Niet?quote:
Ahhh achsoquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Meer richting voorlichting, boekje met informatie en verschillende materialen om te gebruiken tijdens het ongesteld zijn (verschillende tampons, maandverbanden etc).
Gaat hard hè broquote:
Ik gok dat Krekkie ging voor het model waarbij iemand zich het schompes trapt om met een dynano stroom op te wekken voor een speeltje.quote:
moet je dat dan vragen?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij hebben dat bij de receptie liggen.
lol. Die zal pijn doen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Harder dan de RBR.
HAHAHAHAHAHAHA
check deze grap @:nattekat
Je bent er zo en het is ook alweer bijna kerst.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik gok dat Krekkie ging voor het model waarbij iemand zich het schompes trapt om met een dynano stroom op te wekken voor een speeltje.
Ahja zo kan je het ook zienquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik gok dat Krekkie ging voor het model waarbij iemand zich het schompes trapt om met een dynano stroom op te wekken voor een speeltje.
Ja, je moet het vragen. Het ergens ophangen lukt niet met de enorme hoeveelheid tuig die we rond hebben lopen. Helaas.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
moet je dat dan vragen?![]()
Hier hangt het bij sommige gebouwen in een tasje aan de kapstok in het damestoilet
Dan heb je er als 2de persoon niet veel plezier van.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]nou eigenlijk zag ik gewoon iemand fietsen voor sport en iemand in een andere kamer vibratorren, saai he
Ja, verdorie. Ik zag alweer een heel nieuw ontwerp voor me in eerste instantie.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]nou eigenlijk zag ik gewoon iemand fietsen voor sport en iemand in een andere kamer vibratorren, saai he
Vraag me af hoe zo'n gast reageert als je zou terugroepen. 'haal maar uit je broek' ofzoquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:03 schreef essnhills het volgende:
Waarom doen mensen dit?
Ik was een rondje lopen, klein stukje langs een weg. Komt een man me tegoed gefietst. Verder geen andere mensen direct in de buurt.
Roept ie ineens "hey pijpslet!” naar me in het voorbijgaan?en daarachteraan nog iets over pijpen.
Dit was gewoon een man van ergens in de 40 ofzo :’)
Niet een tiener die stoer moest doen voor zijn vriendjes. Maar een volwassen vent in zijn eentje
Dan ben je toch een sneuneus of wat?
Euhhm. Slecht idee.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vraag me af hoe zo'n gast reageert als je zou terugroepen. 'haal maar uit je broek' ofzo
Nogalquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:03 schreef essnhills het volgende:
Waarom doen mensen dit?
Ik was een rondje lopen, klein stukje langs een weg. Komt een man me tegoed gefietst. Verder geen andere mensen direct in de buurt.
Roept ie ineens "hey pijpslet!” naar me in het voorbijgaan?en daarachteraan nog iets over pijpen.
Niet een tiener die stoer moest doen voor zijn vriendjes. Maar een volwassen vent in zijn eentje
Mjaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vraag me af hoe zo'n gast reageert als je zou terugroepen. 'haal maar uit je broek' ofzo
Oh, ja dat zal welquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, je moet het vragen. Het ergens ophangen lukt niet met de enorme hoeveelheid tuig die we rond hebben lopen. Helaas.
Bij de receptie en iedere teamkamer heeft het liggen.
Gelukkig zijn de meesten op hun gemak genoeg om het te vragen.
Hij komt duidelijk iets tekort.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:03 schreef essnhills het volgende:
Waarom doen mensen dit?
Dit was gewoon een man van ergens in de 40 ofzo
Wel weer typisch dat zo'n figuur het alleen durft als hij verder alleen is en snel voorbijfietst.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:03 schreef essnhills het volgende:
Waarom doen mensen dit?
In mijn idee was dat ook niet de bedoelingquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan heb je er als 2de persoon niet veel plezier van.
Kun je weer iets toevoegen aan je to do lijstje, hou je van tochquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, verdorie. Ik zag alweer een heel nieuw ontwerp voor me in eerste instantie.
Ik zou de kat niet op het spek binden.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |