lol. Die zal pijn doen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Harder dan de RBR.
HAHAHAHAHAHAHA
check deze grap @:nattekat
Je bent er zo en het is ook alweer bijna kerst.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik gok dat Krekkie ging voor het model waarbij iemand zich het schompes trapt om met een dynano stroom op te wekken voor een speeltje.
Ahja zo kan je het ook zienquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik gok dat Krekkie ging voor het model waarbij iemand zich het schompes trapt om met een dynano stroom op te wekken voor een speeltje.
Ja, je moet het vragen. Het ergens ophangen lukt niet met de enorme hoeveelheid tuig die we rond hebben lopen. Helaas.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
moet je dat dan vragen?![]()
Hier hangt het bij sommige gebouwen in een tasje aan de kapstok in het damestoilet
Dan heb je er als 2de persoon niet veel plezier van.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]nou eigenlijk zag ik gewoon iemand fietsen voor sport en iemand in een andere kamer vibratorren, saai he
Ja, verdorie. Ik zag alweer een heel nieuw ontwerp voor me in eerste instantie.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]nou eigenlijk zag ik gewoon iemand fietsen voor sport en iemand in een andere kamer vibratorren, saai he
Vraag me af hoe zo'n gast reageert als je zou terugroepen. 'haal maar uit je broek' ofzoquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:03 schreef essnhills het volgende:
Waarom doen mensen dit?
Ik was een rondje lopen, klein stukje langs een weg. Komt een man me tegoed gefietst. Verder geen andere mensen direct in de buurt.
Roept ie ineens "hey pijpslet!” naar me in het voorbijgaan?en daarachteraan nog iets over pijpen.
Dit was gewoon een man van ergens in de 40 ofzo :’)
Niet een tiener die stoer moest doen voor zijn vriendjes. Maar een volwassen vent in zijn eentje
Dan ben je toch een sneuneus of wat?
Euhhm. Slecht idee.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vraag me af hoe zo'n gast reageert als je zou terugroepen. 'haal maar uit je broek' ofzo
Nogalquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:03 schreef essnhills het volgende:
Waarom doen mensen dit?
Ik was een rondje lopen, klein stukje langs een weg. Komt een man me tegoed gefietst. Verder geen andere mensen direct in de buurt.
Roept ie ineens "hey pijpslet!” naar me in het voorbijgaan?en daarachteraan nog iets over pijpen.
Niet een tiener die stoer moest doen voor zijn vriendjes. Maar een volwassen vent in zijn eentje
Mjaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vraag me af hoe zo'n gast reageert als je zou terugroepen. 'haal maar uit je broek' ofzo
Oh, ja dat zal welquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, je moet het vragen. Het ergens ophangen lukt niet met de enorme hoeveelheid tuig die we rond hebben lopen. Helaas.
Bij de receptie en iedere teamkamer heeft het liggen.
Gelukkig zijn de meesten op hun gemak genoeg om het te vragen.
Hij komt duidelijk iets tekort.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:03 schreef essnhills het volgende:
Waarom doen mensen dit?
Dit was gewoon een man van ergens in de 40 ofzo
Wel weer typisch dat zo'n figuur het alleen durft als hij verder alleen is en snel voorbijfietst.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:03 schreef essnhills het volgende:
Waarom doen mensen dit?
In mijn idee was dat ook niet de bedoelingquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan heb je er als 2de persoon niet veel plezier van.
Kun je weer iets toevoegen aan je to do lijstje, hou je van tochquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, verdorie. Ik zag alweer een heel nieuw ontwerp voor me in eerste instantie.
Ik zou de kat niet op het spek binden.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja, dat zijn ook sneuneuzen. Maar ja ene oor in en andere weer uit hoor.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:03 schreef essnhills het volgende:
Waarom doen mensen dit?
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij komt duidelijk iets tekort.
Niet jouw probleem
Jaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wel weer typisch dat zo'n figuur het alleen durft als hij verder alleen is en snel voorbijfietst.
Denk het eerlijk gezegd niet maar ga het niet proberenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Denk dat een fors percentage hard doorfietst
Jij doet dat gewoon als een baas in de kantine tegen de collega die tegenover je zit?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wel weer typisch dat zo'n figuur het alleen durft als hij verder alleen is en snel voorbijfietst.
Dan is het seksuele genot (en het tegengaan van constipatie!) misschien een bijproduct van iemand die fitter wil worden.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In mijn idee was dat ook niet de bedoeling
[..]
Kun je weer iets toevoegen aan je to do lijstje, hou je van toch
Daar zeggen ze: strumpfslchlumper!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, dat zijn ook sneuneuzen. Maar ja ene oor in en andere weer uit hoor.
Nu ik erover nadenk heb ik zulke dingen hier nog niet meegemaakt, in Nederland wel regelmatig.
Iemand die 'je moet grenzen bespreekbaar maken' apart heeft opgevatquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij doet dat gewoon als een baas in de kantine tegen de collega die tegenover je zit?
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan is het seksuele genot (en het tegengaan van constipatie!) misschien een bijproduct van iemand die fitter wil worden.
Dat klinkt wel mooi vind ik.
Wordt gegeven in zowel onder- als bovenbouw bij biologie.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja dat zal welnou dan gewoon een lesje, voor de mannen opzich ook handig
Ja het doet me verder niks hoor. Ben geen 16 meerquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, dat zijn ook sneuneuzen. Maar ja ene oor in en andere weer uit hoor.
Nu ik erover nadenk heb ik zulke dingen hier nog niet meegemaakt, in Nederland wel regelmatig.
ohhh, wat goedquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wordt gegeven in zowel onder- als bovenbouw bij biologie.
En wat als ik net die ene tref die dat niet doet?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Denk dat een fors percentage hard doorfietst
Ik geef het 2x per jaar. De jongens vinden het niet zo interessant, maar de meiden wel. Vooral de moslima's, omdat er vaak thuis niet zo open over gepraat wordt.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohhh, wat goedik kan me niet herinneren dat ik dit heb gehad, maar misschien ook gewoon vergeten
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:03 schreef essnhills het volgende:
Waarom doen mensen dit?
Oh ik heb daar op school wel eea over geleerdquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohhh, wat goedik kan me niet herinneren dat ik dit heb gehad, maar misschien ook gewoon vergeten
Ja tog. Zo hoort dat.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij doet dat gewoon als een baas in de kantine tegen de collega die tegenover je zit?
Ik ben een beetje een Sisyphus die onderweg naar boven ook nog eens iedere steen opraapt die hij onderweg tegenkomt.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kun je weer iets toevoegen aan je to do lijstje, hou je van toch
OP JE HOOFDquote:
Pijpsletjes vinden dit leukquote:
Ik ook nietquote:
Hier komt er zo een klein buitje geloof ikquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm, het ziet er dreigend uit buiten, als in: regen.
Hier is de voorspelling ook dat het gaat regenen, maar iets eerder dan verwacht danquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier komt er zo een klein buitje geloof ik
Jammer, wilde je net op de meeting uitnodigen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ik ben heul geen pijpsletje
Achquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier is de voorspelling ook dat het gaat regenen, maar iets eerder dan verwacht dan
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer, wilde je net op de meeting uitnodigen.
Nee, het regent Saharazandquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ach
Het heeft hier al een paar weken niet meer echt geregend
Jaquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Er zou eigenlijk een flinke plenshoosbui overheen moeten
Alles weer lekker schoonspoelen
Lekker man!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ah, de regen is gearriveerd
Niceeee
Akkoord vrouw!quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:41 schreef CherryLips het volgende:
Even Fleshen:
WAAROM WIL MICROSOFT MIJ HUN FUCKING OFFICE-ABONNEMENTEN STEEDS OPDRINGEN STELLETJE AASGIEREN
ELKE KEER ALS ER IN EEN PROGRAMMA SPELLCHECK WORDT GEBRUIKT PAKKEN ZE DIE VAN DE GRATIS ABBO-VERSIE EN NIET DE VASTE VERSIE DIE OOIT HEB GEKOCHT MET GEWOON GELD EN DAN KRIJG IK DE VRAAG 'WIL JE EEN ABONNEMENT?' NEE STERF IK HEB HET PAKKET GEWOON GEKOCHT DESTIJDS, TYF EEN HOERENEIND OP
EN DAN LOOPT DE BOEL VAST EN BEN IK WERK KWIJT
Zo dan.
Hier ookquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ah, de regen is gearriveerd
Niceeee
Lucht dat op?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:41 schreef CherryLips het volgende:
Even Fleshen:
WAAROM WIL MICROSOFT MIJ HUN FUCKING OFFICE-ABONNEMENTEN STEEDS OPDRINGEN STELLETJE AASGIEREN
ELKE KEER ALS ER IN EEN PROGRAMMA SPELLCHECK WORDT GEBRUIKT PAKKEN ZE DIE VAN DE GRATIS ABBO-VERSIE EN NIET DE VASTE VERSIE DIE OOIT HEB GEKOCHT MET GEWOON GELD EN DAN KRIJG IK DE VRAAG 'WIL JE EEN ABONNEMENT?' NEE STERF IK HEB HET PAKKET GEWOON GEKOCHT DESTIJDS, TYF EEN HOERENEIND OP
Zo dan.
Petrichorquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier ook
Net even bij de schuifpui de lekkere geur opgesnoven
Adem innnnnquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:41 schreef CherryLips het volgende:
Even Fleshen:
Zo dan.
hoiquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:41 schreef CherryLips het volgende:
Even Fleshen:
Zo dan.
quote:
quote:
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:41 schreef CherryLips het volgende:
Even Fleshen:
Zo dan.
quote:
quote:
quote:
#me2quote:
Moet mensen weten.quote:
Doe je hoorapparaat even in Ger, dan hoef je niet zo te schreeuwenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:41 schreef CherryLips het volgende:
Even Fleshen:
Zo dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
nee, want ik neem in de basis al geen abonnement. dus maakt het me ook niet uit dat je niet elke maand een bericht krijgt met de vraag of je weer wilt vernieuwen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:49 schreef Ama het volgende:
@:nizno Dit had jij kunnen wezen: KLB / streamingsdiensten
Ik proef hier enige frustratie.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee, want ik neem in de basis al geen abonnement. dus maakt het me ook niet uit dat je niet elke maand een bericht krijgt met de vraag of je weer wilt vernieuwen.
wat trouwens een pest pokke pleuris systeem is..
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
dan moet je even je tanden poetsen want ik heb geen frustratie over abonnementenquote:
quote:
quote:
F1TV?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan moet je even je tanden poetsen want ik heb geen frustratie over abonnementen
je kan beter @Haagsquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
"Heb jij al lang flix?"
"Nee, ik heb net Flix."
prioriteiten verschuiven inderdaad.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:55 schreef kwiwi het volgende:
Hebben jullie dit ook? Dat je 'vroeger' met vrienden besprak wat de leuke plekken waren om uit te gaan of op reis te gaan, en dat je nu bespreekt welke planten je in de tuin hebt gezet en welk ziekenhuis het beste is voor welke problemen?![]()
Nee....quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:55 schreef kwiwi het volgende:
Hebben jullie dit ook? Dat je 'vroeger' met vrienden besprak wat de leuke plekken waren om uit te gaan of op reis te gaan, en dat je nu bespreekt welke planten je in de tuin hebt gezet en welk ziekenhuis het beste is voor welke problemen?![]()
quote:
quote:
quote:
Goed verhaal welquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Goed verhaal wel
Lekker kort ook
quote:
Ook dat jaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
prioriteiten verschuiven inderdaad.
praten over de ideale bedtijd ipv de ideale tijd om uit te gaan
Zo rollen wijquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Goed verhaal wel
Lekker kort ook
jij hebt geen vrienden. dus ja dan gaat dat natuurlijk niet opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |