die geen geld hadden gepakt toen de jackpot omlaag ging? Dus dat zou nu ook kunnen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tyron ging naar dbk en kreeg daar aanbod waar hij op inging was ook deze week
Staat me nog helder voor de geestquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:35 schreef Folies het volgende:
[..]
Was dat optreden dan alweer 2 weken geleden?
Denk ik ook, Jane heeft dat zelfs nog benoemdquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:38 schreef Dotteke het volgende:
Jolien hoopt dat Matt nu aan zichzelf denkt, hij heeft mij net gekozen.
Jordy denkt dat ze het sharice gaan gunnen, Jolien denkt het ook
De ze er 2 kiezen heb ik niet horen zeggen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:39 schreef Ireth het volgende:
Nee, die zei letterlijk "de nominaties komen eraan, jullie kiezen er 2". Dus niet "er zijn er 2 genomineerd" dus kan nog alle kanten op...
Nope de 2 j'squote:Op woensdag 26 maart 2025 13:42 schreef Ireth het volgende:
We hebben op 2 zeker geen beeld op de GR hé???
Dat iddquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:46 schreef rinardo het volgende:
Peter: "De bewoners hebben de macht, jullie beslissen wie er op de nominatie lijst komen, jullie kiezen er 2!"
Dat hebben ze toch al gedaan?quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:46 schreef rinardo het volgende:
Peter: "De bewoners hebben de macht, jullie beslissen wie er op de nominatie lijst komen, jullie kiezen er 2!"
Maar Jolien herhaalde dat daarnet anders.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:46 schreef rinardo het volgende:
Omdat Jordy en Jolien aan het speculeren waren, en Jolien de quote van Peter verkeerd herhaalde.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:49 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat hebben ze toch al gedaan?
Ze hebben er allemaal 2 gekozen en het resultaat is Mattheus, Jane en Charice op de bank.
Dat werd al op de schermen getoond.
Waarom is het altijd zo vaag en chaotisch
Die rare papegaai had dit gisteren of vanmorgen moeten roepen en niet nu ze al genomineerd hebben.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:50 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Omdat Jordy en Jolien aan het speculeren waren, en Jolien de quote van Peter verkeerd herhaalde.
Zij waren er over bezig dat ze denken dat er nog maar 2 genomineerden zullen overblijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |