Hmm, ik weet het niet. Welke gedachtengang zit hier achter?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als we er als soort netto op vooruit gaan als dat gebeurt.
Slim, vergeet er ook niet eentje voor in je noodpakket. Dit zijn de essentialsquote:
"Bent u bekend met het gebruik?"quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Neuh, je vibrator komt nu alleen in een doordrukstrip met een bijsluiter.
Steek een vibrator in je reet en je kan er weer een tijdje tegenaanquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:43 schreef UitStraling het volgende:
"These early vibrators became popular among the medical profession and were used for treating a wide variety of ailments in women and men including hysteria, arthritis, constipation, amenorrhea, inflammations, and tumors"
Er zijn wel wat mensen waarvan ik af en toe denk dat die een betere uitlaatklep kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, ik weet het niet. Welke gedachtengang zit hier achter?
Artsen gebruikten vibrators vroeger om hysterische gekke vrouwen rustig te krijgen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Bent u bekend met het gebruik?"
- Nee, doet u het even voor?
Eentje die werkt zonder stroom. Zouden er opwindbare of knijpkat-achtigen bestaan?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Slim, vergeet er ook niet eentje voor in je noodpakket. Dit zijn de essentials
Zijn die hier toevallig aanwezig?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Artsen gebruikten vibrators vroeger om hysterische gekke vrouwen rustig te krijgen.
Die werking snap ik ergens welquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Artsen gebruikten vibrators vroeger om hysterische gekke vrouwen rustig te krijgen.
Heb je een visvergunning voor al dat gehengel?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn die hier toevallig aanwezig?
ohquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zijn wel wat mensen waarvan ik af en toe denk dat die een betere uitlaatklep kunnen gebruiken.
Niet heel serieus verder.
Waren ook geheid van die dokters die z'n eigen vlees variant ervoor gebruiktequote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je wel met recht zeggen dat je kutwerk hebt.
Hehehequote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Eentje die werkt zonder stroom. Zouden er opwindbare of knijpkat-achtigen bestaan?
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb je een visvergunning voor al dat gehengel?
Vroeger keken ze niet op een prei.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waren ook geheid van die dokters die z'n eigen vlees variant ervoor gebruikte
Ik ben als electronicanerd wel benieuwd of lineair resonant actuators een toegevoegde waarde hebben over een normale vibratiemotor. Kan je een veel breder spectrum aan vibraties mee opwekken.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat zou dat de beste vibrator zijn?
Dan is het meer een soort kinky seks gewordenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehehevast wel? Of je maakt hem vast aan een hometrainer, heb je wel twee mensen nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |