Moet mensen weten.quote:
Doe je hoorapparaat even in Ger, dan hoef je niet zo te schreeuwenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:41 schreef CherryLips het volgende:
Even Fleshen:
WAAROM WIL MICROSOFT MIJ HUN FUCKING OFFICE-ABONNEMENTEN STEEDS OPDRINGEN STELLETJE AASGIEREN
ELKE KEER ALS ER IN EEN PROGRAMMA SPELLCHECK WORDT GEBRUIKT PAKKEN ZE DIE VAN DE GRATIS ABBO-VERSIE EN NIET DE VASTE VERSIE DIE OOIT HEB GEKOCHT MET GEWOON GELD EN DAN KRIJG IK DE VRAAG 'WIL JE EEN ABONNEMENT?' NEE STERF IK HEB HET PAKKET GEWOON GEKOCHT DESTIJDS, TYF EEN HOERENEIND OP
EN DAN LOOPT DE BOEL VAST EN BEN IK WERK KWIJT
Zo dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
nee, want ik neem in de basis al geen abonnement. dus maakt het me ook niet uit dat je niet elke maand een bericht krijgt met de vraag of je weer wilt vernieuwen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:49 schreef Ama het volgende:
@:nizno Dit had jij kunnen wezen: KLB / streamingsdiensten
Ik proef hier enige frustratie.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee, want ik neem in de basis al geen abonnement. dus maakt het me ook niet uit dat je niet elke maand een bericht krijgt met de vraag of je weer wilt vernieuwen.
wat trouwens een pest pokke pleuris systeem is..
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
dan moet je even je tanden poetsen want ik heb geen frustratie over abonnementenquote:
quote:
quote:
F1TV?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan moet je even je tanden poetsen want ik heb geen frustratie over abonnementen
je kan beter @Haagsquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
"Heb jij al lang flix?"
"Nee, ik heb net Flix."
prioriteiten verschuiven inderdaad.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:55 schreef kwiwi het volgende:
Hebben jullie dit ook? Dat je 'vroeger' met vrienden besprak wat de leuke plekken waren om uit te gaan of op reis te gaan, en dat je nu bespreekt welke planten je in de tuin hebt gezet en welk ziekenhuis het beste is voor welke problemen?![]()
Nee....quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:55 schreef kwiwi het volgende:
Hebben jullie dit ook? Dat je 'vroeger' met vrienden besprak wat de leuke plekken waren om uit te gaan of op reis te gaan, en dat je nu bespreekt welke planten je in de tuin hebt gezet en welk ziekenhuis het beste is voor welke problemen?![]()
quote:
quote:
quote:
Goed verhaal welquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Goed verhaal wel
Lekker kort ook
quote:
Ook dat jaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
prioriteiten verschuiven inderdaad.
praten over de ideale bedtijd ipv de ideale tijd om uit te gaan
Zo rollen wijquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Goed verhaal wel
Lekker kort ook
jij hebt geen vrienden. dus ja dan gaat dat natuurlijk niet opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |