waarschijnlijk omdat Matti zich het zelf ook afvraagtquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:37 schreef Ireth het volgende:
De vraag is "heeft iemand er iets mee te maken?"
Matti zaait ff verwarring..
Hhmm... de vraag is waarom... gaat er nog wat veranderen?quote:
Staat nog wat te gebeuren dus.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hhmm... de vraag is waarom... gaat er nog wat veranderen?
Is alleen jolien over, gaat geld geboden wordenquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:40 schreef freaky40 het volgende:
Komt nog een 4e bij gekozen door oud deelnemers ga ik vanuit...
Dan hadden ze toch niet hoeven stemmen??quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:40 schreef freaky40 het volgende:
Zou ik op zich wel eerlijk vinden, gewoon alle 4 op de bankquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:40 schreef freaky40 het volgende:
Das toch onzin dan hadden ze gewoon alle 4 erop gekunt.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:40 schreef freaky40 het volgende:
Nou dat lijkt me niet, die hebben dan weinig te kiezen? Kan alleen Jolien worden?quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:40 schreef freaky40 het volgende:
jup dat denkt zequote:Op woensdag 26 maart 2025 11:42 schreef Luna68 het volgende:
Jane lijkt opgelucht, denkt ze echt van Matti te kunnen winnen?
Kijkt ze mooi op haar neus vrijdag.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:42 schreef Luna68 het volgende:
Jane lijkt opgelucht, denkt ze echt van Matti te kunnen winnen?
zou goed kunnen jaquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:42 schreef Koos1958 het volgende:
Kan nog niet stemmen dus nog niet officieel. Komt gewoon een bod voor iemand.
keek ook al helaas pindakaasquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:42 schreef Koos1958 het volgende:
Dat zou kunnen!quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:42 schreef Koos1958 het volgende:
Nog eerlijker was geweest, geen finale-ticket, geen nominaties, maar gewoon 5 op de bank en kijkers stemmen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:41 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Zou ik op zich wel eerlijk vinden, gewoon alle 4 op de bank
Ze hebben geen jokerquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:42 schreef freaky40 het volgende:
Of iemand mag zichzelf er af halen met de joker en iemand anders er voor in de plaats zetten.
Als dat zo is pakt Sharice die ws en hebben we wel een spannende bank tussen Matti en Janequote:Op woensdag 26 maart 2025 11:42 schreef Koos1958 het volgende:
Kan niet anders zeggen ze heeft het goed gespeelt.....quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:43 schreef Thorelf het volgende:
Linke Jolientje heeft het weer geflikt..
Ik ga ook niet eens stemmen. Deze hele BB is al van te voren bepaald.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:42 schreef Rhosyn het volgende:
Wat is het verschil tussen 3 op de bank en 2 op de bank.
Het gaat tussen Jane en Charice die naar huis gaan. Wie er ook als derde is.
en zelfs hier staat jolien al klaar om mattie bij Jane weg te halen, het is toch wel heel bijzonder hoor.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:41 schreef mazaru het volgende:
Ja hoor, daar zijn de Judasknuffels. Nog geen twee minuten geleden zaten ze nog fluisterend Jane zwart te maken en nu hangen ze om haar nek
[ afbeelding ]
Het probleem is hier vooral de verdraaiingen en verkeerde verslaggeving van bepaalde users waardoor anderen dat proberen recht te zetten met correcte en/of neutrale info...quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit is elkaar aftroeven, iemandzegt wat over mijn favo dan doe ik wat over jou favo en dat verziekt hier de hele sfeer
Lijkt me sterk dat ze eerst willen gaan lunchenquote:De nominaties zijn bekend op de livestream, maar de stemming gaat later pas open...
Zeker weten!quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nog eerlijker was geweest, geen finale-ticket, geen nominaties, maar gewoon 5 op de bank en kijkers stemmen.
En zo is het.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:46 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Het probleem is hier vooral de verdraaiingen en verkeerde verslaggeving van bepaalde users waardoor anderen dat proberen recht te zetten met correcte en/of neutrale info...
Dat wordt dan steevast afgedaan als 'fans' tegen 'fans'...
Sommige veelposters doen hier niks anders dan anderen zwart maken met al wat ze maar kunnen verzinnen en dan gaat het vooral om 1 bepaalde kant met een sterke focus op 1 bepaald persoon.
Moest dat nu eens niet worden toegelaten en/of op basis van wat er effectief is gezegd en te zien was, heb je gelijk een pak minder werk en geen 'afgunst' berichten meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |