abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217201452
Fijn dat de operatie goed is gegaan. En zo verdrietig van de bovenbuurbaby ;( wat heftig zeg !
pi_217201837
Ach nee oh-oh dat arme kleine baby’tje :'(. Vreselijk.

Dubbel om dan ook goed nieuws te ontvangen over je vriendin. Hopelijk herstelt ze goed, wat een lange operatie!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_217201924
Kennen jullie de user Marjolijntje nog?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_217203083
@oh-oh heftig nieuws van de buurbaby, fijn dat de operatie van je vriendin goed is gegaan :*

Onze vloer is geëgaliseerd, nu ziet het er mooi uit.
Als het goed is komt vandaag de pvc vloer er in, maar moeten nog even wat vocht kwijt, dus alles staat tegen elkaar open.
Hopelijk is het straks al droog genoeg, vloerenman komt straks even kijken of het al kan en anders komt hij vanmiddag terug.
De aannemer komt ook de kieren bij de spotjes nog wegwerken.
Fake it till you make it...
pi_217203114
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2025 22:31 schreef Phaidra het volgende:
Kennen jullie de user Marjolijntje nog?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had zij lange, rode dreads?

Omg, oh-oh, daar kun je toch net je hoofd niet bij?
  vrijdag 28 maart 2025 @ 07:39:42 #106
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_217203132
Nee ik kan het echt niet bevatten.
Ik maak me zo een zorgen om hun ook...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_217203788
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 07:34 schreef -Spring het volgende:

[..]
Had zij lange, rode dreads?

Omg, oh-oh, daar kun je toch net je hoofd niet bij?
Ja, die heeft ze idd een tijd gehad :Y.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_217206989
Oh-oh wat een verschrikkelijk nieuws voor je bovenburen.
pi_217218228
Vannacht gaat de 🕛 een uur vooruit.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_217218974
Wat een verschikkelijk nieuws @oh-oh

In het kader van doe eens gek... T en ik gaan morgen weer naar Frozen.. T voor de 6e keer, ik voor de 4e keer... 🤣🤫🫣
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_217220885
Maakt toch niet uit @Vicky, als jullie er maar lol in hebben.
Braveheart heb ik een keer of 10 gezien, Hasse Simonsdochter 30+ keer gelezen ;)
Veel plezier morgen! :)
If they say
pi_217222460
Misschien heeft iemand hier een tip. Ik zoek een nieuwe föhn met diffuser.

Iemand ervaring welke is goed?
  zaterdag 29 maart 2025 @ 20:11:57 #113
319308 Tink89
To live is to dance
pi_217222537
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 20:01 schreef F_r het volgende:
Misschien heeft iemand hier een tip. Ik zoek een nieuwe föhn met diffuser.

Iemand ervaring welke is goed?
Ik word erg blij van mijn exemplaar: remington keratin protect.

En ik heb een flinke bos krullen en gebruik m nooit zonder diffuser, dus geen idee of hij dan ook fijn is.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_217223102
We hebben een vloer *O* met plinten en alles er op en eraan *O* , 1 deur is te lang, maar de vloerenman komt die van de week nog even iets inkorten.
Ik heb de ramen gelapt, morgen maar even met de dweil door de benedenverdieping, dan kunnen we van de week de wasmachine, droger en vriezer weer op zijn oude plek zetten.
De schilder is even komen kijken en was blij met het strakke stucwerk, die komt eind volgende week.
En dan nog de keuken! Maar het begint nu wel echt weer op een huis te lijken ipv een bouwput *)
pi_217223592
Yay voor de vloer @Nijna *O* Dan schiet het al lekker op he. Nog even en je hebt je huis terug.

Ik had zoon net te pakken. Vast de klokken een uur vooruit gezet :+
If they say
pi_217223873
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 12:49 schreef Mushanga71 het volgende:
Vannacht gaat de 🕛 een uur vooruit.
Yup, zojuist avonddienst gehad en morgen weer een ochtenddienst. Ik zou eigenlijk meteen m’n bed op moeten zoeken maar ben echt nog niet moe. Zal morgenvroeg wel anders zijn als de wekker om 5.50 gaat :z

Wat fijn nijna dat je een vloer hebt!
  zaterdag 29 maart 2025 @ 22:43:42 #117
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_217223895
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 22:41 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Yup, zojuist avonddienst gehad en morgen weer een ochtenddienst. Ik zou eigenlijk meteen m’n bed op moeten zoeken maar ben echt nog niet moe. Zal morgenvroeg wel anders zijn als de wekker om 5.50 gaat :z

Ah, dat is niet echt lekker inderdaad. Toen ik nog nachtdiensten draaide had ik altijd nachtdienst als de klok een uur terug ging. Want iedereen die wel kon plannen zorgde er voor dat ze dan uitgeroosterd waren. Ik was niet zo slim.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 29 maart 2025 @ 22:51:40 #118
37150 livelink
pi_217223989
Ik ben mijn stem kwijt, maar dan ook echt volledig. Ik kan gewoon niet meer praten. Echt een rare gewaarwording.
pi_217224035
Boh, met nacht en ochtenddiensten is de klok verzetten idd wel een dingetje :{

Nederland weet nog niet of we permanent de zomer of wintertijd moeten aanhouden. Ligt aan de omringende landen. Dan denk ik, waarom niet de tijd permanent met een half uur verstellen. Zal wel te simpel gedacht zijn :')

Das behoorlijk kut @livelink :{
Was weken lang hees, maar ik heb mn stem weer redelijk terug.
If they say
  zaterdag 29 maart 2025 @ 22:58:17 #120
37150 livelink
pi_217224054
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 22:56 schreef Mushanga71 het volgende:
Boh, met nacht en ochtenddiensten is de klok verzetten idd wel een dingetje :{

Nederland weet nog niet of we permanent de zomer of wintertijd moeten aanhouden. Ligt aan de omringende landen. Dan denk ik, waarom niet de tijd permanent met een half uur verstellen. Zal wel te simpel gedacht zijn :')

Das behoorlijk kut @:livelink :{
Was weken lang hees, maar ik heb mn stem weer redelijk terug.
Dit moet voor mij geen weken gaan duren. Dat wordt echt een probleem bij mijn werk. Ik heb ons vrijdag al afwezig moeten zetten voor de telefoon.
pi_217224070
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 22:58 schreef livelink het volgende:

[..]
Dit moet voor mij geen weken gaan duren. Dat wordt echt een probleem bij mijn werk. Ik heb ons vrijdag al afwezig moeten zetten voor de telefoon.
Aww, dat is idd geen doen dan. Weet je waardoor het komt?
Ik had een stresskick en dat slaat altijd op mn stem, heel irritant.
If they say
  zaterdag 29 maart 2025 @ 23:01:47 #122
37150 livelink
pi_217224094
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 22:59 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Aww, dat is idd geen doen dan. Weet je waardoor het komt?
Ik had een stresskick en dat slaat altijd op mn stem, heel irritant.
Ik had ook keelpijn, dus het zal bij mij wel een verkoudheid of zoiets zijn. Maar ik voel me nu eigenlijk prima (ook geen keelpijn meer), maar mijn stem doet nog steeds niks.
pi_217224113
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 23:01 schreef livelink het volgende:

[..]
Ik had ook keelpijn, dus het zal bij mij wel een verkoudheid of zoiets zijn. Maar ik voel me nu eigenlijk prima (ook geen keelpijn meer), maar mijn stem doet nog steeds niks.
Daar kan het idd ook door komen. Beste is rust houden met je stem, maar daar heb je niks aan als ie helemaal weg is. Toch de ha even bellen voor advies?
If they say
  zaterdag 29 maart 2025 @ 23:03:42 #124
37150 livelink
pi_217224121
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 23:03 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Daar kan het idd ook door komen. Beste is rust houden met je stem, maar daar heb je niks aan als ie helemaal weg is. Toch de ha even bellen voor advies?
Ja, als het maandag nog zo is, doe ik dat wel.
pi_217224159
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 23:03 schreef livelink het volgende:

[..]
Ja, als het maandag nog zo is, doe ik dat wel.
Verstandig :Y Sterkte iig en hopelijk duurt het niet te lang.

Spaar jij die smeg zegels nog? Heb bijna 2,5 kaarten.
If they say
  zaterdag 29 maart 2025 @ 23:09:57 #126
37150 livelink
pi_217224174
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 23:08 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Verstandig :Y Sterkte iig en hopelijk duurt het niet te lang.

Spaar jij die smeg zegels nog? Heb bijna 2,5 kaarten.
Ja, graag. Ik weet niet of mijn linkje het nog doet.
pi_217224179
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 23:09 schreef livelink het volgende:

[..]
Ja, graag. Ik weet niet of mijn linkje het nog doet.
Gooi hier even een nieuwe neer, las dat ze maar 48 uur geldig zijn.
If they say
pi_217224194
Linkje doet het nog, geloof ik.
If they say
  zaterdag 29 maart 2025 @ 23:13:33 #129
37150 livelink
pi_217224195
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 23:10 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Gooi hier even een nieuwe neer, las dat ze maar 48 uur geldig zijn.
Linkje verwijderd, heb inmiddels voldoende zegels. Dank je wel allemaal!

[ Bericht 19% gewijzigd door livelink op 30-03-2025 15:58:37 ]
pi_217224214
Gelukt :)
If they say
  zaterdag 29 maart 2025 @ 23:16:36 #131
37150 livelink
pi_217224219
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 23:16 schreef Mushanga71 het volgende:
Gelukt :)
Dank je wel!
pi_217224220
Veel plezier ermee :)
If they say
  zaterdag 29 maart 2025 @ 23:18:28 #133
37150 livelink
pi_217224230
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 23:17 schreef Mushanga71 het volgende:
Veel plezier ermee :)
Gaat lukken
pi_217225480
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 22:51 schreef livelink het volgende:
Ik ben mijn stem kwijt, maar dan ook echt volledig. Ik kan gewoon niet meer praten. Echt een rare gewaarwording.
Ai dat is vervelend, beterschap! Gelukkig kan je nog wel typen :*

Mijn man heeft dienst deze week, dus uurtje korter, hij had ook dienst toen de wintertijd in ging dus dat compenseert elkaar dan mooi ;)

@Mushanga71, ze moeten dan gewoon de oorspronkelijke tijd aanhouden, dus wintertijd. Maar dat klinkt dan weer niet zo mooi... dus daar mopperen mensen over.
pi_217225802
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 23:03 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Als je helemaal niks kan zeggen, wordt dat een kort gesprek :P.

Maar vervelend livelink! Ik was bij mijn vorige verkoudheid ook ontzettend schor. In het begin was mijn stem bijna helemaal weg (ik kon 4 woorden zeggen en dan was het weer even klaar). Heeft wel 3 weken geduurd voor ik weer een beetje normaal klonk -O-.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_217226382
Onze kinderen slapen nog, al hoewel, waarschijnlijk ligt B te lezen.
We waren gisteren pas om 21 uur (oude tijd) thuis en dat is met name voor Juul behoorlijk laat. Benieuwd hoe de dag gaat verlopen....

Lang leve de zonnepanelen, de bouwdroger draait op vol vermogen maar het verbruik blijft onder 0 *O*

Gisteren had verloofde nog een soort geul in de keuken gevuld met cement (kan echt alles die vrouw) want die had de aannemer over het hoofd gezien. Nu staan er kattenpootjes in, dus opakat is in ieder geval de uitbouw in geweest vannacht.

Waarom doen jullie de vloer eigenlijk eerst Nijna? Wij gaan eerst verven en dan pas de vloer, dat scheelt een hoop afplak gedoe.
pi_217228067
Op het wakker worden/opstaan na ging het helemaal goed ondanks dat het vroeg was met m’n ochtenddienst.

Ik ben overigens tegen het afschaffen van zomer/wintertijd want ik zie er vooral de voordelen van. En als dat betekend dat ik elk jaar ochtenddienst heb als de klok verzet wordt zou ik er dat prima voor over hebben. (Ben ook meteen gewend nu ;) )

@exode hier is ook eerst de vloer gelegd voor de schilder er in kwam. Geen idee wat de reden is. Maar zo had de aannemer het gepland dus zal toch wel vaker zo gedaan worden denk ik.
pi_217228205
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 11:59 schreef hilliebillie het volgende:
Op het wakker worden/opstaan na ging het helemaal goed ondanks dat het vroeg was met m’n ochtenddienst.

Ik ben overigens tegen het afschaffen van zomer/wintertijd want ik zie er vooral de voordelen van. En als dat betekend dat ik elk jaar ochtenddienst heb als de klok verzet wordt zou ik er dat prima voor over hebben. (Ben ook meteen gewend nu ;) )

@:exode hier is ook eerst de vloer gelegd voor de schilder er in kwam. Geen idee wat de reden is. Maar zo had de aannemer het gepland dus zal toch wel vaker zo gedaan worden denk ik.
Hier werd aangeraden de vloer als allerlaatste te doen zelfs, eerst verven, dan keuken, dan vloer.

Wij gaan zelf verven, dan de vloer en dan de keuken. Dus wij zijn ook eigenwijs. >:)

Ik heb vandaag gefreubeld, plattegrond getekend van de tuin en 3 verschillende jacuzzi's, allemaal op schaal op ruitjespapier. Dat werkt voor mij toch beter dan online of op het oog inschatten.
En het past! De olijvenboom moet er wel uit, maar dat zijn we eigenlijk al heel lang van plan. *O*
pi_217228304
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 09:34 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Als je helemaal niks kan zeggen, wordt dat een kort gesprek :P.
Ja, idd. Stom van me :')

Voor mij hoeft de winter/zomertijd ook niet afgeschaft te worden. Ik vind het altijd wel iets hebben als we een uur langer of korter hebben. Heb er ook nooit problemen mee. Werd ik de afgelopen tijd steeds rond zessen wakker, is dat nu mooi op tijd :D
Maar kan me ook wel voorstellen dat het voor sommige beroepsgroepen anders ligt.

De laatste was draait nu, zoon had nog wat spul wat hij morgen wil meenemen. De zon schijnt en het waait behoorlijk dus buiten is de was zo droog.

Zoon probeert nu de croissantdeeg op een hele manier uit de verpakking te krijgen. Zooi geram uit de keuken maar geloof dat het gelukt is :P
If they say
  zondag 30 maart 2025 @ 12:26:01 #140
37150 livelink
pi_217228429
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 12:07 schreef exode het volgende:

[..]
Hier werd aangeraden de vloer als allerlaatste te doen zelfs, eerst verven, dan keuken, dan vloer.

Wij gaan zelf verven, dan de vloer en dan de keuken. Dus wij zijn ook eigenwijs. >:)

Ik heb vandaag gefreubeld, plattegrond getekend van de tuin en 3 verschillende jacuzzi's, allemaal op schaal op ruitjespapier. Dat werkt voor mij toch beter dan online of op het oog inschatten.
En het past! De olijvenboom moet er wel uit, maar dat zijn we eigenlijk al heel lang van plan. *O*
Wil je 3 jaccuzi's in de tuin of had je ze op 3 verschillende plekken ingetekend om te kijken wat het beste was?
pi_217228464
quote:
Ik heb onze ook gedeeld!
pi_217228782
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 12:26 schreef livelink het volgende:

[..]
Wil je 3 jaccuzi's in de tuin of had je ze op 3 verschillende plekken ingetekend om te kijken wat het beste was?
3 verschillende jacuzzi's, 3 verschillende vormen en maten en dan ook nog op verschillende plekken in de tuin.

Maar ze gewoon alle3 kopen is ook een idee.
  zondag 30 maart 2025 @ 13:05:35 #143
37150 livelink
pi_217228915
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 12:55 schreef exode het volgende:

[..]
3 verschillende jacuzzi's, 3 verschillende vormen en maten en dan ook nog op verschillende plekken in de tuin.

Maar ze gewoon alle3 kopen is ook een idee.
Eentje voor jullie samen en dan nog een voor elk van de kinderen met vriendjes. Jullie worden de helden van de buurt!
pi_217228996
Eentje ook speciaal voor de hond(en) toch? 8-)

Vloer of verf eerst: het heeft allebei z’n voor -én nadelen. Of je moet afplakken, of je hebt kans dat je de verf moet bijwerken want waar geklust wordt, beschadigd er helaas nogal eens wat. (Is onze ervaring dan :') . )
pi_217230084
Hier werd ook als allerlaatste geverfd. Idd omdat bij het plaatsen van de keuken wel eens iets mis kan gaan. En omdat de schilders ook alles retestrak hebben afgekit, aanrechtblad & plinten zijn :9 zooooo strak.

Het schuren en afplakken deden ze ook, dus geen werk aan gehad.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_217231555
Wij verven zelf dus het scheelt voor ons afplakken >:)
Plinten komen er niet, de keuken wordt afgekit door de keukenman dus dat is allemaal check check dubbel check.

Morgen even bellen naar de werkblad fabrikant wat momenteel de doorlooptijd vanaf inmeten is. Dan kan ik eens achter een tegelzetmijnheer/mevrouw aan.
Op zich kan verloofde dat zelf, maar het zijn klote stukjes en vooral in de wc een nogal secuur klusje.

Vandaag eindelijk eens in de tuin gewerkt, niet meer bomvol bouwspul. Heerlijk, al heb ik het snoeien van de klimop maar even uitgesteld vanwege de nogal harde wind.
  zondag 30 maart 2025 @ 16:07:15 #147
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_217231929
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 13:05 schreef livelink het volgende:

[..]
Eentje voor jullie samen en dan nog een voor elk van de kinderen met vriendjes. Jullie worden de helden van de buurt!
Tenzij houtgestookt... ik heb veel last van de rook van die van onze buren.
in de haak.
pi_217231989
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 16:07 schreef trui het volgende:

[..]
Tenzij houtgestookt... ik heb veel last van de rook van die van onze buren.
Nee, dat doen we niet, dan roken we de hele wijk uit.
Ik vind een houtgestookte hottub fantastisch maar dat kan echt niet in een woonwijk met buren op een paar meter.

We hebben natuurlijk een haard binnen, maar die veroorzaakt geen overlast gelukkig.
  zondag 30 maart 2025 @ 16:19:47 #149
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_217232269
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 16:10 schreef exode het volgende:

[..]
Nee, dat doen we niet, dan roken we de hele wijk uit.
Ik vind een houtgestookte hottub fantastisch maar dat kan echt niet in een woonwijk met buren op een paar meter.

We hebben natuurlijk een haard binnen, maar die veroorzaakt geen overlast gelukkig.
ah, verstandig. :)

En weet je zeker dat mensen geen last hebben van de rook uit jullie haard? Kan best ver reiken, die rook/fijnstof. Of hebben jullie een speciale filter in laten bouwen?
in de haak.
pi_217232602
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 16:19 schreef trui het volgende:

[..]
ah, verstandig. :)

En weet je zeker dat mensen geen last hebben van de rook uit jullie haard? Kan best ver reiken, die rook/fijnstof. Of hebben jullie een speciale filter in laten bouwen?
Nou ja, zeker weten doe je het nooit natuurlijk.
We stoken alleen droog en schoon hout, stoken heet (snelle verbranding), stoken alleen als het weer het toelaat en checken zelf regelmatig buiten of we de haard ruiken.
We vragen het ook aan de buren of ze onze haard ruiken, maar nee dus. Je ziet ook amper rook uit onze schoorsteen komen. B heeft zelf natuurlijk astma en B reageert er ook niet op, ook buiten niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')