vibrator ipv het zadelquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehehevast wel? Of je maakt hem vast aan een hometrainer, heb je wel twee mensen nodig
Wat moet ik me daar bij voorstellenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:55 schreef Crack_ het volgende:
Waarom krijg je eigenlijk geen soort ongesteldheidspakketje oid op school, lijkt me best een goed idee
Hmm. Een seksmachine met trappers.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehehevast wel? Of je maakt hem vast aan een hometrainer, heb je wel twee mensen nodig
Jongens krijgen toch ook geen gratis aspirines bij schaafwonden, kneuzingen, takjes in de huid of de mannengriep.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:55 schreef Crack_ het volgende:
Waarom krijg je eigenlijk geen soort ongesteldheidspakketje oid op school, lijkt me best een goed idee
Ff bezig kom over een uur maar terugquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:56 schreef CherryLips het volgende:
Bel niet steeds aan als ik zit te gerrieën!
Ik ga een lampje maken bij de voordeur ofzo.
Wij hebben dat bij de receptie liggen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:55 schreef Crack_ het volgende:
Oh, in mijn hoofd is het een ander beeld dan gok ikquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan is het meer een soort kinky seks geworden
Teken het voor onsquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, in mijn hoofd is het een ander beeld dan gok ik
Ja, ook weer bijna maandag.quote:
Wij hadden dat in de tas van een vriendin die wel al ongesteld was. Als je de eerste was in de groep, had je pech.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij hebben dat bij de receptie liggen.
Meer richting voorlichting, boekje met informatie en verschillende materialen om te gebruiken tijdens het ongesteld zijn (verschillende tampons, maandverbanden etc).quote:
Niet?quote:
Ahhh achsoquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Meer richting voorlichting, boekje met informatie en verschillende materialen om te gebruiken tijdens het ongesteld zijn (verschillende tampons, maandverbanden etc).
Gaat hard hè broquote:
Ik gok dat Krekkie ging voor het model waarbij iemand zich het schompes trapt om met een dynano stroom op te wekken voor een speeltje.quote:
moet je dat dan vragen?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij hebben dat bij de receptie liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |