SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:31 schreef Phaidra het volgende:
Kennen jullie de user Marjolijntje nog?Had zij lange, rode dreads?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omg, oh-oh, daar kun je toch net je hoofd niet bij?
Ja, die heeft ze idd een tijd gehadquote:Op vrijdag 28 maart 2025 07:34 schreef -Spring het volgende:
[..]
Had zij lange, rode dreads?
Omg, oh-oh, daar kun je toch net je hoofd niet bij?
Ik word erg blij van mijn exemplaar: remington keratin protect.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:01 schreef F_r het volgende:
Misschien heeft iemand hier een tip. Ik zoek een nieuwe föhn met diffuser.
Iemand ervaring welke is goed?
Yup, zojuist avonddienst gehad en morgen weer een ochtenddienst. Ik zou eigenlijk meteen m’n bed op moeten zoeken maar ben echt nog niet moe. Zal morgenvroeg wel anders zijn als de wekker om 5.50 gaatquote:
Ah, dat is niet echt lekker inderdaad. Toen ik nog nachtdiensten draaide had ik altijd nachtdienst als de klok een uur terug ging. Want iedereen die wel kon plannen zorgde er voor dat ze dan uitgeroosterd waren. Ik was niet zo slim.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:41 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Yup, zojuist avonddienst gehad en morgen weer een ochtenddienst. Ik zou eigenlijk meteen m’n bed op moeten zoeken maar ben echt nog niet moe. Zal morgenvroeg wel anders zijn als de wekker om 5.50 gaat![]()
Dit moet voor mij geen weken gaan duren. Dat wordt echt een probleem bij mijn werk. Ik heb ons vrijdag al afwezig moeten zetten voor de telefoon.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:56 schreef Mushanga71 het volgende:
Boh, met nacht en ochtenddiensten is de klok verzetten idd wel een dingetje![]()
Nederland weet nog niet of we permanent de zomer of wintertijd moeten aanhouden. Ligt aan de omringende landen. Dan denk ik, waarom niet de tijd permanent met een half uur verstellen. Zal wel te simpel gedacht zijn
Das behoorlijk kut @:livelink![]()
Was weken lang hees, maar ik heb mn stem weer redelijk terug.
Aww, dat is idd geen doen dan. Weet je waardoor het komt?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit moet voor mij geen weken gaan duren. Dat wordt echt een probleem bij mijn werk. Ik heb ons vrijdag al afwezig moeten zetten voor de telefoon.
Ik had ook keelpijn, dus het zal bij mij wel een verkoudheid of zoiets zijn. Maar ik voel me nu eigenlijk prima (ook geen keelpijn meer), maar mijn stem doet nog steeds niks.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:59 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Aww, dat is idd geen doen dan. Weet je waardoor het komt?
Ik had een stresskick en dat slaat altijd op mn stem, heel irritant.
Daar kan het idd ook door komen. Beste is rust houden met je stem, maar daar heb je niks aan als ie helemaal weg is. Toch de ha even bellen voor advies?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had ook keelpijn, dus het zal bij mij wel een verkoudheid of zoiets zijn. Maar ik voel me nu eigenlijk prima (ook geen keelpijn meer), maar mijn stem doet nog steeds niks.
Ja, als het maandag nog zo is, doe ik dat wel.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:03 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Daar kan het idd ook door komen. Beste is rust houden met je stem, maar daar heb je niks aan als ie helemaal weg is. Toch de ha even bellen voor advies?
Verstandigquote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, als het maandag nog zo is, doe ik dat wel.
Ja, graag. Ik weet niet of mijn linkje het nog doet.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:08 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
VerstandigSterkte iig en hopelijk duurt het niet te lang.
Spaar jij die smeg zegels nog? Heb bijna 2,5 kaarten.
Gooi hier even een nieuwe neer, las dat ze maar 48 uur geldig zijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, graag. Ik weet niet of mijn linkje het nog doet.
Linkje verwijderd, heb inmiddels voldoende zegels. Dank je wel allemaal!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:10 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Gooi hier even een nieuwe neer, las dat ze maar 48 uur geldig zijn.
Ai dat is vervelend, beterschap! Gelukkig kan je nog wel typenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:51 schreef livelink het volgende:
Ik ben mijn stem kwijt, maar dan ook echt volledig. Ik kan gewoon niet meer praten. Echt een rare gewaarwording.
Als je helemaal niks kan zeggen, wordt dat een kort gesprekquote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:03 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Daar kan het idd ook door komen. Beste is rust houden met je stem, maar daar heb je niks aan als ie helemaal weg is. Toch de ha even bellen voor advies?
Hier werd aangeraden de vloer als allerlaatste te doen zelfs, eerst verven, dan keuken, dan vloer.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:59 schreef hilliebillie het volgende:
Op het wakker worden/opstaan na ging het helemaal goed ondanks dat het vroeg was met m’n ochtenddienst.
Ik ben overigens tegen het afschaffen van zomer/wintertijd want ik zie er vooral de voordelen van. En als dat betekend dat ik elk jaar ochtenddienst heb als de klok verzet wordt zou ik er dat prima voor over hebben. (Ben ook meteen gewend nu)
@:exode hier is ook eerst de vloer gelegd voor de schilder er in kwam. Geen idee wat de reden is. Maar zo had de aannemer het gepland dus zal toch wel vaker zo gedaan worden denk ik.
Ja, idd. Stom van mequote:Op zondag 30 maart 2025 09:34 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Als je helemaal niks kan zeggen, wordt dat een kort gesprek.
Wil je 3 jaccuzi's in de tuin of had je ze op 3 verschillende plekken ingetekend om te kijken wat het beste was?quote:Op zondag 30 maart 2025 12:07 schreef exode het volgende:
[..]
Hier werd aangeraden de vloer als allerlaatste te doen zelfs, eerst verven, dan keuken, dan vloer.
Wij gaan zelf verven, dan de vloer en dan de keuken. Dus wij zijn ook eigenwijs.![]()
Ik heb vandaag gefreubeld, plattegrond getekend van de tuin en 3 verschillende jacuzzi's, allemaal op schaal op ruitjespapier. Dat werkt voor mij toch beter dan online of op het oog inschatten.
En het past! De olijvenboom moet er wel uit, maar dat zijn we eigenlijk al heel lang van plan.
Ik heb onze ook gedeeld!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:13 schreef livelink het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/digitaa(...)1f-8106-70e13bd91d1c
3 verschillende jacuzzi's, 3 verschillende vormen en maten en dan ook nog op verschillende plekken in de tuin.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Wil je 3 jaccuzi's in de tuin of had je ze op 3 verschillende plekken ingetekend om te kijken wat het beste was?
Eentje voor jullie samen en dan nog een voor elk van de kinderen met vriendjes. Jullie worden de helden van de buurt!quote:Op zondag 30 maart 2025 12:55 schreef exode het volgende:
[..]
3 verschillende jacuzzi's, 3 verschillende vormen en maten en dan ook nog op verschillende plekken in de tuin.
Maar ze gewoon alle3 kopen is ook een idee.
Tenzij houtgestookt... ik heb veel last van de rook van die van onze buren.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Eentje voor jullie samen en dan nog een voor elk van de kinderen met vriendjes. Jullie worden de helden van de buurt!
Nee, dat doen we niet, dan roken we de hele wijk uit.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:07 schreef trui het volgende:
[..]
Tenzij houtgestookt... ik heb veel last van de rook van die van onze buren.
ah, verstandig.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:10 schreef exode het volgende:
[..]
Nee, dat doen we niet, dan roken we de hele wijk uit.
Ik vind een houtgestookte hottub fantastisch maar dat kan echt niet in een woonwijk met buren op een paar meter.
We hebben natuurlijk een haard binnen, maar die veroorzaakt geen overlast gelukkig.
Nou ja, zeker weten doe je het nooit natuurlijk.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:19 schreef trui het volgende:
[..]
ah, verstandig.![]()
En weet je zeker dat mensen geen last hebben van de rook uit jullie haard? Kan best ver reiken, die rook/fijnstof. Of hebben jullie een speciale filter in laten bouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |