SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:31 schreef Phaidra het volgende:
Kennen jullie de user Marjolijntje nog?Had zij lange, rode dreads?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omg, oh-oh, daar kun je toch net je hoofd niet bij?
Ja, die heeft ze idd een tijd gehadquote:Op vrijdag 28 maart 2025 07:34 schreef -Spring het volgende:
[..]
Had zij lange, rode dreads?
Omg, oh-oh, daar kun je toch net je hoofd niet bij?
Ik word erg blij van mijn exemplaar: remington keratin protect.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:01 schreef F_r het volgende:
Misschien heeft iemand hier een tip. Ik zoek een nieuwe föhn met diffuser.
Iemand ervaring welke is goed?
Yup, zojuist avonddienst gehad en morgen weer een ochtenddienst. Ik zou eigenlijk meteen m’n bed op moeten zoeken maar ben echt nog niet moe. Zal morgenvroeg wel anders zijn als de wekker om 5.50 gaatquote:
Ah, dat is niet echt lekker inderdaad. Toen ik nog nachtdiensten draaide had ik altijd nachtdienst als de klok een uur terug ging. Want iedereen die wel kon plannen zorgde er voor dat ze dan uitgeroosterd waren. Ik was niet zo slim.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:41 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Yup, zojuist avonddienst gehad en morgen weer een ochtenddienst. Ik zou eigenlijk meteen m’n bed op moeten zoeken maar ben echt nog niet moe. Zal morgenvroeg wel anders zijn als de wekker om 5.50 gaat![]()
Dit moet voor mij geen weken gaan duren. Dat wordt echt een probleem bij mijn werk. Ik heb ons vrijdag al afwezig moeten zetten voor de telefoon.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:56 schreef Mushanga71 het volgende:
Boh, met nacht en ochtenddiensten is de klok verzetten idd wel een dingetje![]()
Nederland weet nog niet of we permanent de zomer of wintertijd moeten aanhouden. Ligt aan de omringende landen. Dan denk ik, waarom niet de tijd permanent met een half uur verstellen. Zal wel te simpel gedacht zijn
Das behoorlijk kut @:livelink![]()
Was weken lang hees, maar ik heb mn stem weer redelijk terug.
Aww, dat is idd geen doen dan. Weet je waardoor het komt?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit moet voor mij geen weken gaan duren. Dat wordt echt een probleem bij mijn werk. Ik heb ons vrijdag al afwezig moeten zetten voor de telefoon.
Ik had ook keelpijn, dus het zal bij mij wel een verkoudheid of zoiets zijn. Maar ik voel me nu eigenlijk prima (ook geen keelpijn meer), maar mijn stem doet nog steeds niks.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:59 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Aww, dat is idd geen doen dan. Weet je waardoor het komt?
Ik had een stresskick en dat slaat altijd op mn stem, heel irritant.
Daar kan het idd ook door komen. Beste is rust houden met je stem, maar daar heb je niks aan als ie helemaal weg is. Toch de ha even bellen voor advies?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had ook keelpijn, dus het zal bij mij wel een verkoudheid of zoiets zijn. Maar ik voel me nu eigenlijk prima (ook geen keelpijn meer), maar mijn stem doet nog steeds niks.
Ja, als het maandag nog zo is, doe ik dat wel.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:03 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Daar kan het idd ook door komen. Beste is rust houden met je stem, maar daar heb je niks aan als ie helemaal weg is. Toch de ha even bellen voor advies?
Verstandigquote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, als het maandag nog zo is, doe ik dat wel.
Ja, graag. Ik weet niet of mijn linkje het nog doet.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:08 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
VerstandigSterkte iig en hopelijk duurt het niet te lang.
Spaar jij die smeg zegels nog? Heb bijna 2,5 kaarten.
Gooi hier even een nieuwe neer, las dat ze maar 48 uur geldig zijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, graag. Ik weet niet of mijn linkje het nog doet.
Linkje verwijderd, heb inmiddels voldoende zegels. Dank je wel allemaal!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:10 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Gooi hier even een nieuwe neer, las dat ze maar 48 uur geldig zijn.
Ai dat is vervelend, beterschap! Gelukkig kan je nog wel typenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:51 schreef livelink het volgende:
Ik ben mijn stem kwijt, maar dan ook echt volledig. Ik kan gewoon niet meer praten. Echt een rare gewaarwording.
Als je helemaal niks kan zeggen, wordt dat een kort gesprekquote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:03 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Daar kan het idd ook door komen. Beste is rust houden met je stem, maar daar heb je niks aan als ie helemaal weg is. Toch de ha even bellen voor advies?
Hier werd aangeraden de vloer als allerlaatste te doen zelfs, eerst verven, dan keuken, dan vloer.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:59 schreef hilliebillie het volgende:
Op het wakker worden/opstaan na ging het helemaal goed ondanks dat het vroeg was met m’n ochtenddienst.
Ik ben overigens tegen het afschaffen van zomer/wintertijd want ik zie er vooral de voordelen van. En als dat betekend dat ik elk jaar ochtenddienst heb als de klok verzet wordt zou ik er dat prima voor over hebben. (Ben ook meteen gewend nu)
@:exode hier is ook eerst de vloer gelegd voor de schilder er in kwam. Geen idee wat de reden is. Maar zo had de aannemer het gepland dus zal toch wel vaker zo gedaan worden denk ik.
Ja, idd. Stom van mequote:Op zondag 30 maart 2025 09:34 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Als je helemaal niks kan zeggen, wordt dat een kort gesprek.
Wil je 3 jaccuzi's in de tuin of had je ze op 3 verschillende plekken ingetekend om te kijken wat het beste was?quote:Op zondag 30 maart 2025 12:07 schreef exode het volgende:
[..]
Hier werd aangeraden de vloer als allerlaatste te doen zelfs, eerst verven, dan keuken, dan vloer.
Wij gaan zelf verven, dan de vloer en dan de keuken. Dus wij zijn ook eigenwijs.![]()
Ik heb vandaag gefreubeld, plattegrond getekend van de tuin en 3 verschillende jacuzzi's, allemaal op schaal op ruitjespapier. Dat werkt voor mij toch beter dan online of op het oog inschatten.
En het past! De olijvenboom moet er wel uit, maar dat zijn we eigenlijk al heel lang van plan.
Ik heb onze ook gedeeld!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:13 schreef livelink het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/digitaa(...)1f-8106-70e13bd91d1c
3 verschillende jacuzzi's, 3 verschillende vormen en maten en dan ook nog op verschillende plekken in de tuin.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Wil je 3 jaccuzi's in de tuin of had je ze op 3 verschillende plekken ingetekend om te kijken wat het beste was?
Eentje voor jullie samen en dan nog een voor elk van de kinderen met vriendjes. Jullie worden de helden van de buurt!quote:Op zondag 30 maart 2025 12:55 schreef exode het volgende:
[..]
3 verschillende jacuzzi's, 3 verschillende vormen en maten en dan ook nog op verschillende plekken in de tuin.
Maar ze gewoon alle3 kopen is ook een idee.
Tenzij houtgestookt... ik heb veel last van de rook van die van onze buren.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Eentje voor jullie samen en dan nog een voor elk van de kinderen met vriendjes. Jullie worden de helden van de buurt!
Nee, dat doen we niet, dan roken we de hele wijk uit.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:07 schreef trui het volgende:
[..]
Tenzij houtgestookt... ik heb veel last van de rook van die van onze buren.
ah, verstandig.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:10 schreef exode het volgende:
[..]
Nee, dat doen we niet, dan roken we de hele wijk uit.
Ik vind een houtgestookte hottub fantastisch maar dat kan echt niet in een woonwijk met buren op een paar meter.
We hebben natuurlijk een haard binnen, maar die veroorzaakt geen overlast gelukkig.
Nou ja, zeker weten doe je het nooit natuurlijk.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:19 schreef trui het volgende:
[..]
ah, verstandig.![]()
En weet je zeker dat mensen geen last hebben van de rook uit jullie haard? Kan best ver reiken, die rook/fijnstof. Of hebben jullie een speciale filter in laten bouwen?
Ik vind dat best heftig. Mijn schoonzus ging na de scheiding van mijn broer emigreren naar de VS. De kinderen waren toen wel al tieners, maar ik vond het toch zwaar voor hen om hun moeder zo ver weg te hebben en zwaar voor mijn broer, die alles alleen moest doen.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Succes met alle verbouwings perikelen.
Wij hebben vorige week te horen gekregen dat de vader van de kinderen op 30 mei voorgoed naar Canada vertrekt, De kinderen zijn al een week verdrietig en boos, en maken heel veel ruzie, volkomen logisch natuurlijk en ik geef ze dan ook wat extra ruimte zolang ze elkaar niet pijn doen.
Aan de andere en veel positievere kant van het spectrum, wij hebben gisteren een pup uitgekozen, nog 3 weken geduld en dan komt ons vuilnisbakkie thuis! (Kruising golden retriever/stabij en wetterhoun)
Zo snel was niet perse de bedoeling maar hij kwam op ons pad en nu met alles kunnen ze wel wat extra liefde en hondentherapie gebruiken.
quote:Op zondag 30 maart 2025 16:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wij hebben vorige week te horen gekregen dat de vader van de kinderen op 30 mei voorgoed naar Canada vertrekt, De kinderen zijn al een week verdrietig en boos, en maken heel veel ruzie, volkomen logisch natuurlijk en ik geef ze dan ook wat extra ruimte zolang ze elkaar niet pijn doen.
Aan de andere en veel positievere kant van het spectrum, wij hebben gisteren een pup uitgekozen, nog 3 weken geduld en dan komt ons vuilnisbakkie thuis! (Kruising golden retriever/stabij en wetterhoun)
Zo snel was niet perse de bedoeling maar hij kwam op ons pad en nu met alles kunnen ze wel wat extra liefde en hondentherapie gebruiken.
quote:Op zondag 30 maart 2025 16:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Handig zo'n handige verloofde!quote:Op zondag 30 maart 2025 10:13 schreef exode het volgende:
Onze kinderen slapen nog, al hoewel, waarschijnlijk ligt B te lezen.
We waren gisteren pas om 21 uur (oude tijd) thuis en dat is met name voor Juul behoorlijk laat. Benieuwd hoe de dag gaat verlopen....
Lang leve de zonnepanelen, de bouwdroger draait op vol vermogen maar het verbruik blijft onder 0![]()
Gisteren had verloofde nog een soort geul in de keuken gevuld met cement (kan echt alles die vrouw) want die had de aannemer over het hoofd gezien. Nu staan er kattenpootjes in, dus opakat is in ieder geval de uitbouw in geweest vannacht.
Waarom doen jullie de vloer eigenlijk eerst Nijna? Wij gaan eerst verven en dan pas de vloer, dat scheelt een hoop afplak gedoe.
Verdrietig, maar het vooruitzicht van een pupquote:Op zondag 30 maart 2025 16:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Het "voordeel" is in dit geval dat ik het al sinds de geboorte van de jongste alleen doe, en hij er alleen af en eens is, maar goed nu gaat ie wel echt weg en kunnen ze niet op zondag spontaan bedenken dat ze naar papa willen...quote:Op zondag 30 maart 2025 17:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind dat best heftig. Mijn schoonzus ging na de scheiding van mijn broer emigreren naar de VS. De kinderen waren toen wel al tieners, maar ik vond het toch zwaar voor hen om hun moeder zo ver weg te hebben en zwaar voor mijn broer, die alles alleen moest doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 maart 2025 21:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Het "voordeel" is in dit geval dat ik het al sinds de geboorte van de jongste alleen doe, en hij er alleen af en eens is, maar goed nu gaat ie wel echt weg en kunnen ze niet op zondag spontaan bedenken dat ze naar papa willen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel sterkte! De pup helpt vast. Al moet ik er niet aan denkennet als aan jacuzzi's bij de buren btw. Wat een herrie maken die dingen. We hadden ooit buren die dat ding de halve dag aan hadden: pomp continu ivm waterzuivering ofzo en dan ook nog regelmatig bubbels. Afdakje erboven, zodat het geluid lekker 100 keer weerkaatst en dan tot 's avonds in dat ding in de zomer. Ik ben helemaal voor verdraagzaamheid en iets van elkaar moeten kunnen hebben en leefgeluiden enzo, maar ik was in staat om te verhuizen vanwege dat ding.
Gelukkig hebben we nu alleen jankende en blaffende honden naast ons
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 maart 2025 23:13 schreef trui het volgende:
Ach gewoonmezelf, wat verdrietig… Veel sterkte voor je kinderen om dit te verwerken. Hoe is hij zelf tot zo’n besluit gekomen? Lijkt me een zo onlogische stap om zo ver van je kinderen te gaan wonen. En wat een schat van een hondje, dat lijkt me echt een super goed troost-en knuffelmaatje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zijn nu druk bezig het huis puppy proof te maken, en natuurlijk allemaal spullen aanschaffen voor cooper.![]()
S. 2014
J. 2016
Oh 5dagen geen gedoe, gezeur of drama... ik zou mezelf installeren op de bank met een goede seriequote:Op maandag 31 maart 2025 12:07 schreef Mushanga71 het volgende:
Huis is leeg, zoon is met school naar de UK. Voelt best weird, zo in mn uppie. Maar, vijf dagen geen discussies, geen troep, geen kookshizzle, geen gezeur en had ik de discussies al genoemd?
Maar ook geen reuring en gezelligheid
Das precies wat ik nu doequote:Op maandag 31 maart 2025 13:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oh 5dagen geen gedoe, gezeur of drama... ik zou mezelf installeren op de bank met een goede serie
quote:Op zondag 30 maart 2025 21:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Een pup zal het niet alle pijn weg kunnen nemen, maar de vacht kan vele tranen drogen denk ik...Wat een poepieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en leuke naam!
@Tink89 leuke mogelijke plannen. Rustig over nadenken, ik neem aan dat de buren niet op hete kolen zitten... dus dan hebben jullie ook nog even tijd om te wikken en te wegen of en voor hoeveel enzo.
@Mushanga71, geniet van de rust!Fake it till you make it...
[ Bericht 1% gewijzigd door -Spring op 01-04-2025 10:04:54 ]
Wat verdrietigquote:Op zondag 30 maart 2025 16:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ja, zo hebben de meiden en ik haar wel ervaren iig. Hoewel m'n ex hen blijkbaar goed uit de wind heeft kunnen houden, dus ik weet niet of dat een zuivere observatie is.quote:Op dinsdag 1 april 2025 10:34 schreef oh-oh het volgende:
Oh @:-Spring wat ingewikkeld ja, fijn voor de meiden maar rottig dat jij er dan mee zit.
Hopelijk is ze wel betrouwbaar naar hun toe?
Gaat de goede kant op zo ook bij jullie!quote:Op woensdag 2 april 2025 08:53 schreef exode het volgende:
Dat klinkt ook erg verdrietig Spring en wat mooi dat jij er zo in staat.![]()
Hier business as usual; verbouwen!
Vandaag komt de electricien de laatste dingen afmonteren (buitenlampen, nog wat spotjes en meerdere lichtschakelaars), ook gaat ie heerlijk frezen, 1,5 meter moeten 2 stopcontacten naar boven. Dus ik heb alles in de woonkamer maar zo goed mogelijk afgedekt en zo ver mogelijk weg gehaald bij de bewuste muur.
De stuc droogt goed met dit weer, je kan wel mooi zien waar er dik gesmeerd is, daar is het nog nat. We hebben nog ruim 2 weken voordat de vloer erin komt dus droogtijd genoeg nog. Hopelijk kan ik wel het meeste voor die tijd sauzen, plafond is al wel droog en die vind ik meest cruciaal om voor de vloer te sauzen.
Volgende week komt de loodgieter afmonteren (radiator en buitenkraan) en ergens deze week of begin volgende week komt de aannemer de laatste puntjes nog afmaken (afzuigkap erin, nog 1 stukje aftimmeren in de wc, 1 vensterbank buiten en de daklijsten.)
Ze klimmen dan ook de opbouw op om te kijken hoe ze de zonnepanelen kunnen verschuiven en het dak weer goed op afschot krijgen. Dat komen ze overigens waarschijnlijk pas na de zomer oplossen. We denken erover om dan meteen een airco unit op de opbouw te laten plaatsen voor de kinderkamers als ze toch bezig zijn.
Vandaag benader ik een paar hoveniers voor de schutting en dan vind ik het wel even gezegend met geld uitgeven aan het huis
Opa kat gaat best ok, maar de AB is nog maar 2 daagjes en daarna moet ik weer bellen. Hij heeft nog steeds een piepende ademhaling.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:19 schreef vencodark het volgende:
Hoe gaat het met opa kat?
Dat zijn de vragen.
Katten zijn idd gewoontedieren en kunnen er slecht tegen als iets verandert, maar de kat was al voor de verbouwing zo slecht ademend, dan moet je toch een keer knopen gaan doorhakken denk ik...quote:Op woensdag 2 april 2025 12:48 schreef vencodark het volgende:
Tja, geen idee. Misschien moet hij wat aansterken?
En wie weet is heel die verbouwing gewoon iets waar hij stront chagrijnig van wordt.
Kan het mij wel voorstellen namelijk.
Jazeker, die longen zijn gewoon slecht nu. Hij heeft nu een andere AB kuur om te kijken of zijn ademhaling minder piepend wordt. Daar lijkt het dus niet op.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Katten zijn idd gewoontedieren en kunnen er slecht tegen als iets verandert, maar de kat was al voor de verbouwing zo slecht ademend, dan moet je toch een keer knopen gaan doorhakken denk ik...
Zolang zijn ademhaling piepend is, is hij natuurlijk benauwd, dus dat is echt een no brainer.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:25 schreef oh-oh het volgende:
Als het niet beter wordt kan het alleen maar slechter worden, ik heb een hond gehad die letterlijk bijna stikte omdat zijn longen vol liepen omdat zijn hart het niet meer goed deed, it wasn't pretty, ik ben blij dat daar toen geen kinderen bij waren...
En die had acuut hartfalen door een trauma, dat was niet te voorzien helaas.
Dat is absoluut waar en als we iets met melk maken spettert dat soms behoorlijk.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:09 schreef Tink89 het volgende:
Wat de tegels betreft: koffiehoek zou ik wel doen! Koffiespatten op je muur gaan er zelfs bij afwasbare verf slecht af.
Weet ik niet, dat zou ik moeten vragen. Ze is pas net weg iig.quote:Op woensdag 2 april 2025 14:11 schreef Mushanga71 het volgende:
Wanneer komt de vaste da terug van vakantie? Als opakat niet slechter wordt zou je daarop kunnen wachten? Als deze da niet goed voelt...
Ah, zo. Zou het iig vragen als degene die er nu is, je geen goed gevoel geeft.quote:Op woensdag 2 april 2025 14:16 schreef exode het volgende:
[..]
Weet ik niet, dat zou ik moeten vragen. Ze is pas net weg iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |