Joeh, er werd geschreven DE vriend van Jane, niet van EEN vriend.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:06 schreef Verida het volgende:
[..]
in het echte leven kun je ook gewoon vrienden hebben waar je geen relatie mee hebt, maar gewoon een vriend
Zij huilt echt crazy veel maat, holy molyquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Again? Denkt ze dat die tranen haar stemmen opleveren?
Serieus? Die meid stikt van de zenuwen; heeft geen idee waar ze thuis in terecht komt. Kan me voorstellen dat dat niet echt lekker voeltquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Again? Denkt ze dat die tranen haar stemmen opleveren?
123 denk het niequote:Op woensdag 26 maart 2025 12:52 schreef rinardo het volgende:
Ik denk dat in deze slotfase de vriend van Jane al haar volgers heeft opgetrommeld, en geloof me dat zijn er heel veel.
Misschien hadden ze haar dan toch al eerder moeten inlichten, desnoods ff 1 op 1 met haar moeder in de PR...quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:21 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Serieus? Die meid stikt van de zenuwen; heeft geen idee waar ze thuis in terecht komt. Kan me voorstellen dat dat niet echt lekker voelt
quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:52 schreef rinardo het volgende:
Ik denk dat in deze slotfase de vriend van Jane al haar volgers heeft opgetrommeld, en geloof me dat zijn er heel veel.
ik haal jullie vaak door elkaar door de kleur usericoonquote:Op woensdag 26 maart 2025 12:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Iedereen kan mensen optrommelen om te stemmen
vorig jaar was er een profvoetballer die mensen opriep om op iemand te stemmen, die had een paar miljoen volgers volgens mij
buiten schreeuwen van mensenquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:02 schreef Jackiegekkie het volgende:
Maar wat is dat met om de paar minuten een RANDOM SL![]()
![]()
Ik voel dezequote:Op woensdag 26 maart 2025 13:23 schreef maxelu het volgende:
Even tussendoor maar ik vind het eigenlijk wel echt knap en groots van Matti dat hij vrijwillig die nominatie pakt en Jolien een plek in de finale cadeau geeft. In deze fase van het spel moet je dat maar doen. En we gaan het pas zien in de aflevering maar ik ga er vanuit dat hij dit heel snel en zonder probleem deed. Mooi om in deze fase van het spel nog die gunfactor te bezitten.
Daar heeft Jeffke geen kaas van gegeten, die stug zijn bordje "vrijstelling" omhoog stak nadat hij zijn "vriendinnetje" had beloofd om die aan haar te gunnen
Hebben jullie nu op stream 2 het kartel? Ik zit op goplay met Jane en Sharice opgescheept maar zou liever zien waar de anderen het over hebben
waar Elsa en Axel ook aan mee hebben geholpenquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Luca
maar hij bedoelt Faisel
die een hele laster campagne is gestart tegen het Kartel
volgens maakt iedereen dat mee die erop zit ja niet kwa thuis situatie maar ja nominatie is waar ze zo van baaltquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:21 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Serieus? Die meid stikt van de zenuwen; heeft geen idee waar ze thuis in terecht komt. Kan me voorstellen dat dat niet echt lekker voelt
Het is uitstel van executie, of ze deze week of volgende week eruit gaat, daar veranderd niets aan.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:21 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |