Ik vind dat best heftig. Mijn schoonzus ging na de scheiding van mijn broer emigreren naar de VS. De kinderen waren toen wel al tieners, maar ik vond het toch zwaar voor hen om hun moeder zo ver weg te hebben en zwaar voor mijn broer, die alles alleen moest doen.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Succes met alle verbouwings perikelen.
Wij hebben vorige week te horen gekregen dat de vader van de kinderen op 30 mei voorgoed naar Canada vertrekt, De kinderen zijn al een week verdrietig en boos, en maken heel veel ruzie, volkomen logisch natuurlijk en ik geef ze dan ook wat extra ruimte zolang ze elkaar niet pijn doen.
Aan de andere en veel positievere kant van het spectrum, wij hebben gisteren een pup uitgekozen, nog 3 weken geduld en dan komt ons vuilnisbakkie thuis! (Kruising golden retriever/stabij en wetterhoun)
Zo snel was niet perse de bedoeling maar hij kwam op ons pad en nu met alles kunnen ze wel wat extra liefde en hondentherapie gebruiken.
quote:Op zondag 30 maart 2025 16:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wij hebben vorige week te horen gekregen dat de vader van de kinderen op 30 mei voorgoed naar Canada vertrekt, De kinderen zijn al een week verdrietig en boos, en maken heel veel ruzie, volkomen logisch natuurlijk en ik geef ze dan ook wat extra ruimte zolang ze elkaar niet pijn doen.
Aan de andere en veel positievere kant van het spectrum, wij hebben gisteren een pup uitgekozen, nog 3 weken geduld en dan komt ons vuilnisbakkie thuis! (Kruising golden retriever/stabij en wetterhoun)
Zo snel was niet perse de bedoeling maar hij kwam op ons pad en nu met alles kunnen ze wel wat extra liefde en hondentherapie gebruiken.
quote:Op zondag 30 maart 2025 16:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Handig zo'n handige verloofde!quote:Op zondag 30 maart 2025 10:13 schreef exode het volgende:
Onze kinderen slapen nog, al hoewel, waarschijnlijk ligt B te lezen.
We waren gisteren pas om 21 uur (oude tijd) thuis en dat is met name voor Juul behoorlijk laat. Benieuwd hoe de dag gaat verlopen....
Lang leve de zonnepanelen, de bouwdroger draait op vol vermogen maar het verbruik blijft onder 0![]()
Gisteren had verloofde nog een soort geul in de keuken gevuld met cement (kan echt alles die vrouw) want die had de aannemer over het hoofd gezien. Nu staan er kattenpootjes in, dus opakat is in ieder geval de uitbouw in geweest vannacht.
Waarom doen jullie de vloer eigenlijk eerst Nijna? Wij gaan eerst verven en dan pas de vloer, dat scheelt een hoop afplak gedoe.
Verdrietig, maar het vooruitzicht van een pupquote:Op zondag 30 maart 2025 16:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Het "voordeel" is in dit geval dat ik het al sinds de geboorte van de jongste alleen doe, en hij er alleen af en eens is, maar goed nu gaat ie wel echt weg en kunnen ze niet op zondag spontaan bedenken dat ze naar papa willen...quote:Op zondag 30 maart 2025 17:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind dat best heftig. Mijn schoonzus ging na de scheiding van mijn broer emigreren naar de VS. De kinderen waren toen wel al tieners, maar ik vond het toch zwaar voor hen om hun moeder zo ver weg te hebben en zwaar voor mijn broer, die alles alleen moest doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 maart 2025 21:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Het "voordeel" is in dit geval dat ik het al sinds de geboorte van de jongste alleen doe, en hij er alleen af en eens is, maar goed nu gaat ie wel echt weg en kunnen ze niet op zondag spontaan bedenken dat ze naar papa willen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel sterkte! De pup helpt vast. Al moet ik er niet aan denkennet als aan jacuzzi's bij de buren btw. Wat een herrie maken die dingen. We hadden ooit buren die dat ding de halve dag aan hadden: pomp continu ivm waterzuivering ofzo en dan ook nog regelmatig bubbels. Afdakje erboven, zodat het geluid lekker 100 keer weerkaatst en dan tot 's avonds in dat ding in de zomer. Ik ben helemaal voor verdraagzaamheid en iets van elkaar moeten kunnen hebben en leefgeluiden enzo, maar ik was in staat om te verhuizen vanwege dat ding.
Gelukkig hebben we nu alleen jankende en blaffende honden naast ons
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 maart 2025 23:13 schreef trui het volgende:
Ach gewoonmezelf, wat verdrietig… Veel sterkte voor je kinderen om dit te verwerken. Hoe is hij zelf tot zo’n besluit gekomen? Lijkt me een zo onlogische stap om zo ver van je kinderen te gaan wonen. En wat een schat van een hondje, dat lijkt me echt een super goed troost-en knuffelmaatje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zijn nu druk bezig het huis puppy proof te maken, en natuurlijk allemaal spullen aanschaffen voor cooper.![]()
S. 2014
J. 2016
Oh 5dagen geen gedoe, gezeur of drama... ik zou mezelf installeren op de bank met een goede seriequote:Op maandag 31 maart 2025 12:07 schreef Mushanga71 het volgende:
Huis is leeg, zoon is met school naar de UK. Voelt best weird, zo in mn uppie. Maar, vijf dagen geen discussies, geen troep, geen kookshizzle, geen gezeur en had ik de discussies al genoemd?
Maar ook geen reuring en gezelligheid
Das precies wat ik nu doequote:Op maandag 31 maart 2025 13:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oh 5dagen geen gedoe, gezeur of drama... ik zou mezelf installeren op de bank met een goede serie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |